abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 12 november 2020 @ 12:36:05 #251
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_196202133
pakketten reserveren?? echt hoe de fuck regelen jullie die dingen? ik kijk 100x per dag op die klote app maar nog nooit heb ik iets kunnen bestellen of was ik op tijd :{
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_196202272
quote:
15s.gif Op donderdag 12 november 2020 12:36 schreef junkiesietze het volgende:
pakketten reserveren?? echt hoe de fuck regelen jullie die dingen? ik kijk 100x per dag op die klote app maar nog nooit heb ik iets kunnen bestellen of was ik op tijd :{
Meestal gaat het open op de tijd dat je de laatste koop ziet. Dus rond dat tijdstip weer kijken.
pi_196202356
quote:
15s.gif Op donderdag 12 november 2020 12:36 schreef junkiesietze het volgende:
pakketten reserveren?? echt hoe de fuck regelen jullie die dingen? ik kijk 100x per dag op die klote app maar nog nooit heb ik iets kunnen bestellen of was ik op tijd :{
Bij mijn bakker weet ik dat het 17.45 is. En dan gaat het om seconden. Het helpt daarbij om al de pagina van de winkel te openen en te refreshen en niet het overzicht met favorieten. Want dan moet je 1x extra tikken en vis je sowieso achter het net.
  Redactie Frontpage donderdag 12 november 2020 @ 17:10:31 #254
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_196207382
quote:
15s.gif Op donderdag 12 november 2020 12:36 schreef junkiesietze het volgende:
pakketten reserveren?? echt hoe de fuck regelen jullie die dingen? ik kijk 100x per dag op die klote app maar nog nooit heb ik iets kunnen bestellen of was ik op tijd :{
Beetje afhankelijk waar je het wil halen, bakkers zijn over het algemeen vrij snel weg en moet je weten op welk tijdstip ze online komen. Je hebt ook andere populaire zaken die heel snel weg zijn, Makro heeft vaak 10+ pakketten maar die zijn binnen een minuut weg, Maar bijvoorbeeld de AH hier in het dorp zijn soms nog tot de ochtend te bestellen en de bakker wil op zaterdagmiddag nog wel eens een paar extra pakketten online gooien. Je hebt ook nog wel andere uitersten, gisteren heb ik er eentje bij een tankstation afgehaald die een afhaaltijd heeft van 18.00-21.00, ik heb om 18.55 besteld en 10 minuutjes later opgehaald.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_196207422
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2020 12:41 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Meestal gaat het open op de tijd dat je de laatste koop ziet. Dus rond dat tijdstip weer kijken.
Een kwartier na laatste koop idd. Dus Lidl is altijd om 19:15, de bakker bij mij hier is altijd 17:45, enz
pi_196208012
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 17:12 schreef GlennQuagmire het volgende:

[..]

Een kwartier na laatste koop idd. Dus Lidl is altijd om 19:15, de bakker bij mij hier is altijd 17:45, enz
Je bedoelt 15 minuten ervoor. Als bij mij gister 19.15 uur bij de Lidl staat. Kijk ik vandaag vanaf 19 uur.
  vrijdag 13 november 2020 @ 09:16:51 #257
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_196217693
5 miljoen maaltijden gered met Too Good To Go: 'Trots op deze mijlpaal'
Interview met Joost Rietveld

Joost woonde vijf jaar in Denemarken, waar verspilling een groot thema is. Beeld © Eigen foto
Van de kleinste dorpen tot de grote steden: overal doen ondernemers mee aan het van origine Deense initiatief Too Good To Go, dat in ons land binnen drie jaar al vijf miljoen maaltijden van de prullenbak heeft gered. "We moeten stoppen met het economisch accepteren van verspilling", zegt oprichter Joost Rietveld.

De app is binnen een jaar verdubbeld naar 2 miljoen downloads. Hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen?

"Gek genoeg met weinig marketing gericht op acquisitie. Het is vooral het enthousiasme dat voor veel mond-tot-mondreclame heeft gezorgd. Zo zijn we organisch gegroeid. Dat ontstaat ook doordat je niet weet wat je krijgt als je iets bestelt. Vrienden en familieleden blijken dat volop te delen met elkaar in appgroepen en op Facebook. Het is het delen van een ervaring. Maar ook het goede gevoel van een bijdrage leveren aan het oplossen van een probleem."

"Wat je krijgt is eigenlijk altijd een verrassing."
Voor de mensen die niet weten hoe het werkt, wat doen jullie precies?

"We zijn een initiatief gestart om voedselverspilling uit de wereld te helpen. Mensen kennen ons vooral van de app, waarmee we consumenten verbinden aan allerlei eetlocaties waar aan het einde van de dag voedsel overblijft wat de volgende dag niet meer goed is. Dat gaat allemaal zo de prullenbak in als de tent sluit. Maar met de app kunnen ondernemers dit heel ad hoc aanbieden in een verrassingspakket, dat we een Magic Box noemen. Die komen consumenten dan voor een paar euro ophalen op een vast tijdstip."

Om een idee te krijgen: wat zit er vaak in zo’n box?

"Dat is eigenlijk altijd een verrassing. Al hangt het natuurlijk erg af van waar je het gaat ophalen. Bij een bakker gaat het vaak om brood en bij een sushizaak laat het zich ook wel raden wat je krijgt. Maar je weet dan weer niet welk soort vis of iets vegetarisch. Er zijn inmiddels allerlei categorieėn versproducten waaruit je kan kiezen, denk aan speciale groente- en fruitboxen die supermarkten aanbieden."

"Ik dacht: wat draag ik eigenlijk zelf bij?"
Wat drijft jou om te ondernemen met dit doel?

"We hebben verspilling economisch geaccepteerd en dat zit daarom ook in de kostprijs. Dat moet stoppen omdat het een enorm negatief effect heeft op de planeet. Het is voedsel waar producten voor zijn verbouwd en dieren geslacht. En dat gooien we allemaal in de prullenbak in ongelooflijk grote hoeveelheden. Wereldwijd wordt een derde weggegooid, in Nederland ongeveer een kwart. En als grote voedselexporteur zorgen we ook voor nog aardig wat verspilling."

"In Denemarken, waar ik vijf jaar heb gewoond en waar verspilling een veel groter thema is dan hier, leerde ik dit initiatief kennen. Ik vond het fascinerend dat je het helemaal kunt omdraaien: eten dat anders weggegooid was een nieuwe bestemming geven en economische waarde geven. Toen dacht ik: wat draag ik eigenlijk zelf bij? Vervolgens ben ik in Nederland begonnen met de app. Daarmee zijn nu vijf miljoen maaltijden gered. We zijn trots op deze mijlpaal."

In Nederland doen nu zo'n vierduizend ondernemers mee. Hoe blijf je groeien?

"We willen het vooral supersimpel houden voor ondernemers. Als je een restaurant of supermarkt runt heb je genoeg aan je hoofd en zal voedselverspilling niet bij iedereen bovenaan het prioriteitenlijstje staan. Als zij dan overgebleven voedsel eenvoudig en snel kunnen aanbieden aan iemand die het zelf komt ophalen, wordt het een onderdeel van het bedrijfsproces. Je gooit niks weg, krijgt een bedrag om de kosten af te dekken en krijgt als bonus potentiėle nieuwe klanten in je winkel. Dįįr moet het om gaan."

"Persoonlijk denk ik dat er in de horeca nog heel veel te winnen is."
Zijn er nog bedrijven die je graag zou willen toevoegen?

"We moeten vooral kijken waar nog verspilling is waar nog altijd geen oplossing voor is gevonden. Ik kijk dan meer naar kilo's voedsel dan naar namen en merken. Persoonlijk denk ik dat er in de horeca nog heel veel te winnen is. Daarvoor moeten we beter begrijpen hoe dat werkt voor verschillende restaurants. Je kan eten dat op een bord is blijven liggen natuurlijk niet meer verkopen, dus daar moet je anders naar kijken."

"Een chefkok houdt van koken, dus die kan met overgebleven ingrediėnten nog een mooie maaltijd maken. Wij proberen mensen naar die restaurants te krijgen om te eten wat de pot schaft. Dat is een hoopvolle ontwikkeling en net als bij de maaltijdboxen een win-win."

Het bedrijf is vorige maand begonnen in Amerika in de steden Boston en New York. Het bedrijf is vorige maand begonnen in Amerika in de steden Boston en New York.

Het coronavirus raakt veel ondernemers. Wat merken jullie daar zelf van?

"Het is heel verschillend. De horeca ligt stil, dus daar kijken we vooral hoe we nog iets kunnen bijdragen. Denk aan een restvoorraad die zij via onze app nog kunnen aanbieden. Door de eerste lockdown is veel consumptie verschoven van de horeca naar de retail. Later werd dat weer wat normaler en zag je direct weer het reguliere resultaat van verspilling op het einde."

"We hopen voor horecaondernemers natuurlijk van harte dat ze snel weer allemaal open mogen. Ondertussen blijven wij werken aan gedragsverandering bij bedrijven en consumenten. Want we zien dat voedselverspilling niet hoeft en dat er mogelijkheden en middelen voor zijn. Er is alleen een andere manier van denken nodig."

https://www.rtlnieuws.nl/(...)reca-eten-ondernemen
^O^
pi_196271681
Ik mis van de ene op de andere dag driekwart van mijn favorieten. Maar ze staan ook niet meer op de kaart. Alle filters zijn uitgeschakeld. Wtf?
pi_196272240
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 14:36 schreef _Arual_ het volgende:
Ik mis van de ene op de andere dag driekwart van mijn favorieten. Maar ze staan ook niet meer op de kaart. Alle filters zijn uitgeschakeld. Wtf?
Hier ook :o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196272436
Hier ook, maar inmiddels zijn er weer een paar terug :)
pi_196274696
Nog meer aanbieders weg! Nog maar drie van de negen over hier in het dorp. :(
pi_196275224
Het lijkt erop dat ze alle bedrijven op onzichtbaar zetten, als ze niets aan te bieden hebben.
pi_196275505
Nu een paar keer geprobeerd, maar er zitten toch vaak dingen in die ik sowieso nooit zou kopen.

Hier in de buurt is er alleen 1 supermarkt die het aanbied.

Tot nu toe is het vooral bewerkt voedsel, broodbeleg, gebakjes, kant en klaar maaltijden en voorgesneden groenten.
  maandag 16 november 2020 @ 19:24:58 #264
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_196275544
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 19:22 schreef 111210 het volgende:

Tot nu toe is het vooral bewerkt voedsel, broodbeleg, gebakjes, kant en klaar maaltijden en voorgesneden groenten.
_O_
Praat over de hel en je komt er.
  Moderator / Miss SHO maandag 16 november 2020 @ 19:42:37 #265
22592 crew  Ole
pi_196275786
Gewoon weer gehaald net O+

'normaal' tasje. 2 smoothies, raw lemenade 2 gevulde koeken , kaasstengel, stoommaaltijd pasta pesto klein pakje karnemelk, yoghurtje met muesli vega saucijzenbroodje en bakje tapenade O+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_196327188
Doosje!

Een Coop in een minidorpje hier in de buurt

- bakje rauwkostsalade 250 gram
- vers beleg rosbief en fricandeau
- almhof choco mousse puur
- verse spinazie 600 gram
- zak slamelange
- zakje verse gnocci met kaasvulling
- vier verse appelflappen
- schaaltje gemarineerde kiphaasjes 300 gram

Allemaal datum van vandaag, behoudens de choco mousse (datum van morgen). Zag er allemaal nog top uit.

Super box weer!
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_196336801
Mijn pakket bij een leuk nieuw restaurant is net geannuleerd. Zou me goed moeten voelen omdat ze blijkbaar geen eten verspillen maar ik baal toch. Ik heb er een ander pakket waarvan ik zeker wist dat het goed is voor laten schieten.
pi_196345947


Deze van de week van de Lidl. ^O^ ^O^
pi_196348176
Waarvoor verhuizen allemaal niet goed is;
Op wandelafstand hebben we nu een bakker en een soupbar.

Dit was de buit van soup'app, voor 4 euro:


2 dozen soep, goed voor ongeveer 3 porties.
Het broodjes was totaal niet hard, in tegenstelling tot wat we gedacht hebben.
Deze is voor herhaling vatbaar!
pi_196348740
Dat ziet er goed uit! Wat zijn dat voor speciale oreo's?

Hier box bij een fancy smancy bakker in t dorp hiernaast, 4 euro:

- 4 bruine puntjes
- 4 krentenbollen
- 2 krollen (ja ja daar zijn ze weer)
- zakje met twee kaiserbroodjes, grote croissant en maisbol
- drie halve broden (bruin, grof volkoren en maanzaad denken we)

*O* *O*
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_196348930
Dat is de golden oreo.
pi_196361161
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 14:04 schreef Lutte het volgende:

- drie halve broden (bruin, grof volkoren en maanzaad denken we)

Zo herkenbaar, niet weten wat het nou precies is voor brood :D
Er zijn altijd wel wat standaard broden die je herkent maar krijg regelmatig ook een speciaal brood waarvan we geen idee hebben wat het nou is.
  zondag 22 november 2020 @ 19:25:24 #273
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_196367557
quote:
15s.gif Op donderdag 12 november 2020 12:36 schreef junkiesietze het volgende:
pakketten reserveren?? echt hoe de fuck regelen jullie die dingen? ik kijk 100x per dag op die klote app maar nog nooit heb ik iets kunnen bestellen of was ik op tijd :{
Rond 19:00-19:15 uur kijken. Ik had raak vandaag bij de Lidl tegenover mijn moeders huis *O*
  Moderator / Miss SHO zondag 22 november 2020 @ 19:55:42 #274
22592 crew  Ole
pi_196368058
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 19:25 schreef Mishu het volgende:

[..]

Rond 19:00-19:15 uur kijken. Ik had raak vandaag bij de Lidl tegenover mijn moeders huis *O*
kwartier na sluitingstijd van de winkel/ ophaaltijd.
werkt bij mijn favo zo
en dan soms geluk hebben dat gedurende een dag een extra pakket beschikbaar komt. Het scheelde wel toen ze kennelijk hebben ingesteld dat je maar 1 pakket per persoon kunt reserveren
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 22 november 2020 @ 20:20:15 #275
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_196368509
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 19:55 schreef Ole het volgende:

[..]

kwartier na sluitingstijd van de winkel/ ophaaltijd.
werkt bij mijn favo zo
en dan soms geluk hebben dat gedurende een dag een extra pakket beschikbaar komt. Het scheelde wel toen ze kennelijk hebben ingesteld dat je maar 1 pakket per persoon kunt reserveren
Hoeveel pakketten per dag hebben ze eigenlijk?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')