quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
oh zie nu pas dat et een psv mondkapje isLeuk
heb je die van de club gehad?
Morgen moeten ze thuis, maar daar ben ik niet bij. Ze hebben gewoon naar een hele hoop supporters zo'n mondkapje gestuurd. Weet niet hoe die selectie is gemaakt. waarschijnlijk naar iedereen met een seizoenskaart. Mijn baas heeft er ook 1 gehad en die gaat voorlopig naar geen enkele wedstrijd..quote:
Even een ander plaatje zoeken..quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:29 schreef UitStraling het volgende:
Ik kijk echt vaak als die kat uit dfe OP
In welke situaties specifiek?quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:29 schreef UitStraling het volgende:
Ik kijk echt vaak als die kat uit dfe OP
Ah ok, wel toffe actie. Dacht dat je laatst een kaartje had gekocht vandaar mijn vraag.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Morgen moeten ze thuis, maar daar ben ik niet bij. Ze hebben gewoon naar een hele hoop supporters zo'n mondkapje gestuurd. Weet niet hoe die selectie is gemaakt. waarschijnlijk naar iedereen met een seizoenskaart. Mijn baas heeft er ook 1 gehad en die gaat voorlopig naar geen enkele wedstrijd..
altijdquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In welke situaties specifiek?
Moest even heel hard lachen nu, ja dan zeker.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In welke situaties specifiek?
Nee, klopt die is over een tijdje. Weet het zelf niet uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah ok, wel toffe actie. Dacht dat je laatst een kaartje had gekocht vandaar mijn vraag.
Hij wil. Anders was het geen vraagquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof die daar behoefdte aan heeft, als hij je zo graag zou neuken was hij ook geen ex
quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, klopt die is over een tijdje. Weet het zelf niet uit mijn hoofd![]()
Ohja die vind ik grappig. Verder heb ik niets met dictators hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja die vind ik grappig. Verder heb ik niets met dictators hoor.
Iets wat je interessant vindt hoef je toch niet achter te staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Deze kat weet altijd wie de muis heeft vermoordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook zo. Maar ik wilde bijvoorbeeld bij het Stalin museum in Georgie graag ee Stalin sneeuwbol scoren, helaas zonder resultaat.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Iets wat je interessant vindt hoef je toch niet achter te staan?
quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja die vind ik grappig. Verder heb ik niets met dictators hoor.
Mateloos ja, zou er een vingerkootje of vier voor overhebben om een lange middag met beide heren te ouwehoeren met een glas whisky en een sigaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een pistool als toetje dan.
Hitler was geheelonthouderquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mateloos ja, zou er een vingerkootje of vier voor overhebben om een lange middag met beide heren te ouwehoeren met een glas whisky en een sigaar.
En een pistool als toetje dan.
Is dat zo? Best saai.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hitler was geheelonthouderDus dat wordt een glas water met een leverknödel.
Hij past zich maar aan die droogklootquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hitler was geheelonthouderDus dat wordt een glas water met een leverknödel.
Ohhh dat maakt het een stuk gemakkelijker , die zijn er tenslotte genoegquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja hallo. Ik wil alleen oudere dunne afgetrainde mannen die G heten..
Sorryquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ohhh dat maakt het een stuk gemakkelijker , die zijn er tenslotte genoeg
Geniet ervanquote:
Mja, hij wipte wel zijn nichtje om een en ander te compenserenquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is dat zo? Best saai.
Dan wil ik wel zuipen met Joseph.
Boefje.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, hij wipte wel zijn nichtje om een en ander te compenseren
ach dat voel je nietquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geliquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwam hij uit Volendam??quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is vrijdagavond. Dan mag hetquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij reageren we niet helemaal politiekcorrect jongens.
politiek correct gedragquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij reageren we niet helemaal politiekcorrect jongens.
Het laatste jaquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wie wipt er zijn nichtje in Volendam dan?
Mja, misschien is de vraag wie dat daar niet doet
O, ik ben ervan overtuigd. Het is niet voor niks dat ze maar drie achternamen hebben in dat dorpquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het laatste ja![]()
Natuurlijk dikke onzin. Maar die verhalen en grappen over dat het daar wel degelijk gebeurt zijn niet meer op 2 handen te tellen..
4quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik ben ervan overtuigd. Het is niet voor niks dat ze maar drie achternamen hebben in dat dorp
Wat ik daar het meest verbazend vind is dat bijna alle achternamen op eoa manier een functie of beroep zijn. Smit, Keizer, Schilder, maar ook Veerman en nog een heleboel meer. Echt opvallend.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik ben ervan overtuigd. Het is niet voor niks dat ze maar drie achternamen hebben in dat dorp
Nope.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Whiskers en Flash zou een match kunnen zijn mits er drank in zit.
Dan kom ik nog wel wat leven brengenquote:
Het is hier een soort vervroegde seniorenopvang.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:05 schreef Fogel het volgende:
23u op een vrijdag en iedereen gaat slapen???
Maar die zijn om 6u weer uit de veren.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is hier een soort vervroegde seniorenopvang.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is hier een soort vervroegde seniorenopvang.
Ja en dan gaan ze weer om 11 uur schreeuwen dat het tijd is voor lunchquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar die zijn om 6u weer uit de veren.
Ja behalve jij, jij ben het tegenovergesteldequote:
Lunch is voor al je na het ontbijt honger hebt, ongeacht tijdstip. Soms is ontbijt om 13uquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dan gaan ze weer om 11 uur schreeuwen dat het tijd is voor lunch
ik ga regelmatig lunchen als zoonlief zit te ontbijtenquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lunch is voor al je na het ontbijt honger hebt, ongeacht tijdstip. Soms is ontbijt om 13u
Maar dat is een puber, als die op een vrije dag voor 12.00 uur ontbijt is die ziekquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga regelmatig lunchen als zoonlief zit te ontbijten
Ik als echt avondmens kan me daar niks bij voorstellen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dan gaan ze weer om 11 uur schreeuwen dat het tijd is voor lunch
KOEN DE MAN VAN DE POENquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga regelmatig lunchen als zoonlief zit te ontbijten
kloptquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat is een puber, als die op een vrije dag voor 12.00 uur ontbijt is die ziek
ik ook niet hoor maar ik vind vrijwel ieder soort vlees wel lekkerquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:21 schreef LTVDK het volgende:
Kalkoen eet ik eigenlijk zelden volgens mij
Eekhoorn?quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook niet hoor maar ik vind vrijwel ieder soort vlees wel lekker
Dat sowieso, vleesquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook niet hoor maar ik vind vrijwel ieder soort vlees wel lekker
Weet niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 september 2020 00:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat vindt baby yoda daarvan
slechte ouder dit dat..quote:Op zaterdag 19 september 2020 00:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat vindt baby yoda daarvan
Succes ermeequote:Op zaterdag 19 september 2020 06:46 schreef kwiwi het volgende:
gedouched, ontbijt op.. aan de studie
tot later maar weer
Nehhquote:
Storm is leuk voor een half uur.quote:Op zaterdag 19 september 2020 06:22 mschreef engine het volgende:
Ook wel mooi om te zien toch?of geeft vooral problemen?
Sterktequote:Op zaterdag 19 september 2020 06:46 schreef kwiwi het volgende:
gedouched, ontbijt op.. aan de studie
tot later maar weer
dat zou wat vroeg zijn jaquote:Op zaterdag 19 september 2020 07:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jij bent er vroeg bij.
Wandel date met Roelvink?
Ja ook wel prettigquote:Op zaterdag 19 september 2020 07:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Storm is leuk voor een half uur.
Je wil wel kunnen slapen en op je poten blijven staan..
Hoe is t metquote:Op zaterdag 19 september 2020 07:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat zou wat vroeg zijn ja
nee ga naar walibi
niet meer gesproken dus geen ideequote:Op zaterdag 19 september 2020 07:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hoe is t met
Blinde vink eigenlijk?
zozo, have funquote:Op zaterdag 19 september 2020 07:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat zou wat vroeg zijn ja
nee ga naar walibi
ik zwt em niet aan voor de zaterdag en zondag tenzij ik weg moet.quote:Op zaterdag 19 september 2020 07:44 schreef CherryLips het volgende:
Vergeten de wekker uit te zetten godverdomme.
had je al een afspraak?quote:Op zaterdag 19 september 2020 08:09 schreef Karzai het volgende:
Voel me weer goed, gister twee aspirientjes genomen en met een dekentje op de bank
Ga me niet meer laten testen
persoonlijk vind ik het leuk voor eens in de 5-10 jaar, het is (of iig was, ben er al even niet geweest) een bijna niet aangekleed pretpark, meer een stuk land met daarop attracties, vooral achtbanen.quote:
zijn die achtbanen ook hun ding?quote:Op zaterdag 19 september 2020 08:17 schreef mschol het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik het leuk voor eens in de 5-10 jaar, het is (of iig was, ben er al even niet geweest) een bijna niet aangekleed pretpark, meer een stuk land met daarop attracties, vooral achtbanen.
hoe bedoel je dat?quote:Op zaterdag 19 september 2020 08:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn die achtbanen ook hun ding?
ja of ze er een beetje wta van kunnenquote:Op zaterdag 19 september 2020 08:20 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat?
het is wel de hoofdreden imho dat je naar dat park toegaat, denk ik.
en die waren iig niet slecht, vond ze niet allen geweldig maar dat gebeurt zo wel eens
ik vind de meeste leuk, q1 niet ofzo, maar dat heb ik ook in disney en eftelingquote:Op zaterdag 19 september 2020 08:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja of ze er een beetje wta van kunnen![]()
nou ja zie het wel. ben geen pretparkganger eigenlijk
Met wie ga je?quote:Op zaterdag 19 september 2020 08:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja of ze er een beetje wta van kunnen![]()
nou ja zie het wel. ben geen pretparkganger eigenlijk
Ik zet hem ook nooit aan maar dan moet ik hem wel uitzetten op vrijdagquote:Op zaterdag 19 september 2020 08:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zwt em niet aan voor de zaterdag en zondag tenzij ik weg moet.
schrok om een uur of 5-6 wakker maar ben maar weer gaan slapen, helaas altijd minder goed slapen dan
Hahaquote:Op zaterdag 19 september 2020 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zet hem ook nooit aan maar dan moet ik hem wel uitzetten op vrijdag
Vergeet niet te genieten en ontspannen.quote:Op zaterdag 19 september 2020 09:47 schreef RockNijntje het volgende:
Ok update van mijn antwoorden op enkele vragen hier gisteren of eergisteren, want wow shit veranderde. In het OV in Zweden (of in ieder geval in Stockholm) draagt niemand een mondkapje. Omdat wij dit onverantwoordelijk vinden dragen wij er wel een en dan worden we echt aangestaard alsof we de builenpest hebben. De maatregelen gaan in deze stad echt niet verder dan een antibacteriële spray bij de deur en zelfs dat is er niet altijd. De meeste restaurants en cafés draaien ook gewoon op volle bezetting, er zijn geen tafels weggehaald of 'verboden' tafels waar je niet aan mag zitten. We proberen zelf dus maar gewoon zo veel mogelijk op te letten, want het voelt echt bizar onverantwoordelijk hier.
Inmiddels is geheel Denemarken op oranje gegaan en gaat het überhaupt niet zo goed in Europa. We hebben hier flink over nagedacht en zijn tot de conclusie gekomen dat wij onze reis voor nu gewoon voortzetten aangezien Zweden een laag coronacijfer heeft en nog geel is. Ook willen we nog steeds via Denemarken naar huis rijden, want dat mag/kan gewoon en dan verlaten we niet de auto tot we in Duitsland zijn. Als alles escaleert nemen we van Göteborg de boot naar Kiel om Denemarken geheel te vermijden. Als alles ook escaleert in Zweden breken we de reis voortijdig af en rijden we binnen een dag naar huis. Maar voor nu denken we het hier nog wel een weekje uit te kunnen houden.
Tl;dr: Zweden lijkt zeer onverantwoordelijk bezig te zijn en ik snap hun lage coronacijfer niet.
Rot toch eens op johquote:Op zaterdag 19 september 2020 09:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vergeet niet te genieten en ontspannen.
Corona is een grote grap momenteel.
Dat doen we ook zeker! Maar ik geniet en ontspan persoonlijk toch net iets meer wetende dat ik niet mezelf, dierbaren en collega's besmet met een voor nu nog onstopbaar virus omdat ik graag op vakantie wildequote:Op zaterdag 19 september 2020 09:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vergeet niet te genieten en ontspannen.
Corona is een grote grap momenteel.
Om het even in perspectief te plaatsen: Dat is niet omdat het in Denemarken zo gevaarlijk is. Dat is omdat Denemarken Nederland oranje gemaakt heeft vanwege oplopende cijfers in de Randstad. Just so you know.quote:Op zaterdag 19 september 2020 09:47 schreef RockNijntje het volgende:
Inmiddels is geheel Denemarken op oranje gegaan
Gewoon de randstad afstoten dan maar.quote:Op zaterdag 19 september 2020 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Om het even in perspectief te plaatsen: Dat is niet omdat het in Denemarken zo gevaarlijk is. Dat is omdat Denemarken Nederland oranje gemaakt heeft vanwege oplopende cijfers in de Randstad. Just so you know.
echt nietquote:Op zaterdag 19 september 2020 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh jullie liggen al op het strand met z'n allen natuurlijk, ik snap het
Ik ga nergens heen.quote:Op zaterdag 19 september 2020 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh jullie liggen al op het strand met z'n allen natuurlijk, ik snap het
Maar je bent wel al ergensquote:
Weet ik, maar hoe dan ook niet helemaal fijn als we daar nu nog zouden zitten / aangezien we er nog doorheen moeten.quote:Op zaterdag 19 september 2020 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Om het even in perspectief te plaatsen: Dat is niet omdat het in Denemarken zo gevaarlijk is. Dat is omdat Denemarken Nederland oranje gemaakt heeft vanwege oplopende cijfers in de Randstad. Just so you know.
Wist niet dat een bitterbal klaar maken zoveel werk was.quote:Op zaterdag 19 september 2020 11:50 schreef Fogel het volgende:
Bitterballenvoorbereidingstijd
Ik ga dit recept proberen vandaag:
Bacon Bitterballen
Ingrediënten:
- 300 gram ontbijt spek
- 500 gram koude bouillon
- 60 gram boter
- 80 gram bloem
- 3 blaadjes gelatine
- verse peterselie
- zout en peper
- 1/4 tl nootmuskaat
- 150 gram paneermeel
- 150 gram bloem
- 2 eieren
Bereiding.
1. Bak je ontbijt spek en hak in kleine stukken.
2. Gooi 3 blaadjes gelatine in koud water.
3. Flikker 60 gram boter in een pan en als het gesmolten is 80 gram bloem.
4. Bak je bloem gaar (2 min) en gooi er 500 ml bouillon bij, dit is je roux.
5. Gooi je 3 blaadjes gelatine erbij samen met vers gehakte peterselie.
6. Flikker je gehakte bacon erbij.
7. Breng je roux goed op smaak met peper en zout en een snufje nootmuskaat.
8. Ff roeren.
9. Gooi in een bak met wat folie erover en laat 1 1/2 a 2 uur afkoelen in de koelkast (als je de tijd hebt nog 2 uurtjes erbij)
10. Bloem, ei en paneermeel allemaal in aparte bakken.
11. Haal je bitterbal mengsel uit de koelkast/vriezer en rol en balletjes van.
12. Gooi nu door je bloem, ei en paneermeel en leg op een bord.
13. Als je de eerste paneellaag niet vertrouwd doe je het hele proces gewoon nog een keer.
14. Frituur op 180 en laat je bitterballen 3 - 4 min zwemmen.
15. Klaar!
Vertel vertelquote:Op zaterdag 19 september 2020 11:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik had net zoiets smerigs weer. Daar zijn jullie echt niet op voorbereid.
True true. Succes nogquote:Op zaterdag 19 september 2020 11:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet ik, maar hoe dan ook niet helemaal fijn als we daar nu nog zouden zitten / aangezien we er nog doorheen moeten.
Ik ga NU wandelenquote:Op zaterdag 19 september 2020 11:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik had net zoiets smerigs weer. Daar zijn jullie echt niet op voorbereid.
Nou, de vaatwasser had afgelopen week amper aan gestaan. Dinsdag ofzo voor het laatst. En ik maak 's ochtends vaak een smoothie met banaan en aardbei en yoghurt. Maar ik heb blijkbaar de glazen niet omgespoeld voor ik ze in de vaatwasser zette. Dus ik doe net die klep open en zag echt een wolk van schimmel uit zo'n glas komenquote:
Gebruik dan mijn alternatieve recept:quote:Op zaterdag 19 september 2020 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wist niet dat een bitterbal klaar maken zoveel werk was.
Oooh ik had een erger verhaal verwacht eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 september 2020 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, de vaatwasser had afgelopen week amper aan gestaan. Dinsdag ofzo voor het laatst. En ik maak 's ochtends vaak een smoothie met banaan en aardbei en yoghurt. Maar ik heb blijkbaar de glazen niet omgespoeld voor ik ze in de vaatwasser zette. Dus ik doe net die klep open en zag echt een wolk van schimmel uit zo'n glas komenheb dat glas en wat eronder stond even met de hand afgewassen en toen de vaatwasser maar aangezet
Strak plan.quote:Op zaterdag 19 september 2020 11:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gebruik dan mijn alternatieve recept:
1. Ga naar een willekeurige aupermarkt
2. Kies een doosje of zakje bitterballen
3. Zet thuis de frituurpan of airfryer aan
4. Doe wat mosterd op een bordje of in een schaaltje
5. Dip de bitterbal in de mosterd als hij klaar is.
... er zaten aangekoekte aromat-resten in de vaatwasserquote:Op zaterdag 19 september 2020 12:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oooh ik had een erger verhaal verwacht eigenlijk.
quote:Op zaterdag 19 september 2020 12:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... er zaten aangekoekte aromat-resten in de vaatwasser
zakkie oven kroketten gehaald van kwekkeboom, die zijn ook primaquote:Op zaterdag 19 september 2020 11:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 september 2020 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Etto heeft aandelen aromat, vermoed ik
Broodje kroket lekker. Moet ik ook eens in huis halenquote:Op zaterdag 19 september 2020 12:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
zakkie oven kroketten gehaald van kwekkeboom, die zijn ook prima![]()
vanmiddag weer op een broodje
Oeh dat is ook wel lekker ja.quote:Op zaterdag 19 september 2020 12:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
zakkie oven kroketten gehaald van kwekkeboom, die zijn ook prima![]()
vanmiddag weer op een broodje
Bestaat dat nog maggi?quote:Op zaterdag 19 september 2020 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik doe zelf graag een drupje maggi in mijn soep
VIESCH DICKquote:Op zaterdag 19 september 2020 12:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oeh dat is ook wel lekker ja.Jumbo huismerk ovenkroketten zijn ook prima te doen.
In Nederland zou het zijn: loop naar snackbar, zeg tegen snackbarharses dat je een portie bitterballen wil en even wachten...quote:Op zaterdag 19 september 2020 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wist niet dat een bitterbal klaar maken zoveel werk was.
Ja, dat kan hier dus niet.quote:Op zaterdag 19 september 2020 11:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of in Spanje in de buurt van "friet van Henk" of hoe het daar ook heetquote:
Dat dan weer wel, maar geen met bitterballen in het vriesvak.quote:
Friet van Piet.quote:Op zaterdag 19 september 2020 12:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Of in Spanje in de buurt van "friet van Henk" of hoe het daar ook heet
waardeloos landquote:Op zaterdag 19 september 2020 12:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, maar geen met bitterballen in het vriesvak.
Zo snap ik hem beter.quote:Op zaterdag 19 september 2020 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En een erwtje van mijn lieverdje.
Het rijmt. Moet je alleen de klemtoon wat anders leggen
quote:Op zaterdag 19 september 2020 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo snap ik hem beter.
Met zo'n roze kaboutermutsje erboven.
quote:Op zaterdag 19 september 2020 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En een erwtje voor mijn lieverdje.
Het rijmt. Moet je alleen de klemtoon wat anders leggen
Moet echt eerst even wat weghalen.quote:Op zaterdag 19 september 2020 12:34 schreef Karzai het volgende:
eerst even wat azijn erop, morgen weg bezemen
Klein laptopje met een VPN account en een 5G simmetje iets voor je?quote:Op zaterdag 19 september 2020 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooh. Net heerlijk door de stad aan het wandelen, weer allerlei nieuwe onbekende straatjes![]()
word ik gebeld voor een wachtwoordresetje![]()
Dus meteen keihard naar huis, letterlijk 5 minuten werk, 2 uur schrijven @:150% en nu weer de zon in. Of wacht, tijdrit is al begonnen. Nou ja, gelukkig al wel heel veel straatjes kunnen doen. Morgen verder. Of vanavond misschien al wel.
Ga je weer een multi billion dollar lego set kopen?quote:Op zaterdag 19 september 2020 13:30 schreef mschol het volgende:
ok, knoop doorgehakt, nu nog ergens zien te krijgen
Makkelijk verdient. Maar waarom is daar tegenwoordig nog iemand voor nodig?quote:Op zaterdag 19 september 2020 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooh. Net heerlijk door de stad aan het wandelen, weer allerlei nieuwe onbekende straatjes![]()
word ik gebeld voor een wachtwoordresetje![]()
Dus meteen keihard naar huis, letterlijk 5 minuten werk, 2 uur schrijven @:150% en nu weer de zon in. Of wacht, tijdrit is al begonnen. Nou ja, gelukkig al wel heel veel straatjes kunnen doen. Morgen verder. Of vanavond misschien al wel.
Goeie vraag. Kennelijk ontbreekt er wat instructie her en der. Want dit is als het goed is inderdaad geshiftleft naar minstens de SSD en eigenlijk de gebruiker zelf. Maar als ik in 5 minuten voor 3 uur betaald word wil ik best even mijn wandelingetje onderbreken hoorquote:Op zaterdag 19 september 2020 13:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Makkelijk verdient. Maar waarom is daar tegenwoordig nog iemand voor nodig?
nee, fietsquote:Op zaterdag 19 september 2020 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je weer een multi billion dollar lego set kopen?
Dat is vrij makkelijk uit te leggen in een zinnetje "klik met muis in rechterbovenhoek"quote:Op zaterdag 19 september 2020 13:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Makkelijk verdient. Maar waarom is daar tegenwoordig nog iemand voor nodig?
netjesnetjes. Ik zou totaal niet om kunnen gaan met zoveel versnellingen denk ik.quote:Op zaterdag 19 september 2020 13:35 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, fietsnee, niet 1 van lego deze:
https://www.giant-bicycles.com/nl/anytour-rs-1
Mijn functiegroep kent geen overwerk of extra betaald werk in de avonden en weekenden helaasquote:Op zaterdag 19 september 2020 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goeie vraag. Kennelijk ontbreekt er wat instructie her en der. Want dit is als het goed is inderdaad geshiftleft naar minstens de SSD en eigenlijk de gebruiker zelf. Maar als ik in 5 minuten voor 3 uur betaald word wil ik best even mijn wandelingetje onderbreken hoor
Nou ja ik doe dit ook niet voor zomaar iedere gebruiker hoor. Maar in de gezondheidszorg moeten mensen nou eenmaal 24/7 geholpen kunnen worden. Dus het toverwoord "dienstdoend arts" is dan automatisch Pro 1 en piket-inzet. Want hoe simpel een wachtwoord resetje ook is, als een arts niet bij een systeem kan om medicatie uit te schrijven zijn er potentieel gewoon mensenlevens in gevaar. Dus het is heus wel met een redenquote:Op zaterdag 19 september 2020 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn functiegroep kent geen overwerk of extra betaald werk in de avonden en weekenden helaas
ik rij al >7 jaar op een fiets met 18 versnellingen, wat tegenwoordig weinig is (zelfde soort fiets heeft er nu 27 of 30)quote:Op zaterdag 19 september 2020 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
netjesnetjes. Ik zou totaal niet om kunnen gaan met zoveel versnellingen denk ik.
Voor als je tot je assen in het klapzand staat met een aanhanger?quote:Op zaterdag 19 september 2020 13:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ik rij al >7 jaar op een fiets met 18 versnellingen, wat tegenwoordig weinig is (zelfde soort fiets heeft er nu 27 of 30)
en ja de lichte versnellingen gebruik ik weinig, maar wil ze wel hebben
Ik kan ook wek systemen bedenken waarvoor het relevant is, waarvan dit er een van is.quote:Op zaterdag 19 september 2020 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik doe dit ook niet voor zomaar iedere gebruiker hoor. Maar in de gezondheidszorg moeten mensen nou eenmaal 24/7 geholpen kunnen worden. Dus het toverwoord "dienstdoend arts" is dan automatisch Pro 1 en piket-inzet. Want hoe simpel een wachtwoord resetje ook is, als een arts niet bij een systeem kan om medicatie uit te schrijven zijn er potentieel gewoon mensenlevens in gevaar. Dus het is heus wel met een reden
quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:05 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn droomauto.
Mijn zusje heeft een Porsche 356 cabrio om van champagneglas naar champagneglas te rijden tijdens rally's.quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik wil wel een oude Porsche 911.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |