quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
oh zie nu pas dat et een psv mondkapje isLeuk
heb je die van de club gehad?
Morgen moeten ze thuis, maar daar ben ik niet bij. Ze hebben gewoon naar een hele hoop supporters zo'n mondkapje gestuurd. Weet niet hoe die selectie is gemaakt. waarschijnlijk naar iedereen met een seizoenskaart. Mijn baas heeft er ook 1 gehad en die gaat voorlopig naar geen enkele wedstrijd..quote:
Even een ander plaatje zoeken..quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:29 schreef UitStraling het volgende:
Ik kijk echt vaak als die kat uit dfe OP
In welke situaties specifiek?quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:29 schreef UitStraling het volgende:
Ik kijk echt vaak als die kat uit dfe OP
Ah ok, wel toffe actie. Dacht dat je laatst een kaartje had gekocht vandaar mijn vraag.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Morgen moeten ze thuis, maar daar ben ik niet bij. Ze hebben gewoon naar een hele hoop supporters zo'n mondkapje gestuurd. Weet niet hoe die selectie is gemaakt. waarschijnlijk naar iedereen met een seizoenskaart. Mijn baas heeft er ook 1 gehad en die gaat voorlopig naar geen enkele wedstrijd..
altijdquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In welke situaties specifiek?
Moest even heel hard lachen nu, ja dan zeker.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In welke situaties specifiek?
Nee, klopt die is over een tijdje. Weet het zelf niet uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah ok, wel toffe actie. Dacht dat je laatst een kaartje had gekocht vandaar mijn vraag.
Hij wil. Anders was het geen vraagquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof die daar behoefdte aan heeft, als hij je zo graag zou neuken was hij ook geen ex
quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, klopt die is over een tijdje. Weet het zelf niet uit mijn hoofd![]()
Ohja die vind ik grappig. Verder heb ik niets met dictators hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja die vind ik grappig. Verder heb ik niets met dictators hoor.
Iets wat je interessant vindt hoef je toch niet achter te staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Deze kat weet altijd wie de muis heeft vermoordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook zo. Maar ik wilde bijvoorbeeld bij het Stalin museum in Georgie graag ee Stalin sneeuwbol scoren, helaas zonder resultaat.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Iets wat je interessant vindt hoef je toch niet achter te staan?
quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja die vind ik grappig. Verder heb ik niets met dictators hoor.
Mateloos ja, zou er een vingerkootje of vier voor overhebben om een lange middag met beide heren te ouwehoeren met een glas whisky en een sigaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een pistool als toetje dan.
Hitler was geheelonthouderquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mateloos ja, zou er een vingerkootje of vier voor overhebben om een lange middag met beide heren te ouwehoeren met een glas whisky en een sigaar.
En een pistool als toetje dan.
Is dat zo? Best saai.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hitler was geheelonthouderDus dat wordt een glas water met een leverknödel.
Hij past zich maar aan die droogklootquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hitler was geheelonthouderDus dat wordt een glas water met een leverknödel.
Ohhh dat maakt het een stuk gemakkelijker , die zijn er tenslotte genoegquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja hallo. Ik wil alleen oudere dunne afgetrainde mannen die G heten..
Sorryquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ohhh dat maakt het een stuk gemakkelijker , die zijn er tenslotte genoeg
Geniet ervanquote:
Mja, hij wipte wel zijn nichtje om een en ander te compenserenquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is dat zo? Best saai.
Dan wil ik wel zuipen met Joseph.
Boefje.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, hij wipte wel zijn nichtje om een en ander te compenseren
ach dat voel je nietquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geliquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwam hij uit Volendam??quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is vrijdagavond. Dan mag hetquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij reageren we niet helemaal politiekcorrect jongens.
politiek correct gedragquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij reageren we niet helemaal politiekcorrect jongens.
Het laatste jaquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wie wipt er zijn nichtje in Volendam dan?
Mja, misschien is de vraag wie dat daar niet doet
O, ik ben ervan overtuigd. Het is niet voor niks dat ze maar drie achternamen hebben in dat dorpquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het laatste ja![]()
Natuurlijk dikke onzin. Maar die verhalen en grappen over dat het daar wel degelijk gebeurt zijn niet meer op 2 handen te tellen..
4quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik ben ervan overtuigd. Het is niet voor niks dat ze maar drie achternamen hebben in dat dorp
Wat ik daar het meest verbazend vind is dat bijna alle achternamen op eoa manier een functie of beroep zijn. Smit, Keizer, Schilder, maar ook Veerman en nog een heleboel meer. Echt opvallend.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik ben ervan overtuigd. Het is niet voor niks dat ze maar drie achternamen hebben in dat dorp
Nope.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Whiskers en Flash zou een match kunnen zijn mits er drank in zit.
Dan kom ik nog wel wat leven brengenquote:
Het is hier een soort vervroegde seniorenopvang.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:05 schreef Fogel het volgende:
23u op een vrijdag en iedereen gaat slapen???
Maar die zijn om 6u weer uit de veren.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is hier een soort vervroegde seniorenopvang.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is hier een soort vervroegde seniorenopvang.
Ja en dan gaan ze weer om 11 uur schreeuwen dat het tijd is voor lunchquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar die zijn om 6u weer uit de veren.
Ja behalve jij, jij ben het tegenovergesteldequote:
Lunch is voor al je na het ontbijt honger hebt, ongeacht tijdstip. Soms is ontbijt om 13uquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dan gaan ze weer om 11 uur schreeuwen dat het tijd is voor lunch
ik ga regelmatig lunchen als zoonlief zit te ontbijtenquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lunch is voor al je na het ontbijt honger hebt, ongeacht tijdstip. Soms is ontbijt om 13u
Maar dat is een puber, als die op een vrije dag voor 12.00 uur ontbijt is die ziekquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga regelmatig lunchen als zoonlief zit te ontbijten
Ik als echt avondmens kan me daar niks bij voorstellen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dan gaan ze weer om 11 uur schreeuwen dat het tijd is voor lunch
KOEN DE MAN VAN DE POENquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga regelmatig lunchen als zoonlief zit te ontbijten
kloptquote:Op vrijdag 18 september 2020 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat is een puber, als die op een vrije dag voor 12.00 uur ontbijt is die ziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |