abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 september 2020 @ 12:06:07 #151
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195144452
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:01 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

De kustlijn van Gabon al waargenomen vanuit je dakraam?
Al vergeving aan god gevraagd omdat je zijn kinderen hatelijk aanvalt omdat ze de waarheid spreken en jij die niet aankan ?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_195144472
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:06 schreef Summers het volgende:

[..]

Al vergeving aan god gevraagd omdat je zijn kinderen hatelijk aanvalt omdat ze de waarheid spreken en jij die niet aankan ?
Hatelijk aanvallen...

Noem Gates, Clinton en Rutte nog een keer kind-verorberende bloeddrinkers, hypocriet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 19 september 2020 @ 12:08:46 #153
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195144493
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:07 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Hatelijk aanvallen...

Noem Gates, Clinton en Rutte nog een keer kind-verorberende bloeddrinkers, hypocriet.
shoot the messenger is nooit slim hypocriete hater .Het is niet mijn probleem dat de msm je dom houd over wat er in de wereld gebeurd .
pi_195144504
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:08 schreef Summers het volgende:

[..]

shoot the messenger is nooit slim hypocriete hater
:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 19 september 2020 @ 12:09:50 #155
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195144511
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:08 schreef Summers het volgende:

[..]

shoot the messenger is nooit slim hypocriete hater
Dat doet 'ie dan ook niet. Hij schiet, volkomen terecht, de boodschap af.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195144529
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 11:53 schreef controlaltdelete het volgende:
EvB moet zich maar bij vakbladen en de bijbel houden. No brainwash voor onze Etto.

[ afbeelding ]
Hij veegt zijn reet af met de bijbel als ik zie wat hij hier post. Hij is echt geen gelovige.
  zaterdag 19 september 2020 @ 12:11:49 #157
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195144544
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:10 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Hij veegt zijn reet af met de bijbel als ik zie wat hij hier post. Hij is echt geen gelovige.
Precies })

En dan zijn mensen nog verbaasd dat de dinosaurus msm uitgekotst word . Het is niet nieuwswaardig maar leugens , de vragen die we willen horen worden niet gesteld . De onderwerpen die we interessant vinden worden onder de mat geschoven . Msm heeft voorgoed afgedaan .
  zaterdag 19 september 2020 @ 12:12:46 #158
235357 TitusPullo
pi_195144561
Nobody expects the pagan inquisition!
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195144637
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:12 schreef TitusPullo het volgende:
Nobody expects the pagan inquisition!
Ik maak me niet zo druk om de exegetische en hermeneutische capaciteiten van onze BNW genieën.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195144684
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ik maak me niet zo druk om de exegetische en hermeneutische capaciteiten van onze BNW genieën.
Wel van de bijbel dan?
Leg is uit hoe lees jij:
1 peter 2:17
pi_195144750
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:22 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Wel van de bijbel dan?
Leg is uit hoe lees jij:
1 peter 2:17
Als onderdeel van een epistel van de pseudo-Petrus aangaande de gewenste handel- en wandelwijze van de eerste christenen in een door de Romeinen bestuurde maatschappelijke context.

Waarschijnlijk zal deze pseudo-Petrus ook met het 'eren van het gezag en de keizer' niet bedoeld hebben dat men daar tegen te keer dient te gaan, de keizer te verwijten kinderen te offeren of andere perversiteiten in de schoenen te schuiven en de 'gevestigde orde' als zodanig in een suspect daglicht te zetten.

Wat denk jij?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195144823
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:27 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Als onderdeel van een epistel van de pseudo-Petrus aangaande de gewenste handel- en wandelwijze van de eerste christenen in een door de Romeinen bestuurde maatschappelijke context.

Waarschijnlijk zal deze pseudo-Petrus ook met het 'eren van het gezag en de keizer' niet bedoeld hebben dat men daar tegen te keer dient te gaan, de keizer te verwijten kinderen te offeren of andere perversiteiten in de schoenen te schuiven en de 'gevestigde orde' als zodanig in een suspect daglicht te zetten.

Wat denk jij?
Ik heb een engelse talig bijbel, dus zal daar wel aan liggen, maar bij mij staat er:
Honor all people, love the brotherhood. Fear God. Honor the king.

Je bent zeker nog niet gered?
  zaterdag 19 september 2020 @ 12:32:19 #163
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195144828
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:27 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Wat denk jij?
Probleem van de bijbel is de interpretatie.
Daardoor is de grote mama kerk uiteen gevallen in allerlei kleine kudt kerkjes..
Zelfde als bij de koran de Tenach etc..
Kleine splinter groepjes die allemaal net iets anders hun boek interpreteren.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 19 september 2020 @ 12:34:13 #164
235357 TitusPullo
pi_195144861
Wordt hier nu iemand verweten dat hij niet alle mensen eert, omdat hij een bloedsprookje ontzenuwt?
pi_195144897
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:34 schreef TitusPullo het volgende:
Wordt hier nu iemand verweten dat hij niet alle mensen eert, omdat hij een bloedsprookje ontzenuwt?
Ik zei al: de exegetische en hermeneutische capabiliteit van BNW'ers schat ik laag.

(Ik vermoed zelfs dat sponsje onder 'king' God verstaat, terwijl het hier over de keizer van Rome gaat. Wel ironisch dat er een vers wordt aangehaald waarin men wordt opgeroepen het gezag te eren.)
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195144905
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:34 schreef TitusPullo het volgende:
Hoe hij het opvat moet hij weten. Het staat echt in de bijbel. Als hij zo'n gelovige is, dan lijkt mij toch wel gepast dat hij zich ook aan de waardes houdt.

Anders krijgt hij natuurlijk niet de heilige geest in zijn lichaam.
  zaterdag 19 september 2020 @ 12:40:42 #167
235357 TitusPullo
pi_195144960
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:36 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ik zei al: de exegetische en hermeneutische capabiliteit van BNW'ers schat ik laag.

(Ik vermoed zelfs dat sponsje onder 'king' God verstaat, terwijl het hier over de keizer van Rome gaat. Wel ironisch dat er een vers wordt aangehaald waarin men wordt opgeroepen het gezag te eren.)
Ja,ik ken dat vers alleen als "Vreest God en eert den keizer". Het is zo te zien een Amerikaanse versie van de KJV.
pi_195144969
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:36 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Hoe hij het opvat moet hij weten. Het staat echt in de bijbel. Als hij zo'n gelovige is, dan lijkt mij toch wel gepast dat hij zich ook aan waardes houdt.
Dat is echt mensen eren en de broederschap liefhebben inderdaad, toestaan dat men jan en alleman (die kennelijk niet tot 'de mensen' en 'de broederschap' behoren) beschuldigt van de meest ranzige zaken omdat je een complotje te verkopen hebt.

Als dit de reikwijdte van je schriftkritische capaciteiten behelst, is het beter je inderdaad gewoon bezig te houden met websites met vooral heel veel plaatjes.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 19 september 2020 @ 12:42:59 #169
235357 TitusPullo
pi_195144994
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:36 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Hoe hij het opvat moet hij weten. Het staat echt in de bijbel. Als hij zo'n gelovige is, dan lijkt mij toch wel gepast dat hij zich ook aan de waardes houdt.

Anders krijgt hij natuurlijk niet de heilige geest in zijn lichaam.
Je eert mensen niet door ze naar de mond te praten, zeker niet als ze laster verspreiden. "Eert iedereen", dat wil ook zeggen dat je iemand niet zomaar pedofiel noemt.
pi_195145002
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:42 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Je eert mensen niet door ze naar de mond te praten, zeker niet als ze laster verspreiden. "Eert iedereen", dat wil ook zeggen dat je iemand niet zomaar pedofiel noemt.
Bingo.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195145005
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:41 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat is echt mensen eren en de broederschap liefhebben inderdaad, toestaan dat men jan en alleman (die kennelijk niet tot 'de mensen' en 'de broederschap' behoren) beschuldigt van de meest ranzige zaken omdat je een complotje te verkopen hebt.

Als dit de reikwijdte van je schriftkritische capaciteiten behelst, is het beter je inderdaad gewoon bezig te houden met websites met vooral heel veel plaatjes.
Mooi gelegenheid om deze nog even te posten:
Matthew 7:5
pi_195145023
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:43 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Mooi gelegenheid om deze nog even te posten:
Matthew 7:5
Misschien eens lezen wanneer je weer de aandrang voelt een Rutte weg te zetten als monster.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195145031
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:45 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Misschien eens lezen wanneer je weer de aandrang voelt een Rutte weg te zetten als monster.
Granted. Ik mag Rutte niet, maar waar heb ik hem weggezet als monster?
pi_195145037
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:46 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Granted. Ik mag Rutte niet, maar waar heb ik hem weggezet als monster?
Waar ben je tegen de aantijgingen van je 'broederschap' in gegaan?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195145056
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:46 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Waar ben je tegen de aantijgingen van je 'broederschap' in gegaan?
Oww draai het maar om. De bijbel was toch jouw boek?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')