abonnement Unibet Coolblue
pi_195122397
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 september 2020 08:02 schreef Beregd het volgende:
En hoe zou Patrick Lefevere reageren in zo'n geval, vraag ik me nu af.
Die had de UCI aangeklaagd voor het slopen van de fiets
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_195123073
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 07:57 schreef crv het volgende:

[..]

hoe reageer jij als ze je fiets slopen?
Dusdanig dat ze me niet de Tour uitzetten.
pi_195123482
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2020 09:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dusdanig dat ze me niet de Tour uitzetten.
Wel afwachten wat er precies gebeurd is, maar dat Zeeman een heethoofd is, bleek wel uit de documentaires die over Belkin/Jumbo zijn verschenen. Dan ging hij weer flink los en moest Verhoeven hem rustig houden :D

Al blijft het wel bijzonder dat een fiets beschadigd wordt tijdens zo'n controle..
pi_195123518
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2020 09:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dusdanig dat ze me niet de Tour uitzetten.
Ik zou wel lichtelijk agressief worden
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_195123805
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 09:33 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Wel afwachten wat er precies gebeurd is, maar dat Zeeman een heethoofd is, bleek wel uit de documentaires die over Belkin/Jumbo zijn verschenen. Dan ging hij weer flink los en moest Verhoeven hem rustig houden :D

Al blijft het wel bijzonder dat een fiets beschadigd wordt tijdens zo'n controle..
Nee precies. Dit is het verhaal van Zeeman, uiteraard geslikt als zoete koek door fanboy Thijs, maar ik vermoed dat je net zo goed een heel ander narratief kan creëren. De ASO zal alleen niet de moeite doen hun verhaal naar buiten te brengen denk ik.

Daarbij biedt Zeeman ook niet voor niets zijn excuses aan lijkt me.
  vrijdag 18 september 2020 @ 10:36:11 #56
102912 crv
Screwed up
pi_195124330
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2020 09:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Nee precies. Dit is het verhaal van Zeeman, uiteraard geslikt als zoete koek door fanboy Thijs, maar ik vermoed dat je net zo goed een heel ander narratief kan creëren. De ASO zal alleen niet de moeite doen hun verhaal naar buiten te brengen denk ik.

Daarbij biedt Zeeman ook niet voor niets zijn excuses aan lijkt me.
ik praat het niet goed maar op zo'n moment dat bij iedereen van de ploeg het adrenaline gehalte wat verhoogd is en men vol overgave probeert een doel na te streven en dan dus ook euforisch zijn dat er tijd gewonnen is kan ik me voorstellen als er zo'n nietsnut van de UCI (sorry, maar ander woord heb ik er niet voor) iets aan je fiets verrot maakt je over de rooie gaat.

heat of the moment.

bloijkbaar is het niet de regel dat een UCI-boy een fiets uit elkaar sleutelt. Waarom vond deze dan dat ie dat wel moest den ?
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_195124632
Heat of the moment reactie maar iemand als Zeeman zou moeten weten dat je bij officials altijd je cool moet bewaren. UCI sloopt iets (powermeter, bracket of wat dan ook) , claim de kosten voor reparatie en ga verder. Team heeft er niks aan als je uit je plaat gaat.
  vrijdag 18 september 2020 @ 11:09:01 #58
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_195124814
twitter

Thijs weet weer precies hoe het zit hoor. Als de mensen waar hij bij in de reet zit nou even wat aardiger benaderd waren was er niks gebeurd.
pi_195125250
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 10:36 schreef crv het volgende:

[..]

ik praat het niet goed maar op zo'n moment dat bij iedereen van de ploeg het adrenaline gehalte wat verhoogd is en men vol overgave probeert een doel na te streven en dan dus ook euforisch zijn dat er tijd gewonnen is kan ik me voorstellen als er zo'n nietsnut van de UCI (sorry, maar ander woord heb ik er niet voor) iets aan je fiets verrot maakt je over de rooie gaat.

heat of the moment.

bloijkbaar is het niet de regel dat een UCI-boy een fiets uit elkaar sleutelt. Waarom vond deze dan dat ie dat wel moest den ?
Nouja a) wat is de precieze schade en b) wat was Zeemans precieze reactie?

Ze (Thijs en Merijn) brengen het nu als zware fietsschade en een menselijke reactie. Voor hetzelfde geld (lijkt me gezien Zeemans reputatie totaal niet uit te sluiten) was er lichte of geen echte schade en een Zeeman die totaal uit zijn plaat gaat.

Je wordt ook weer niet zomaar de Tour uitgezet. En zoals gezegd, het is echt niet onmogelijk om professioneel te reageren op zo'n warm moment hoor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')