Mijn middelbare school crush is van de aardbodem verdwenen lijkt het.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou iedereen kent de echte leukers toch van vroeger? In je buurt of van school. Knap, grappig, niet arrogant gewoon leuke vrouwen, die krijg je echt niet meer na je 30ste, die moest je eerder veroveren.
Veel gingen wel even naar buitenland of studeren dus moest jeje slag slaan in de disco als ze terugkwamen en de concurrentie uitschakelen.
k heb gemerkt dat mijn crushes van vroeger echtniet meer zo smakelijk zijnquote:Op donderdag 17 september 2020 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn middelbare school crush is van de aardbodem verdwenen lijkt het.
Die van mij ook, tenminste ze zat niet in mijn klas maar ze was dat alles, ontzettend knap een dorp verder, woonde in een enorme villa. Donker lang haar, goddelijk lichaam, verschillende rendez-vous mee gehad maar altijd als we beiden tipsy waren en nooit haar achternaam onthouden.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mooiste meisje van school heb ik later (inmiddels was ze de helft zwaarder) nog eens een spannende nacht mee gehad toen ik ze in de kroeg tegenkwam, omdat het kon en om vroeger.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lol wat?quote:Op donderdag 17 september 2020 21:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Zou Liesje ooit een leuke man scoren?
Mijne bestaat nog steeds. En is nog steeds met die gast waar ze mij voor verliet. Ik kan het r niet eens kwalijk nemen. Maar inmiddels zijn haar kinderen bijna de deur uit en dat is ergens wel waar ik op heb zitten wachten. Niet dat ik een plan heb of zo. Maar wie weet.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar ze is nog steeds met die man, dus dat lijkt me sowieso geen optie?quote:Op donderdag 17 september 2020 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijne bestaat nog steeds. En is nog steeds met die gast waar ze mij voor verliet. Ik kan het r niet eens kwalijk nemen. Maar inmiddels zijn haar kinderen bijna de deur uit en dat is ergens wel waar ik op heb zitten wachten. Niet dat ik een plan heb of zo. Maar wie weet.
Als dat geen neuken wordt....quote:Op donderdag 17 september 2020 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijne bestaat nog steeds. En is nog steeds met die gast waar ze mij voor verliet. Ik kan het r niet eens kwalijk nemen. Maar inmiddels zijn haar kinderen bijna de deur uit en dat is ergens wel waar ik op heb zitten wachten. Niet dat ik een plan heb of zo. Maar wie weet.
Ik kwam een keer een bloedmooi meisje tegen tijdens een beachvolleybaltoernooi en die fluisterde in mijn oren, vanaf dinsdag ben ik alleen en ik woon in die en die straat en jij bent echt de knapste man die ik ooit heb gezien, in ruil voor een kratje bier heb ik 20 man aan het werk gezet om haar naam en telefoonnummer te vinden in de aloude telefoonboekenquote:Op donderdag 17 september 2020 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die van mij ook, tenminste ze zat niet in mijn klas maar ze was dat alles, ontzettend knap een dorp verder, woonde in een enorme villa. Donker lang haar, goddelijk lichaam, verschillende rendez-vous mee gehad maar altijd als we beiden tipsy waren en nooit haar achternaam onthouden.
DAT is volstrekt irrelevant. Het is vooral geen optie omdat ik geen idee heb hoe.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ze is nog steeds met die man, dus dat lijkt me sowieso geen optie?
ik heb geen enkel idee hoe het überhaupt met mensen van school gaat, allang achter me gelatenquote:Op donderdag 17 september 2020 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je nu achter een getrouwd wijf aan?quote:Op donderdag 17 september 2020 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DAT is volstrekt irrelevant. Het is vooral geen optie omdat ik geen idee heb hoe.
ik ga noit nergens achter aanquote:Op donderdag 17 september 2020 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je nu achter een getrouwd wijf aan?
nee hij zegt dat hij geen idee heeft hoequote:Op donderdag 17 september 2020 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je nu achter een getrouwd wijf aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |