Mijn middelbare school crush is van de aardbodem verdwenen lijkt het.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou iedereen kent de echte leukers toch van vroeger? In je buurt of van school. Knap, grappig, niet arrogant gewoon leuke vrouwen, die krijg je echt niet meer na je 30ste, die moest je eerder veroveren.
Veel gingen wel even naar buitenland of studeren dus moest jeje slag slaan in de disco als ze terugkwamen en de concurrentie uitschakelen.
k heb gemerkt dat mijn crushes van vroeger echtniet meer zo smakelijk zijnquote:Op donderdag 17 september 2020 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn middelbare school crush is van de aardbodem verdwenen lijkt het.
Die van mij ook, tenminste ze zat niet in mijn klas maar ze was dat alles, ontzettend knap een dorp verder, woonde in een enorme villa. Donker lang haar, goddelijk lichaam, verschillende rendez-vous mee gehad maar altijd als we beiden tipsy waren en nooit haar achternaam onthouden.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mooiste meisje van school heb ik later (inmiddels was ze de helft zwaarder) nog eens een spannende nacht mee gehad toen ik ze in de kroeg tegenkwam, omdat het kon en om vroeger.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lol wat?quote:Op donderdag 17 september 2020 21:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Zou Liesje ooit een leuke man scoren?
Mijne bestaat nog steeds. En is nog steeds met die gast waar ze mij voor verliet. Ik kan het r niet eens kwalijk nemen. Maar inmiddels zijn haar kinderen bijna de deur uit en dat is ergens wel waar ik op heb zitten wachten. Niet dat ik een plan heb of zo. Maar wie weet.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar ze is nog steeds met die man, dus dat lijkt me sowieso geen optie?quote:Op donderdag 17 september 2020 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijne bestaat nog steeds. En is nog steeds met die gast waar ze mij voor verliet. Ik kan het r niet eens kwalijk nemen. Maar inmiddels zijn haar kinderen bijna de deur uit en dat is ergens wel waar ik op heb zitten wachten. Niet dat ik een plan heb of zo. Maar wie weet.
Als dat geen neuken wordt....quote:Op donderdag 17 september 2020 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijne bestaat nog steeds. En is nog steeds met die gast waar ze mij voor verliet. Ik kan het r niet eens kwalijk nemen. Maar inmiddels zijn haar kinderen bijna de deur uit en dat is ergens wel waar ik op heb zitten wachten. Niet dat ik een plan heb of zo. Maar wie weet.
Ik kwam een keer een bloedmooi meisje tegen tijdens een beachvolleybaltoernooi en die fluisterde in mijn oren, vanaf dinsdag ben ik alleen en ik woon in die en die straat en jij bent echt de knapste man die ik ooit heb gezien, in ruil voor een kratje bier heb ik 20 man aan het werk gezet om haar naam en telefoonnummer te vinden in de aloude telefoonboekenquote:Op donderdag 17 september 2020 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die van mij ook, tenminste ze zat niet in mijn klas maar ze was dat alles, ontzettend knap een dorp verder, woonde in een enorme villa. Donker lang haar, goddelijk lichaam, verschillende rendez-vous mee gehad maar altijd als we beiden tipsy waren en nooit haar achternaam onthouden.
DAT is volstrekt irrelevant. Het is vooral geen optie omdat ik geen idee heb hoe.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ze is nog steeds met die man, dus dat lijkt me sowieso geen optie?
ik heb geen enkel idee hoe het überhaupt met mensen van school gaat, allang achter me gelatenquote:Op donderdag 17 september 2020 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je nu achter een getrouwd wijf aan?quote:Op donderdag 17 september 2020 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DAT is volstrekt irrelevant. Het is vooral geen optie omdat ik geen idee heb hoe.
ik ga noit nergens achter aanquote:Op donderdag 17 september 2020 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je nu achter een getrouwd wijf aan?
nee hij zegt dat hij geen idee heeft hoequote:Op donderdag 17 september 2020 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je nu achter een getrouwd wijf aan?
quote:Op donderdag 17 september 2020 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hij zegt dat hij geen idee heeft hoe
Nou ja zou kunnen toch, meeste huwelijken eindigen zo wel.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hij zegt dat hij geen idee heeft hoe
Natuurlijk is dat wel relevant. Of wil je haar tegen haar wil opsluiten in de kelder ofzo.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DAT is volstrekt irrelevant. Het is vooral geen optie omdat ik geen idee heb hoe.
En dan denk je dat ze hem wel gaat verlaten ofzo?quote:Op donderdag 17 september 2020 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik omschreef even de status quo van de laatste 25 jaar ja. Ik mag hoop hebben. Maar reëel is het niet natuurlijk. Nou ja, jammer. Wat moet je er meer van zeggen.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja dat is wat je zelf zegt toch?
Ok, natuurlijk mag je hoop hebben.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik omschreef even de status quo van de laatste 25 jaar ja. Ik mag hoop hebben. Maar reëel is het niet natuurlijk. Nou ja, jammer. Wat moet je er meer van zeggen.
Ik heb ontbijtgranen.quote:
Klinkt ongezond wel, 25 jaar ook...quote:Op donderdag 17 september 2020 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik omschreef even de status quo van de laatste 25 jaar ja. Ik mag hoop hebben. Maar reëel is het niet natuurlijk. Nou ja, jammer. Wat moet je er meer van zeggen.
Nou ja het is niet alsof er sinds haar ooit nog iets op of in de buurt van mijn pad gekomen is wat ook maar een kwart procent de moeite waard was.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou na 25 jaar zelf geen hoop meer hebben denk ik.
Ben je zo veeleisend dan?quote:Op donderdag 17 september 2020 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja het is niet alsof er sinds haar ooit nog iets op of in de buurt van mijn pad gekomen is wat ook maar een kwart procent de moeite waard was.
Denk dat je een keer moet vragen of je aan een vuile onderbroek van haar mag ruiken om van je droombeeld af te komenquote:Op donderdag 17 september 2020 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja het is niet alsof er sinds haar ooit nog iets op of in de buurt van mijn pad gekomen is wat ook maar een kwart procent de moeite waard was.
Nja je bent sinds ik je ken wel een paar keer verliefd geweest toch.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 september 2020 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat je een keer moet vragen of je aan een vuile onderbroek van haar mag ruiken om van je droombeeld af te komen
Dus wacht even, je zit al 25 jaar met dezelfde in je achterhoofd? Ik hoop dat je d'r binnenkort eens écht los kan laten.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh laat gaan, het is okee.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt ongezond wel, 25 jaar ook...
Geen idee. Ik kom gewoon niks tegen dat half de moeite waard isquote:
Wat heb ik zojuist gelezen?quote:Op donderdag 17 september 2020 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh laat gaan, het is okee.
Ik ben geboren in een politiek stabiel land, welvarend ook, gelukkig getrouwd gezin, lekker slim ook, alle seinen staan op groen. En er dan zo niks van weten te bakken![]()
Het is gewoon een strafbeurt in de grote reīncarnatie cyclus. Komende twintig keer word ik weer een eendagsvlieg of een kreupele straathond in Brazilië. Kennelijk heb ik in een vorig leven iets vreselijks gedaan. Dat is het enige wat ik ervan kan maken. Waarschijnlijk de moeder van US uit elkaar getrokken of zo ergens![]()
Maar misschien moet je gewoon met mensen praten enz. Eerste indruk enz zegt niet altijd iets.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kom gewoon niks tegen dat half de moeite waard is
weet je nog die gast van gister die over dat hekje heen ging met zijn scooter.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat je een keer moet vragen of je aan een vuile onderbroek van haar mag ruiken om van je droombeeld af te komen
NOu ja dat is het beeld wat je hebt gecreeerdquote:Op donderdag 17 september 2020 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kom gewoon niks tegen dat half de moeite waard is
Met deze tekst heb je zelf het antwoord op al je vragen wel gegeven, of ben je niet slim genoeg om dat zelf te beseffen?quote:Op donderdag 17 september 2020 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh laat gaan, het is okee.
Ik ben geboren in een politiek stabiel land, welvarend ook, gelukkig getrouwd gezin, lekker slim ook, alle seinen staan op groen. En er dan zo niks van weten te bakken![]()
Het is gewoon een strafbeurt in de grote reīncarnatie cyclus. Komende twintig keer word ik weer een eendagsvlieg of een kreupele straathond in Brazilië. Kennelijk heb ik in een vorig leven iets vreselijks gedaan. Dat is het enige wat ik ervan kan maken. Waarschijnlijk de moeder van US uit elkaar getrokken of zo ergens![]()
ja praten met mensen doe ik genoeg hoorquote:Op donderdag 17 september 2020 22:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar misschien moet je gewoon met mensen praten enz. Eerste indruk enz zegt niet altijd iets.
Jawelquote:Op donderdag 17 september 2020 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met deze tekst heb je zelf het antwoord op al je vragen wel gegeven, of ben je niet slim genoeg om dat zelf te beseffen?
Aaaarghhh..........nou ja dacht even dat zijn lul er zo uit zou zienquote:Op donderdag 17 september 2020 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet je nog die gast van gister die over dat hekje heen ging met zijn scooter.
het was een wond aan de voet blijkbaar
https://9gag.com/gag/a1WL6P8#comment
Ben je nu sarcastisch of? Want als dat zo is dan moet je toch ook wel andere vrouwen tegenkomen?quote:Op donderdag 17 september 2020 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja praten met mensen doe ik genoeg hoor![]()
oh ja hebben jullie het beeld dat ik iets verschrikkelijks ben ja?quote:Op donderdag 17 september 2020 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu ja dat is het beeld wat je hebt gecreeerd
ja volgens mij dus niet maar dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaaarghhh..........nou ja dacht even dat zijn lul er zo uit zou zien
Nee je leest het verkeerd. ik bedoel het perfecte beeld wat je van haar hebt gecreeerd waardoor niks meer in de buurt komtquote:Op donderdag 17 september 2020 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja hebben jullie het beeld dat ik iets verschrikkelijks ben ja?![]()
Dan kunnen we er wel mee stoppen ook ja
Ik denk dat Fles gewoon een beetje sentimenteel is vanavond. Want hij is in de tussentijd wel vrouwen tegengekomen die hij heel leuk vond.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee je leest het verkeerd. ik bedoel het perfecte beeld wat je van haar hebt gecreeerd waardoor niks meer in de buurt komt
Daarbij kun je 2 mensen ook niet met elkaar vergelijken; ook niet wat je voor ze voelt.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee je leest het verkeerd. ik bedoel het perfecte beeld wat je van haar hebt gecreeerd waardoor niks meer in de buurt komt
nee niet sarcastisch hoorquote:Op donderdag 17 september 2020 22:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben je nu sarcastisch of? Want als dat zo is dan moet je toch ook wel andere vrouwen tegenkomen?
ja een paar. Maar voldoende wederzijds is dat nooit.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat Fles gewoon een beetje sentimenteel is vanavond. Want hij is in de tussentijd wel vrouwen tegengekomen die hij heel leuk vond.
nee kan ook niet maar je kan wel zon perfect plaatje van iemand in je hoofd creeeren dat niemand dat nog haaltquote:Op donderdag 17 september 2020 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarbij kun je 2 mensen ook niet met elkaar vergelijken; ook niet wat je voor ze voelt.
Met je middelbare school scharrel was het ook niet voldoende wederzijds.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja een paar. Maar voldoende wederzijds is dat nooit.
Dit klopt. mensen zijn vrij uniek en het is echt onzin om te gaan vergelijken, daar doe je een ander en jezelf ook tekort mee.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarbij kun je 2 mensen ook niet met elkaar vergelijken; ook niet wat je voor ze voelt.
Ik heb ook wel eens de perfecte vrouw in bed gehad qua uiterlijk maar ja kon haar de halve dag wel schieten om haar doen en latenquote:Op donderdag 17 september 2020 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee kan ook niet maar je kan wel zon perfect plaatje van iemand in je hoofd creeeren dat niemand dat nog haalt
ja dat hoor ik ook weleens.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Op elk potje past een deksel (verschrikkelijke uitspraak weet ik wel)
https://www.dumpert.nl/item/7911545_540f1222
quote:Op donderdag 17 september 2020 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens de perfecte vrouw in bed gehad qua uiterlijk maar ja kon haar de halve dag wel schieten om haar doen en laten
Pehehehequote:Op donderdag 17 september 2020 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
"Wil jij de aromat in mijn soepkom zijn?"
Teringquote:Op donderdag 17 september 2020 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo las ik 'm heul niet.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
neehee niet zo...
da's ordinair
Die leven een verschrikkelijk leven onder de toorts van hun vrouw (secreet).quote:Op donderdag 17 september 2020 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat hoor ik ook weleens.
Ik heb ook wel gasten gekend in het verleden waarvan ik dacht naaaaaah ZO kansloos ben ik echt niet.
En die zijn nu allemaal gewoon onder de pannen en getrouwd en vader en alles. Ik snap er de bliksem vaN:D
ja Paiq en zo'n andere. Toen kwam heel mijn pubertijd weer in versneld tempo langs. Het is gewoon een wedstrijdje wie wijst wie het eerst af. Was ik vrij gauw klaar mee.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tinder enz al keer geprobeerd?
quote:Op donderdag 17 september 2020 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon een typische Etto-manier om te zeggen dat iemand je leven meer smaak geeft, vond ik leuk.
Hoe ze die vork vasthoudt.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Verliefdheid is een toverbal, dat zong een wijs kind ooitquote:Op donderdag 17 september 2020 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon een typische Etto-manier om te zeggen dat iemand je leven meer smaak geeft, vond ik leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |