abonnement Unibet Coolblue
pi_195499864
Waarom hadden 4 stelletjes in de aflevering van gisteren een date of videocall met de ouders, en alleen Giuliano en Feline niet? Heel raar!

Overigens dat "profvoetballer" verhaal van Mattheus wordt zo overtrokken :')
Die gast is 23 en heeft nog nooit een officiele wedstrijd gespeeld. Hij zou zogenaamd profvoetballer zijn bij een club in Kroatie maar volgens mij is dat als proefspeler in een reserve elftal ofzo. Als hij echt prof zou zijn laten ze hem echt niet zo midden in het seizoen even aan een TV programma meedoen.
Dus als Jaimy een glamourwereld met een mooi salaris verwacht ---> :N |:( :')
pi_195500120
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 07:42 schreef Mister1984 het volgende:
Waarom hadden 4 stelletjes in de aflevering van gisteren een date of videocall met de ouders, en alleen Giuliano en Feline niet? Heel raar!

Overigens dat "profvoetballer" verhaal van Mattheus wordt zo overtrokken :')
Die gast is 23 en heeft nog nooit een officiele wedstrijd gespeeld. Hij zou zogenaamd profvoetballer zijn bij een club in Kroatie maar volgens mij is dat als proefspeler in een reserve elftal ofzo. Als hij echt prof zou zijn laten ze hem echt niet zo midden in het seizoen even aan een TV programma meedoen.
Dus als Jaimy een glamourwereld met een mooi salaris verwacht ---> :N |:( :')
Joan en mert ook niet toch ;)

Of heb ik iets gemist?
pi_195500269
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 08:11 schreef Mazikeen het volgende:

[..]

Joan en mert ook niet toch ;)

Of heb ik iets gemist?
Jawel, date op een boot
pi_195500801
Ow date ook. Ja maar dat verspreiden ze over 2 afleveringen. Want de rest krijgen ook nog een date
pi_195503542
Mert is wel echt een profvoetballer toch?
pi_195503719
Ook niet, alleen ooit in een jeugdopleiding van een profclub gespeeld. Als dat al telt ben ik ook profvoetballer. Zie wel wat van Mert bij een goede amateurclub maar geen prof dus. Niet zoals Denzel en Thys, die hadden wel echt speelminuten in de Eredivisie.
pi_195509793
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:10 schreef Raw85 het volgende:
Ook niet, alleen ooit in een jeugdopleiding van een profclub gespeeld. Als dat al telt ben ik ook profvoetballer. Zie wel wat van Mert bij een goede amateurclub maar geen prof dus. Niet zoals Denzel en Thys, die hadden wel echt speelminuten in de Eredivisie.
Die Milan heeft nog het hoogst gespeeld van alle deelnemers dit seizoen. Die heeft in de jeugd bij Club Brugge en in Belgie onder 18 gespeeld. Dat is wel echt een hoog niveau.
pi_195521921
quote:
Oh wow, en daar komen ze nu net pas mee voor de finale :D

Arme Imen als het waar is, en aan zijn kop te zien lijkt me dat zo
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_195522043
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 09:09 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Oh wow, en daar komen ze nu net pas mee voor de finale :D

Arme Imen als het waar is, en aan zijn kop te zien lijkt me dat zo
Gaat al 2 weken rond. Dus dit is echt sneu
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 09:26:00 #162
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_195522119
Ben benieuwd wat hij gaat zeggen, zou wel mijn gevoel bevestigen, vond hem altijd zo shady. Wellicht heeft hij een open relatie ofzo :?
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_195522793
Haha wejooooooOooooooooo
pi_195523067
Dat Remco niet helemaal zuiver was hadden we allemaal wel verwacht, maar dit is wel een hele bijzondere plottwist :o
pi_195524677
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 10:39 schreef Crohnjurist het volgende:
Dat Remco niet helemaal zuiver was hadden we allemaal wel verwacht, maar dit is wel een hele bijzondere plottwist :o
Dit dus :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Miss 200.000.000! vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:39:37 #166
367000 roos94
pi_195525310
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 10:39 schreef Crohnjurist het volgende:
Dat Remco niet helemaal zuiver was hadden we allemaal wel verwacht, maar dit is wel een hele bijzondere plottwist :o
Ik zei het nog tegen Imen, stap uit die fantasiewereld want iedereen ziet sinds aflevering 1 dat het een kneusje is. Hij schijnt overigens ook van de herenliefde te zijn want veel jongens zagen hem in juni op tinder voorbij komen. Hij heeft nu snel de reactiemogelijkheid op insta uitgezet :W
pi_195525434
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 12:39 schreef roos94 het volgende:

[..]

Ik zei het nog tegen Imen, stap uit die fantasiewereld want iedereen ziet sinds aflevering 1 dat het een kneusje is. Hij schijnt overigens ook van de herenliefde te zijn want veel jongens zagen hem in juni op tinder voorbij komen. Hij heeft nu snel de reactiemogelijkheid op insta uitgezet :W
Ik denk dat je Grindr bedoelt?

Maar hoe kan hij zijn reacties uitzetten, ze mogen toch niet op hun eigen socials tijdens het programma?

Edit: oh hij is natuurlijk al thuis :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_195525928
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 12:47 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik denk dat je Grindr bedoelt?

Maar hoe kan hij zijn reacties uitzetten, ze mogen toch niet op hun eigen socials tijdens het programma?

Edit: oh hij is natuurlijk al thuis :P
Op Tinder kun je als man ook gewoon aangeven dat je geïnteresseerd bent in zowel vrouwen als mannen.
pi_195526223
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 13:19 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Op Tinder kun je als man ook gewoon aangeven dat je geïnteresseerd bent in zowel vrouwen als mannen.
Ah ok, ik heb nooit een datingapp gehad dus geen idee wat je er wel of niet mee kunt :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_195526651
Arme meid
pi_195526976
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 13:35 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ah ok, ik heb nooit een datingapp gehad dus geen idee wat je er wel of niet mee kunt :D
Op heel veel datingapps kun je gewoon aangeven waar je voorkeuren liggen, weet je dat ook weer ;)
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:22:54 #172
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_195530283
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 12:39 schreef roos94 het volgende:

[..]

Ik zei het nog tegen Imen, stap uit die fantasiewereld want iedereen ziet sinds aflevering 1 dat het een kneusje is. Hij schijnt overigens ook van de herenliefde te zijn want veel jongens zagen hem in juni op tinder voorbij komen. Hij heeft nu snel de reactiemogelijkheid op insta uitgezet :W
Waar lees je die info? Ik zag ook dat de reactiemogelijkheid uitstaat :')
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_195530747
Blijkbaar heeft Feline ook een vriend thuis zitten _O-
pi_195530895
OMG dit vind ik echt sneu voor Imen :{

En ook vals van het programma om dit nu pas te doen :R
pi_195531434
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 17:54 schreef Mister1984 het volgende:
OMG dit vind ik echt sneu voor Imen :{

En ook vals van het programma om dit nu pas te doen :R
Misschien moest het eerst goed uitgezocht worden.

Ik denk dat het woord vriendin ook niet de lading dekt, althans niet een langlopende relatie. Wie laat haar vriend dan aan zo'n programma meedoen (ok het kan 12500 euro opleveren). Sowieso weten dan veel meer mensen het.

Mijn vermoeden: Het zal wel een beginnende "relatie" zijn, ontstaan vlak voor Remco's vertrek. Misschien kon ie niet meer onder het contract uit en heeft hij zijn "vriendin" beloofd enkel het spel te spelen zonder echt voor iemand te vallen. Misschien verdenkt ze hem ervan toch echt gek op Imen (al denk ik van niet) te zijn en vond ze het na een paar weken toch niet meer zo chill.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_195531576
pi_195531882
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 18:18 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Misschien moest het eerst goed uitgezocht worden.

Ik denk dat het woord vriendin ook niet de lading dekt, althans niet een langlopende relatie. Wie laat haar vriend dan aan zo'n programma meedoen (ok het kan 12500 euro opleveren). Sowieso weten dan veel meer mensen het.

Mijn vermoeden: Het zal wel een beginnende "relatie" zijn, ontstaan vlak voor Remco's vertrek. Misschien kon ie niet meer onder het contract uit en heeft hij zijn "vriendin" beloofd enkel het spel te spelen zonder echt voor iemand te vallen. Misschien verdenkt ze hem ervan toch echt gek op Imen (al denk ik van niet) te zijn en vond ze het na een paar weken toch niet meer zo chill.
Hun weten echt wel vanaf het begin wat wel en niet waar is, ik denk dat ze die twee andere koppels erin willen houden (helaas). Ik geloof niet in de echtheid van dit programma.
pi_195531897
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 18:27 schreef Mazikeen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een griezel, nou Feline er ook maar uit dan.
  Miss 200.000.000! vrijdag 9 oktober 2020 @ 20:04:23 #179
367000 roos94
pi_195533415
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 17:22 schreef Revanches het volgende:

[..]

Waar lees je die info? Ik zag ook dat de reactiemogelijkheid uitstaat :')
Instagram, dus geen idee of het klopt maar zag het meerdere malen voorbij komen :P er stonden hele verhalen van gay mannen in Remco zijn insta comments maar die zijn allemaal verwijderd

Juicy aflevering :9~

Dat over Feline was een hoax las ik

[ Bericht 4% gewijzigd door roos94 op 09-10-2020 20:11:51 ]
  Miss 200.000.000! vrijdag 9 oktober 2020 @ 21:05:11 #180
367000 roos94
pi_195534759
Die Remco wordt voor eeuwig gehaat nu _O- _O- _O- _O-
pi_195535565
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 21:05 schreef roos94 het volgende:
Die Remco wordt voor eeuwig gehaat nu _O- _O- _O- _O-
heeft hij toegegeven?
Ik moet nog kijken maar zo nieuwsgierig :D
  Miss 200.000.000! vrijdag 9 oktober 2020 @ 21:40:19 #182
367000 roos94
pi_195535668
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 21:36 schreef Mazikeen het volgende:

[..]

heeft hij toegegeven?
Ik moet nog kijken maar zo nieuwsgierig :D
Topshow :Y
  Miss 200.000.000! vrijdag 9 oktober 2020 @ 21:57:03 #183
367000 roos94
pi_195536094
Die Remco echt wtf _O- wat een lullig kutverhaal. Doen alsof hij het voor Imen deed "anders ging ze eruit dus ik bleef". En hoezo weet Imen dit al een week en hebben wij niks gezien/gemerkt. Gingen daarna nog toekomstplannen bespreken?¿ Romantisch doen in de hideaway?¿ Vage nepzooi :')

En dan gaan sommige kandidaten nog lief doen tegen Remco. Van mij kon hij echt de tering genieten en ik had 'm geen blik waardig meer gegund.

Mert is ook creepy. Ik ben van jou, jij bent van mij. Wij blijven voor altijd samen. Nee niet alleen nu, maar ons hele leven lang. Gast je kent haar een paar weken :D

[ Bericht 8% gewijzigd door roos94 op 09-10-2020 22:05:52 ]
pi_195536473
Ik heb wel een beetje te doen met remco
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 22:22:46 #185
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_195536696
WTF ik wist het! Remco was zo shady. Wat een fake ass bullshit allemaal. En de rest reageerde ook allemaal zo gelaten?
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_195536881
WTF. Lion King muziek nadat mufasa dood ging bij Love Island.
pi_195537077
Imen klinkt gebroken. Arme meid. Ze had al vertrouwen problemen. Ik wil niet weten hoe erg deze problemen zijn geworden na dit avontuurtje.
pi_195537161
Imen zit ook fout vind ik
pi_195537511
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 22:45 schreef Raw85 het volgende:
Imen zit ook fout vind ik
Imen had weinig keuze. Opbiechten dat Remco een vriendin heeft, zou zelfmoord voor haar zijn geweest. Zij had te weinig tijd om een ander te vinden en zou derhalve zonder pardon op het eerste vliegtuig naar Nederland worden gezet. Ik ben van mening dat ze de juiste keuze heeft genomen. Het is misschien niet oprecht, ethisch en moraal verantwoordelijk, maar ze kon weinig met haar positie. Door het spel te blijven spelen had ze tenminste nog de kans om 12.500 euro te winnen. Wat absoluut een pleister op de zere wonde was geweest.
pi_195537658
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 23:00 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Imen had weinig keuze. Opbiechten dat Remco een vriendin heeft, zou zelfmoord voor haar zijn geweest. Zij had te weinig tijd om een ander te vinden en zou derhalve zonder pardon op het eerste vliegtuig naar Nederland worden gezet. Ik ben van mening dat ze de juiste keuze heeft genomen. Het is misschien niet oprecht, ethisch en moraal verantwoordelijk, maar ze kon weinig met haar positie. Door het spel te blijven spelen had ze tenminste nog de kans om 12.500 euro te winnen. Wat absoluut een pleister op de zere wonde was geweest.
Volledig mee eens
pi_195538257
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 23:00 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Imen had weinig keuze. Opbiechten dat Remco een vriendin heeft, zou zelfmoord voor haar zijn geweest. Zij had te weinig tijd om een ander te vinden en zou derhalve zonder pardon op het eerste vliegtuig naar Nederland worden gezet. Ik ben van mening dat ze de juiste keuze heeft genomen. Het is misschien niet oprecht, ethisch en moraal verantwoordelijk, maar ze kon weinig met haar positie. Door het spel te blijven spelen had ze tenminste nog de kans om 12.500 euro te winnen. Wat absoluut een pleister op de zere wonde was geweest.
Hier ben ik het mee eens, maar ik vind het ook ergens sneu dat ze tegen beter weten in is blijven hopen op die ommezwaai bij Remco. Zo weinig zelfvettrouwen en eigenwaarde in combinatie met blinde liefde voor 'm. Ik had hem denk ik hoogstpersoonlijk de villa uitgeflikkerd. En die date was ook superakward in dat opzicht. Liefde doet gekke dingen met mensen.

Meest bizarre vond ik nog dat hij buiten de villa aan haar vroeg hoe het nu verder ging tussen hen. Dude, je hebt net letterlijk gezegd dat je hart bij iemand anders ligt _O- Ergens ben ik bang dat die dame nu ook niet meer op Remco zit te wachten en dat hij Imen toch zo gek krijgt om te geloven dat ie toch gevoelens voor haar heeft. Ik hoop dat Imen slimmer is dan dat en haar eigenwaarde behoudt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_195539279
Remco :o
pi_195539295
MAar imen wist het dus al een week _O-
pi_195539367
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_195539788
Remco was "niet niet verliefd" op Imen :') :') :')

Wat ik me wel afvraag is of die ouders van hem dit wisten bij de video call. Zal wel niet zeker? Anders zijn die net zo erg.

En waarom brengt de redactie dit nu pas terwijl ze het dus al een week wisten?
En waarom hebben we geen mental breakdown of huilbui van Imen gezien toen hij dit haar vertelde? Of hebben ze dat bewust nog niet uitgezonden?
pi_195539920
En nota bene in deze zelfde aflevering hebben ze het nog over "dan kom ik woensdagavond naar jou en blijf tot vrijdagochtend" en dit terwijl Imen het al wist! Was dat dan alleen voor het programma om de sensatie op het einde spannend te houden?

Ik zou het trouwens hilarisch vinden als die meid buiten de villa hem nu ook niet meer hoeft. Sowieso zou ik t niet accepteren van mijn partner als deze na een paar leuke dates waarin het super klikt zegt van "oh maar ik ga nog wel even aan Love Island meedoen"
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 02:05:59 #197
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_195540091
Iedereen is veel te lief voor die manipulatieve eikel. Hoezo "ik was te ver in het spelletje om d'r uit te gaan". gast, je had gewoon kunnen zeggen "sorry, ik voel het niet, ik stap eruit" tijdens een kampvuur. Niemand had ooit van z'n halve affaire hoeven weten, dus conclusie is dat hij d'r in bleef voor het geld.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_195541178
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 01:17 schreef Mister1984 het volgende:
En waarom brengt de redactie dit nu pas terwijl ze het dus al een week wisten?
En waarom hebben we geen mental breakdown of huilbui van Imen gezien toen hij dit haar vertelde? Of hebben ze dat bewust nog niet uitgezonden?
Ze hebben altijd 1 vrije dag per week. Misschien dat hij het toen aan haar verteld heeft.
pi_195542859
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 06:41 schreef Raw85 het volgende:

[..]

Ze hebben altijd 1 vrije dag per week. Misschien dat hij het toen aan haar verteld heeft.
1 vrije dag buiten de camera's? Nooit geweten :o
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Official ESF Kreviewer zaterdag 10 oktober 2020 @ 10:07:10 #200
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_195542962
Kijk wel eens.met vriendin mee.

Het commentaar van Sander is wel geweldig. Elke aflevering wel.iets om te lachen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')