Ze voelt zich vooral heel erg zen. Maar ze heeft vrij weinig toe te voegen....als Mattheus zegt dat ze een lekkere pizza hebben gemaakt met de challenge dan voegt ze alleen toe "heel lekker"quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik herhaal, ik trek die Jaimy voor geen meter
Dat is wel de uitspraak van dit seizoen he: "Heell lleuk" en "Heell llekker", die l spreken ze soort van dubbel uit steeds. Ik kan me voorstellen dat Jaimy best meer heeft gezegd, maar dat dat gewoon niet in beeld wordt gebracht. Ik vind ze wel heel leuk bij elkaar eigenlijkquote:Op donderdag 1 oktober 2020 03:18 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Ze voelt zich vooral heel erg zen. Maar ze heeft vrij weinig toe te voegen....als Mattheus zegt dat ze een lekkere pizza hebben gemaakt met de challenge dan voegt ze alleen toe "heel lekker"
Het viben is wel een stille dood gestorven, daar werd ik die eerste dagen helemaal gestoord vanquote:Op donderdag 1 oktober 2020 07:40 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Dat is wel de uitspraak van dit seizoen he: "Heell lleuk" en "Heell llekker", die l spreken ze soort van dubbel uit steeds.
Nou zeg dat haha, dat was helemaal tenenkrommendquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het viben is wel een stille dood gestorven, daar werd ik die eerste dagen helemaal gestoord van
En remco is daar alleen met imen voor de mogelijke centenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:41 schreef Revanches het volgende:
Pff wat is die Jaimey ontzettend irritant.. kan haar zalvende stem bijna niet meer aanhoren.
Imen vind ik zo ontzettend onzeker overkomen, heel haar wereld draait om Remco, zelfs als hij even praat met Alicia is ze gelijk claimerig. Doe even rustig joh..pff.
Sowieso, geloof echt niks van Remco zijn intenties. Bij de insta reacties geloven sommigen wel dat hij Imen echt leuk vindt...nou nee.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:43 schreef roos94 het volgende:
[..]
En remco is daar alleen met imen voor de mogelijke centen
Mwaa niet echtquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:29 schreef Revanches het volgende:
Is de aflevering van gister het waard om terug te kijken?
Nope, was saai. Vanavond herkoppelingquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:29 schreef Revanches het volgende:
Is de aflevering van gister het waard om terug te kijken?
Niet helemaal juist.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 18:17 schreef roos94 het volgende:
Vanavond laatste herkoppeling en 2 dames weg. Weinig spannends, zullen Fabienne en Naomi zijn.
Nee tuurlijk niet, wat boeit Love Island dat. Ze zijn geen liefdadigheidsinstelling, ze willen gewoon kijkcijfers.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:44 schreef Raw85 het volgende:
Het komt op mij een beetje over alsof ze Fabienne er nog een keer in hebben gegooid om haar imago weer wat op te krikken na al die negatieve shit in het begin.
Tja, weet t niet. Er werd wel erg overdreven duidelijk gemaakt dat ze een verandering heeft doorgemaakt etc, ook door de voice-over. Misschien iets meer verantwoordelijkheidsgevoel vanuit de redactie naar de deelnemers na al die gebeurtenissen bij de UK versies.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 06:38 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, wat boeit Love Island dat. Ze zijn geen liefdadigheidsinstelling, ze willen gewoon kijkcijfers.
Denk het ook niet. Mert en Joan gaan 99% zeker winnen of er moet iets heel raars gebeuren. Maar Joan houdt van het nachtleven, is DJ en heeft veel jongensvrienden. Merts kop knalde al bijna uit elkaar van ellende toen ze hierover begon. Die wil zn vrouwtje thuis op de bank. Gaat nooit lukkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:34 schreef Revanches het volgende:
Denk dat geen enkel koppel buiten de villa standhoudt. Het is zo fake allemaal.
Exact dat. Ik geef dan Eilish en Gianni nog de meeste kans, al wonen ze 2 uur uit elkaar en is dat bijna niet te doen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:44 schreef roos94 het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Mert en Joan gaan 99% zeker winnen of er moet iets heel raars gebeuren. Maar Joan houdt van het nachtleven, is DJ en heeft veel jongensvrienden. Merts kop knalde al bijna uit elkaar van ellende toen ze hierover begon. Die wil zn vrouwtje thuis op de bank. Gaat nooit lukken
Ja maar Denzel en Alexandra woonde ook ver uit elkaar. En die zijn nog steeds samenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:34 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Exact dat. Ik geef dan Eilish en Gianni nog de meeste kans, al wonen ze 2 uur uit elkaar en is dat bijna niet te doen.
Ja soms gaat het echt van hak op de tak, minder kut spelletjes en meer gesprekkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:16 schreef roos94 het volgende:
Nu is Feline ineens weer dikke mik met Guilano
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |