Goh mijn oom Herman ook.quote:Op donderdag 17 september 2020 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn ome John neukte haar in die tijd
ik doe meequote:Op donderdag 17 september 2020 18:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zin in zo'n ordinair all you can eat restaurant.
@TaMiekequote:Op donderdag 17 september 2020 18:09 schreef CherryLips het volgende:
Ja mijn oom Piet ookquote:Op donderdag 17 september 2020 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn ome John neukte haar in die tijd
Zo eentje waar je achteraf altijd spijt hebt dat je niet die paar extra borden had moeten nemen?quote:Op donderdag 17 september 2020 18:09 schreef CherryLips het volgende:
Ja die.quote:Op donderdag 17 september 2020 18:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo eentje waar je achteraf altijd spijt hebt dat je niet die paar extra borden had moeten nemen?
Mwa, bij die restaurants waar je telkens een lijstje moet aanvinken kun je ook gewoon rustig aan doen.quote:Op donderdag 17 september 2020 18:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die.
Alleen zit ik altijd heel snel vol terwijl je soms vrij snel door moet eten.
Beetje tokkievolk tussendoor kijken.quote:Op donderdag 17 september 2020 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mwa, bij die restaurants waar je telkens een lijstje moet aanvinken kun je ook gewoon rustig aan doen.
Nee die gaan naar de buffetvariant zodat ze onder tafel nog een paar bakjes kunnen vullen.quote:Op donderdag 17 september 2020 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje tokkievolk tussendoor kijken.
ging ik vroeger altijd heen met stiefmonsters familie.quote:Op donderdag 17 september 2020 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die gaan naar de buffetvariant zodat ze onder tafel nog een paar bakjes kunnen vullen.
Smaakt meestal wel beter dan zo'n buffet waar het allemaal in warmhoudbakken staatquote:Op donderdag 17 september 2020 18:30 schreef bitterbal het volgende:
g
[..]
ging ik vroeger altijd heen met stiefmonsters familie.
zon wok restaurant. Sta je met je bordje in je hand in de rij
dat hadden ze ookquote:Op donderdag 17 september 2020 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Smaakt meestal wel beter dan zo'n buffet waar het allemaal in warmhoudbakken staat
Heeft die ook lekkere kipkerrie?quote:Op donderdag 17 september 2020 18:34 schreef UitStraling het volgende:
Overal krijsende kutkinderen met kampnamen en inferieur vlees, denk dat ik nog liever bij de kaakchirurg ben.
Van die glazige zeker?quote:Op donderdag 17 september 2020 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft die ook lekkere kipkerrie?
Ja van die hele pittige die zo lekker naar binnen glibbertquote:
En morgen weer plezier van als hij drie keer zo hard naar buiten glibbert?quote:Op donderdag 17 september 2020 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja van die hele pittige die zo lekker naar binnen glibbert
Daar heb ik bij zulk soort voer nooit last van eigenlijkquote:Op donderdag 17 september 2020 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En morgen weer plezier van als hij drie keer zo hard naar buiten glibbert?
Kerrie is alleen lekker als onderdeel van een umani-achtig mengsel aan kruiden, alleen kerrie is vlak en saai als kraanwater.quote:Op donderdag 17 september 2020 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja van die hele pittige die zo lekker naar binnen glibbert
Kerrie is al een heel kruidenmengselquote:Op donderdag 17 september 2020 18:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kerrie is alleen lekker als onderdeel van een umani-achtig mengsel aan kruiden, alleen kerrie is vlak en saai als kraanwater.
Nee kerrie en dan die bij de Chinees of uit zo'n potje, gele behanglijmquote:Op donderdag 17 september 2020 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kerrie is al een heel kruidenmengseldenk dat je het verward met kurkuma, dat is inderdaad smaakloze meuk.
Die bij de Chinees hier is wel heerlijkquote:Op donderdag 17 september 2020 18:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee kerrie en dan die bij de Chinees of uit zo'n potje, gele behanglijm
Maatje van me heeft een aangeboren afwijking, kan bepaalde eiwitten niet afbreken, heeft zijn leven lang alleen maar kip kerrie kunnen eten zowat, was altijd aan de schijt en voelde zich miserabel tot zijn internist zei, misschien toch maar eens stoppen met je kip kerrie dieet, sindsdien is hij zo fit als een balletdanser.quote:Op donderdag 17 september 2020 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die bij de Chinees hier is wel heerlijkWel zo kneiterzout dat je de komende 24 uur amper hoeft te pissen, maar toch.
Pff hier in de wijk is een teleurstelling.quote:Op donderdag 17 september 2020 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn Chinees is ook meer dan prima. Morgen weer eens wat halen denk ik
Overwerk voor de meeschrijvers thuisquote:Op donderdag 17 september 2020 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maatje van me heeft een aangeboren afwijking, kan bepaalde eiwitten niet afbreken, heeft zijn leven lang alleen maar kip kerrie kunnen eten zowat, was altijd aan de schijt en voelde zich miserabel tot zijn internist zei, misschien toch maar eens stoppen met je kip kerrie dieet, sindsdien is hij zo fit als een balletdanser.
Kom een keertje hier etenquote:Op donderdag 17 september 2020 18:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff hier in de wijk is een teleurstelling.
Aaaah kijk pak je pen maar weer, hij slikt ook medicijnen ter waarde van 36.000 euro per zes weken (komen uit de VS) en zijn IQ ligt ruim boven de 160, sinds begin jaren 80 checken ze d.m.v. de hielprik (o.a.) op die genetische afwijking, voorheen leefden die mensen slechts tot hun begin 20e, hadden veelal psychische problemen en juist een laag IQ, ze stonden vaak bekend als dorpsidioten.quote:Op donderdag 17 september 2020 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Overwerk voor de meeschrijvers thuis
Beetje borden kapot gooien en baklava vreten.quote:Op donderdag 17 september 2020 19:07 schreef bitterbal het volgende:
Echt spannend wat de grieken doen
Anale seks.quote:Op donderdag 17 september 2020 19:07 schreef bitterbal het volgende:
PSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTquote:Op donderdag 17 september 2020 19:07 schreef bitterbal het volgende:
Heb je je hier wel eens voor na laten kijken?quote:Op donderdag 17 september 2020 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaaah kijk pak je pen maar weer, hij slikt ook medicijnen ter waarde van 36.000 euro per zes weken (komen uit de VS) en zijn IQ ligt ruim boven de 160, sinds begin jaren 80 checken ze d.m.v. de hielprik (o.a.) op die genetische afwijking, voorheen leefden die mensen slechts tot hun begin 20e, hadden veelal psychische problemen en juist een laag IQ, ze stonden vaak bekend als dorpsidioten.
Bij autopsie bleken hun hersenen vaak verkleefd en als het ware een opgeloste eiwitsoep van neuronen.
Dit.quote:Op donderdag 17 september 2020 19:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op de bank hangen voor de tv.
Serieus hequote:Op donderdag 17 september 2020 19:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Heb je je hier wel eens voor na laten kijken?
Ik sla maar even over.quote:Op donderdag 17 september 2020 19:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die schoonmaker van huizen waarin iemand is overleden.
ze hebben je vakantie geblokkeerd?quote:Op donderdag 17 september 2020 19:09 schreef bitterbal het volgende:
neeeeeee hoe ze reageren op ons gefaal
quote:Op donderdag 17 september 2020 19:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh ja dan ga daar maar heen idd. Hoef je tenminste niet mij te meetenquote:Op donderdag 17 september 2020 19:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar vijf kilometer fietsen zit hier wel een goede Chinees.
Terwijl je toch zo sexy bent als je bami vreetquote:Op donderdag 17 september 2020 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dan ga daar maar heen idd. Hoef je tenminste niet mij te meeten
Wat moet ik me daarbij voorstellenquote:Op donderdag 17 september 2020 19:30 schreef Karzai het volgende:
volgens mij zou koen wel een goede buurtvader zijn
Bami eten met fles, beiden in blote pens met bamislierten sierlijk over de haren rond de navel. Feestquote:Op donderdag 17 september 2020 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terwijl je toch zo sexy bent als je bami vreet
elke avond een rondje lopen en een praatje maken met hanggroep jongeren dat ze zich een beetje gedragenquote:Op donderdag 17 september 2020 19:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen
quote:Op donderdag 17 september 2020 19:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En bami over je navelharen ook?quote:
Beetje zoals grote smurf?quote:Op donderdag 17 september 2020 19:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
elke avond een rondje lopen en een praatje maken met hanggroep jongeren dat ze zich een beetje gedragen
Met natte kin van de glazige kip kerrie terwijl de eerste chineesetenruften zich reeds aandienenquote:Op donderdag 17 september 2020 19:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bami eten met fles, beiden in blote pens met bamislierten sierlijk over de haren rond de navel. Feest
Heerlijke ruften.quote:Op donderdag 17 september 2020 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met natte kin van de glazige kip kerrie terwijl de eerste chineesetenruften zich reeds aandienen
Ama heeft al sexy genoeg van zichzelfquote:Op donderdag 17 september 2020 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terwijl je toch zo sexy bent als je bami vreet
Heerlijke aromatherapie dat johquote:Op donderdag 17 september 2020 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met natte kin van de glazige kip kerrie terwijl de eerste chineesetenruften zich reeds aandienen
Cool, en gooi je haar los!quote:
Helpt zoiets? Is hier in de wijk een plek waar wel eens wat volk rondhangt denk ik gezien bierblikjes en drugsmeuk maar gezien heb ik ze nooitquote:Op donderdag 17 september 2020 19:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
elke avond een rondje lopen en een praatje maken met hanggroep jongeren dat ze zich een beetje gedragen
Ja ga samen semi-naakt Chinees eten danquote:Op donderdag 17 september 2020 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ama heeft al sexy genoeg van zichzelf
quote:Op donderdag 17 september 2020 19:47 schreef bitterbal het volgende:
k moet ook constant scheten late
Wel volgens het recept van je 5 sterren chefkok-oom die in Genčve nog voor Reagan en Kennedy gekookt heeft en in een zwembad op Hawaī Brigitte Bardot stiekem heeft lopen vingeren.quote:
Kun je er al een melodietje van maken?quote:Op donderdag 17 september 2020 19:47 schreef bitterbal het volgende:
Nee. Jij?quote:Op donderdag 17 september 2020 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je er al een melodietje van maken?
Nee ik laat niet zoveel schetenquote:
Monster.quote:Op donderdag 17 september 2020 19:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk. Zal ze levend proberen
*doet mondkapje met luchtfilter opquote:Op donderdag 17 september 2020 19:47 schreef bitterbal het volgende:
Of een modderbad.quote:Op donderdag 17 september 2020 19:57 schreef bitterbal het volgende:
nou ja heb k straks op vakantie een bubbelbad
Souvlakiflatulentiequote:Op donderdag 17 september 2020 19:57 schreef bitterbal het volgende:
Krijg je van die luchtbellen vol met ranzigheidquote:Op donderdag 17 september 2020 19:57 schreef bitterbal het volgende:
Souvlatilentie?quote:
Nee, ik ben Fles, ik ben real. Dank voor het voorzetjequote:Op donderdag 17 september 2020 19:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Wel volgens het recept van je 5 sterren chefkok-oom die in Genčve nog voor Reagan en Kennedy gekookt heeft en in een zwembad op Hawaī Brigitte Bardot stiekem heeft lopen vingeren.
Toch?
Heb nu de slappe lachquote:Op donderdag 17 september 2020 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je van die luchtbellen vol met ranzigheid![]()
Check dat geluidsfragmentje, https://nl.wikipedia.org/wiki/Winderigheid
Souvlaki kan wel verdomd lekker zijn overigensquote:
Ook echt dat (drietraps) erachterquote:Op donderdag 17 september 2020 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je van die luchtbellen vol met ranzigheid![]()
Check dat geluidsfragmentje, https://nl.wikipedia.org/wiki/Winderigheid
Wutquote:Op donderdag 17 september 2020 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij was toch gestopt met zonnebloempitten en nu geen flatuentie meer?
Wow, dat zal het virus lerenquote:Op donderdag 17 september 2020 20:19 schreef bitterbal het volgende:
20:15
Het kabinet en de regio's waar het coronavirus het meeste opspeelt zijn het eens geworden over nieuwe maatregelen. In de horeca mag er vanaf 0.00 uur niemand meer naar binnen, om 01.00 uur moeten tenten sluiten. Daarnaast mogen er in zalen nog maximaal 50 mensen bijeenkomen.
In bioscoopzalen? Dan ga ik voortaan in Amsterdam naar de biosquote:Op donderdag 17 september 2020 20:19 schreef bitterbal het volgende:
Het kabinet en de regio's waar het coronavirus het meeste opspeelt zijn het eens geworden over nieuwe maatregelen. In de horeca mag er vanaf 0.00 uur niemand meer naar binnen, om 01.00 uur moeten tenten sluiten. Daarnaast mogen er in zalen nog maximaal 50 mensen bijeenkomen.
Een grote?quote:Op donderdag 17 september 2020 20:23 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heb ik een vlieg opgegeten.
Maar goed dat je geen veggie bentquote:Op donderdag 17 september 2020 20:23 schreef CherryLips het volgende:
Maden in je darmen.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:23 schreef CherryLips het volgende:
Oh dacht dat ik ballie quotequote:Op donderdag 17 september 2020 20:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
WutNiet dat ik me er bewust van ben
Mwah. Hij hing al de hele tijd om me heen tijdens het koken en toen ik een hap couscous nam was het wat knapperig en voelde ik iets heel hard prikken op m'n tong, maar ik was al half aan het doorslikkenquote:
En nu de hamvraag: Welk probleem gaat hiermee opgelost worden?quote:Op donderdag 17 september 2020 20:19 schreef bitterbal het volgende:
hij probeerde je nog te bijtenquote:Op donderdag 17 september 2020 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mwah. Hij hing al de hele tijd om me heen tijdens het koken en toen ik een hap couscous nam was het wat knapperig en voelde ik iets heel hard prikken op m'n tong, maar ik was al half aan het doorslikken
COVIDquote:Op donderdag 17 september 2020 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nu de hamvraag: Welk probleem gaat hiermee opgelost worden?
quote:Op donderdag 17 september 2020 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mwah. Hij hing al de hele tijd om me heen tijdens het koken en toen ik een hap couscous nam was het wat knapperig en voelde ik iets heel hard prikken op m'n tong, maar ik was al half aan het doorslikken
Gratis vweesquote:Op donderdag 17 september 2020 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja arme stakker. Ik had hem al vier keer gemept.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij probeerde je nog te bijten
Iew iew iewquote:Op donderdag 17 september 2020 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 september 2020 20:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja arme stakker. Ik had hem al vier keer gemept.
De inkomsten van de horecaquote:Op donderdag 17 september 2020 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nu de hamvraag: Welk probleem gaat hiermee opgelost worden?
quote:Op donderdag 17 september 2020 20:29 schreef CherryLips het volgende:
O er is nog een tweede vlieg of hij leeft nog. Maar wat zat er dan in m'n couscous.
Wtf is een plork?quote:Op donderdag 17 september 2020 20:30 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een plork geswiped.
Hoofd mweh
lichaam![]()
Ik ben blij dat ik al gegeten hebquote:Op donderdag 17 september 2020 20:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind dit zelf ook echt smeriger dan die matrassen vol lijkvocht van die docu.
Kun je die term ook op mannen gebruiken?quote:Op donderdag 17 september 2020 20:30 schreef bitterbal het volgende:
Hoofd mweh
lichaam![]()
Neh, de PS4 gaat al zo weinig aan, misschien tegen die tijd een keertje halen als die in de aanbieding is.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:30 schreef CherryLips het volgende:
Wie heeft de PS5 al gereserveerd?
Ooooohquote:Op donderdag 17 september 2020 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prettig
Lichaam
Ontiegelijke
Rot
Kop
ja toch? Waarom niet?quote:Op donderdag 17 september 2020 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je die term ook op mannen gebruiken?
*Prachtigquote:Op donderdag 17 september 2020 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prettig
Lichaam
Ontiegelijke
Rot
Kop
Gewoon je partner een leven lang een papieren zak met twee gaten op doen.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:30 schreef bitterbal het volgende:
Hoofd mweh
lichaam![]()
Ja weet ik niet, ik ken het alleen maar dat het voor vrouwen wordt gebruiktquote:
er komt dacht ik een sims online ofzo?quote:Op donderdag 17 september 2020 20:30 schreef CherryLips het volgende:
Wie heeft de PS5 al gereserveerd?
oh god kijk je mee.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Al zijn kleren weg gooien behalve de gele strakke zwembroek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er nou eens een 3d online sims komt dan kunnen we Focqville echt opbouwenquote:Op donderdag 17 september 2020 20:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er komt dacht ik een sims online ofzo?
Sims is toch sowieso 3dquote:Op donderdag 17 september 2020 20:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als er nou eens een 3d online sims komt dan kunnen we Focqville echt opbouwen
pakemquote:Op donderdag 17 september 2020 20:34 schreef CherryLips het volgende:
Jezus deze vlieg wil ook graag opgegeten worden.
ik heb mijn post geeditquote:Op donderdag 17 september 2020 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
vreselijk lichaam ontzettende rot kop?
Vadsig lichaam ontiegelijke rotkopquote:Op donderdag 17 september 2020 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
vreselijk lichaam ontzettende rot kop?
quote:Op donderdag 17 september 2020 20:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh god kijk je mee.
Hij heeft een gele zwembroek aanBadr Hari?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 september 2020 20:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh god kijk je mee.
Hij heeft een gele zwembroek aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kunt aan zijn rechterarm en zijn duim zien wat er in het broekje zit.
Hij heeft van die grote teen-duimen.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Je kunt aan zijn rechterarm en zijn duim zien wat er in het broekje zit.
Ja, een horlogeglasduim noemen ze dat, kleine brede piemel met bulten dus, en een hoge bloeddruk.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij heeft van die grote teen-duimen.
@:bitterbal, wel even checken of hij al zijn tenen nog heeft!
Hier hoort een Sylvie Meis-type naast met de ene week haar linkeroog blauw en de andere week het rechteroogquote:Op donderdag 17 september 2020 20:40 schreef bitterbal het volgende:
hij is wel grappig maar pas ik echt zo totaal niet naast
watquote:Op donderdag 17 september 2020 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, een horlogeglasduim noemen ze dat, kleine brede piemel met bulten dus, en een hoge bloeddruk.
ja benik niet.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier hoort een Sylvie Meis-type naast met de ene week haar linkeroog blauw en de andere week het rechteroog
Piemel met bulten?quote:Op donderdag 17 september 2020 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, een horlogeglasduim noemen ze dat, kleine brede piemel met bulten dus, en een hoge bloeddruk.
Jij weet echt teveel van andermans piemels.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
oh wow dat zou vet zijnquote:Op donderdag 17 september 2020 20:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk met een VR bril ofzo
Buda zal eerder een wasbordje hebben dan US jaquote:Op donderdag 17 september 2020 20:45 schreef bitterbal het volgende:
uitstraling is gewoon jaloers op dat wasbordje
quote:Op donderdag 17 september 2020 20:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij weet echt teveel van andermans piemels.
Die bulten waren je nog niet opgevallen?quote:Op donderdag 17 september 2020 20:45 schreef bitterbal het volgende:
nee?quote:Op donderdag 17 september 2020 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die bulten waren je nog niet opgevallen?
Ik ben een moderne man. Ik heb een wasmachine.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Buda zal eerder een wasbordje hebben dan US ja
DE BULTEN.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:45 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 17 september 2020 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben een moderne man. Ik heb een wasmachine.
quote:Op donderdag 17 september 2020 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
soort van. nou ja badr heeft een beter hoofd
quote:Op donderdag 17 september 2020 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Probeer het wasbordje even te negeren en kijk eens goed dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.k zie het niet. waar doel je op?
quote:Op donderdag 17 september 2020 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]Hier is het iets minder goed te zien, maar hij heeft een soort onderhuidse bulten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.k zie het niet. waar doel je op?![]()
misschien een ziektequote:Op donderdag 17 september 2020 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier is het iets minder goed te zien, maar hij heeft een soort onderhuidse bulten.
quote:Op donderdag 17 september 2020 20:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vind mijn pener in erecte toestand best een mooi apparaat. Geen bobbels, recht, goede lengte en dikte, prima gereedschap eigenlijk.
Gelukkig zijn foto’s VERBOTEN in dit deel van FOK!quote:Op donderdag 17 september 2020 20:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vind mijn pener in erecte toestand best een mooi apparaat. Geen bobbels, recht, goede lengte en dikte, prima gereedschap eigenlijk.
Fijn beste man, en waarom begin je daar nu ineens over?quote:Op donderdag 17 september 2020 20:50 schreef Lospedrosa het volgende:
I can agree to this, ben echt gek op de mijne ookquote:Op donderdag 17 september 2020 20:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Daarvoor houdt de foto te hoog opquote:Op donderdag 17 september 2020 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier is het iets minder goed te zien, maar hij heeft een soort onderhuidse bulten.
Waarom begin jij over die goede Chinees in jouw buurt?quote:Op donderdag 17 september 2020 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fijn beste man, en waarom begin je daar nu ineens over?
Huehuequote:Op donderdag 17 september 2020 20:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarvoor houdt de foto te hoog op
Echt he. Maar 1 bult waar bal op loert.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarvoor houdt de foto te hoog op
Jullie samen foto's uitwisselen een idee?quote:Op donderdag 17 september 2020 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
I can agree to this, ben echt gek op de mijne ook
Wij kleine breinen praten graag over etenquote:Op donderdag 17 september 2020 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom begin jij over die goede Chinees in jouw buurt?
quote:Op donderdag 17 september 2020 20:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Echt he. Maar 1 bult waar bal op loert.
Huehuequote:Op donderdag 17 september 2020 20:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Echt he. Maar 1 bult waar bal op loert.
Zelfs als het vliegjes zijn.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij kleine breinen praten graag over eten
Bultenquote:Op donderdag 17 september 2020 20:54 schreef bitterbal het volgende:
nou ja goed lichaam maar saai karakter
Tüteren als hobby?quote:Op donderdag 17 september 2020 20:54 schreef bitterbal het volgende:
Ik vroeg het het eerstquote:Op donderdag 17 september 2020 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom begin jij over die goede Chinees in jouw buurt?
quote:
Oh nee dan moet je niet bij mij zijn iddquote:Op donderdag 17 september 2020 20:54 schreef bitterbal het volgende:
Wat zijn die bulten dan? :pquote:Op donderdag 17 september 2020 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Als je dan een vleeskeuring doet, moet je wel goed kijken. Deze zou bij het slachthuis gelijk preventief geruimd worden.
Welnee. Alsof je vrienden dat op je 50ste verjaardag ineens tevoorschijn toveren.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijne heeft de gevoelige plaat nog nooit gezien.
Dat keert je altijd een keer tegen je.
Kapsalon, biljetjes en treinenquote:Op donderdag 17 september 2020 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee dan moet je niet bij mij zijn idd![]()
ach je moet wel goed kijken hoor omdat te zienquote:Op donderdag 17 september 2020 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben geen dokter.![]()
Ik vermoed een bijwerking van zijn wasbordje uit een potje?
Vind maar eens een vrouw die DAAR interesse in heeftquote:Op donderdag 17 september 2020 20:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kapsalon, biljetjes en treinen
Als je het op fok vraagt is kanker nog het minste waar je mee weg mag durven hopen te komen.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Hou ff op ik heb op mijn bovenbeen een paar van die onderhuidse bulten.
Vlg de dokter totaal ongevaarlijk maar ooit zal het gvd kanker blijken.
Als je er bovenop zit, staren die bulten je ineens recht aanquote:Op donderdag 17 september 2020 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach je moet wel goed kijken hoor omdat te zien
Ook een Marokkaan met huidkanker heeft zo zijn Aardse behoeften nog.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben geen dokter.![]()
Ik vermoed een bijwerking van zijn wasbordje uit een potje?
Jaloers!!quote:Op donderdag 17 september 2020 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je er bovenop zit, staren die bulten je ineens recht aan
wat zijn dat?quote:Op donderdag 17 september 2020 21:02 schreef UitStraling het volgende:
Mensen creatinebulten zijn dat, waarschijnlijk ruikt hij ook de hele dag naar een gekookt rot ei.
Nee, het zijn geen aders. Die zie je ook, maar daar heb ik het niet over.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Die mocro heeft een prima sterk lichaam, als je zo droog bent zie je nou eenmaal aders wat beter.
Deze had ik ook ooit, iets meer vet op de botten dan wel, al op mijn 20ste niet.
quote:Op donderdag 17 september 2020 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat zijn dat?
Maar dan vallen mijn winden niet op
Kuchbuikspieroefeningendoenkuchquote:Op donderdag 17 september 2020 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het zijn geen aders. Die zie je ook, maar daar heb ik het niet over.
Maar goed, ik ga even douchen.
k zoek mijn levenspartner budaquote:Op donderdag 17 september 2020 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Kunnen we dit niet iedere avond doen? Ik kom echt niet meer bij
Aanstarende bulten? Ja dat wil ik ook welquote:
quote:Op donderdag 17 september 2020 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k zoek mijn levenspartner buda
quote:Op donderdag 17 september 2020 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kuchbuikspieroefeningendoenkuch
nou ja hem geswiped uit nieuwsgierigheid. Heb hem gevraagd waarom hij mij heeft geliked, wacht op antwoordquote:Op donderdag 17 september 2020 21:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar kwam je deze tegen; of was het ook echt een match en is het je type?
Mja, toch nog even verder swipenquote:Op donderdag 17 september 2020 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k zoek mijn levenspartner buda
dit is zon trophymanquote:Op donderdag 17 september 2020 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, toch nog even verder swipen
Het houdt je toch bezig hetquote:Op donderdag 17 september 2020 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja hem geswiped uit nieuwsgierigheid. Heb hem gevraagd waarom hij mij heeft geliked, wacht op antwoord
First honest answer we had todayquote:Op donderdag 17 september 2020 21:06 schreef bitterbal het volgende:
Heb hem gevraagd waarom hij mij heeft geliked, wacht op antwoord
Ja lekker vrouw, ik jou doen, ik morguh kome, jij klaar staan moet rok aan en doek op hoofd.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja hem geswiped uit nieuwsgierigheid. Heb hem gevraagd waarom hij mij heeft geliked, wacht op antwoord
wat?quote:Op donderdag 17 september 2020 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
First honest answer we had today
Zocht nog een kech om geld te verdienen voor hem en zijn vader.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is zo’n sportwagen. Staat mooi op de oprit, maar je hebt er niks aan als je boodschappen gaat doen.quote:
ja denk niet dat je er een drempeltje mee kan nemenquote:Op donderdag 17 september 2020 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is zo’n sportwagen. Staat mooi op de oprit, maar je hebt er niks aan als je boodschappen gaat doen.
Sofakis Laatzepiemelnooitlos.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:08 schreef bitterbal het volgende:
Dan heb ik ook nog een Griek denk ik gematched
Onzin wel, er zijn toch ook gewoon bloedmooie leuke vrouwen?quote:Op donderdag 17 september 2020 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is zo’n sportwagen. Staat mooi op de oprit, maar je hebt er niks aan als je boodschappen gaat doen.
Ze bestaanquote:Op donderdag 17 september 2020 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onzin wel, er zijn toch ook gewoon bloedmooie leuke vrouwen?
Sssst straks komen ze er achter.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
oh massa's. Allemaal moeder. En geen vader in zicht. Heel gek.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Halen het beste uit je ook, als je zo'n grijze muis hebt met matig uiterlijk dan let je als man niet echt op na een paar weken en slaap je in of je gaat verder zoeken naar een upgradequote:
Ze zijn pas leuk geworden nadat ze moeder geworden zijnquote:Op donderdag 17 september 2020 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh massa's. Allemaal moeder. En geen vader in zicht. Heel gek.
Nee manquote:Op donderdag 17 september 2020 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh massa's. Allemaal moeder. En geen vader in zicht. Heel gek.
*maakt notities* 🤓quote:Op donderdag 17 september 2020 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Halen het beste uit je ook, als je zo'n grijze muis hebt met matig uiterlijk dan let je als man niet echt op na een paar weken en slaap je in of je gaat verder zoeken naar een upgrade
Nou in mijn ogen niet hoorquote:Op donderdag 17 september 2020 21:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze zijn pas leuk geworden nadat ze moeder geworden zijn
Je komt gewoon alleen maar leuke vrouwen tegen die al moeder zijn dus?quote:
Ten eerste is dat op mijn leeftijd helemaal niet zo raar. En geen probleem ook, weet ik veelquote:Op donderdag 17 september 2020 21:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je komt gewoon alleen maar leuke vrouwen tegen die al moeder zijn dus?
Verkeerde Franticquote:Op donderdag 17 september 2020 21:22 schreef Lospedrosa het volgende:
@:Frantic
Wat doe jij nou?https://www.dumpert.nl/item/7985163_0f425832
Begrijp ook niet wat je wil zeggen..quote:Op donderdag 17 september 2020 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ten eerste is dat op mijn leeftijd helemaal niet zo raar. En geen probleem ook, weet ik veelMaar ook alle leuke vrouwen van 25 jaar geleden zijn inmiddels moeder. Alleenstaand moeder. Ik HOEF dat misschien niet te begrijpen. Maar ik begrijp dat dus ook niet.
Kun jij ook niet begrijpen, toch?quote:Op donderdag 17 september 2020 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ten eerste is dat op mijn leeftijd helemaal niet zo raar. En geen probleem ook, weet ik veelMaar ook alle leuke vrouwen van 25 jaar geleden zijn inmiddels moeder. Alleenstaand moeder. Ik HOEF dat misschien niet te begrijpen. Maar ik begrijp dat dus ook niet.
Zijn altijd wel leuke vrouwen te vinden tochquote:Op donderdag 17 september 2020 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Begrijp ook niet wat je wil zeggen..
Misschien als je zelf al ouder bent zijn alle leuke vrouwen allang bezet, dat is zo.
Nee want die leuke vrouwen bij Fles zijn allemaal alleenstaande moeders en dus beschikbaarquote:Op donderdag 17 september 2020 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien als je zelf al ouder bent zijn alle leuke vrouwen allang bezet, dat is zo.
Nee ik ken best wel een paar superleuke vrouwen die niet bezet zijn, en die kennelijk ook niet op zoek zijn. Nja, wat moet je daarmee hequote:Op donderdag 17 september 2020 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
nee. Kloptquote:Op donderdag 17 september 2020 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun jij ook niet begrijpen, toch?
Ja die komen vroeg of laat wel weer een superleuke man tegen hoor.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ken best wel een paar superleuke vrouwen die niet bezet zijn, en die kennelijk ook niet op zoek zijn. Nja, wat moet je daarmee heGeen idee.
Nou iedereen kent de echte leukers toch van vroeger? In je buurt of van school. Knap, grappig, niet arrogant gewoon leuke vrouwen, die krijg je echt niet meer na je 30ste, die moest je eerder veroveren.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn altijd wel leuke vrouwen te vinden toch
Oh ja vast welquote:Op donderdag 17 september 2020 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die komen vroeg of laat wel weer een superleuke man tegen hoor.
Huh is toch niets vreemds aan?quote:Op donderdag 17 september 2020 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja vast welEn dat zie ik dan ook weer vol onbegrip gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |