Goh mijn oom Herman ook.quote:Op donderdag 17 september 2020 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn ome John neukte haar in die tijd
ik doe meequote:Op donderdag 17 september 2020 18:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zin in zo'n ordinair all you can eat restaurant.
@TaMiekequote:Op donderdag 17 september 2020 18:09 schreef CherryLips het volgende:
Ja mijn oom Piet ookquote:Op donderdag 17 september 2020 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn ome John neukte haar in die tijd
Zo eentje waar je achteraf altijd spijt hebt dat je niet die paar extra borden had moeten nemen?quote:Op donderdag 17 september 2020 18:09 schreef CherryLips het volgende:
Ja die.quote:Op donderdag 17 september 2020 18:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo eentje waar je achteraf altijd spijt hebt dat je niet die paar extra borden had moeten nemen?
Mwa, bij die restaurants waar je telkens een lijstje moet aanvinken kun je ook gewoon rustig aan doen.quote:Op donderdag 17 september 2020 18:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die.
Alleen zit ik altijd heel snel vol terwijl je soms vrij snel door moet eten.
Beetje tokkievolk tussendoor kijken.quote:Op donderdag 17 september 2020 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mwa, bij die restaurants waar je telkens een lijstje moet aanvinken kun je ook gewoon rustig aan doen.
Nee die gaan naar de buffetvariant zodat ze onder tafel nog een paar bakjes kunnen vullen.quote:Op donderdag 17 september 2020 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje tokkievolk tussendoor kijken.
ging ik vroeger altijd heen met stiefmonsters familie.quote:Op donderdag 17 september 2020 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die gaan naar de buffetvariant zodat ze onder tafel nog een paar bakjes kunnen vullen.
Smaakt meestal wel beter dan zo'n buffet waar het allemaal in warmhoudbakken staatquote:Op donderdag 17 september 2020 18:30 schreef bitterbal het volgende:
g
[..]
ging ik vroeger altijd heen met stiefmonsters familie.
zon wok restaurant. Sta je met je bordje in je hand in de rij
dat hadden ze ookquote:Op donderdag 17 september 2020 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Smaakt meestal wel beter dan zo'n buffet waar het allemaal in warmhoudbakken staat
Heeft die ook lekkere kipkerrie?quote:Op donderdag 17 september 2020 18:34 schreef UitStraling het volgende:
Overal krijsende kutkinderen met kampnamen en inferieur vlees, denk dat ik nog liever bij de kaakchirurg ben.
Van die glazige zeker?quote:Op donderdag 17 september 2020 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft die ook lekkere kipkerrie?
Ja van die hele pittige die zo lekker naar binnen glibbertquote:
En morgen weer plezier van als hij drie keer zo hard naar buiten glibbert?quote:Op donderdag 17 september 2020 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja van die hele pittige die zo lekker naar binnen glibbert
Daar heb ik bij zulk soort voer nooit last van eigenlijkquote:Op donderdag 17 september 2020 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En morgen weer plezier van als hij drie keer zo hard naar buiten glibbert?
Kerrie is alleen lekker als onderdeel van een umani-achtig mengsel aan kruiden, alleen kerrie is vlak en saai als kraanwater.quote:Op donderdag 17 september 2020 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja van die hele pittige die zo lekker naar binnen glibbert
Kerrie is al een heel kruidenmengselquote:Op donderdag 17 september 2020 18:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kerrie is alleen lekker als onderdeel van een umani-achtig mengsel aan kruiden, alleen kerrie is vlak en saai als kraanwater.
Nee kerrie en dan die bij de Chinees of uit zo'n potje, gele behanglijmquote:Op donderdag 17 september 2020 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kerrie is al een heel kruidenmengseldenk dat je het verward met kurkuma, dat is inderdaad smaakloze meuk.
Die bij de Chinees hier is wel heerlijkquote:Op donderdag 17 september 2020 18:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee kerrie en dan die bij de Chinees of uit zo'n potje, gele behanglijm
Maatje van me heeft een aangeboren afwijking, kan bepaalde eiwitten niet afbreken, heeft zijn leven lang alleen maar kip kerrie kunnen eten zowat, was altijd aan de schijt en voelde zich miserabel tot zijn internist zei, misschien toch maar eens stoppen met je kip kerrie dieet, sindsdien is hij zo fit als een balletdanser.quote:Op donderdag 17 september 2020 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die bij de Chinees hier is wel heerlijkWel zo kneiterzout dat je de komende 24 uur amper hoeft te pissen, maar toch.
Pff hier in de wijk is een teleurstelling.quote:Op donderdag 17 september 2020 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn Chinees is ook meer dan prima. Morgen weer eens wat halen denk ik
Overwerk voor de meeschrijvers thuisquote:Op donderdag 17 september 2020 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maatje van me heeft een aangeboren afwijking, kan bepaalde eiwitten niet afbreken, heeft zijn leven lang alleen maar kip kerrie kunnen eten zowat, was altijd aan de schijt en voelde zich miserabel tot zijn internist zei, misschien toch maar eens stoppen met je kip kerrie dieet, sindsdien is hij zo fit als een balletdanser.
Kom een keertje hier etenquote:Op donderdag 17 september 2020 18:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff hier in de wijk is een teleurstelling.
Aaaah kijk pak je pen maar weer, hij slikt ook medicijnen ter waarde van 36.000 euro per zes weken (komen uit de VS) en zijn IQ ligt ruim boven de 160, sinds begin jaren 80 checken ze d.m.v. de hielprik (o.a.) op die genetische afwijking, voorheen leefden die mensen slechts tot hun begin 20e, hadden veelal psychische problemen en juist een laag IQ, ze stonden vaak bekend als dorpsidioten.quote:Op donderdag 17 september 2020 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Overwerk voor de meeschrijvers thuis
Beetje borden kapot gooien en baklava vreten.quote:Op donderdag 17 september 2020 19:07 schreef bitterbal het volgende:
Echt spannend wat de grieken doen
Anale seks.quote:Op donderdag 17 september 2020 19:07 schreef bitterbal het volgende:
PSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTquote:Op donderdag 17 september 2020 19:07 schreef bitterbal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |