quote:Op donderdag 17 september 2020 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
* Doet grote plaksnor op @:tt
quote:Op donderdag 17 september 2020 12:19 schreef UitStraling het volgende:
X-ray vision is niet nodig, ex van me noemde dat maatjechecken en als ze toch nog twijfelde ging ze er even met haar hand langs, ben met haar nog getrouwd geweest ook
Nee. Weet nu wat die aan heeft dus dat maakt het wat makkelijker :pquote:Op donderdag 17 september 2020 12:18 schreef kwiwi het volgende:
Heb je Buda al gevonden op het strand @:bitterbal?
Speurbal.quote:Op donderdag 17 september 2020 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Weet nu wat die aan heeft dus dat maakt het wat makkelijker :p
Shitquote:Op donderdag 17 september 2020 12:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goede TT. Maar met kruistocht had je er meer uit kunnen halen.
Scherp.quote:Op donderdag 17 september 2020 12:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goede TT. Maar met kruistocht had je er meer uit kunnen halen.
* Haast zich naar het naaktstrandquote:Op donderdag 17 september 2020 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Weet nu wat die aan heeft dus dat maakt het wat makkelijker :p
quote:Op donderdag 17 september 2020 12:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
of zoektocht naar Buda's kruis.
quote:Op donderdag 17 september 2020 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* Haast zich naar het naaktstrand
een houtskoolpak werkt beter, als dat de bedoeling is.quote:Op donderdag 17 september 2020 12:28 schreef bitterbal het volgende:
*doet kaassouflepak aan voor verassingseffect*
quote:Op donderdag 17 september 2020 12:28 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 17 september 2020 12:28 schreef bitterbal het volgende:
CNN BREAKING NEWS "burning cheeseflop at Dutch beach"quote:Op donderdag 17 september 2020 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een houtskoolpak werkt beter, als dat de bedoeling is.
Cheeseflopquote:Op donderdag 17 september 2020 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
CNN BREAKING NEWS "burning cheeseflop at Dutch beach"
quote:Op donderdag 17 september 2020 12:36 schreef kwiwi het volgende:
Nog 25 min in een meeting en dan ga ik even een wandeling van 1.5u maken
Hee liefiequote:Op donderdag 17 september 2020 12:36 schreef kwiwi het volgende:
Lekkerquote:Op donderdag 17 september 2020 12:36 schreef kwiwi het volgende:
Waarom niet aan Sylvana Simons, die heeft negers pas echt populair gemaakt in Nederlandjequote:Op donderdag 17 september 2020 12:38 schreef Koen66 het volgende:
Wow als je denkt dat het niet gestoorder kan in dit land
https://www.ad.nl/show/ak(...)en-racisme~ac85e458/
quote:Op donderdag 17 september 2020 12:38 schreef Koen66 het volgende:
Wow als je denkt dat het niet gestoorder kan in dit land
https://www.ad.nl/show/ak(...)en-racisme~ac85e458/
gaat mij nog niet eens om het schertsfiguur Akwasi, maar om de treurigheid van onze staatsomroep, hoe politiek "onafhankelijk" ze zijnquote:Op donderdag 17 september 2020 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom niet aan Sylvana Simons, die heeft negers pas echt populair gemaakt in Nederlandje
funX is toch geen "staats" zenderquote:Op donderdag 17 september 2020 12:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat mij nog niet eens om het schertsfiguur Akwasi, maar om de treurigheid van onze staatsomroep, hoe politiek "onafhankelijk" ze zijn
het valt onder NPO, dus gesponsord met kijk en luistergeld en andere vormen van belasting van eeniederquote:Op donderdag 17 september 2020 12:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
funX is toch geen "staats" zender
is toch gewoon een groepje droeftoeters die een manier gevonden heeft om onder de omroepwet uit te komen
owwkutquote:Op donderdag 17 september 2020 12:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het valt onder NPO, dus gesponsord met kijk en luistergeld en andere vormen van belasting van eenieder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Prima toch? Met als doel een afspiegeling van de samenleving weergeven in het achterhoofd, that is. Sinterklaas is immers ķķk op de NPO.quote:Op donderdag 17 september 2020 12:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het valt onder NPO, dus gesponsord met kijk en luistergeld en andere vormen van belasting van eenieder
Joy. Ben wel nieuwsgierig of je aangestoken bent.quote:Op donderdag 17 september 2020 13:03 schreef friemelaar het volgende:
BTW zondag ochtend kan / mag ik me laten testen![]()
volgens mij wil een forse meerderheid, en zelfs een meerderheid van de Zwarte medemensch niets met die gast te maken hebben, dan is een prijs geven een beetje misplaatstquote:Op donderdag 17 september 2020 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Prima toch? Met als doel een afspiegeling van de samenleving weergeven in het achterhoofd, that is. Sinterklaas is immers ķķk op de NPO.
toppiequote:Op donderdag 17 september 2020 13:03 schreef friemelaar het volgende:
BTW zondag ochtend kan / mag ik me laten testen![]()
Een wijs man zei ooit, integratie en acceptatie werkt beter met een klein nagelschaartje dan met een kettingzaag.quote:Op donderdag 17 september 2020 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Prima toch? Met als doel een afspiegeling van de samenleving weergeven in het achterhoofd, that is. Sinterklaas is immers ķķk op de NPO.
ik ookquote:Op donderdag 17 september 2020 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Joy. Ben wel nieuwsgierig of je aangestoken bent.
Dit is toch een prijs van de luisteraars van fun xquote:Op donderdag 17 september 2020 13:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij wil een forse meerderheid, en zelfs een meerderheid van de Zwarte medemensch niets met die gast te maken hebben, dan is een prijs geven een beetje misplaatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |