Alsof betast worden in een volle kroeg alleen aan vrouwen voorbehouden isquote:Op donderdag 17 september 2020 13:50 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
In een druk cafe bij je billen worden gepakt heeft denk ik bijna iedere vrouw die er is geweest wel eens meegemaakt.
Vriendin van mij vond het niet erg, het hoort er gewoon bij volgens haar.
Zelf vind ik het niet leuk, ik heb liever dat mensen mij niet zomaar betasten. Als ik zag wie het was kreeg hij een peun. Meestal was dat onduidelijk. Klotevolk die dat doet.
Klopt, ondertussen deden vrouwen het ook, zelfs wel vol bij de ballen. Maar goed als man klaag je niet.quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof betast worden in een volle kroeg alleen aan vrouwen voorbehouden is.
Erover janken daarentegen, daar hebben vrouwen wel het alleenrecht op.
Dan sleep je er een biertje uit als compensatiequote:Op vrijdag 25 september 2020 19:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt, ondertussen deden vrouwen het ook, zelfs wel vol bij de ballen. Maar goed als man klaag je niet.
Ja inwendige stokslagen kreeg ze dan.quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan sleep je er een biertje uit als compensatie
Of je trok d'r aan dr haren mee naar je grot eind van de avond.
Als ze geluk had. Of je donderde halverwege in slaap.quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja inwendige stokslagen kreeg ze dan.
Alleenrecht? Hoe kom je erbij? Ik denk dat helemaal niet.quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof betast worden in een volle kroeg alleen aan vrouwen voorbehouden is.
Erover janken daarentegen, daar hebben vrouwen wel het alleenrecht op.
Bedankt dat je mijn punt verduidelijkt.quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:14 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Alleenrecht? Hoe kom je erbij? Ik denk dat helemaal niet.
Janken? Maar willekeurige mannen hebben met hun poten van mn kont af te blijven. En iedereen, mannen of vrouwen, heeft al of niet het recht om dat te vinden.
Raar dat er mensen zijn die dit normaal vinden. Vind ik.
Ja vrouwen doen het ook vaak. Ff in de kont knijpen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:14 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Alleenrecht? Hoe kom je erbij? Ik denk dat helemaal niet.
Janken? Maar willekeurige mannen hebben met hun poten van mn kont af te blijven. En iedereen, mannen of vrouwen, heeft al of niet het recht om dat te vinden.
Raar dat er mensen zijn die dit normaal vinden. Vind ik.
Dat zal maar ik heb daar geen zin in. Zal dat zelf nooit doen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja vrouwen doen het ook vaak. Ff in de kont knijpen.
Lekker context blijven husselen, woordkunstenaar.quote:Op dinsdag 22 september 2020 06:49 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als jij met je poten van een meisje afblijven 'hypocriete correctheid' vindt, ben je een totale idioot.
Slechte smaak en uit Amerika overgewaaide ophef.quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe noemen we dit dan tegenwoordig?
https://stumpertjes.nl/20(...)k-door-pedo-filmpje/
Ik gooi alleen maar terug wat jij er uit boert.quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Lekker context blijven husselen, woordkunstenaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |