abonnement Unibet Coolblue
pi_530723
Doei!

We zullen je missen ...

Voor al uw beesten en partijen ...
  donderdag 7 december 2000 @ 23:09:19 #2
3287 Deuf
Begin de dag met een dansje
pi_530736
quote:
Op 07 december 2000 23:07 schreef FeestBeest het volgende:

We zullen je missen ...


NOT!
Imagine
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 december 2000 @ 23:09:32 #3
862 Arcee
Look closer
pi_530738
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!

YES! YES! YES! YES! YES! YES! YES! YES! YES! YES! YES! YES! YES! YES!

VEWDY SUCKS!

KOOS RULES!

pi_530741
Missen als kiespijn zul je bedoelen.

Ben blij dat die aardappel na zijn genante vertoning van vannacht op moet rotten.


Wat een eikel zeg GATVERDEMME

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_530748
opgerot staat berenetjes.....in ieder geval al 1 nepamerikaans lullende hollander opgeflikkerrrrrrrrrd
pi_530751
quote:
Op 07 december 2000 23:11 schreef roperszeiss het volgende:
opgerot staat berenetjes.....in ieder geval al 1 nepamerikaans lullende hollander opgeflikkerrrrrrrrrd
Whahahaha
Voor al uw beesten en partijen ...
  donderdag 7 december 2000 @ 23:12:15 #7
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_530752
dag he, volgende keer beter.
of liever volgende keer, er eerder uit.
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
pi_530754

Daaag Ferdi!
Tot nooit weerziens
Hatsjoe!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 december 2000 @ 23:14:26 #9
862 Arcee
Look closer
pi_530763
68.5%! WOW!

Eindelijk 'es een uitslag die WEL met de poll overeenkomt!

1 vervelende kangoeroe lul minder.

Later! Zoals Vewdy zelf altijd zegt. Of beter gezegd: ZEI

[Dit bericht is gewijzigd door Arcee op 07-12-2000 23:16]

  † In Memoriam † donderdag 7 december 2000 @ 23:16:29 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_530773
Nu Georgie nog!

(ook namens Sanne)

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_530774
Nou gefeliciteerd maar ik ben NIET blij. g.v.d
Weet n,l al wat ik kan verwachten. saai saai saai.
enjoy!
  donderdag 7 december 2000 @ 23:17:33 #12
7880 dart-god
Wat ben ik toch Bull-eye
pi_530778
In 1 woord te om schrijven:
Gerechtigheid!!!!!
joeipie Yes jippiekayeeeeeeeeee
Het leven is te mooi om niet te kussen.... Shall we?
  donderdag 7 december 2000 @ 23:22:50 #13
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_530794
Opgerot staat netjes...
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  donderdag 7 december 2000 @ 23:24:19 #14
7403 rialto
is er geweest
pi_530799
Gefeliciteerd. Al die liefhebbers van saaie televisie. Wie moet er nu voor enige opschudding, spanning en sensatie zorgen in het huis. En over wie moet er nu geklaagd worden??

Dees: ze doet alleen haar mond nog open als er eten in moet.
Robin: is zo onverschillig geworden dat hij zelfs niet eens meer de moeite neemt om ruzie met iemand te zoeken.
Koos: de meest saaie persoon die ooit op tv geweest is.
Hieke: na het vertrek van F zal al het leen uit haar wegvloeien en zal ze zich terugtrekken in haar schulpje.
Bianca: deze muts die vriendjes/vriendinnetjes wil zijn met iedereen zal niet voor vuurwerk zorgen.
Georgie: ook van hem is niet veel te verwachten. zit rustig de dagen te tellen tot hij eruit mag en naar Kim kan.

Dus gefeliciteerd. Hierbij is BB afgelopen en kunnen we de komende dagen kijken naar een mooie stilstaande foto

ik ga vanavond niet drinken
  donderdag 7 december 2000 @ 23:26:12 #15
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_530807
Ach, ja. Die Ferdi zorgde pas echt voor leven in de brouwerij...
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  donderdag 7 december 2000 @ 23:31:52 #16
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_530819
YES!
Down[br]Under
pi_530859
quote:
Op 07 december 2000 23:26 schreef Zanderrr het volgende:
Ach, ja. Die Ferdi zorgde pas echt voor leven in de brouwerij...
Inderdaad, heel wat meer dan een Koos of dezeuree.
Dus geniet van de aankomende saaie afleveringen zou ik zeggen,maar klaag niet.
  Moderator donderdag 7 december 2000 @ 23:54:28 #18
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_530887
Het wordt misschien niet spetterend de komende tijd, qua drankmisbruik en gebral enzo, maar het lijkt me best interessant om te zien hoe de verhoudingen nu komen te liggen: zowel Hieke als Georgie zijn hun
beste maatje kwijt.

Ik denk dat Georgie naar Desiree trekt.
Hieke en Bianca worden closer. Hieke wil eigenlijk liever Robin als maatje (ze wantrouwt Bi de laatste tijd), maar die is te koud, bot en onverschillig.

En dan hebben we nog opa Koos en Robin.. dat wordt het 3e 'stelletje'.


Enne.. marky, gecondoleerd. We kunnen wel stellen dat je je best hebt gedaan voor Ferdi, maar 't heeft niet zo mogen wezen..

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 8 december 2000 @ 00:00:31 #19
215 misterDre
Paint it black!
pi_530913
Later.......
  vrijdag 8 december 2000 @ 00:10:17 #20
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_530960
quote:
Op 07 december 2000 23:54 schreef Gert het volgende:
Het wordt misschien niet spetterend de komende tijd, qua drankmisbruik en gebral enzo, maar het lijkt me best interessant om te zien hoe de verhoudingen nu komen te liggen: zowel Hieke als Georgie zijn hun
beste maatje kwijt.

Ik denk dat Georgie naar Desiree trekt.
Hieke en Bianca worden closer. Hieke wil eigenlijk liever Robin als maatje (ze wantrouwt Bi de laatste tijd), maar die is te koud, bot en onverschillig.

En dan hebben we nog opa Koos en Robin.. dat wordt het 3e 'stelletje'.


Enne.. marky, gecondoleerd. We kunnen wel stellen dat je je best hebt gedaan voor Ferdi, maar 't heeft niet zo mogen wezen..


Ik plaats het maar hier lijkt me toepasselijk.

Damn, mazzel, laterrr!

Ferdi komt als één na jongste bewoner het Big Brother huis in. De jonge, blonde surfboy drukt meteen zijn stempel op het huis. Niet op zijn mondje gevallen en altijd in voor iets geks. Erg actief ook, de eerste dag duikt hij meteen de hobbykamer in om rolschaatsen voor de jarige Kim te maken. Met Georgie kan hij het meteen goed vinden, de twee jonge honden worden onafscheidelijk. Uren praten ze bij de oven in de tuin over de dingen des levens. Ze worden beste maatjes en als Georgie genomineerd is, maar het huis niet hoeft te verlaten, huilt Ferdi tranen van opluchting.

Oh fuck, wat is dit moeilijk

Al snel blijkt dat Ferdi het goed kan vinden met Hieke. Ze worden echte maatjes en brengen flink veel tijd met elkaar door. Maar dan blijkt dat de gevoelens van Ferdi toch iets dieper zitten dan alleen maar vriendschap. In een dronken bui biecht hij aan Hieke op dat hij stapelverliefd op haar is. Hieke wordt heen en weer geslingerd tussen afstand houden, omdat zij een vriend heeft, en maatjes blijven met haar grootste vriend in het huis. Ferdi wil geen afstand, maar dat maakt zijn probleem alleen maar groter. In tranen vertelt hij aan heel Nederland in de dagboekkamer hoe moeilijk hij het ermee heeft. "Oh fuck man, wat is dit moeilijk", huilt hij, "Ik ben verliefd op een vrouw met een vriend en een kind."

Het toetjesincident

Ruzie maakt Ferdi nauwelijks, maar hij steekt zijn mening niet onder stoelen of banken. Berucht is het 'toetjesincident', waarbij Robin hem een veeg uit de pan geeft omdat Ferdi zijn toetje te snel heeft opgegeten. Ferdi kan er niet mee zitten, hij doet precies waar hij zin in heeft. Ook Big Brother heeft het nodige te verduren met deze houding. Ferdi klautert regelmatig over de schutting om naar de buitenwereld te kijken. Keer op keer wordt de rebelse bewoner gewaarschuwd dat dit echt niet kan, maar daar heeft Ferdi lak aan. Tot er gedreigd wordt met uitzetting, dan blijft Ferdi eindelijk van de schutting af.

Strippen en skinnydippen

Is Ferdi overdag altijd vrij rustig, met een flinke dosis alcohol in zijn bloed komt er een heel ander persoon boven. Preuts is Ferdi allerminst, want bij de beruchte Togaparty gaat Ferdi zelfs uit de kleren. Met een geruit lapje voor de edele delen doet hij samen met Georgie een stripact voor zijn medebewoners. En ook met Ed duikt Ferdi een keer poedeltjenaakt de vijver in. Drinken is sowieso een van Ferdi's hobby's. Telkens wanneer Big Brother zorgt voor drank in het huis, maakt Ferdi er een zuipfestijn van. "Er moet meer gedronken worden, watje patatje!", roept hij een keer naar Bianca en zet haar een aantal shots Tequila voor. Zelf slaat het feestbeest met het grootste gemak de drank naar binnen.

Laterrr!

Waar Ferdi zich vooral onsterfelijk mee heeft gemaakt, zijn de talloze (Engelse) uitspraken. Een 'yeah baby yeah' hier, een 'damn woman' daar. Gaat hij weg, dan klinkt er 'laterrr' of 'mazzel'. Geeft Ferdi zijn mening, dan is het 'lekker belangrijk', 'boeien' of 'preciesss'. Helaas, van Ferdi zullen we dit niet meer horen. De nu jongste bewoner moet na bijna drie maanden het huis verlaten. Maar de blonde spring-in-'t-veld uit Leiden heeft, zeker de laatste paar weken, een onuitwisbare indruk achtergelaten. Laterrr!

J.O.

Bron WWW.big-brother.nl

Ik vat dit niet op als een persoonlijk verlies. Ik heb er een weddenschap mee gewonnen. Hij smaakt alleen wel bitter.

Jullie hebben nu een contract getekend met de Saaie TV. Ik zal het niet nalaten de komende tijd dit jullie flink onder de neus te wrijven.

Voor de streamers is het misschien wel fijn.
Jullie kunnen de komende weken weer gewoon op tijd naar bed. Er zullen geen nachten meer zijn zoals we die met Ferdi hebben meegemaakt. Er zal niet meer geprovoceerd worden er zullen geen ruzies of verliefdheden meer worden uitgehuild.

Ons rest slechts een gezapig einde. We zullen langzaam in slaap sukkelend het einde van het programma gaan halen.

Verwacht maar geen vuurwerk meer. Deze mensen die er nu nog inzitten hebben geen vuurwerk. Zei zullen voor de gratie van de natie geen politiek incorrecte antwoorden meer geven. Ze zullen zich als zgn. vrienden het einde willen halen. De overlijdens akte van BB2000 is hiermee getekend.

Laterrrr

pi_531059
Internetpolls
Ferdi 61.6%
Koos 28.1%
Robin 10.3%


Big Brother Einduitslag
Ferdi 68.5%
Koos 22.4%
Robin 9.1%


Wat een gelijkenis!!!!

O+. Ripley. O+.
  vrijdag 8 december 2000 @ 07:14:17 #22
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_531489
Heel jammer!!!!! waarom stemt het volk toch altijd de interresant figuren weg,en laat de saaien zitte,ferdi bracht ,toch wel leven in de brouwerij hoor ,meer dan Koos de zeurdoos,nu word het nog saaier dan saaist,en dan Dezeuree met haar gekwijl over Bart,tjonge jonge...het kan weer niet op!
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_531497
Wat is er nu interressant aan Ferdi.

Zagen jullie z'n bek vetrekken toen ze tijdens de terugblik een paar beelden van de hobbykamer lieten zien.

pi_531498
Oeps !
1 keer is voldoende.

[Dit bericht is gewijzigd door Flexer op 08-12-2000 07:36]

  vrijdag 8 december 2000 @ 09:17:10 #25
7494 TheDeacon
www.Gamebanshee.com
pi_531582
Jammer dat Beau het niet aan durfde: De echte confrontatie met Furby en Farid.

Tijdens de 'mooie' momenten van Furby gewoon even die masturbatiescene laten zien vooraf gegaan door die lebberactie in het voorraadhok. Daarna splitshot Furby-Farid, waarbij Beau de vraag aan Furby stelt: "Kijk Furby daar zit de vriend van Hieke, heb je hem nog iets te vertellen?"

Da's pas tv. Maar helaas, Veronica (of is het als ME?) had de ballen niet om het meest memorable moment uit BB2 uit te buiten.

Helaas, want nu houden enkel nog het centerparks-weekend clubje over waaraan ik me vorig heb liggen ergeren. Maar wel 1 voordeel, die kangaroo is eruit.

Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')