Tot de Glasgow Rangers in de derde ronde uiteraard. Hup FC Lincoln.quote:
Yatseflatsquote:Op woensdag 16 september 2020 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
0-4
Maar dat zou het niet worden volgens yats.
Rode Stee allenquote:Op woensdag 16 september 2020 19:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Omonia schakelt Rode Stee uit in de vCL
Even ter mededeling.
Moeten zij weten.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Even ter mededeling.
Rode sneequote:Op woensdag 16 september 2020 19:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Even ter mededeling.
Ik hoop dat Evert Linthorst en Vito van Crooy lekker bezig gaan.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:49 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk is de Griekse spits van VVV vrijdag weer op schot tegen Utrecht.
En Pachonik, en Pachonikquote:Op woensdag 16 september 2020 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop dat Evert Linthorst en Vito van Crooy lekker bezig gaan.
Die Griekse spits heeft trouwens echt debiel slechte statistieken.
Ook wel een leuk spelertje.quote:
Willem II liet me in de steek, maar die ga ik er niet uithalen.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook wel een leuk spelertje.
Ik heb trouwens spijt van mijn keuze voor Vito nu hij blijkbaar niet in de aanvallende linie staat.
Ik heb ook Nunnely, maar heb vooral in de defensie geinvesteerd. 1x Ajax, 2x Feyenoord, 1x Citesse. Jammer dat Onanana zo moest tijdrekken.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Willem II liet me in de steek, maar die ga ik er niet uithalen.
[ afbeelding ]
Koert ddenkt echt al de hele wedstrijd dat ie grappig is.quote:
Ik kijk ook lang niet alles meer van de Eredivisie dus ik doe het ook met 40% van de kennis.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ook Nunnely, maar heb vooral in de defensie geinvesteerd. 1x Ajax, 2x Feyenoord, 1x Citesse. Jammer dat Onanana zo moest tijdrekken.
Koert is alcoholist.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Koert ddenkt echt al de hele wedstrijd dat ie grappig is.
Ik deed ook een beetje aan bord op schoot scouting. Linthorst begon vorig jaar leuk, Drost was een aantal jaar geleden leuk en goedkoop, Darfalou deed het goed bij VVV. Bijleveld deed het ook leuk in de voorbereiding.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk ook lang niet alles meer van de Eredivisie dus ik doe het ook met 40% van de kennis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |