Gewoon gaan.. dan kan je tegen je omgeving zeggen dat je bent getest en dat het negatief was.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:50 schreef Cosima het volgende:
ik heb maandag een test aangevraagd, kon gelijk dinsdag ("vandaag" dus) langs komen. Alleen ik zit er nogal mee in mijn maag. Ik ben geloof ik iets te voorbarig geweest door gelijk die test aan te vragen. Al mijn symptomen zijn inmiddels weg. Ik voelde me zondagnacht "grieperig" , heel warm, spierpijn, zweten, béétje keelpijn en ontzettende koppijn. En nu is het sinds eind van de middag weg en voel ik me prima. Moet ik het afzeggen of laten staan? Ook vooral omdat ik denk ja wat voor aanwijsbaar symptoom had ik nu eigenlijk? Ik *voelde* me grieperig en warm, of ik koorts of verhoging had weet ik niet. Heb inmiddels een thermometer en die geeft normale temp. aan.
what to do..
Dat niet alleen, je mag sowieso niet met het OV gaan, maar stel je toch eens voor dat je wel besmet bent, en niet de "amper gemerkt" variant hebt, maar de "behoorlijk tot zeer ziek" variant.... dan mag je dus honderdheelveel km gaan rijden voor de test, en weer terug.... terwijl je hondsberoerd bent.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:10 schreef qajariaq het volgende:
[..]
En dan willen ze dat je niet zo veel gaat reizen om verspreiding tegen te gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |