abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 6 oktober 2020 @ 12:55:03 #99
236264 crew  capricia
pi_195463687
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 11:52 schreef Anne het volgende:
Ik word over anderhalf uur voor het eerst getest, maar ik gok eigenlijk dat ik gewoon verkouden aan het worden ben.
Heel veel beterschap.
Definitely not CIA
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 13:05:49 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195463868
quote:
80s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 10:07 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Zelfde idee als zo lang mogelijk wachten met de dokter te bezoeken wanneer je ergens een knobbeltje voelt.
Met het verschil dat dat knobbeltje niet besmettelijk is, en de testweigeraar de halve AH kan besmetten, want met argumenten als "statistieken en de ammunitie om de angst in stand te houden" verwacht ik niet dat dringende adviezen omtrent mondkapjes en afstand houden wel opgevolgd worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_195463869
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:53 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

De laatste 3x was wel ff wachten, ergens tussen de 24 en 48 op bezoek, en daarna tussen de 24 en 56 uur wachten op de uitslag, de eerste 7x kon ik wel binnen 24 uur langs komen, in 1 geval mocht ik zelfs dezelfde dag langs komen en de volgende ochtend hoorde ik al dat ik weer naar buiten mocht. Allemaal negatief gelukkig.
Krijgen we nog antwoord op de vraag waarom je je al zo vaak hebt laten testen?
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 13:07:10 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195463891
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 11:52 schreef Anne het volgende:
Ik word over anderhalf uur voor het eerst getest, maar ik gok eigenlijk dat ik gewoon verkouden aan het worden ben.
Succes!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_195463952
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 13:05 schreef AToontje87 het volgende:

[..]

Krijgen we nog antwoord op de vraag waarom je je al zo vaak hebt laten testen?
klachten
pi_195464061
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 13:11 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

klachten
Dankzij mensen als jou is er nu dus een probleem met wachttijden bij het testen.

Bedankt man.
pi_195464449
Heeft iemand ervaring met een test aanvragen met als reden reizen naar het buitenland (c.q. een negatieve uitslag te kunnen overhandigen)?
pi_195464465
Net test willen aanvragen. Enige mogelijkheid is donderdag in Uden, woon zelf in Utrecht... De fuck joh...

Ben docent dus straks voorrangsnummer maar aan mijn teamleider vragen.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:34:57 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195465190
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 13:20 schreef AToontje87 het volgende:

[..]

Dankzij mensen als jou is er nu dus een probleem met wachttijden bij het testen.

Bedankt man.
Wat is dit nou weer voor dom gelul? Als hij klachten heeft moet hij zich laten testen.

Dankzij dit soort beschuldigingen blijven mensen met klachten doorlopen zonder te testen, ook mensen die wel besmet zijn.

Overigens kan het heel goed zijn dat hij al Covid-19 gehad heeft op een moment dat er nog niet getest werd en dat zijn klachten de nasleep zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_195465409
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 14:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor dom gelul? Als hij klachten heeft moet hij zich laten testen.

Dankzij dit soort beschuldigingen blijven mensen met klachten doorlopen zonder te testen, ook mensen die wel besmet zijn.

Overigens kan het heel goed zijn dat hij al Covid-19 gehad heeft op een moment dat er nog niet getest werd en dat zijn klachten de nasleep zijn.
Schei uit joh, hoe kan het dat je in zo'n korte tijd zo vaak klachten hebt? Dat kan niet anders dan dat je je echt enorm aanstelt.
pi_195465747
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 14:46 schreef AToontje87 het volgende:

[..]

Schei uit joh, hoe kan het dat je in zo'n korte tijd zo vaak klachten hebt? Dat kan niet anders dan dat je je echt enorm aanstelt.
Handig dat jij exact weet dat als je klachten hebt die overeen komen met Corona dat jij weet dat het wel/geen corona is, moet je iets mee doen, zou een hoop wachttijd schelen bij de GGD's

Het is natuurlijk niet zo dat je je pas moet laten testen als je geen adem meer kan halen of je de longen uit je lijf hoest.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:06:35 #110
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_195465766
Lol, deze TS serieus nemen :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_195465826
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:05 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

Handig dat jij exact weet dat als je klachten hebt die overeen komen met Corona dat jij weet dat het wel/geen corona is, moet je iets mee doen, zou een hoop wachttijd schelen bij de GGD's

Het is natuurlijk niet zo dat je je pas moet laten testen als je geen adem meer kan halen of je de longen uit je lijf hoest.
Ja, ik ben de gek hier... _O-
pi_195465853
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 13:43 schreef larry_flynt het volgende:
Net test willen aanvragen. Enige mogelijkheid is donderdag in Uden, woon zelf in Utrecht... De fuck joh...

Ben docent dus straks voorrangsnummer maar aan mijn teamleider vragen.
Probeer het anders nog eens een keertje?

Bij mijn eerste aanvraag moest ik ook naar Zutphen namelijk en bij de tweede keer kon ik wel in de stad verderop terecht.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:45:33 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195466402
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:11 schreef Anne het volgende:

[..]

Probeer het anders nog eens een keertje?

Bij mijn eerste aanvraag moest ik ook naar Zutphen namelijk en bij de tweede keer kon ik wel in de stad verderop terecht.
Dit.
Ik kwam de eerste keren op Helmond uit (115 km enkele reis) en dan ook nog eens 's morgens om 08.45 uur, blijven proberen, Almere, Zwolle, nog een paar keer Helmond en zelfs Zwaag gehad voor Ede als mogelijkheid kwam. Niet dat ik in Ede woon, maar Amersfoort, Apeldoorn, Ede en Harderwijk is allemaal ongeveer even ver weg.
Maar serieus eerst tig keer Helmond. Alsof ik met een kop vol watten naar Helmond ga rijden (en terug).

Blijven proberen dus.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:46:47 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195466419
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 14:46 schreef AToontje87 het volgende:

[..]

Schei uit joh, hoe kan het dat je in zo'n korte tijd zo vaak klachten hebt? Dat kan niet anders dan dat je je echt enorm aanstelt.
Nou nee, je kunt prima in 4 maanden tijd regelmatig klachten hebben, je hebt ze of je hebt ze niet, je krijgt geen verkoudheid en keelpijn van aanstellen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_195490483
Vorige week getest. Negatief. Heerlijk om weer gewoon onbekommerd te kunnen hoesten en proesten.
pi_195599639
1x, ik vond het vreselijk, gelukkig negatief. Zal wel een gewone verkoudheid zijn. :)
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 12 oktober 2020 @ 23:03:48 #117
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_195599696
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 18:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Vorige week getest. Negatief. Heerlijk om weer gewoon onbekommerd te kunnen hoesten en proesten.
Dat doe ik toch wel.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_195601371
ik heb maandag een test aangevraagd, kon gelijk dinsdag ("vandaag" dus) langs komen. Alleen ik zit er nogal mee in mijn maag. Ik ben geloof ik iets te voorbarig geweest door gelijk die test aan te vragen. Al mijn symptomen zijn inmiddels weg. Ik voelde me zondagnacht "grieperig" , heel warm, spierpijn, zweten, béétje keelpijn en ontzettende koppijn. En nu is het sinds eind van de middag weg en voel ik me prima. Moet ik het afzeggen of laten staan? Ook vooral omdat ik denk ja wat voor aanwijsbaar symptoom had ik nu eigenlijk? Ik *voelde* me grieperig en warm, of ik koorts of verhoging had weet ik niet. Heb inmiddels een thermometer en die geeft normale temp. aan.

what to do..
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 02:12:03 #119
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195601437
Die in je neus is echt serieus vervelend. En dan druk ik me nog zacht uit.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195601484
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 13:43 schreef larry_flynt het volgende:
Net test willen aanvragen. Enige mogelijkheid is donderdag in Uden, woon zelf in Utrecht... De fuck joh...

Ben docent dus straks voorrangsnummer maar aan mijn teamleider vragen.
Ik hoorde vorige week van een collega dat hij terecht kon in de buurt van de Duitse grens... Hij woont in Zoetermeer.
pi_195603368
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 02:24 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Ik hoorde vorige week van een collega dat hij terecht kon in de buurt van de Duitse grens... Hij woont in Zoetermeer.
En dan willen ze dat je niet zo veel gaat reizen om verspreiding tegen te gaan.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:30:43 #122
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_195603612
4 keer getest nu.
Kom redelijk veel in contact met risico groepen en heb werk waar ik best veel mensen tegen kom, dus ben voorzichtig.

Tot nu toe allemaal negatief. Alhoewel ik over de eerste keer twijfel. Was toen zo raar benauwd.
Laatste keer dacht ik al dat ik gewoon verkouden was, maar wilde zeker zijn.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_195605148
Ik zit momenteel in quarantaine in Shanghai en moest mij dus laten testen voordat je het vliegtuig in mag.

Dat was geen pretje. Bij aankomst in Shanghai werdt er direct op het vliegveld weer getest. Ook geen pretje maar ging iets beter als in Nederland.

Over 5 dagen krijg ik weer een test en als alles goed is mag ik dan 2 dagen later mijn vrijheid weer tegemoet.

Ik reisde met wat collega's en hun project was al reeds vele malen op het allerlaatst afgeblazen. Hun hebben dus al 4 keer getest voor niks.

Een andere collega van mij is al 17 keer getest. Niet omdat er klachten zijn maar enkel om een visum te krijgen of ergens een land binnen te mogen.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:06:57 #124
74056 crew  ToT
pi_195606566
Net een test aangevraagd.
pi_195611722
Gisteren voor het eerst getest, want verkoudheidsklachten. En het gaat flink rond in het dorp waar ik werk, dus het zekere voor het onzekere nemen. Om 11.00 uur aangemeld, kon om 15.15 uur terecht. Dat viel me alleszins mee, misschien de mazzel dat op de grens van drie GGD-regio's woon? Test zelf was niet heel prettig, die staaf in je neus. Maar goed het is wat het is. Nu afwachten op de uitslag.
pi_195611758
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 01:50 schreef Cosima het volgende:
ik heb maandag een test aangevraagd, kon gelijk dinsdag ("vandaag" dus) langs komen. Alleen ik zit er nogal mee in mijn maag. Ik ben geloof ik iets te voorbarig geweest door gelijk die test aan te vragen. Al mijn symptomen zijn inmiddels weg. Ik voelde me zondagnacht "grieperig" , heel warm, spierpijn, zweten, béétje keelpijn en ontzettende koppijn. En nu is het sinds eind van de middag weg en voel ik me prima. Moet ik het afzeggen of laten staan? Ook vooral omdat ik denk ja wat voor aanwijsbaar symptoom had ik nu eigenlijk? Ik *voelde* me grieperig en warm, of ik koorts of verhoging had weet ik niet. Heb inmiddels een thermometer en die geeft normale temp. aan.

what to do..
Gewoon gaan.. dan kan je tegen je omgeving zeggen dat je bent getest en dat het negatief was.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:13:21 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195612092
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 09:10 schreef qajariaq het volgende:

[..]

En dan willen ze dat je niet zo veel gaat reizen om verspreiding tegen te gaan.
Dat niet alleen, je mag sowieso niet met het OV gaan, maar stel je toch eens voor dat je wel besmet bent, en niet de "amper gemerkt" variant hebt, maar de "behoorlijk tot zeer ziek" variant.... dan mag je dus honderdheelveel km gaan rijden voor de test, en weer terug.... terwijl je hondsberoerd bent.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')