Waarom ben je ah trollen geslagen?quote:Op vrijdag 25 september 2020 23:32 schreef Jed1Gam het volgende:
5 Miljard keer, elke keer toch weer positief, mooie test wel.
Sorry?quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:25 schreef klipper het volgende:
1x testen ok, 2x afhankelijk van je beroep ook nog te begrijpen, maar als je geen leerkracht bent, is het gewoon schofterig dat je alleen maar aan jezelf denkt,
Dat soort mensen mogen we best afscheid van nemen.
Omdat ik een moeder en een schoonmoeder (mede) verzorg. Zou mezelf het nooit vergeven als ik het overgebracht zou hebben.quote:Op maandag 28 september 2020 23:06 schreef PzKpfw het volgende:
Waarom überhaupt geen gaan? Bij klachten gewoon thuis blijven. Die testen houden ze het liefst toch alleen maar voor zorgpersoneel en mensen uit het onderwijs.
En je partner en kinderen? Ook thuisblijven? Anderhalve meter afstand houden tot nadat de klachten over zijn?quote:Op maandag 28 september 2020 23:06 schreef PzKpfw het volgende:
Waarom überhaupt heen gaan? Bij klachten gewoon thuis blijven. Die testen houden ze het liefst toch alleen maar voor zorgpersoneel en mensen uit het onderwijs.
Heb ik niet dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 29 september 2020 00:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
En je partner en kinderen? Ook thuisblijven? Anderhalve meter afstand houden tot nadat de klachten over zijn?
Is verkoudheid een klacht?
Tja je moet wat als je de boel verkloot hebt.quote:Op vrijdag 25 september 2020 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want als je de 2de keer in 4 maanden verschijnselen hebt waarvan de overheid zegt "laat je testen" dan denk je aan jezelf als je je ook daadwerkelijk laat testen? En kan het niet zo zijn dat je dan wel besmet bent?
Laten we vooral mensen schofterig en egocentrisch noemen omdat ze zich wel laten testen, dat helpt vast bij de testbereidheid en hebben we het virus er zo onder
Dit snap ik niet?quote:Op dinsdag 29 september 2020 07:51 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
1 keer, i.v.m. terugvliegen van vakantie. Negatief.
Wat snap je precies niet? Ik heb me één keer moeten laten testen omdat ik via Duitsland terug vloog uit Turkije. Was uiteraard negatief.quote:
Wat deed je in Turkije en waarom liet je jezelf testen?quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:10 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Wat snap je precies niet? Ik heb me één keer moeten laten testen omdat ik via Duitsland terug vloog uit Turkije. Was uiteraard negatief.
Ik ben al 3 maanden verkouden, hoe vaak had ik me moeten laten testen dan? Of telt dat als één verkoudheid? Soms is het minder en soms weer erger. Volgens mij heb ik een allergie ofzo...quote:Op dinsdag 29 september 2020 00:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
En je partner en kinderen? Ook thuisblijven? Anderhalve meter afstand houden tot nadat de klachten over zijn?
Is verkoudheid een klacht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |