Geenquote:Op dinsdag 15 september 2020 22:37 schreef DireStraits7 het volgende:
Welke veiligheidsregio zal als eerste maatregelen afkondigen?
Jij denkt dat er geen maatregelen volgen?quote:
Ja ligt eraan wanneer het in china was. In principe is het eenvoudig overal vervolgens. Wat me wel verbaasde was hoe niemand zich er druk om maakte. Ik zei al in januari in een groepsapp dat vanwege de incubatietijd het dan logischerwijd leidt tot een pamdemie. Meeste Nederlanders werden pas wakker bij die Bergamo beelden.toen was hey virus helaas al overal.quote:
quote:Quarantaine voor 22 huisgenoten in Delft
quote:Aura Timen: 100 tot 200 besmettingen op hospiteeravonden
Delft, Delft gaat nog voor het weekend helemaal op slot dan wel in lockdownquote:Op dinsdag 15 september 2020 22:37 schreef DireStraits7 het volgende:
Haaglandenquote:Op dinsdag 15 september 2020 22:37 schreef DireStraits7 het volgende:
Nee, ik denk niet dat je moet willen dat Veiligheidsregios eigenhandig verschillende maatregelen gaan verzinnen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:40 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Jij denkt dat er geen maatregelen volgen?
Omdat het niet verder op gaat lopen, of omdat je denkt dat men dit wel prima vindt?
Ben heel benieuwd waar het in delft vooral mis gaat nu.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Delft, Delft gaat nog voor het weekend helemaal op slot dan wel in lockdown
Geen. Ik vrees dat er landelijke regie nodig gaat zijn. Want de veiligheidsregios staan er bij en kijken er naar.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:37 schreef DireStraits7 het volgende:
Yep, men wilde het nog even 'over Prinsjesdag heentillen'; nog voor het weekend 'is het gebeurd'.quote:
Dat is wel het Nederlandse beleid (de bal bij de regio's leggen). Lijkt me ook juist zinvol, want in bv. Drenthe is er geen enkele noodzaak tot (extra) maatregelen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:44 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat je moet willen dat Veiligheidsregios eigenhandig verschillende maatregelen gaan verzinnen.
Landelijke regie op regionale maatregelen bedoel je dan?quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Geen. Ik vrees dat er landelijke regie nodig gaat zijn. Want de veiligheidsregios staan er bij en kijken er naar.
Horeca en studentenhuizen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:45 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd waar het in delft vooral mis gaat nu.
Je zou zeggen studenten maar hoe dan specifiek?
Jawel, want als de kroeg in Groningen dicht moet gaat men heus wel naar een stad verderop, of het verplaatst naar huisfeestjes.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:47 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat is wel het Nederlandse beleid (de bal bij de regio's leggen). Lijkt me ook juist zinvol, want in bv. Drenthe is er geen enkele noodzaak tot (extra) maatregelen.
Ik ben er ook bang voorquote:Op dinsdag 15 september 2020 22:53 schreef kibo het volgende:
Dit topic![]()
Jullie gaan straks helemaal los bij de 1ste de beste verkoudheids golf
Ik vind dat lastig te zeggen. Maar ik stel wel vast dat de veiligheidsregio's er bij staan en niks doen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:47 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Landelijke regie op regionale maatregelen bedoel je dan?
En wat denk jij dat al die mensen gaan doen als in heel Nederland de kroegen dicht gaan?quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:55 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Jawel, want als de kroeg in Groningen dicht moet gaat men heus wel naar een stad verderop, of het verplaatst naar huisfeestjes.
Dat zijn dingen die wellicht meer kwaad doen dan ze oplossen.
Landelijk is enige wat zin heeft als er maatregelen zouden moeten komen
Thuis doorfeesten. Ze laten zich niet nog een keer opsluiten. Met alle gevolgen van dien.quote:Op dinsdag 15 september 2020 23:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En wat denk jij dat al die mensen gaan doen als in heel Nederland de kroegen dicht gaan?
Beleidsmakertjes die dachten dat ze dit konden stoppen... Hoe naïef. We schrappen de introweek maar daarna zien ze maar...quote:
Aint no way dat mensen hele provinciegrenzen door gaan fietsen op zoek naar een nog open kroeg hoor. Misschien met terrassen of restaurants wel, maar puur cafés zijn enorm lokaal.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:55 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Jawel, want als de kroeg in Groningen dicht moet gaat men heus wel naar een stad verderop, of het verplaatst naar huisfeestjes.
Dat zijn dingen die wellicht meer kwaad doen dan ze oplossen.
Landelijk is enige wat zin heeft als er maatregelen zouden moeten komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |