Hoevaak zal ie met @Colombiafan de Reeperbahn hebben bezocht?quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:26 schreef El-Stinho het volgende:
Kamna komt uit een voorstadje van Hamburg.
Niet. Columbiafan heeft al een meid voor hem geregeldquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoevaak zal ie met @:Colombiafan de Reeperbahn hebben bezocht?
Zo staat het wel in beeld ja.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel als 5 het peloton is trouwnes
quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet. Columbiafan heeft al een meid voor hem geregeld
Ik heb helaas al die vluchters die nu voorin zitten niet echt overwogen, ik dacht dat Carapaz al dagen rotslecht was bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jammer ja.
Had vanochtend Geschke nog, maarja.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet. Columbiafan heeft al een meid voor hem geregeld
Dit mocht dus.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mogen we Columbiafan al feliciteren met de aanstaande ritzege van Keven?
Hoe kan je Kamna nou niet hebben overwogen?quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb helaas al die vluchters die nu voorin zitten niet echt overwogen, ik dacht dat Carapaz al dagen rotslecht was bijvoorbeeld.
Er hangt veel vanaf of het peloton er morgen zin in heeft ja.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:31 schreef Marcoss het volgende:
Kämna ook wel kanshebber voor de bollen zo. Al hangt er wel heel veel af van morgen, als Roglic of Poga als 1e bovenkomt op de Col de la Loze, is het wel klaar.
Ik zou boos zijn geworden als hij vrijdag had gewonnen.quote:
Ik had ook bijna de Schach gespeeldquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe kan je Kamna nou niet hebben overwogen?
Kamna heb ik welquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe kan je Kamna nou niet hebben overwogen?
Werkelijk?quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:32 schreef WAvanBuren het volgende:
Duitser op kop, Miesjel begint over de tweede wereldoorlog.
Oh, je zei alle vluchters die voorin zitten.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kamna heb ik welBedoelde de rest. Nja Reichenbach ook wel overwogen maar geen zin in de FDJloterij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |