abonnement Unibet Coolblue
pi_195073669
quote:
Buurt in Zaandam schrikt wakker van mysterieuze explosie

Een mysterieuze explosie heeft Zaandam afgelopen nacht op zijn grondvesten doen trillen. De knal was zó hard dat buurtbewoners 15 kilometer verderop ervan wakker schrokken. Dichterbij sneuvelden de ramen en deuren van meerdere woningen en zit de schrik er goed in.

Rond 01:30 uur werden de bewoners van de Ringweg in Zaandam opgeschrikt door de harde knal.

‘Dit laat je wel echt even schrikken’
“Een explosie, echt niet normaal!”, vertelt een bewoner aan Hart van Nederland. “Toen ben ik naar de voordeur toegelopen en toen zag ik dat mijn raam eruit lag.” De man trekt zijn schoenen en loopt door het glas heen naar buiten, waar nog klein brandje woedt. “Met de overbuurman heb ik dat toen geblust en toen schreeuwde de overbuurvrouw al dat ze de hulpdiensten had gebeld.”

De politie komt ter plaatse en start meteen een onderzoek, waardoor de man en enkele andere bewoners van wie de woning beschadigd raakte, enkele uren hun huis niet in mogen.

“Dit laat je wel echt even schrikken”, vertelt een buurtbewoonster, die samen met haar twee jonge kinderen ruw uit hen slaap werden gewekt. “Eentje lag onder de dekens en die ander was aan het huilen”, vertelt ze. “Maar zodra je zelf rustig wordt, kun je ze ook weer rustig in bed leggen.”

Dader op beeld
Een bewakingscamera van een buurtbewoonster die op vakantie is heeft de explosie vastgelegd op beeld. Volgens de buurvrouw van de vrouw is op de beelden duidelijk te zien hoe één persoon iets gooit en daarna wegrent in de richting van De Tribune. “Ik hoop dat de politie iets met de beelden kan”, vertelt de buurvrouw. “Het is al fijn dat we iets hebben aan materiaal, want dit hoort gewoon niet.”

Gerichte actie
Waar of op wie de vermoedelijke dader het gemunt heeft, is nog een raadsel. “Het lijkt wel een gerichte actie naar een van de buren”, vertelt de man wiens ruit sneuvelde. “We hebben hier de laatste jaren wel wat autobranden en containerbranden gehad. Sinds twee jaar was de rust weer een beetje teruggekeerd en nu gebeurt er dit, helaas.”

Een woordvoerder van de politie kon dinsdagmiddag nog niet bevestigen aan Hart van Nederland waardoor de explosie precies is veroorzaakt, maar zegt wel dat door zowel buurtbewoners als agenten een benzinelucht is geroken na de knal. Het politieonderzoek is nog in volle gang.
https://www.hartvannederl(...)ysterieuze-explosie/

Video van schade is te zien op de site van Hart van Nederland. Hoe weten we dat deze nieuwe aanslag te maken heeft met de ruzie tussen de vloggers? Bron is deze derde vlogger die ook betrokken is bij een conflict met 0Fux:
Hier kun je meer lezen over de vorige aanslag (op 11 september 2020):

Vechtpartij tussen vloggers 0Fux en Youness Ouaali eindigt in aanslag met explosief
https://www.boevennieuws.(...)nslag-met-explosief/

0Fux valt woning Shabir Burhani binnen tijdens live stream

Aanhangers van 0Fux vallen Shabir Burhani opnieuw aan

Aanhangers van 0Fux zouden de ouders van Youness hebben aangevallen:

0Fux wil binnenkort de video van zijn vechtpartij met Youness gaan posten op zijn Youtube-kanaal. Sinds die vechtpartij is de ruzie geëscaleerd naar bommen. Komt waarschijnlijk doordat Youness fans heeft die banden hebben met de Mocro Maffia?! Maar 0Fux heeft gisteren dus deze video gepost waarin alleen maar een foto te zien is van de vechtpartij waarop Youness te zien is terwijl hij op de grond ligt en 0Fux hem 'domineert'. Dit vonden de Youness-aanhangers waarschijnlijk niet leuk, daarom bom in Zaandam? Wie weet wat er nog meer gaat gebeuren als de hele video online komt te staan. Op het kanaal van 0Fux zie je dat hij al 5 anderen heeft geslagen en 'aangepakt'. Youness is aflevering 6 van zijn reeks aanvallen.

Wordt vervolgd dus.
pi_195073727
Leuk die Afrikaanse toestanden hier...
pi_195073771
Vloggers :')

Vloggers met springstof :') :')
  dinsdag 15 september 2020 @ 16:42:32 #4
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_195073773
Weer wat berberaapjes die hun plaats op de apenrots met elkaar bevechten. Wat een IQ-loze losers zijn dat toch voor een deel. :')
pi_195073793
Waar kennen we deze lieden van?

Shabir Burhani alias Maiwand al-Afghani alias Maiwand de Thuisblijver, is eerder veroordeeld tot een taakstraf voor het 'bedreigen van Afshin Ellian' en lijpe uitspraken over Charlie Hebdo. Hij kwam ook in opspraak nadat hij op een foto stond met Taliban-strijders en een bazooka vasthield. En later op de foto stond met Mark Rutte wat tot ophef leidde. Meerdere van zijn videos bij Pauw zijn te zien op Youtube.

0Fux werd bekend toen hij tuigvlogger Ismail Ilgun (Zaandam, Poelenburg) ging achtervolgen enkele jaren geleden en sindsdien is hij meerdere malen in allerlei conflicten verzeild geraakt en in aanraking gekomen met de politie.

Youness Ouaali kennen we als de 'tuig-opiniemaker' die opriep om Israëliche toeristen in Amsterdam te slaan (bij Pauw) en veroordeeld is voor seks met een minderjarig meisje.
pi_195073797
15km, dus Amsterdammers die zijn wakker geschrokken?

Missie geslaagd.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  dinsdag 15 september 2020 @ 16:47:37 #7
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_195073867
Wat :')
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 15 september 2020 @ 16:52:49 #8
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195073963
Tering, eerst die haakneusvlogger en nu dit :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 15 september 2020 @ 16:54:05 #9
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_195073979
Wat denken jullie, hoe gezellig zal het over enkele decennia in Nederland zijn?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  † In Memoriam † dinsdag 15 september 2020 @ 16:54:29 #10
88815 The_Emotion
98.3
pi_195073989
Niks van gemerkt
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  dinsdag 15 september 2020 @ 16:54:54 #11
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_195073993
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 16:43 schreef Shaggy_2000 het volgende:
Waar kennen we deze lieden van?

Shabir Burhani alias Maiwand al-Afghani alias Maiwand de Thuisblijver, is eerder veroordeeld tot een taakstraf voor het 'bedreigen van Afshin Ellian' en lijpe uitspraken over Charlie Hebdo. Hij kwam ook in opspraak nadat hij op een foto stond met Taliban-strijders en een bazooka vasthield. En later op de foto stond met Mark Rutte wat tot ophef leidde. Meerdere van zijn videos bij Pauw zijn te zien op Youtube.

0Fux werd bekend toen hij tuigvlogger Ismail Ilgun (Zaandam, Poelenburg) ging achtervolgen enkele jaren geleden en sindsdien is hij meerdere malen in allerlei conflicten verzeild geraakt en in aanraking gekomen met de politie.

Youness Ouaali kennen we als de 'tuig-opiniemaker' die opriep om Israëliche toeristen in Amsterdam te slaan (bij Pauw) en veroordeeld is voor seks met een minderjarig meisje.
Klinkt als fantastisch volk.
KuikenGuppy
pi_195074016
Binnenkort bij Videoland: De Zaandamse Vloggers
  † In Memoriam † dinsdag 15 september 2020 @ 16:59:32 #13
88815 The_Emotion
98.3
pi_195074074
Van die andere aanslag in de Tuinstraat ook niets van gemerkt, dat is bij mij 2 straten verderop :')
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_195074084
Waarom blijft Youtube dergelijk tuig een stem (kanaal) geven? :?
Krekker is de bom!
pi_195074136
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 16:54 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wat denken jullie, hoe gezellig zal het over enkele decennia in Nederland zijn?
Dat kan alle kanten op, van hartstikke gezellig tot een verschrikkelijke plek ok te leven.

Ook zonder allochtonen kun je dit soort zaken niet altijd even goed voorspellen aangezien er nog een hoop meer variabelen meespelen.
Krekker is de bom!
  dinsdag 15 september 2020 @ 17:04:34 #16
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_195074154
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2020 17:03 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Dat kan alle kanten op, van hartstikke gezellig tot een verschrikkelijke plek ok te leven.

Ook zonder allochtonen kun je dit soort zaken niet altijd even goed voorspellen aangezien er nog een hoop meer variabelen meespelen.
Er zijn wel een aantal use cases die nou niet zo hoopvol stemmen.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  † In Memoriam † dinsdag 15 september 2020 @ 17:06:24 #17
88815 The_Emotion
98.3
pi_195074187
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2020 17:03 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Dat kan alle kanten op, van hartstikke gezellig tot een verschrikkelijke plek ok te leven.

Ook zonder allochtonen kun je dit soort zaken niet altijd even goed voorspellen aangezien er nog een hoop meer variabelen meespelen.
Laten we voorop stellen dat vloggen en Zaanstad niet hand in hand samen gaan
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_195074206
quote:
buurtbewoners 15 kilometer verderop ervan wakker schrokken.
Fakking grote buurt.
-nee-
pi_195074260
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 17:04 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Er zijn wel een aantal use cases die nou niet zo hoopvol stemmen.
Eens :)

Maar het is nu in ieder geval "in zicht". Nu de nog de juiste actie.

Maar 1 vd grootste gevaren is denk ik de social media. En dan met name vamwege de vele idioten in de wereld die nu allemaal een platform hebben gekregen...
Krekker is de bom!
pi_195074302
Wat een enorm sneue onzin allemaal.
pi_195074321
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2020 17:06 schreef FernandoMartinez het volgende:

[..]

Laten we voorop stellen dat vloggen en Zaanstad niet hand in hand samen gaan
:D
Krekker is de bom!
pi_195074505
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 16:54 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wat denken jullie, hoe gezellig zal het over enkele decennia in Nederland zijn?
Dit inderdaad. Om te janken. Het land waar onze vaders en (over)grootvaders zo hard voor hebben gewerkt om op te bouwen. Door dit soort tuig glijdt het steeds verder de afgrond in.

Kunnen we in de noordzeekust niet een eiland opspuiten waar we dit soort ongedierte opsluiten? En dan net als in death race, the hunger games of the purge ze tegen elkaar laten uitspelen? Uiteraard wel 8K opgenomen in dolby surround, live mee te kijken.

Soort van 21e eeuws Colosseum.
pi_195074558
Zo'n 0fux is typisch zo'n mannetje die vroeg of laat een keertje de verkeerde een klap geeft en dan ergens op een parkeerplaats word gevonden met 12 kogels in zijn lijf.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_195074597
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 17:28 schreef Hathor het volgende:
Zo'n 0fux is typisch zo'n mannetje die vroeg of laat een keertje de verkeerde een klap geeft en dan ergens op een parkeerplaats word gevonden met 12 kogels in zijn lijf.
Vlogger 0Fux moet huis uit voor “illegale hondenfokkerij”
https://axed.nl/vlogger-0fux-moet-huis-illegale-hondenfokkerij/

pitbulls, typisch
pi_195074637
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 september 2020 17:30 schreef Shaggy_2000 het volgende:

[..]

Vlogger 0Fux moet huis uit voor “illegale hondenfokkerij”
https://axed.nl/vlogger-0fux-moet-huis-illegale-hondenfokkerij/

pitbulls, typisch
Die arme buren ;(
pi_195074670
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 september 2020 17:30 schreef Shaggy_2000 het volgende:

[..]

Vlogger 0Fux moet huis uit voor “illegale hondenfokkerij”
https://axed.nl/vlogger-0fux-moet-huis-illegale-hondenfokkerij/

pitbulls, typisch
Ah, ik vroeg me juist al af wat die meneer verder nog doet voor de kost, behalve opgefokt in een camera schreeuwen en met andere randfiguren op de vuist gaan...

Edit: hahaha, woont deze stoere man samen met z'n moeder dan? :D
pi_195074723
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2020 17:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Ah, ik vroeg me juist al af wat die meneer verder nog doet voor de kost, behalve opgefokt in een camera schreeuwen en met andere randfiguren op de vuist gaan...
Hij verkoopt ook van die vieze pilletjes
pi_195074836
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 september 2020 17:36 schreef Shaggy_2000 het volgende:

[..]

Hij verkoopt ook van die vieze pilletjes
Dit filmpje :') wtf

“Hij krabte als een kankerhoertje”

:') :')
pi_195074847
ALTIJD READY GANG
pi_195074853
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2020 17:00 schreef KreKkeR het volgende:
Waarom blijft Youtube dergelijk tuig een stem (kanaal) geven? :?
Omdat YouTube iedereen een kanaal geeft als men niet totaal over de schreef gaat.

Je kunt beter vragen waarom dit soort sujetten op tv komen.
pi_195075158
@BlackNero claim dit topic G
pi_195075188
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 17:41 schreef feitcepsrep het volgende:

[..]

Dit filmpje :') wtf

“Hij krabte als een kankerhoertje”

:') :')
Andere kant

  dinsdag 15 september 2020 @ 18:26:54 #33
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_195075613
De politie heeft het niet serieus genomen. Shabir Burhani, een van de eerste slachtoffers in deze vete heeft hier 3 maanden geleden al voor gewaarschuwd.


Dit gaat compleet uit de hand lopen. 0Fux heeft nu al 8 slachtoffers gemaakt. Maar sinds afgelopen week Younes is aangepakt zijn er al 2 explosies geweest, beide in woningen van de ouders van 0fux. Het huis van de ouders van Younes Ouaali is volgens geruchten ook aangevallen met een brandbom, dit is echter nergens bevestigd. Doodeng, ook voor de buren. Het bizarre is dat het niet eens de 'vloggers'
zelf zijn die de 'aanslagen' uitvoeren, maar hun volgers. :')

Younes Ouaali claimt trouwens dat hij niks met die aanslagen te maken heeft, maar is op een of andere manier wel altijd vrij snel op de hoogte.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
pi_195075672
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 18:26 schreef BlackNero het volgende:
De politie heeft het niet serieus genomen. Shabir Burhani, een van de eerste slachtoffers in deze vete heeft hier 3 maanden geleden al voor gewaarschuwd.


Dit gaat compleet uit de hand lopen. 0Fux heeft nu al 8 slachtoffers gemaakt. Maar sinds afgelopen week Younes is aangepakt zijn er al 2 explosies geweest, beide in woningen van de ouders van 0fux. Het huis van de ouders van Younes Ouaali is volgens geruchten ook aangevallen met een brandbom, dit is echter nergens bevestigd. Doodeng, ook voor de buren. Het bizarre is dat het niet eens de 'vloggers'
zelf zijn die de 'aanslagen' uitvoeren, maar hun volgers. :')

Younes Ouaali claimt trouwens dat hij niks met die aanslagen te maken heeft, maar is op een of andere manier wel altijd vrij snel op de hoogte.
Jezus waar gaat dit eindigen? Wat een vuile oorlog vanuit alle partijen! Blij dat jij het smerige klusje opknapt om ons te voorzien van alle relevante details!
pi_195076491
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2020 17:07 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Fakking grote buurt.
_O-
  dinsdag 15 september 2020 @ 19:27:39 #37
22565 asco
Los in deze tent
pi_195076658
Ach, nieuws uit de ghetto. Ik lees het nog maar half. Dat al het krapuul zich maar afmaakt onder elkaar. 👍

Helaas zien we dat nog veel te weinig want het blijven van nature natuurlijk lafaards.
pi_195076766
Shabir:

"Ze hebben mijn fiets mishandeld"
pi_195076912
Binnenkort zien we een moord live tijdens een vlog.
pi_195076997
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 19:38 schreef polderturk het volgende:
Binnenkort zien we een moord live tijdens een vlog.
Is al meerdere malen voorgekomen, zelfmoord, moord en terreur live en er is ook nog een genocide uitgevoerd m.b.v. facebook.
  Moderator dinsdag 15 september 2020 @ 19:49:00 #41
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_195077158
Dat is weer eens wat anders dan een pizza
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_195077436
0fux is toch die vlogger die die andere vlogger Ismail Ilgun had grconfronteerd?
pi_195077618
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 20:04 schreef polderturk het volgende:
0fux is toch die vlogger die die andere vlogger Ismail Ilgun had grconfronteerd?

  dinsdag 15 september 2020 @ 20:17:02 #44
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_195077742
Die buurtbewoners hebben weer flink mogen genieten van de diversiteit!
Searchers after horror haunt strange, far places.
pi_195077803
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 19:42 schreef Shaggy_2000 het volgende:

[..]

Is al meerdere malen voorgekomen, zelfmoord, moord en terreur live en er is ook nog een genocide uitgevoerd m.b.v. facebook.
Een genocide op facebook? Dat moet me nog al een camerawerk zijn geweest zeg, welke genocide hebben we het over?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_195077948
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 20:20 schreef Hathor het volgende:

[..]

Een genocide op facebook? Dat moet me nog al een camerawerk zijn geweest zeg, welke genocide hebben we het over?
https://facebook.com/Offs(...)ive/408604556546315/
pi_195077985
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 20:20 schreef Hathor het volgende:

[..]

Een genocide op facebook? Dat moet me nog al een camerawerk zijn geweest zeg, welke genocide hebben we het over?
https://www.nu.nl/tech/60(...)standen-myanmar.html
pi_195078196
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 20:21 schreef Specularium het volgende:

[..]

'Je verpest onze naam'

_O-
_O-
  vrijdag 18 september 2020 @ 12:24:21 #50
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_195126335
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 19:32 schreef polderturk het volgende:
Shabir:

"Ze hebben mijn fiets mishandeld"
Die is bijna van het kaliber "ik weet waar je huis woont"
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')