klopt ook 1 voor mij maar heb uitgezet ...quote:Op woensdag 16 september 2020 11:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja maar er staan ook lelijke dingen over mensen op ,
Is er wat over jou gezegd?quote:Op woensdag 16 september 2020 11:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt ook 1 voor mij maar heb uitgezet ...
Ik heb geen flauw idee.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:40 schreef puzziepie het volgende:
Wat ik ook niet snap is dat sommig zinnen geel zijn maar de rest in het wit
Namen uiteraard lelijk blauw
Op mobiel valt het bijna niet op.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:41 schreef puzziepie het volgende:
Ik ga em ook uitzetten
Ik hou daar niet van
yepp wolvin in schaapskleding its me volgens degene dan heb uitgezet haat pestgedragquote:
@Robquote:Op woensdag 16 september 2020 11:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
yepp wolvin in schaapskleding its me volgens degene dan heb uitgezet haat pestgedrag
Oh?quote:Op woensdag 16 september 2020 11:42 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Op mobiel valt het bijna niet op.
Gaat dat over jou??quote:Op woensdag 16 september 2020 11:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
yepp wolvin in schaapskleding its me volgens degene dan heb uitgezet haat pestgedrag
Niet roddelenquote:Op woensdag 16 september 2020 11:45 schreef puzziepie het volgende:
Dat is pas een wolvin in schaapskleren
Bah
Ja das roddelenquote:Op woensdag 16 september 2020 11:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoezo? Ik noem geeneens namen
quote:Op woensdag 16 september 2020 11:45 schreef puzziepie het volgende:
Dat is pas een wolvin in schaapskleren
Bah
nee het staat toch in de balk en niet door onsquote:
Ooohhhh zo had ik het niet begrepen. Sorry puzzquote:Op woensdag 16 september 2020 11:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee het staat toch in de balk en niet door ons
Roddelen is voor mij dat je het over een ander bij naam hebt , waar diegene niet bij isquote:
Zo kan je het ook zien.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Roddelen is voor mij dat je het over een ander bij naam hebt , waar diegene niet bij is
Maar okay
Ach ja , maar dat bedoel ik dus maar evenquote:
Nee is achterbaks. Bahquote:Op woensdag 16 september 2020 11:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ach ja , maar dat bedoel ik dus maar even
Er worden lelijke dingen op die balk gezet die kwetsend kunnen zijn, en waar mensen zich niet tegen kunnen verweren .
Daar hou ik niet van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |