nee, te laat gesprongenquote:Op dinsdag 15 september 2020 13:37 schreef franklop het volgende:
Cosnefroy gelost uit dat groepje ja?
Flipjequote:
Dat is wel opmerkelijk ja. Je moest vandaag toch aardig je best doen om niet mee te zijn.quote:
Den Martin?quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is wel opmerkelijk ja. Je moest vandaag toch aardig je best doen om niet mee te zijn.
Dit boeit echt helemaal niemand.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Flipje
Ren Lenny Ren
De Luts
Schachmannetje
Hirschi
Dit snap ik niet nee.quote:
Of Kristststsstsststsquote:
Waarom? Door het speelbaar te houden kan Sagan er zo naartoe springen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bora rijdt in het peloton terwijl ze Kämna en Schachmann voorin hebben?
Laat die groene trui lekker zitten joh.
En morgen en donderdag is nu niet echt aangewezen voor vluchters.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is wel opmerkelijk ja. Je moest vandaag toch aardig je best doen om niet mee te zijn.
Maar waarom springt Pöstlberger er dan nog achteraan?quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom? Door het speelbaar te houden kan Sagan er zo naartoe springen.
Ik teken ervoor, maar hij had gewoon mee moeten zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:40 schreef Bill_Hillie het volgende:
Neilands zijn zegetocht begint hier
@Koffieplanter @Slobeend we weten wat ons te doen staatquote:Op dinsdag 15 september 2020 13:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En morgen en donderdag is nu niet echt aangewezen voor vluchters.
Omdat hij er niks van kan?quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar waarom springt Pöstlberger er dan nog achteraan?
De choke is ingezet.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
@:Koffieplanter @:Slobeend we weten wat ons te doen staat
Oh, ik dacht dat hij pech had.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
@:Koffieplanter @:Slobeend we weten wat ons te doen staat
Ik denk dat Peters gewoon zelf voor de trui gaat.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hans Peters die wordt ingezet om de bergpuntjes weg te snoepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |