abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_195067073
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 09:24 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Je vraagt je toch af hoe dat kan. De strijd om het groen is wel altijd zeer levendig. Misschien toch het prijzengeld iets verhogen? Of omdat het geel nou eenmaal belangrijker is? Ik vind het bijv. jammer dat een renner als Mollema of in deze ronde een Lopez of Uran niet proberen de bollen te pakken. Zo'n Mollema komt elk jaar in de top 10 maar wint eigenlijk nooit wat. Dan kan hij beter zoiets proberen.
Een top-10 levert qua geld gewoon veel meer op.
pi_195067099
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 09:24 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Je vraagt je toch af hoe dat kan. De strijd om het groen is wel altijd zeer levendig. Misschien toch het prijzengeld iets verhogen? Of omdat het geel nou eenmaal belangrijker is? Ik vind het bijv. jammer dat een renner als Mollema of in deze ronde een Lopez of Uran niet proberen de bollen te pakken. Zo'n Mollema komt elk jaar in de top 10 maar wint eigenlijk nooit wat. Dan kan hij beter zoiets proberen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 09:31 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Een top-10 levert qua geld gewoon veel meer op.
Het winnen van het bollenklassement levert iets meer aan prijzengeld op als de zesde plek in het klassement (25.000 ¤ tegenover 23000 ¤). Ik denk dat het ook de UCI-punten zijn die de ploegen belangrijk vinden. Misschien ook de prestige.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_195067134
De bollen leveren vooral minder WT-punten.

Maar het is altijd jammer als een klassementsman de bollen 'toevallig' wint. Rolland had gewoon de eerste week nog 1 of 2x mee moeten zitten, dan had ie nu op 35 punten gestaan. Maar ja, die ging dan weer voor een aanklampklassement.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_195067154
Het zou toch goed moeten zijn voor de publiciteit van een team als iemand de bollen wint.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_195067168
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 09:04 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Ik zou mijn hond er nog van aftrekken. Gatver.
13 jaar geleden toen ze gingen trouwens was er niks mis mee :p
pi_195067173
Porte zal toch wel winnen op zijn eigen col?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_195067190
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 09:20 schreef Multani het volgende:

[..]

Hirschi lijkt mij logischer, drie prachtige finales gereden, waarvan 1 echt heroïsch.
Dit gaat over de strijdlustprijs van de tweede gehele week, waarin Hirschi dus 'slechts' 1 solo heeft gereden. Dan is Rolland toch echt een logischer keus gezien meerdere aanvallen. Verderop in de berichten zie je dat Hirschi is uitgeroepen tot strijdlustigste van week 1.

Enige wat hieraan een beetje dubieus is, is dat Rolland zó veel meer stemmen krijgt dan de rest. Hij stak er ook weer niet zo ver bovenuit. Verder logische keus.
pi_195067201
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 09:39 schreef Sdivad het volgende:

[..]

Dit gaat over de strijdlustprijs van de tweede gehele week, waarin Hirschi dus 'slechts' 1 solo heeft gereden. Dan is Rolland toch echt een logischer keus gezien meerdere aanvallen. Verderop in de berichten zie je dat Hirschi is uitgeroepen tot strijdlustigste van week 1.

Enige wat hieraan een beetje dubieus is, is dat Rolland zó veel meer stemmen krijgt dan de rest. Hij stak er ook weer niet zo ver bovenuit. Verder logische keus.
Kamna had ook wel gekund, die andere 3 stonden er voor de buhne.

Daarom ook wel vreemd dat Kamna geen 2e is.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_195067204
Sowieso dubieus om het door publiek te laten bepalen want de Fransen kiezen voor de Fransen. What else is new... Al speelde dat ook bij jury
pi_195067261
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 09:39 schreef Sdivad het volgende:

[..]

Dit gaat over de strijdlustprijs van de tweede gehele week, waarin Hirschi dus 'slechts' 1 solo heeft gereden. Dan is Rolland toch echt een logischer keus gezien meerdere aanvallen. Verderop in de berichten zie je dat Hirschi is uitgeroepen tot strijdlustigste van week 1.

Enige wat hieraan een beetje dubieus is, is dat Rolland zó veel meer stemmen krijgt dan de rest. Hij stak er ook weer niet zo ver bovenuit. Verder logische keus.
Ah zo, ik dacht dat we het over de meest strijdlustige renner van de hele tour (tot nu toe) hadden. Maar in week 2 was Rolland inderdaad erg actief.
Shine on forever, shine on, benevolent sun
pi_195067264
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 09:37 schreef JohnDDD het volgende:
Het zou toch goed moeten zijn voor de publiciteit van een team als iemand de bollen wint.
Mja, hoeveel mensen weten nog wie vorig jaar de bollen won? Of het jaar daarvoor?

De hele trui lijkt sowieso steeds minder belangrijk te worden
pi_195067326
quote:
Nou poepoe, daar zullen ze ten huize Jumbo-Visma wel eventjes sidderen en beven voor deze flinke taal van Ryan withand-Gibbons en zijn NTT-Pro Cycling armada.
pi_195067341
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 09:45 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Mja, hoeveel mensen weten nog wie vorig jaar de bollen won? Of het jaar daarvoor?

De hele trui lijkt sowieso steeds minder belangrijk te worden
Klopt. Vind ik ook jammer. Daarom vraag ik me ook af wat daar aan te doen valt om de trui populairder te maken.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  dinsdag 15 september 2020 @ 09:55:40 #39
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_195067409
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 09:45 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Mja, hoeveel mensen weten nog wie vorig jaar de bollen won? Of het jaar daarvoor?

De hele trui lijkt sowieso steeds minder belangrijk te worden
Charteau staat voor eeuwig in het geheugen gegrift.
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator dinsdag 15 september 2020 @ 09:57:20 #40
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195067425
twitter


twitter

De Wout is jarig
pi_195067483
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 09:57 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]
De Wout is jarig
Een jaar lang gratis chocola
@Mani89
  Moderator dinsdag 15 september 2020 @ 10:03:56 #42
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_195067541
Staat Thijs al bij de bus van Deceuninck-Quick-Step?
pi_195067581
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 09:50 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Klopt. Vind ik ook jammer. Daarom vraag ik me ook af wat daar aan te doen valt om de trui populairder te maken.
WT punten
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_195067623
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 10:06 schreef Steven184 het volgende:

[..]

WT punten
Maar is dat voor ploegen nog steeds zo enorm belangrijk? Ooit was dat cruciaal omdat ploegen op die manier hun plekje in de WT veilig konden stellen, tegenwoordig moet de UCI ploegen bijna smeken om toe te treden tot de WT..
pi_195067877
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 09:55 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Charteau staat voor eeuwig in het geheugen gegrift.
Die vergeten we nooit meer inderdaad :D

Alaphilippe 2 jaar geleden weet ik ook nog wel.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_195067885
twitter


Heeft PatLef al excuses aangeboden voor idiote move van Bob Jungels?
pi_195067886
Majka herinner ik me nog , denk zelfs 2 keer.
pi_195067924
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 09:21 schreef JohnDDD het volgende:
Ik vind de bollentrui toch altijd een beetje een aanfluiting. Dat zo'n Cosnefroy die nauwelijks kan klimmen daar dan bijna 2 weken lang in mag rondrijden ... dan zit het puntensysteem toch niet goed in elkaar. Maar goed, zo willen ze het waarschijnlijk. Voor promotionele doeleinden zal het ideaal zijn zo. Ze willen natuurlijk niet dat Roglic of Pogacar meteen na een paar dagen de bollentrui pakt.
Dat Cosnefroy nu nog de bollentrui heeft, komt door de bergachtige etappes in de eerste vier dagen. Het is niet zijn schuld dat hij de bollentrui nog heeft, maar de lamlendige houding van de rest in het begin.
pi_195067947
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 10:28 schreef The_Undertone het volgende:
Majka herinner ik me nog , denk zelfs 2 keer.
Ik Barguil ook. Mede ook omdat Sunweb toen groen en bollen haalde.
pi_195067958
Het is ook wel lastig om de bollentrui te pakken in week 2 en 3. Je moet toch een aantal keer meezitten in de vlucht en dat juist in deze etappes een loodzware taak. Helemaal voor types als Chaves of Gaudu.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')