Dat is alleen maar virtueelquote:Op maandag 14 september 2020 20:16 schreef Huck_ het volgende:
Faxie is een date God die zwemt in pussy maar op fok al jaren de act opvoert dat hij geen dates kan krijgen
Omgekeerde fake it till you make it.quote:Op maandag 14 september 2020 20:16 schreef Huck_ het volgende:
Faxie is een date God die zwemt in pussy maar op fok al jaren de act opvoert dat hij geen dates kan krijgen
Ik begon erover dat ik eraan dacht om rustig te beginnen, iets van 500,- om aan het het idee van investeren met echt geld te wennen Ja dat kon echt niet hoor, minimale voor 1 unit was 1000,-quote:Op maandag 14 september 2020 20:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hehehe, dat zou zomaar een soort van indicatie kunnen zijn
Mja.. daar gaat ons hollandse imago van rijke stinkerdsquote:Op maandag 14 september 2020 19:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja, ik had het idee dat ze wat interesse verloor toen ze erachter kwam dat ik niet even 50.000 dollar in m'n broekzak had
Made it cause you faked itquote:Op maandag 14 september 2020 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omgekeerde fake it till you make it.
In die chats wel opgemerkt dat kapitalisme wel een dingetje is in die contreien, pff.. hoe groot is je huis, wat voor auto, dat soort vragen zijn heel normaal bij asian types.quote:Op maandag 14 september 2020 20:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik begon erover dat ik eraan dacht om rustig te beginnen, iets van 500,- om aan het het idee van investeren met echt geld te wennen Ja dat kon echt niet hoor, minimale voor 1 unit was 1000,-
Dat heb ik dan weer niet gemerkt. Wel gemerkt dat ze met normale dingen (lees: die iedereen met een beetje baan kan betalen) tevreden zijn.quote:Op maandag 14 september 2020 20:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In die chats wel opgemerkt dat kapitalisme wel een dingetje is in die contreien, pff.. hoe groot is je huis, wat voor auto, dat soort vragen zijn heel normaal bij asian types.
Ik heb haar niks groots laten zien hoorquote:Op maandag 14 september 2020 20:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In die chats wel opgemerkt dat kapitalisme wel een dingetje is in die contreien, pff.. hoe groot is je huis, wat voor auto, dat soort vragen zijn heel normaal bij asian types.
Je typte ook weer 'is'quote:Op maandag 14 september 2020 20:23 schreef Avianflu het volgende:
De horror, ik typte zij ipv zei in mijn vorige bericht. Regelrechte unmatch op mijzelf hahaha
Je eist eigenlijk gewoon van een match dat hij beter Neerlandisch typt als jijzelfquote:Op maandag 14 september 2020 20:23 schreef Avianflu het volgende:
De horror, ik typte zij ipv zei in mijn vorige bericht. Regelrechte unmatch op mijzelf hahaha
quote:Op maandag 14 september 2020 20:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb haar niks groots laten zien hoor
Voor chinese vrouwen zijn dingen al snel vrij fors.quote:Op maandag 14 september 2020 20:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb haar niks groots laten zien hoor
Paar keer tegen die baarmoeder drukken en die kinderwens is ook de kop ingedrukt.quote:Op maandag 14 september 2020 20:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Voor chinese vrouwen zijn dingen al snel vrij fors.
quote:Op maandag 14 september 2020 20:33 schreef Keyos het volgende:
[..]
Paar keer tegen die baarmoeder drukken en die kinderwens is ook de kop ingedrukt.
Ik knap af op mensen die het verschil tussen is en eens niet kennen.quote:Op maandag 14 september 2020 20:23 schreef Avianflu het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2020 17:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Bij vrouwen is dat toch lager. Ik zou zeggen 28 en jonger, daarboven zien ze er toch snel ouwig uit.
I know . Zal het niet meer doen.quote:Op maandag 14 september 2020 20:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik knap af op mensen die het verschil tussen is en eens niet kennen.
quote:Op maandag 14 september 2020 20:44 schreef Avianflu het volgende:
[..]
I know . Zal het niet meer doen.
Kijken hoe lang het duurt voordat er weer zoiets staat.quote:Op maandag 14 september 2020 20:44 schreef Avianflu het volgende:
[..]
I know . Zal het niet meer doen.
Verbeter mij maar hoorquote:Op maandag 14 september 2020 20:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kijken hoe lang het duurt voordat er weer zoiets staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |