Ja was lekker romig.quote:Op maandag 14 september 2020 19:07 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Mijn complimenten
Was de saus wel dik?
Anders kan je ook vet spek gebruiken om meer binding te krijgen met het vocht
Is dit echtquote:Op maandag 14 september 2020 19:12 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ja ging ze me lopen bellen hele tijd en dan domme grapjes over braddie maken
Kinderachtig zeg. Klinkt niet als Chiaquote:Op maandag 14 september 2020 19:12 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ja ging ze me lopen bellen hele tijd en dan domme grapjes over braddie maken
Alsof Chia dat iets interesseertquote:Op maandag 14 september 2020 19:14 schreef Solotovski het volgende:
Sws dat @:fugue allemaal backstage dingen gaat delen met @:chia en zo
100%
Nee had ik niet eens naar haar gestuurd , alleen naar TARDIS. Ook niet te vertrouwen dus.quote:Op maandag 14 september 2020 19:14 schreef Fugue het volgende:
Misschien een keer niet je nummer naar alle vrouwelijke FOK!ers sturen
Wie heb ik nu aan de lijn danquote:Op maandag 14 september 2020 19:16 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Nee had ik niet eens naar haar gestuurd , alleen naar TARDIS. Ook niet te vertrouwen dus.
Dat nummer dat ik naar jou had gestuurd was ook niet mijn echte hoor
Wat zijn dit voor praktijkenquote:Op maandag 14 september 2020 19:16 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Nee had ik niet eens naar haar gestuurd , alleen naar TARDIS. Ook niet te vertrouwen dus.
Dat nummer dat ik naar jou had gestuurd was ook niet mijn echte hoor
Wat jij beschrijftquote:
Haha mooiboy ben jij er ook nog!!!quote:Op maandag 14 september 2020 19:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze valt braddie ook steeds lastig met dus niet echt verbazend dit
Ben ik al jaren mee gestoptquote:Op maandag 14 september 2020 19:45 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Haha mooiboy ben jij er ook nog!!!
Hoe gaat het bij de dames?
Ja. Walgelijk zoietsquote:Op maandag 14 september 2020 19:40 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Dat die meid mij liep te stalken bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |