Dat is een schietspelletje. Daar schieten ze ook op je ipv je te neuken.quote:
Thnx! Daar heb ik hem ook geplaatstquote:Op maandag 14 september 2020 14:16 schreef vosss het volgende:
GAM / Het grote "Ik zoek een spel" topic deeltje 22
leisure suit larry?quote:Op maandag 14 september 2020 14:11 schreef Nikonlover het volgende:
Volgens mij was dit een DOS spel. Het was een soort pacman achtig iets maar dan met blote mannen. Als je in handen viel van zo'n man werd je in je poepertje genomen. Lijkt mij leuk om weer eens te spelen. Hoe heet dit spel?
TS wil in zijn poepertje genomen worden.quote:Op maandag 14 september 2020 14:11 schreef Nikonlover het volgende:
Als je in handen viel van zo'n man werd je in je poepertje genomen. Lijkt mij leuk om weer eens te spelen.
niet lullen nouquote:Op maandag 14 september 2020 14:29 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Larry ken ik wel ja. Dat is hem niet
Waren er wel meer vroeger. Lol maar kan die namen ook allemaal niet zo makkelijk herinneren.quote:
Ja. Bizarre shit zat er soms tussenquote:Op maandag 14 september 2020 14:32 schreef kree het volgende:
[..]
Waren er wel meer vroeger. Lol maar kan die namen ook allemaal niet zo makkelijk herinneren.
Nou ik weet ze ook niet op naam. Meestal met beschrijving ervan weet ik ohja was die en die. Maar de naam ervan is wel aardig weggezakt meestal.quote:Op maandag 14 september 2020 14:42 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja. Bizarre shit zat er soms tussen![]()
Ik bedacht altijd zelf namen voor de spellen omdat ik het niet uit kon sprekenDat maakt het er niet makkelijker op als ik nu iets wil zoeken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |