Nee, al zijn we er wel deels tegelijkertijd. En geloof zelfs ergens best dicht bij elkaar. Maar bal gaat frituren en ik ga ook nog wat andere dingen doen.quote:
Wel gaaf dat je vrij kon krijgen van de school.quote:Op zondag 13 september 2020 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, al zijn we er wel deels tegelijkertijd. En geloof zelfs ergens best dicht bij elkaar. Maar bal gaat frituren en ik ga ook nog wat andere dingen doen.
BSO is niet echt een school he? Maar ben ook blij al is het misschien net aan de late kant van het seizoen maar september was verder vol qua verlofaanvragen. Ik wil op de aankomst dag gelijk door naar Kastoria daar 2 nachten en dan het meer rondfietsen. Dan door naar Kalampaka omdat daar in de buurt van die rotsen zijn met kloosters erop Dan een dagje strand en dan 2 dagen Thesaloniki dan moet ik nog een strand kiezzen voor 3 nachten en dan laatste nacht bij een strand dichtbij het vliegveld.quote:Op zondag 13 september 2020 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel gaaf dat je vrij kon krijgen van de school.
Wat heb je in de planning behalve behaarde Grieken versieren?
Ok top. Je hebt al mooi wat bedacht.quote:Op zondag 13 september 2020 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
BSO is niet echt een school he? Maar ben ook blij al is het misschien net aan de late kant van het seizoen maar september was verder vol qua verlofaanvragen. Ik wil op de aankomst dag gelijk door naar Kastoria daar 2 nachten en dan het meer rondfietsen. Dan door naar Kalampaka omdat daar in de buurt van die rotsen zijn met kloosters erop Dan een dagje strand en dan 2 dagen Thesaloniki dan moet ik nog een strand kiezzen voor 3 nachten en dan laatste nacht bij een strand dichtbij het vliegveld.
Jeejquote:Op zondag 13 september 2020 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Griekenland over minder dan 2 weken.
Herkenbaar.quote:Op zondag 13 september 2020 23:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik wou allang liggen maar nog niet moemoe.
Yepquote:
Oh ik hopelijk niet. Morgen weer vroeg op om te werken.quote:Op maandag 14 september 2020 00:00 schreef engine het volgende:
Net klaar met werk. Blijf nog wel een paar uur wakker
Wat is vroeg?quote:Op maandag 14 september 2020 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik hopelijk niet. Morgen weer vroeg op om te werken.
Gewoon in NL nog steeds?
Tering hey jij bent vroeg.quote:Op maandag 14 september 2020 04:23 schreef kwiwi het volgende:
moet eigenlijk nog even een beetje meer slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |