Dat is het voor vrijwel iedereen in NL.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ah vandaar dat het voor jou een ver van je bed show is
Lees nou eens goed. Ze maken de afspraken niet omdat de labs NU overbelast zijn. Dus ja, NU ga je dus niet veel bezoekers in de teststraat zien.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:14 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ik dacht dat je toch wel slimmer was dan dit. De aantallen van de ENORM LANGE TIJD GELEDEN ( 2 weken) zijn de recentste die op de site staan. En ook met die aantallen liet ik al zien dat er dan een lange rij had moeten staan omdat ze 3 auto's per minuut moeten doen. En dat zal nu dan NOG meer moeten zijn omdat het toch ZOVEEL drukker is nu toch?
Het is toch niet zo moeilijk? De labs kunnen de tests niet aan, dus je kan geen afspraak maken, dus staan er NU geen rijen. Heb je 3 weken geleden foto's gemaakt bij die teststraat? Nee... NU wel... maar nu staat er niets en dat is precies wat er in dat artikel van vandaag gemeld werd; er is geen testcapaciteit, je kan geen afspraak maken (op 4 locaties in Nederland na ofzo).quote:Op woensdag 16 september 2020 13:14 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ik dacht dat je toch wel slimmer was dan dit. De aantallen van de ENORM LANGE TIJD GELEDEN ( 2 weken) zijn de recentste die op de site staan. En ook met die aantallen liet ik al zien dat er dan een lange rij had moeten staan omdat ze 3 auto's per minuut moeten doen. En dat zal nu dan NOG meer moeten zijn omdat het toch ZOVEEL drukker is nu toch?
Das maar 1 meer auto dan jij me laat zien..quote:Op woensdag 16 september 2020 13:14 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Enige waar ik toen last van heb gehad was wat keelpijn en hoofdpijn. Snotteren doe ik vrijwel permanent.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je hebt toch al corona gehad, zei je? Dan weet je toch de symptomen?
Dus ik moet vrijwel driekwart van het jaar thuis blijven volgens jou? Want dat is wat de praktijk dan is.quote:Als je klachten hebt die op een corona besmetting kunnen wijzen dan zou je thuis moeten blijven.
Want je hebt driekwart per jaar keelpijn en koorts?quote:Op woensdag 16 september 2020 13:17 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Enige waar ik toen last van heb gehad was wat keelpijn en hoofdpijn. Snotteren doe ik vrijwel permanent.
Heb het gewoon uit nieuwsgierigheid gedaan en omdat m'n vader het overduidelijk had gehad.
[..]
Dus ik moet vrijwel driekwart van het jaar thuis blijven volgens jou? Want dat is wat de praktijk dan is.
Milde vorm, beetje luchtwegallergie ook gewoon. Moet snel niezen en m'n neusslijmvliezen zijn snel geïrriteerd.quote:
Ok dus nu moet ik me niet laten testen bij klachten omdat het niet kan maar 2 weken thuiszitten. En dat moet iedere keer als ik moet niezen of een loopneus heb?quote:Op woensdag 16 september 2020 13:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja... alleen valt dat niet waar te maken omdat de testcapaciteit er niet is.
Dat dat na 7 maanden nog steeds niet opgelost is, is een slechte zaak natuurlijk.
Niet als ze corona hebben, of klachten die mogelijk daarop wijzen.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:13 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Lekker wereldvreemd weer.
Je weet dat mensen naar werk en school moeten he?
Droge hoest ook zo nu en dan, veel niezen, snotteren.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, maar niet als ze corona hebben.
Overigens is een loopneus alleen meestal geen symptoom om te stellen dat je corona hebt, in combinatie met koorts, droge hoest, etc weer wel.
Dan worden er dus geen 10.500 test afgenomen per week hier.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:15 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Lees nou eens goed. Ze maken de afspraken niet omdat de labs NU overbelast zijn. Dus ja, NU ga je dus niet veel bezoekers in de teststraat zien.
Laat je testen.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:19 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Droge hoest ook zo nu en dan, veel niezen, snotteren.
Beetje keelpijn eigenlijk nu ik er zo op let.
Heb er een kwartier gestaan.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Das maar 1 meer auto dan jij me laat zien..
Stel je niet zo aan, echt, je maakt van alles een drama terwijl je heel goed weet hoe het zit.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:18 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ok dus nu moet ik me niet laten testen bij klachten omdat het niet kan maar 2 weken thuiszitten. En dat moet iedere keer als ik moet niezen of een loopneus heb?
Ok.
Hoe ga ik mijn levensonderhoud betalen?
Nee koorts nooit, wel vrijwel permanent loopneus/niezen. Maar ik zie dat je de richtlijnen dus hebt aangepast naar je eigen wensen, want nu wordt opeens de loopneus/niezen combi NIET meer als corona-kenmerk gezien.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Want je hebt driekwart per jaar keelpijn en koorts?
Nogmaals: een loopneus / snotteren in combinatie met koorts en keelpijn / droge hoest kan een aanwijzing zijn voor een corona besmetting. Een loopneus op zich is... een loopneus...
Nee, deze week niet. Die PDF is dan ook actueel tot week 35. Gek he.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:19 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Dan worden er dus geen 10.500 test afgenomen per week hier.
Nu waarschijnlijk even niet nee..quote:Op woensdag 16 september 2020 13:19 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Dan worden er dus geen 10.500 test afgenomen per week hier.
Het nocebo effectquote:Op woensdag 16 september 2020 13:19 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Droge hoest ook zo nu en dan, veel niezen, snotteren.
Beetje keelpijn eigenlijk nu ik er zo op let.
Eh nee, je verzint nu dat ik gezegd heb dat alleen een loopneus voldoende is om thuis te blijven.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:21 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nee koorts nooit, wel vrijwel permanent loopneus/niezen. Maar ik zie dat je de richtlijnen dus hebt aangepast naar je eigen wensen, want nu wordt opeens de loopneus/niezen combi NIET meer als corona-kenmerk gezien.
Goed zo, je begint al het verschil tussen theoretische prietpraat en de weerbarstige praktijk te leren.
Door op FOK! rond te hangen, blijkbaar.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:18 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Hoe ga ik mijn levensonderhoud betalen?
quote:Op woensdag 16 september 2020 13:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Door op FOK! rond te hangen, blijkbaar.
Duidelijk toch?quote:Op woensdag 16 september 2020 13:17 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Milde vorm, beetje luchtwegallergie ook gewoon. Moet snel niezen en m'n neusslijmvliezen zijn snel geïrriteerd.
Dan kan een gezin als die van ons driekwart vh jaar thuis gaan zitten.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet als ze corona hebben, of klachten die mogelijk daarop wijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |