abonnement Unibet Coolblue
pi_195036730
Heeft er iemand van jullie ervaring met NANO coating?
Zie: https://www.carglass.nl/s(...)no-coating-voorruit/

Als ik dit lees en er wat verder over door google klinkt het mij wel fijn, zeker omdat ik veel snelweg km maak.
Maar ik zoek eigenlijk mensen die kunnen bevestigen dat het goed spul is :)
pi_195036764
Persoonlijk mijd ik alles van carglass autoruitreparatiebedrijven als de pest. Nog nooit iets van meerwaarde vandaan gehaald buiten het simpel vervangen van een ruitje.

Dus ik kan bevestigen dat al het overige wat ze aanbieden tot op heden geen meerwaarde heeft en duurbetaald is. Waarschijnlijk dit nieuwe foefje ook.

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2020 13:23:33 ]
pi_195037651
Ja. Zelf aanbrengen is beter dan die van de wasstraat, al gaat het geen maanden mee. Vanaf een kilometer of 70-80 per uur kan je de ruitenwissers uitzetten.

Bij miezer/mist werkt het iets averechts.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_195048112
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2020 14:18 schreef Jordy-B het volgende:
Ja. Zelf aanbrengen is beter dan die van de wasstraat, al gaat het geen maanden mee. Vanaf een kilometer of 70-80 per uur kan je de ruitenwissers uitzetten.

Bij miezer/mist werkt het iets averechts.
Zelf aan brengen?
Die rain-x bedoel je @Jordy-B
  zondag 13 september 2020 @ 22:30:49 #5
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195048670
Ik gebruik ook Rain X, werkt wel hoor, maar je moet het wel regelmatig aanbrengen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195049578
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 22:00 schreef hartloper het volgende:

[..]

Zelf aan brengen?
Die rain-x bedoel je @:Jordy-B
Dergelijke producten, ja. Ik ga er vanuit dat Carglass zo'n product gebruikt en ¤25 vraagt voor een enkele behandeling, terwijl zo'n flesje van één-twee tientjes goed is voor vier-vijf behandelingen (afhankelijk van de maat van de auto en of je de zijruiten behandelt)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  FOK!fotograaf maandag 14 september 2020 @ 13:39:57 #7
145146 Andyy
pi_195055285
Inderdaad zelf rain-x aanbrengen of een ceramische coating. Al werkt Turtle hybrid ceramics ook op glas, snel en makkelijk op te brengen
pi_195059129
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:39 schreef Andyy het volgende:
Inderdaad zelf rain-x aanbrengen
Ik heb dat meen ik eens zelf gedaan paar jaar geleden en had ik veel waas

quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:39 schreef Andyy het volgende:
ceramische coating
Zoals?
  FOK!fotograaf woensdag 16 september 2020 @ 09:39:04 #9
145146 Andyy
pi_195084041
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 18:16 schreef hartloper het volgende:

[..]

Ik heb dat meen ik eens zelf gedaan paar jaar geleden en had ik veel waas
[..]

Zoals?
Je moet het wegpoetsen met een vochtige doek :P
Anders heb ik ook waas, staat ook in de gebruiksaanwijzing. Ik gebruik Turtle hybrid ceramics over heel m’n auto, ook de autoruiten
pi_195084075
Zelf veel Rain-X gebruikt. Was echt top spul! Boven de 70 á 80 hoef je bij wijze van spreken je ruitenwissers niet eens aan te zetten.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_195096761
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:42 schreef Hojdhopper het volgende:
Zelf veel Rain-X gebruikt. Was echt top spul! Boven de 70 á 80 hoef je bij wijze van spreken je ruitenwissers niet eens aan te zetten.
En jij deed die dus ook af met een vochtige doek om waas te voorkomen?
En hoelveel maanden werkt zoiets?

Je hebt ze nu ook in spray zie ik: https://webwinkel.anwb.nl(...)AvD_BwE&gclsrc=aw.ds
pi_195106324
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 20:11 schreef hartloper het volgende:

[..]

En jij deed die dus ook af met een vochtige doek om waas te voorkomen?
En hoelveel maanden werkt zoiets?

Je hebt ze nu ook in spray zie ik: https://webwinkel.anwb.nl(...)AvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Ja precies. Het voelt een beetje onnatuurlijk, dat spul erop spuiten en met een vochtige doek afnemen (alsof je het er weer af veegt, lijkt het wel), maar zo werkt het wel.

Poeh, een maand, misschien twee. Zou ik niet meer durven zeggen (heb sinds een jaar geen auto meer). Ik gebruikte dus RainX, maar er zijn wss wel nog goedkopere alternatieven verkrijgbaar.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_195106722
Ik doe het erop, lekker dun, dikkere laag blijft echt niet langer zitten, en als het droog is wrijf ik het uit met keukenrol. Voor mijn gevoel werkt dat net zo goed als nat, wat altijd een geklieder geeft omdat ik het aan het eind vd wasbeurt doe. Ik doe trouwens ook vaak 'even tussendoor' de laag bijwerken als ik even ergens een half uurtje heb; dan gewoon glassex en daarna opbrengen en uitwrijven -> klaar..

Het zou wel fijn zijn als die zooi insecten ook wat makkelijker verwijderbaar maakt, maar bijen, wespen en ander groot vliegend gespuis plakken en smeren helaas nog steeds prima op dat spul. -O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')