hij dipt daar nu zijn broodje inquote:Op zondag 13 september 2020 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou de buurvrouwensoep gelukt zijn?
Zelf teveel koffie gehad zo te zien.quote:Op zondag 13 september 2020 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze was een beetje hyperactief.
“Gute Morgen!”
“Noch Kaffee?”
“Gute Morgen!”
“Noch Kaffee?”
“Gute Morgen!”
“Noch Kaffee?”
“Gute Morgen!”
“Noch Kaffee?”
“Gute Morgen!”
“Noch Kaffee?”
“Gute Morgen!”
“Noch Kaffee?”
“Gute Morgen!”
“Noch Kaffee?”
En daarna gaat hij blauwe verf kopen om te kunnen dansen als een hamster.quote:Op zondag 13 september 2020 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij dipt daar nu zijn broodje in
Verkeerde beroep gekozen, zo'n type werkt veertig lullen per uur afquote:Op zondag 13 september 2020 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelf teveel koffie gehad zo te zien.
Dat doet ze ws na 20:00quote:Op zondag 13 september 2020 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verkeerde beroep gekozen, zo'n type werkt veertig lullen per uur af
Zo duur is een patatje niet? Of heb je een stuk maand overquote:Op zondag 13 september 2020 10:37 schreef Amarantha het volgende:
Zin om vanavond patat te bestellen maar zonde van geld. 😔
quote:Op zondag 13 september 2020 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verkeerde beroep gekozen, zo'n type werkt veertig lullen per uur af
Ja maar als ik laat bezorgen moet ik voor een bepaald bedrag meteen doen.quote:Op zondag 13 september 2020 10:50 schreef Fokkerin het volgende:
[..]
Zo duur is een patatje niet? Of heb je een stuk maand over
goedkoper restaurant zoeken?quote:Op zondag 13 september 2020 10:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar als ik laat bezorgen moet ik voor een bepaald bedrag meteen doen.
Geen zin in koken dusquote:Op zondag 13 september 2020 10:54 schreef Amarantha het volgende:
En ik vind het zonde want heb nog eten thuis in de koelkast. 🤣
ja goed he. Dalek weer wandelgenot allen ditdatquote:
Quequote:Op zondag 13 september 2020 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Atta Höhle was tof![]()
Hoop tietjes en mietjes
Stalagmieten en stalactieten. Hij is in een druipsteengrot geweestquote:
Ahhhhh achsoquote:Op zondag 13 september 2020 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stalagmieten en stalactieten. Hij is in een druipsteengrot geweest
Bonny Tquote:Op zondag 13 september 2020 12:16 schreef UitStraling het volgende:
Cop: turn around
Me: every now and and then I get a little bit lonely and you're never comin' round
Cop: TURN AROUND
Me: every now and...
*gets tased*
Buuf zeker?quote:Op zondag 13 september 2020 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iemand zei dat ik op de "me" lijk
Ligt koud voor vanmiddagquote:Op zondag 13 september 2020 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Lekker hoor, zo’n troebele Benediktiner
quote:Op zondag 13 september 2020 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iemand zei dat ik op de "me" lijk
lekkere Benediktinersalade ja?quote:Op zondag 13 september 2020 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, ik hoef de rest van de dag niet meer te eten
Geen peper- en/of champignon-roomsaus?quote:Op zondag 13 september 2020 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Half gepanneerd varken met uitjes, spekjes, gebakken ei en patat
nee hoor, goed te doen :p Wel iets aantrekken :pquote:Op zondag 13 september 2020 11:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wil straks ook op het strand gaan wandelen misschien, maar waait het niet hard?
Gvd dit klinkt zo goed.quote:Op zondag 13 september 2020 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
*sop*quote:Op zondag 13 september 2020 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
krijg je bezoek?quote:Op zondag 13 september 2020 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Huis lijkt weer toonbaar, al maak ik schoon met de Franse slag
Nee, dit is een Holsteiner schnitzel. Een klassiekerquote:Op zondag 13 september 2020 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen peper- en/of champignon-roomsaus?
Auch proficiatquote:Op zondag 13 september 2020 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dit is een Holsteiner schnitzel. Een klassieker
Kun je opsturen naar Emmen?quote:Op zondag 13 september 2020 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dit is een Holsteiner schnitzel. Een klassieker
aahquote:Op zondag 13 september 2020 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder komt zo misschien langs
Schnitzel is haram toch?quote:
Trekt ze van die witte handschoentjes aan om te checken of er stof op je plinten ligt?quote:Op zondag 13 september 2020 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook al eens op zoek geweest naar een Beiers restaurant waar je Schweinehaxe en zo kunt eten. In Münster schijnt iets te zitten.quote:Op zondag 13 september 2020 13:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We organiseren gewoon een FOK!- meet in Germania
Dacht je dat ze runderspeklapjes eet?quote:Op zondag 13 september 2020 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schnitzel is haram toch?Of mag soppen op mannen die het eten wel?
Gauw, laat wat dildo's slingeren in de bad- en slaapkamer. Is het meteen afgelopen met eventuele inspectiedrangquote:Op zondag 13 september 2020 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het versje rept niet over varkens volgens mijquote:Op zondag 13 september 2020 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dacht je dat ze runderspeklapjes eet?
O ja kut. De plinten.quote:Op zondag 13 september 2020 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Trekt ze van die witte handschoentjes aan om te checken of er stof op je plinten ligt?
Ons balletje verschalkt alles wat twee of meer pootjes heeft.quote:Op zondag 13 september 2020 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het versje rept niet over varkens volgens mij
quote:Op zondag 13 september 2020 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ons balletje verschalkt alles wat twee of meer pootjes heeft.
Stouterdquote:Op zondag 13 september 2020 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
dus dat schip vol rapen en die zeven tonnen bier zijn leugens?quote:Op zondag 13 september 2020 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ik vind het zieligquote:Op zondag 13 september 2020 13:34 schreef bitterbal het volgende:
k ga stuk
https://9gag.com/gag/aEPX1xn
Ik keek de eerste keer zonder geluid en toen had ik dat al..quote:
quote:Op zondag 13 september 2020 13:34 schreef bitterbal het volgende:
k ga stuk
https://9gag.com/gag/aEPX1xn
Caaf gebruiken?quote:Op zondag 13 september 2020 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan de ramen niet zemen want heb geen spons.
Ik was okay.
quote:Op zondag 13 september 2020 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gauw, laat wat dildo's slingeren in de bad- en slaapkamer. Is het meteen afgelopen met eventuele inspectiedrang
quote:Op zondag 13 september 2020 13:17 schreef CherryLips het volgende:
M'n ramenlikker ligt nog op te laden
Al eens geprobeerd dus?quote:Op zondag 13 september 2020 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die laten te veel haar achter.
Ze laten met alles te veel haar achterquote:
Die ken ik niet, net nog wel een zakje chocolade kruidnoten meegenomenquote:
Soort pindarotsjes maar dan speculaasbrokjes ipv pinda's. ❤️quote:Op zondag 13 september 2020 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ken ik niet, net nog wel een zakje chocolade kruidnoten meegenomen
Dat klinkt best lekkerquote:Op zondag 13 september 2020 14:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Soort pindarotsjes maar dan speculaasbrokjes ipv pinda's. ❤️
Dat die niet op zijn bek ging met die broek die op zijn enkels hangtquote:Op zondag 13 september 2020 14:40 schreef bitterbal het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)l-door-schutter.html
https://9gag.com/gag/a6Kpm62quote:Op zondag 13 september 2020 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat die niet op zijn bek ging met die broek die op zijn enkels hangt
quote:Op zondag 13 september 2020 15:00 schreef Zilverberk het volgende:
Sommige fokkers op date:
https://9gag.com/gag/aXg2Xwg
Ruikt echt gruwelijk lekkerquote:
quote:
Gewoon een crumblequote:Op zondag 13 september 2020 15:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Gewoon een crumble dus of toch een taart?
Yesquote:Op zondag 13 september 2020 15:49 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie die lichtbalk boven in gezien?
Kan je ook uitzetten.quote:Op zondag 13 september 2020 15:49 schreef bitterbal het volgende:
Hoeveel geld is er nodig?quote:Op zondag 13 september 2020 15:49 schreef bitterbal het volgende:
Klinkt goed!quote:Op zondag 13 september 2020 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
zo. 11.434 steps, rondleiding over de Joodse begraafplaats gedaan. Blij dat ik nog even teruggegaan ben, want het was een behoorlijk leerzaam verhaal![]()
Wat een topdagNu een biertje.
welke?quote:Op zondag 13 september 2020 15:49 schreef bitterbal het volgende:
nee ik zag het ook pas toen er een vlag bij de poort hingquote:Op zondag 13 september 2020 16:40 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ik wist heel niet dat het vandaag open monumentendag was.Ik leef blijkbaar onder een steen.
Dat jij ook onder een steen leeft is geen optie?quote:Op zondag 13 september 2020 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee ik zag het ook pas toen er een vlag bij de poort hing
Zo dicht bij een begraafplaats zou ik het wellicht iets tactvoller formuleren.quote:Op zondag 13 september 2020 16:43 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat jij ook onder een steen leeft is geen optie?
quote:Op zondag 13 september 2020 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo dicht bij een begraafplaats zou ik het wellicht iets tactvoller formuleren.
Je kent me he?quote:Op zondag 13 september 2020 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo dicht bij een begraafplaats zou ik het wellicht iets tactvoller formuleren.
Ja een kilo appels maar die zijn een beetje geslonkenquote:Op zondag 13 september 2020 16:49 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Zit er ook nog wat onder die gebakken kruimels?
Dat is toch geen verrassing als je ze in de oven zet?quote:Op zondag 13 september 2020 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja een kilo appels maar die zijn een beetje geslonken
Is wel lekker zo met die donkere basterdsuiker, is een beetje als bastognekoekenquote:Op zondag 13 september 2020 16:53 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat is toch geen verrassing als je ze in de oven zet?![]()
Ziet er heerlijk uit.
Hoe laat worden we verwacht?quote:Op zondag 13 september 2020 16:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is wel lekker zo met die donkere basterdsuiker, is een beetje als bastognekoeken
Ik ben al begonnenquote:Op zondag 13 september 2020 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe laat worden we verwacht?
Denk dat ik hem beter zo kan wegzetten voordat die straks al half op isquote:Op zondag 13 september 2020 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, hoor je dat @:bitterbal?
Ik vind snackbarrengeur een van de meeste gore geuren ter wereld.quote:Op zondag 13 september 2020 17:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik ruik de snackbar weer. En ik heb witlofsalade
De kut van je moeder dan.quote:Op zondag 13 september 2020 17:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind snackbarrengeur een van de meeste gore geuren ter wereld.
Dan is ie goed gelukt.quote:Op zondag 13 september 2020 17:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ik hem beter zo kan wegzetten voordat die straks al half op is
Dan loopt je stream ver achterquote:Op zondag 13 september 2020 18:15 schreef Karzai het volgende:
eerst even psv afkijken voor ik ga koken, 1-1 tot nu toe
Nou hier dus nietquote:Op zondag 13 september 2020 18:19 schreef Karzai het volgende:
Ziggo zend tegenwoordig ook fox sport 1 uit
Nee, hier gewoon het goedkoopste.quote:Op zondag 13 september 2020 18:29 schreef Karzai het volgende:
zou kunnen ik heb xl met series en movies
ah dan studio sport kijken of een streamquote:Op zondag 13 september 2020 18:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, hier gewoon het goedkoopste.
Ik betaal het natuurlijk ook niet zelf..
Studio Sport en de radio op LdLquote:Op zondag 13 september 2020 18:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah dan studio sport kijken of een stream
Leuk hoorquote:Op zondag 13 september 2020 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Fraai plekje om een beetje te lezen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 september 2020 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Fraai plekje om een beetje te lezen
[ afbeelding ]
zelf makenquote:Op zondag 13 september 2020 18:46 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil een roze FOK! sleutelhanger.
Een van mijn halve liters gisteren was al vijf.quote:Op zondag 13 september 2020 18:46 schreef Karzai het volgende:
5 euro dat zijn 10 halve liters, beter dan een dom berichtje op fok zetten
Welke?quote:Op zondag 13 september 2020 18:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een van mijn halve liters gisteren was al vijf.![]()
Maar was wel een lekkere.
ja je hebt ze in elke prijsklasse, dirk had een aanbieding 12 halve liters alfa voor 6 euroquote:Op zondag 13 september 2020 18:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een van mijn halve liters gisteren was al vijf.![]()
Maar was wel een lekkere.
Octane Overlord van Moersleutel.quote:
quote:
Welke zijn dat dan allemaal?quote:Op zondag 13 september 2020 18:57 schreef Karzai het volgende:
ik heb alle vlielandse biertjes geprobeerd op mijn vakantie, waren ook 2,50 per flesje
Island ale vond ik het lekkerst
quote:Op zondag 13 september 2020 18:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Octane Overlord van Moersleutel.
Gitzwart?quote:
Eenschquote:Op zondag 13 september 2020 18:48 schreef Karzai het volgende:
Een fok kookboek lijkt me wel leuk met de favoriete recepten van users
Het voortbestaan van Fok is voor jou van minder groot belang dan bier?quote:Op zondag 13 september 2020 18:46 schreef Karzai het volgende:
uiteindelijk wel, denk dat ik wel zonder fok kanquote:Op zondag 13 september 2020 19:14 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Het voortbestaan van Fok is voor jou van minder groot belang dan bier?
Meteen uitgezetquote:Op zondag 13 september 2020 18:43 schreef Amarantha het volgende:
Wie van jullie heeft hier al een berichtje geplaatst?
[ afbeelding ]
Topic maken met een poll of daar breder behoefte aan is?quote:Op zondag 13 september 2020 18:48 schreef Karzai het volgende:
Buitenquote:Op zondag 13 september 2020 19:16 schreef Karzai het volgende:
Denk dat het zelfs beter voor mij is kom ik weer eens buiten
ja is er ook maar dan echt gebonden in een boekquote:Op zondag 13 september 2020 19:17 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Topic maken met een poll of daar breder behoefte aan is?
Er bestaat al een topic met verzamelde recepten, als ik mij niet vergis.
Debatablequote:Op zondag 13 september 2020 19:14 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Het voortbestaan van Fok is voor jou van minder groot belang dan bier?
euro per liter, kan nooit veel soeps zijn lijkt mijquote:Op zondag 13 september 2020 18:46 schreef Karzai het volgende:
Settings - tab Overigquote:Op zondag 13 september 2020 19:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zocht het maar kon niks vinden in de settings.
quote:Op zondag 13 september 2020 19:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
amadepamalamadramabotswanaguyanacuraįao
@Muckquote:Op zondag 13 september 2020 18:48 schreef Karzai het volgende:
Dat kan @Dr_Flash, boekjes maken.quote:Op zondag 13 september 2020 19:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja is er ook maar dan echt gebonden in een boek
Schultenbrau in een witte tuinstoel?quote:Op zondag 13 september 2020 19:22 schreef mschol het volgende:
[..]
euro per liter, kan nooit veel soeps zijn lijkt mij
Traytje, jeweetz.quote:Op zondag 13 september 2020 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schultenbrau in een witte tuinstoel?
goed bier heur!quote:Op zondag 13 september 2020 19:22 schreef mschol het volgende:
[..]
euro per liter, kan nooit veel soeps zijn lijkt mij
Regen en kou is helemaal niet leuk.quote:Op zondag 13 september 2020 19:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en daarna regen en kou en duisternis
Ik heb geen buren op het moment.quote:Op zondag 13 september 2020 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kut roepen naar de buurvrouw
jawel, lekker knuffelenquote:Op zondag 13 september 2020 19:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Regen en kou is helemaal niet leuk.
Warme chocomelweer.quote:Op zondag 13 september 2020 19:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het klinkt zo heerlijk als jij het zegtquote:Op zondag 13 september 2020 19:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja en voordat ik kan knuffelen moet ik gvd door de kou en regen. Maar ja overleef ik ook wel weer daar niet van.quote:
dat maakt het nog leukerquote:Op zondag 13 september 2020 19:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en voordat ik kan knuffelen moet ik gvd door de kou en regen. Maar ja overleef ik ook wel weer daar niet van.
Knuffel kan niet naar jou komen?quote:Op zondag 13 september 2020 19:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en voordat ik kan knuffelen moet ik gvd door de kou en regen. Maar ja overleef ik ook wel weer daar niet van.
Vandaar de Zweedse aanpak.quote:Op zondag 13 september 2020 19:31 schreef Karzai het volgende:
pipi kreeg al een coronatest, complot!
[ afbeelding ]
Jawel maar de kou enz is nog lang genoeg aanwezig.quote:Op zondag 13 september 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Knuffel kan niet naar jou komen?
Ik kan niet zeggen dat ik het heel leuk vind om in een stortbui op de fiets te zitten maar oke.quote:
Maakt mij niet uit, als het maar naar haar isquote:Op zondag 13 september 2020 19:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik het heel leuk vind om in een stortbui op de fiets te zitten maar oke.
Jaquote:Op zondag 13 september 2020 19:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel maar de kou enz is nog lang genoeg aanwezig.
Was ik maar zoals jou, overal nog het positieve van in kunnen zien.quote:Op zondag 13 september 2020 19:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, als het maar naar haar is![]()
Ik denk dat het na dinsdag wel voorbij is.quote:Op zondag 13 september 2020 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja
Hoewel ik dit nazomerweer wel lekker vind. Vandaag echt van genoten
zo positief ben ik niet zonder haarquote:Op zondag 13 september 2020 19:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat het na dinsdag wel voorbij is.
Blijft de rest van de week 22-23 graden. Niet verkeerd, toch?quote:Op zondag 13 september 2020 19:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat het na dinsdag wel voorbij is.
Kou en duisternisquote:Op zondag 13 september 2020 19:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik zag ook ergens 18 ofzo staan volgens mij einde van de week.quote:Op zondag 13 september 2020 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blijft de rest van de week 22-23 graden. Niet verkeerd, toch?
Ik ga nog wel een dagje naar het strand, denk ik
Klinkt goed!quote:Op zondag 13 september 2020 19:39 schreef kwiwi het volgende:
Zo, ben weer thuis na een weekendje Verzascatal![]()
Gargamel heeft van de Verzascadam gebungeejumped gisteren, en vandaag na een hike lekker gezwommen in onderstaande rivier.
[ afbeelding ]
Waar is hier?quote:Op zondag 13 september 2020 19:40 schreef kwiwi het volgende:
Het was hier overigens 32 graden vandaag.. in september!!
Nee, maar hij ging wel zo ver de diepte in dat ik 'm niet eens meer zag. En toch wel vlak langs de dammuurquote:Op zondag 13 september 2020 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Elastiekje was dus niet net te lang?
en waar is hier? oosterijk ofzo?quote:Op zondag 13 september 2020 19:40 schreef kwiwi het volgende:
Het was hier overigens 32 graden vandaag.. in september!!
Zo mag het van mij een tijdje blijven hoor!quote:Op zondag 13 september 2020 19:39 schreef Karzai het volgende:
daarna naar een aangename temperatuur van tussen de 20 en 25
Goed zo, stickertje voor jou.quote:Op zondag 13 september 2020 19:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik probeer sommige dingen te onthouden.
Goed onthoudenquote:Op zondag 13 september 2020 19:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik probeer sommige dingen te onthouden.
32 is wel ziek ja. Maar boeien. Daar is het veel beter te verdragen dan hier in dit platte land.quote:
Dat is wel zo ja, 9 van de 10x is het droge warmte.quote:Op zondag 13 september 2020 19:44 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
32 is wel ziek ja. Maar boeien. Daar is het veel beter te verdragen dan hier in dit platte land.
Woon (je woont er neem ik aan?) je er al een tijdje? Ik ken het verhaal volgens mij niet zo goed behalve dat ik keertje las hier dat je in Zwitserland zit. Sorry ben nieuwsgierig.quote:
Woon hier alweer 7 jaarquote:Op zondag 13 september 2020 19:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Woon (je woont er neem ik aan?) je er al een tijdje? Ik ken het verhaal volgens mij niet zo goed behalve dat ik keertje las hier dat je in Zwitserland zit. Sorry ben nieuwsgierig.
quote:Op zondag 13 september 2020 19:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja, 9 van de 10x is het droge warmte.
Hoe doe je dat eigenlijk? Ze zijn daar NOGAL anti vreemdelingen die daar willen komen wonenquote:
Klopt, maar als je jezelf kunt onderhouden en belasting betaalt ben je welkomquote:Op zondag 13 september 2020 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe doe je dat eigenlijk? Ze zijn daar NOGAL anti vreemdelingen die daar willen komen wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |