hij dipt daar nu zijn broodje inquote:Op zondag 13 september 2020 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou de buurvrouwensoep gelukt zijn?
Zelf teveel koffie gehad zo te zien.quote:Op zondag 13 september 2020 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze was een beetje hyperactief.
“Gute Morgen!”
“Noch Kaffee?”
“Gute Morgen!”
“Noch Kaffee?”
“Gute Morgen!”
“Noch Kaffee?”
“Gute Morgen!”
“Noch Kaffee?”
“Gute Morgen!”
“Noch Kaffee?”
“Gute Morgen!”
“Noch Kaffee?”
“Gute Morgen!”
“Noch Kaffee?”
En daarna gaat hij blauwe verf kopen om te kunnen dansen als een hamster.quote:Op zondag 13 september 2020 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij dipt daar nu zijn broodje in
Verkeerde beroep gekozen, zo'n type werkt veertig lullen per uur afquote:Op zondag 13 september 2020 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelf teveel koffie gehad zo te zien.
Dat doet ze ws na 20:00quote:Op zondag 13 september 2020 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verkeerde beroep gekozen, zo'n type werkt veertig lullen per uur af
Zo duur is een patatje niet? Of heb je een stuk maand overquote:Op zondag 13 september 2020 10:37 schreef Amarantha het volgende:
Zin om vanavond patat te bestellen maar zonde van geld. 😔
quote:Op zondag 13 september 2020 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verkeerde beroep gekozen, zo'n type werkt veertig lullen per uur af
Ja maar als ik laat bezorgen moet ik voor een bepaald bedrag meteen doen.quote:Op zondag 13 september 2020 10:50 schreef Fokkerin het volgende:
[..]
Zo duur is een patatje niet? Of heb je een stuk maand over
goedkoper restaurant zoeken?quote:Op zondag 13 september 2020 10:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar als ik laat bezorgen moet ik voor een bepaald bedrag meteen doen.
Geen zin in koken dusquote:Op zondag 13 september 2020 10:54 schreef Amarantha het volgende:
En ik vind het zonde want heb nog eten thuis in de koelkast. 🤣
ja goed he. Dalek weer wandelgenot allen ditdatquote:
Quequote:Op zondag 13 september 2020 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Atta Höhle was tof![]()
Hoop tietjes en mietjes
Stalagmieten en stalactieten. Hij is in een druipsteengrot geweestquote:
Ahhhhh achsoquote:Op zondag 13 september 2020 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stalagmieten en stalactieten. Hij is in een druipsteengrot geweest
Bonny Tquote:Op zondag 13 september 2020 12:16 schreef UitStraling het volgende:
Cop: turn around
Me: every now and and then I get a little bit lonely and you're never comin' round
Cop: TURN AROUND
Me: every now and...
*gets tased*
Buuf zeker?quote:Op zondag 13 september 2020 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iemand zei dat ik op de "me" lijk
Ligt koud voor vanmiddagquote:Op zondag 13 september 2020 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Lekker hoor, zo’n troebele Benediktiner
quote:Op zondag 13 september 2020 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iemand zei dat ik op de "me" lijk
lekkere Benediktinersalade ja?quote:Op zondag 13 september 2020 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, ik hoef de rest van de dag niet meer te eten
Geen peper- en/of champignon-roomsaus?quote:Op zondag 13 september 2020 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Half gepanneerd varken met uitjes, spekjes, gebakken ei en patat
nee hoor, goed te doen :p Wel iets aantrekken :pquote:Op zondag 13 september 2020 11:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wil straks ook op het strand gaan wandelen misschien, maar waait het niet hard?
Gvd dit klinkt zo goed.quote:Op zondag 13 september 2020 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
*sop*quote:Op zondag 13 september 2020 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
krijg je bezoek?quote:Op zondag 13 september 2020 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Huis lijkt weer toonbaar, al maak ik schoon met de Franse slag
Nee, dit is een Holsteiner schnitzel. Een klassiekerquote:Op zondag 13 september 2020 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen peper- en/of champignon-roomsaus?
Auch proficiatquote:Op zondag 13 september 2020 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dit is een Holsteiner schnitzel. Een klassieker
Kun je opsturen naar Emmen?quote:Op zondag 13 september 2020 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dit is een Holsteiner schnitzel. Een klassieker
aahquote:Op zondag 13 september 2020 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder komt zo misschien langs
Schnitzel is haram toch?quote:
Trekt ze van die witte handschoentjes aan om te checken of er stof op je plinten ligt?quote:Op zondag 13 september 2020 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook al eens op zoek geweest naar een Beiers restaurant waar je Schweinehaxe en zo kunt eten. In Münster schijnt iets te zitten.quote:Op zondag 13 september 2020 13:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We organiseren gewoon een FOK!- meet in Germania
Dacht je dat ze runderspeklapjes eet?quote:Op zondag 13 september 2020 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schnitzel is haram toch?Of mag soppen op mannen die het eten wel?
Gauw, laat wat dildo's slingeren in de bad- en slaapkamer. Is het meteen afgelopen met eventuele inspectiedrangquote:Op zondag 13 september 2020 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het versje rept niet over varkens volgens mijquote:Op zondag 13 september 2020 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dacht je dat ze runderspeklapjes eet?
O ja kut. De plinten.quote:Op zondag 13 september 2020 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Trekt ze van die witte handschoentjes aan om te checken of er stof op je plinten ligt?
Ons balletje verschalkt alles wat twee of meer pootjes heeft.quote:Op zondag 13 september 2020 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het versje rept niet over varkens volgens mij
quote:Op zondag 13 september 2020 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ons balletje verschalkt alles wat twee of meer pootjes heeft.
Stouterdquote:Op zondag 13 september 2020 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
dus dat schip vol rapen en die zeven tonnen bier zijn leugens?quote:Op zondag 13 september 2020 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ik vind het zieligquote:Op zondag 13 september 2020 13:34 schreef bitterbal het volgende:
k ga stuk
https://9gag.com/gag/aEPX1xn
Ik keek de eerste keer zonder geluid en toen had ik dat al..quote:
quote:Op zondag 13 september 2020 13:34 schreef bitterbal het volgende:
k ga stuk
https://9gag.com/gag/aEPX1xn
Caaf gebruiken?quote:Op zondag 13 september 2020 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan de ramen niet zemen want heb geen spons.
Ik was okay.
quote:Op zondag 13 september 2020 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gauw, laat wat dildo's slingeren in de bad- en slaapkamer. Is het meteen afgelopen met eventuele inspectiedrang
quote:Op zondag 13 september 2020 13:17 schreef CherryLips het volgende:
M'n ramenlikker ligt nog op te laden
Al eens geprobeerd dus?quote:Op zondag 13 september 2020 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die laten te veel haar achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |