abonnement Unibet Coolblue
pi_195085399
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 10:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Ja, dat is wel interessant. Wel jammer dat het wéér een groepje is dat ergens anders ook weer belangen heeft. Ach ja, misschien is het ook wel een illusie om te denken dat dat anders kan.
Precies. Niks wat je leest mbt dit stadionplan is onafhankelijk, ergens wel jammer.

Of het komt uit de koker van RDK/renovatiehoek (meestal erg kritisch) of het komt uit de koker van Feyenoordcity zelf (meestal erg positief).
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator woensdag 16 september 2020 @ 11:13:59 #227
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_195085543
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 11:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Denk dat dit juist met de gemeente is afgesproken.
Zou je denken? Dit is van een dag eerder. Van Gils' geduld is op.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator woensdag 16 september 2020 @ 11:14:31 #228
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_195085553
Niet zo heel gek natuurlijk. We zijn pas een paar jaar en 20 miljoen verder.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_195085684
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 11:13 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Zou je denken? Dit is van een dag eerder. Van Gils' geduld is op.
Tsja, natuurlijk wordt het spelletje op het scherpst van de snede gespeeld.

Gewoon spierballentaal van dat wethoudertje in de media.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 16 september 2020 @ 11:28:15 #230
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_195085760
Het is toch om verdrietig van te worden :')
pi_195085765
Summerville is nog steeds niet vertrokken.
pi_195085863
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 11:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Precies. Niks wat je leest mbt dit stadionplan is onafhankelijk, ergens wel jammer.

Of het komt uit de koker van RDK/renovatiehoek (meestal erg kritisch) of het komt uit de koker van Feyenoordcity zelf (meestal erg positief).
Mede daardoor zit ik steeds meer in het kamp 'weg met die rotzooi, we proberen het over 15 jaar nog een keer'.
pi_195086418
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 11:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Mede daardoor zit ik steeds meer in het kamp 'weg met die rotzooi, we proberen het over 15 jaar nog een keer'.
Er zal wel op relatief korte termijn iets moeten gebeuren, anders ga je de boot echt missen.

Ik heb er weinig vertrouwen in dat een grootschalige renovatie van De Kuip rendabel te maken is, net als dat ik er steeds minder tot geen vertrouwen in heb dat dit stadion van een half miljard de oplossing gaat zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 16 september 2020 @ 12:06:56 #234
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_195086619
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2020 11:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Er zal wel op relatief korte termijn iets moeten gebeuren, anders ga je de boot echt missen.

Ik heb er weinig vertrouwen in dat een grootschalige renovatie van De Kuip rendabel te maken is, net als dat ik er steeds minder tot geen vertrouwen in heb dat dit stadion van een half miljard de oplossing gaat zijn.
Dan is de enige optie die volgens jou overblijft een ander nieuwbouw plan, dat snel ontwikkeld en gefinancierd moet worden, en waar bovendien draagkracht voor moet zijn vanuit de gemeente. Die kans acht ik ook niet groot, dan zijn we zo alweer 5 à 10 jaar verder voordat de bouw überhaupt kan beginnen.

;(
  Moderator woensdag 16 september 2020 @ 12:09:05 #235
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_195086674
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 12:06 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dan is de enige optie die volgens jou overblijft een ander nieuwbouw plan, dat snel ontwikkeld en gefinancierd moet worden, en waar bovendien draagkracht voor moet zijn vanuit de gemeente. Die kans acht ik ook niet groot, dan zijn we zo alweer 5 à 10 jaar verder voordat de bouw überhaupt kan beginnen.

;(
_O_ Feyenoord _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_195086677
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 12:06 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dan is de enige optie die volgens jou overblijft een ander nieuwbouw plan, dat snel ontwikkeld en gefinancierd moet worden, en waar bovendien draagkracht voor moet zijn vanuit de gemeente. Die kans acht ik ook niet groot, dan zijn we zo alweer 5 à 10 jaar verder voordat de bouw überhaupt kan beginnen.

;(
Ik zie inderdaad ook geen oplossing op dit moment, maar laat me graag verrassen.

Het liefst voetballen ze totdat in dood ga in de huidige Kuip, maar dan moet je wel definitief genoegen nemen met een plekje achter de top.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_195087559
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2020 12:09 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik zie inderdaad ook geen oplossing op dit moment, maar laat me graag verrassen.

Het liefst voetballen ze totdat in dood ga in de huidige Kuip, maar dan moet je wel definitief genoegen nemen met een plekje achter de top.
De Kuip kan gewoon niet meer. Hoe mooi, sfeervol en uniek die ook is. Als een club als twente 2500 man kan laten dineren en wij 250 dan kost dat gewoon serieus geld.

Ik sta er verder hetzelfde als jij in. Nieuwbouw lijkt te duur, niet rendabel, verbouw lijkt het ook niet helemaal. Ik denk wat de club en de gemeente maar ook de supporters met een rdk zich in een onmogelijke positie hebben vast gezet
pi_195088460
Het is ook schandalig hoe ze De Kuip hebben verwaarloosd als het gaat om onderhoud de laatste jaren.
pi_195088717
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 13:37 schreef Maastoren het volgende:
Het is ook schandalig hoe ze De Kuip hebben verwaarloosd als het gaat om onderhoud de laatste jaren.
Dat ook natuurlijk, al is het niet raar natuurlijk dat je bepaalde zaken niet doet omdat je toch gaat renoveren/nieuw stadion krijgt. Maar ze hebben het natuurlijk ook misbruikt om extra druk op nieuwbouw te leggen.

Maar zelfs met onderhoud zit je met je zakelijke capaciteiten wat niet kan. En dat kunnen wij als “normale” supporters wel niet belangrijk vinden, het is wel de manier om geld te verdienen. Je haalt er ook extra sponsors door binnen natuurlijk
pi_195088872
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 13:37 schreef Maastoren het volgende:
Het is ook schandalig hoe ze De Kuip hebben verwaarloosd als het gaat om onderhoud de laatste jaren.
Dit hoor ik vaker maar vraag me dan altijd wat die verwaarlozing is behalve de staat van de WC's.

Die lakkende dakgoten bij veel regen zijn er al sinds ik naar de Kuip ga (97), verder is die hele kantine achter Z verbouwd, catering is verbeterd al was dat niet moeilijk tov koebrugge, maasgebouw van binnen helemaal vernieuwd. Kleedkamers aangepakt, dugouts naar de andere kant. Om maar wat dingetjes te noemen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_195088934
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 14:01 schreef Caland het volgende:

[..]

Dit hoor ik vaker maar vraag me dan altijd wat die verwaarlozing is behalve de staat van de WC's.

Die lakkende dakgoten bij veel regen zijn er al sinds ik naar de Kuip ga (97), verder is die hele kantine achter Z verbouwd, catering is verbeterd al was dat niet moeilijk tov koebrugge, maasgebouw van binnen helemaal vernieuwd. Kleedkamers aangepakt, dugouts naar de andere kant. Om maar wat dingetjes te noemen.
Volgens mij is die klacht van achterstallig onderhoud inmiddels niet meer van toepassing idd. Dat speelde volgens mij meer 2/3 jaar terug dat er echt niets meer gebeurde. Daarna is men weer flink aan de slag gegaan toen duidelijk dat het allemaal wel even kon duren nog.
pi_195088952
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 14:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Volgens mij is die klacht van achterstallig onderhoud inmiddels niet meer van toepassing idd. Dat speelde volgens mij meer 2/3 jaar terug dat er echt niets meer gebeurde. Daarna is men weer flink aan de slag gegaan toen duidelijk dat het allemaal wel even kon duren nog.
Ik lees en hoor het de laatste tijd juist veel

Denk dat mensen ouderdom en achterstallig onderhoud door elkaar halen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_195089838
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2020 14:05 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik lees en hoor het de laatste tijd juist veel

Denk dat mensen ouderdom en achterstallig onderhoud door elkaar halen
Ik vind het triest dat je buiten het stadion in van die festivaltoiletten staat te pissen. Alle rotzooi zetten ze hekken omheen. Ondertussen moet je oppassen dat je geen generator omver loopt.
Catering merk ik qua kwaliteit geen verbetering tov koebrugge.
Waarom het niet mogelijk is om je e-ticket te scannen ipv uitprinten is mij nog steeds een raadsel.
Je hebt gelijk dat het waarschijnlijk ouderdom is ipv achterstallig onderhoud maar je kan zo niet nog 10 jaar door. Het begint een beetje armoedig te worden imo.
pi_195090057
Volgens FeyenoordTransferMarktgod gaat Summerville vandaag tekenen bij Leeds.
pi_195090270
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 14:44 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ik vind het triest dat je buiten het stadion in van die festivaltoiletten staat te pissen. Alle rotzooi zetten ze hekken omheen. Ondertussen moet je oppassen dat je geen generator omver loopt.
Catering merk ik qua kwaliteit geen verbetering tov koebrugge.
Waarom het niet mogelijk is om je e-ticket te scannen ipv uitprinten is mij nog steeds een raadsel.
Je hebt gelijk dat het waarschijnlijk ouderdom is ipv achterstallig onderhoud maar je kan zo niet nog 10 jaar door. Het begint een beetje armoedig te worden imo.
Niet eens alleen buiten de Kuip, bij de cornervlag van Z tegen X staat ook gewoon een pispaal net achter de tribune.

Maar eens verder hoor.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_195090372
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 14:44 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ik vind het triest dat je buiten het stadion in van die festivaltoiletten staat te pissen. Alle rotzooi zetten ze hekken omheen. Ondertussen moet je oppassen dat je geen generator omver loopt.
Catering merk ik qua kwaliteit geen verbetering tov koebrugge.
Waarom het niet mogelijk is om je e-ticket te scannen ipv uitprinten is mij nog steeds een raadsel.
Je hebt gelijk dat het waarschijnlijk ouderdom is ipv achterstallig onderhoud maar je kan zo niet nog 10 jaar door. Het begint een beetje armoedig te worden imo.
100% hiermee eens
  woensdag 16 september 2020 @ 15:16:03 #247
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_195090499
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 11:28 schreef Generationalpha het volgende:
Summerville is nog steeds niet vertrokken.
Jawel hoor.
  woensdag 16 september 2020 @ 15:17:01 #248
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_195090521
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 14:44 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ik vind het triest dat je buiten het stadion in van die festivaltoiletten staat te pissen. Alle rotzooi zetten ze hekken omheen. Ondertussen moet je oppassen dat je geen generator omver loopt.
Catering merk ik qua kwaliteit geen verbetering tov koebrugge.
Waarom het niet mogelijk is om je e-ticket te scannen ipv uitprinten is mij nog steeds een raadsel.
Je hebt gelijk dat het waarschijnlijk ouderdom is ipv achterstallig onderhoud maar je kan zo niet nog 10 jaar door. Het begint een beetje armoedig te worden imo.
Helemaal eens. Sowieso vind ik het sanitair zwaar armoedig in de Kuip. Zoals wel meer.
pi_195090573
twitter
  woensdag 16 september 2020 @ 15:23:59 #250
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_195090646
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 14:44 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ik vind het triest dat je buiten het stadion in van die festivaltoiletten staat te pissen. Alle rotzooi zetten ze hekken omheen. Ondertussen moet je oppassen dat je geen generator omver loopt.
Catering merk ik qua kwaliteit geen verbetering tov koebrugge.
Waarom het niet mogelijk is om je e-ticket te scannen ipv uitprinten is mij nog steeds een raadsel.
Je hebt gelijk dat het waarschijnlijk ouderdom is ipv achterstallig onderhoud maar je kan zo niet nog 10 jaar door. Het begint een beetje armoedig te worden imo.
Dat met die tickets is echt bizar. Ook dat ik nu drie tickets moet printen voor de komende wedstrijden, het is omslachtig en irritant. Was volgens mij de halve finale van de beker nog tegen NAC, mega rij en een regenbui, met als gevolg dat sommige tickets onleesbaar werden doordat er water lag in de afscheiding waar je je kaartjes doorgeeft. En vervolgens die mensen helemaal naar de ticketservice sturen om een nieuw kaartje te laten printen. Bleven echt tot aan de 25e minuut (toen de wedstrijd al beslist was eigenlijk) mensen binnen stromen. Dat dat nog kan tegenwoordig is eigenlijk te gek.
Makkelijk tweede.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')