Waar worden veel van die aandoeningen door veroorzaakt?quote:Op zondag 13 september 2020 16:13 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Mensen met hart- en vaatziekten, longaandoeningen, nieraandoeningen, oud kanker patiënten etc etc.
Hoe dat ?quote:Op zondag 13 september 2020 16:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Prima voor de dikkerdjes en rokers
Genen, ouderdom, levensstijl.quote:Op zondag 13 september 2020 16:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar worden veel van die aandoeningen door veroorzaakt?
Omdat die bescherm moeten worden.quote:
Plus de correlatie met de sociaal economische situatie.quote:
Net wilde je ze nog dood hebben of in een afkickkliniek opsluitenquote:Op zondag 13 september 2020 16:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat die bescherm moeten worden.
Wil je die citaat van mij even opzoeken?quote:Op zondag 13 september 2020 16:18 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Net wilde je ze nog dood hebben of in een afkickkliniek opsluiten
Er is een heel scala aan effectieve maatregelen die gebruikt kan worden om in te dammen. Ik kan je wel een voorzetje geven van wat er in Nederland mogelijk zou zijn:quote:Op zondag 13 september 2020 16:11 schreef Fred het volgende:
[..]
Maar wat moeten we dan concreet doen voor die "containment"?
Klinkt als een buzz-word dat graag wordt overgenomen, maar waarvan niemand weet wat het concreet inhoud.
Zou je aub willen stoppen met het delen van containmentnu propapganda.quote:Op zondag 13 september 2020 16:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Er is een heel scala aan effectieve maatregelen die gebruikt kan worden om in te dammen. Ik kan je wel een voorzetje geven van wat er in Nederland mogelijk zou zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is goed te vergelijken met de maatregelen die Taiwan heeft genomen om de virusverspreiding minimaal te houden.
Dat stuk over scholen slaat helemaal nergens op en is gewoon niet waar. Net als de rest van het 'bewijs' dat ze aandragen.quote:Op zondag 13 september 2020 16:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Er is een heel scala aan effectieve maatregelen die gebruikt kan worden om in te dammen. Ik kan je wel een voorzetje geven van wat er in Nederland mogelijk zou zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is goed te vergelijken met de maatregelen die Taiwan heeft genomen om de virusverspreiding minimaal te houden.
Het stoplichtsysteem dat in de folder wordt voorgesteld is vergelijkbaar met het systeem van waarschuwingsniveaus dat een land als Nieuw-Zeeland bijvoorbeeld ook heeft. Zodat je consequent effectief kunt ingrijpen voordat het echt uit de hand loopt.
Het is geen propapganda. Ik geef alleen antwoord op de vraag van Fred die wil weten wat containment/indammen nu precies inhoudt.quote:Op zondag 13 september 2020 16:23 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Zou je aub willen stoppen met het delen van containmentnu propapganda.
Dat er een clubje is die vind dat het virus op die manier ingedamd moet worden is helemaal prima, maar wij hoeven er niet mee doodgegooid te worden
Viruswaanzin is een onwetenschappelijke groepering. Verschillende media hebben aangetoond dat hun gedachtegoed is gebaseerd op uitspraken die aantoonbaar onjuist zijn. Zij staan lijnrecht tegenover de mensen die pleiten voor containment/maximaal indammen (een strategie waar genoeg buitenlandse wetenschappers al vanaf het begin van de pandemie voorstander van zijn). Mag hopen dat dat verschil voor de meeste mensen wel te zien isquote:Op zondag 13 september 2020 16:29 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een renault clio vol virus waanzin stikkers...
Word steeds gekker overal.
Nee, jij onderbouwt je posts lekker goedquote:Op zondag 13 september 2020 16:28 schreef Rlz12 het volgende:
[..]
Dat stuk over scholen slaat helemaal nergens op en is gewoon niet waar. Net als de rest van het 'bewijs' dat ze aandragen.
Weet ik. Bedoelde meer dat je steeds mer zulke onzin ziet van beide kampen. Pamflets, stickers, graffiti, posters etc.quote:Op zondag 13 september 2020 16:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Viruswaanzin is een onwetenschappelijke groepering. Die staan lijnrecht tegenover de mensen die pleiten voor containment/maximaal indammen. Mag hopen dat dat verschil voor de meeste mensen wel te zien is
Kleine kinderen dwingen om maskers op te doen, kom op zegquote:Op zondag 13 september 2020 16:36 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nee, jij onderbouwt je posts lekker goed'gewoon niet waar'
![]()
Rtlz12 ik wil je voor de zoveelste keer vragen om te stoppen met de persoonlijke aanvallen.
Als je het niet eens bent met het officiële overheidsbeleid in de grootste crisis sinds WOII en het nog een tijdje duurt voordat de nieuwe verkiezingen plaatsvinden dan zit er weinig meer op dan als gelijkgestemde burgers in protest te komen niet? Actiegroepen, petities, protesten, oproepen etc. zijn van alle tijden.quote:Op zondag 13 september 2020 16:36 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Weet ik. Bedoelde meer dat je steeds mer zulke onzin ziet van beide kampen. Pamflets, stickers, graffiti, posters etc.
Op elke onderbouwing ga je niet in om vervolgens enkele pagina's later weer een tweet te droppen, dus bespaar mezelf de moeite bij jou.quote:Op zondag 13 september 2020 16:36 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nee, jij onderbouwt je posts lekker goed'gewoon niet waar'
![]()
Rtlz12 ik wil je voor de zoveelste keer vragen om te stoppen met de persoonlijke aanvallen.
Mijn punt blijft staan, we zitten gewoon niet te wachten op containmentnu zooi.quote:Op zondag 13 september 2020 16:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Het is geen propapganda. Ik geef alleen antwoord op de vraag van Fred die wil weten wat containment/indammen nu precies inhoudt.
Ja, miljoenen Taiwanese hebben vele maanden nachtmerries van de mondmaskers. Kom zegquote:Op zondag 13 september 2020 16:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kleine kinderen dwingen om maskers op te doen, kom op zeg
Een handjevol gelijkgestemden gisteren als ik het Parool mag geloven. Blijkbaar wordt de strategie van containment niet erg breed gedragen.quote:Op zondag 13 september 2020 16:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Als je het niet eens bent met het officiële overheidsbeleid in de grootste crisis sinds WOII en het nog een tijdje duurt voordat de nieuwe verkiezingen plaatsvinden dan zit er weinig meer op dan als gelijkgestemde burgers in protest te komen niet? Actiegroepen, petities, protesten, oproepen etc. zijn van alle tijden.
Het is juist onzin om er klakkeloos vanuit te gaan dat de Nederlandse regering altijd voor de beste oplossingen/beleid kiest. Zeker in een crisis als deze.
En wanneer schaffen we die dingen weer af volgens jou>?quote:Op zondag 13 september 2020 16:40 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, miljoenen Taiwanese hebben vele maanden nachtmerries van de mondmaskers. Kom zeg
Ik heb het al meermalen uitgelegdquote:Op zondag 13 september 2020 16:40 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Mijn punt blijft staan, we zitten gewoon niet te wachten op containmentnu zooi.
Je kan ook uitleggen wat het is, zonder hun visie te delen door al hun folders hier te delen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |