Oh??quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
moest inloggen met google om de video te mogen kijken
quote:
Niks nerdquote:
5G ik zeg jequote:Op zaterdag 12 september 2020 23:51 schreef Stray_cat het volgende:
Waren geen vrolijke mensen die klassieke mannetjes, jeetje.
quote:Op zondag 13 september 2020 00:00 schreef Stray_cat het volgende:
Hier kan ik wel wat mee, beetje scheel, maar daar merk je niks van.
Daar heb je een huisdier voor.quote:Op zondag 13 september 2020 00:03 schreef UitStraling het volgende:
Beetje het eten van eergisteren terugzoeken in de baard.
Zet 20 nagels in been.quote:Op zondag 13 september 2020 00:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou................geeft trap.
Godverdomme, ik haat die kutkikkerquote:
Jij degene met de hazenlip?quote:Op zondag 13 september 2020 00:35 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Lach maar, jij bent degene met staartjes
Die reuzenquote:
Ik snap dat die kleine die Schotse furie een ring om heeft gedaanquote:
Schotland triggerd iets bij jouquote:Op zondag 13 september 2020 01:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik snap dat die kleine die Schotse furie een ring om heeft gedaan
Ja duh, dat zit in mijn bloed in allesquote:Op zondag 13 september 2020 01:03 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Schotland triggerd iets bij jou
Beetje te soft voor mijquote:Op zondag 13 september 2020 01:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja duh, dat zit in mijn bloed in alles![]()
Oh Henkie, won't you listen to what I got to say?quote:Op zondag 13 september 2020 01:22 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Die is gewoon mooi. Beetje softMaar dat vergeef ik je.
Zo mooi!quote:
Zo mooi, zin in Disneyquote:
*knijpquote:Op zondag 13 september 2020 01:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zo mooi!
The extended versie heb ik helemaal grijs gedraaid.
Hoeveel maanden moet je nog?quote:
Echt heh, gaat nooit ophouden, maar jullie geven afleidingquote:Op zondag 13 september 2020 01:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoeveel maanden moet je nog?
Done!quote:Op zondag 13 september 2020 01:52 schreef UitStraling het volgende:
Net zolang tot hij ook in jullie hoofd zit![]()
Echt nietquote:Op zondag 13 september 2020 01:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Doe ik ook een Disney
Ja hoor zegt ze dan. Ontaarde moeder.quote:
Je hoort gewoon dat ze haar eigen dochter veracht en haat en dat is volkomen begrijpelijkquote:Op zondag 13 september 2020 02:03 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja hoor zegt ze dan. Ontaarde moeder.
Soms je wel smaakquote:Op zondag 13 september 2020 02:07 schreef jerney het volgende:
Unintended, a song by Muse on Spotify
Ik had deze opstaan
quote:
En echt ook, geloof dat knappe Adam 20 jaar in een gesticht heeft gezeten voordat hij weer een beetje normaal kon doenquote:
Oh echt? Wist ik niet. Weet wel dat hij nu niet zo knap meer is.quote:Op zondag 13 september 2020 02:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En echt ook, geloof dat knappe Adam 20 jaar in een gesticht heeft gezeten voordat hij weer een beetje normaal kon doen
Dat is raar, mannen worden over het algemeen juist knapperquote:Op zondag 13 september 2020 02:16 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oh echt? Wist ik niet. Weet wel dat hij nu niet zo knap meer is.
Ja vrij craycray maar nu hij dik en oud is gaat het wel weer een beetje geloof ik.quote:Op zondag 13 september 2020 02:16 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oh echt? Wist ik niet. Weet wel dat hij nu niet zo knap meer is.
Ja mee eens, vaak wel. Maar niet altijd dus.quote:Op zondag 13 september 2020 02:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is raar, mannen worden over het algemeen juist knapper
Kwats, ja of je moet Sean Connery heten, je zak gaat beschamend hangen, je lul blijft nog maar 4 minuten stijf in plaats van de gewenste 20 minuten, je kont gaat op een slappe zeemlap lijken (welke kont trouwens), je prostaat groeit naar avocado formaat en je adem ruikt naar nat mos op sommige dagen.quote:Op zondag 13 september 2020 02:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is raar, mannen worden over het algemeen juist knapper
Yups lekkerquote:
quote:Op zondag 13 september 2020 02:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwats, ja of je moet Sean Connery heten, je zak gaat beschamend hangen, je lul blijft nog maar 4 minuten stijf in plaats van de gewenste 20 minuten, je kont gaat op een slappe zeemlap lijken (welke kont trouwens), je prostaat groeit naar avocado formaat en je adem ruikt naar nat mos op sommige dagen.
Welterusten!quote:Op zondag 13 september 2020 02:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Welterusten Muziek Kennissen
Wat een broekies nog daar. En gewoon lekker in je blote bast achter het keyboard.quote:
Leuk die jonge koppies h en inderdaad blote bast en daaraan zie je op een rare manier dat ze geen eendagsvlieg waren.quote:Op zondag 13 september 2020 02:44 schreef shiitake het volgende:
[..]
Wat een broekies nog daar. En gewoon lekker in je blote bast achter het keyboard.![]()
Deze is ook mooi.
Ja klopt. Een van de bands die ik vroeger al goed vond en nu nog steeds.quote:Op zondag 13 september 2020 02:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk die jonge koppies h en inderdaad blote bast en daaraan zie je op een rare manier dat ze geen eendagsvlieg waren.
Kan niet zeggen dat ik ooit echt echt fan ben geweest maar dit is fucking 23 jaar oud en klinkt als een volle tietquote:Op zondag 13 september 2020 02:44 schreef shiitake het volgende:
[..]
Wat een broekies nog daar. En gewoon lekker in je blote bast achter het keyboard.![]()
Deze is ook mooi.
Ohw.quote:Op zondag 13 september 2020 02:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
33 jaar oud die plaat maar ga je gang
Lekker.quote:Op zondag 13 september 2020 03:00 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ohw.Haha, snap 'm nu. Ja tijd vliegt.
![]()
Deze is zelfs nog ouder.
Ja ook lekker inderdaad.quote:Op zondag 13 september 2020 03:04 schreef UitStraling het volgende:
Jaren 80 naargeestig maar lekker wel.
Slaapzequote:Op zondag 13 september 2020 03:07 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja ook lekker inderdaad.![]()
Ik ga er vandoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |