Reageer dan op die post?quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Je vraagt een reactie op deze post;
COR / [COR-Feedback] Covid-19 #5
En die geef ik je.
Dat was mijn antwoord.quote:
Het laatste. Niks mis met een keer erkennen dat je fout zitquote:Op zaterdag 26 september 2020 16:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Komt een moderator hier nog op terug of is weer eens vingers in de oren en doen alsof er niets gebeurt is?
Dat is nogal een beschuldiging!quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:58 schreef Tijger_m het volgende:
Simpel gezegd, FvD filmpjes zijn propaganda en fake news, er word geknipt en geplakt in vragen en antwoorden door de FvD, interupties worden verwijderd, antwoorden worden ingekort, soms worden antwoorden op andere vragen geplakt achter vragen van Baudet. Kortom, niet acceptabel als bron in COR. Prima in het FvD topic in POL overigens.
Had je ook nog een serieus punt of laat je het hierbij?quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het is ontzettend lastig toe te geven dat het vooral je FvD haat was die het topic sloot he?
Nee, dat is een feit. Je kunt het bewonderen in het FvD topic waar iemand 2 filmpjes naast elkaar heeft gezet, een van Baudets FvD en de live uitzending. De verschillen zijn significant.quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Had je ook nog een serieus punt of laat je het hierbij?
Ik waardeer je objectieve input.quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik heb geen echt punt, je bent gewoon een moderator die echt in alles zijn politieke afkeur laat blijken. Telkens. Opnieuw.
Niets met mijn voorkeur te maken, alles te maken met de bron van de filmpjes. Daar zit het probleem, de FvD gebruiikt openbare beelden en edit die en edit de vragen en antwoorden. Daarmee is het propaganda en geen feitelijk verslag van het debat.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:42 schreef Socios het volgende:
Volslagen belachelijk slotje. Of je nu voor, tegen of neutraal bent: het is een interessant topic.
Politieke voorkeur moderator mag nooit de reden zijn om een topic te sluiten.
Walgelijk dit.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat is een feit. Je kunt het bewonderen in het FvD topic waar iemand 2 filmpjes naast elkaar heeft gezet, een van Baudets FvD en de live uitzending. De verschillen zijn significant.
Godsammekraken... Nu moet Bocaj toch ff door het stof...quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:14 schreef Tijger_m het volgende:
Niets met mijn voorkeur te maken, alles te maken met de bron van de filmpjes. Daar zit het probleem, de FvD gebruiikt openbare beelden en edit die en edit de vragen en antwoorden. Daarmee is het propaganda en geen feitelijk verslag van het debat.
Ik ben objectief en ik verwacht dat een OP een objectieve bron in COR geeft over een openbaar kamerdebat waar niet in gesneden of geedit is om een partij er goed uit te laten zien. Ik ben geen fan van Rutte of Baudet, het kan mij ook totaal niets schelen wie wie afmaakt of te kijk zet.quote:Op zaterdag 26 september 2020 18:05 schreef HetDonkertAan het volgende:
Moderator zou het sieren door gewoon objectief te blijven! FVD heeft politieke standpunten en die worden openbaar gemaakt.
Dat dit propaganda zou zijn is de mening van deze moderator.
quote:Propaganda is het proberen te beïnvloeden van andermans opinie. Propaganda heeft als doel mensen over te halen. Het woord is afkomstig uit het Latijn en betekent 'uitbreiden' of 'voortplanten'. Van oorsprong betekent propaganda dan ook het verspreiden van een bepaalde boodschap.
Waarom zou je het hele politieke kamerdebat buiten dit subforum houden?quote:Op zaterdag 26 september 2020 18:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik ben objectief en ik verwacht dat een OP een objectieve bron in COR geeft over een openbaar kamerdebat waar niet in gesneden of geedit is om een partij er goed uit te laten zien. Ik ben geen fan van Rutte of Baudet, het kan mij ook totaal niets schelen wie wie afmaakt of te kijk zet.
Voor partij politieke denkbeelden is er een centraal FvD topic in POL.
Nota bene; de praktijk om kamerdebatten te editten en creatief te veranderen van inhoud is niet voorbehouden aan de FvD, andere partijen doen het ook en daar pas ik dezelfde standaard op toe.
PS:
[..]
Ik heb geen probleem met dat topic, ik heb een probleem met het feit dat de geposte filmpjes het debat niet naar waarheid weergeven. Dus open het topic gewoon opnieuw maar dan met een beeldverslag van hoe het werkelijk verliep.quote:Op zaterdag 26 september 2020 18:20 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Waarom zou je het hele politieke kamerdebat buiten dit subforum houden?
Het coronabeleid heeft toch juist van alles met politiek te maken.
Nogmaals, ik denk niet dat het verstandig is om te gaan bepalen wat wel en wat geen propaganda is in deze tijd en juist verschillende denkbeelden naast elkaar te zetten en vanuit daar de discussie aan te gaan.
Ik sta volledig achter dat een ieder vrij moet zijn om bepaalde bijdragen te leveren aan deze discussies zodat we het onderwerp van meerdere kanten kunnen belichten zonder dat daar een moderator voor bepaald of iets wel of niet toelaatbaar is.quote:Op zaterdag 26 september 2020 18:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met dat topic, ik heb een probleem met het feit dat de geposte filmpjes het debat niet naar waarheid weergeven. Dus open het topic gewoon opnieuw maar dan met een beeldverslag van hoe het werkelijk verliep.
Als je meent wat je zegt dan zou je daar volledig achter staan.
Heeft niks met geloven te maken. Het is gewoon objectief vast te stellen dat FvD loopt te knippen en daarmee de waarheid geweld aan doet.quote:Op zaterdag 26 september 2020 18:32 schreef HetDonkertAan het volgende:
Als iemand hier onwaarheden roept is het mijn eigen verantwoordelijkheid die wel onwaarheden wel of niet te geloven. Maar ook al is iets onwaar (in mijn ogen) , vind ik nog niet dat diegene die de onwaarheden verspreidt maar verbannen moet worden van dergelijke berichtgeving als in dit voorbeeld het openen van een topic
Dan zie ik er persoonlijk meer in de dialoog aan te gaan van het hoe em waarom iets wel of niet waar is.
Een beetje de charme van een openbaar forum.
Het gaat om deze filmpjes:quote:Op zaterdag 26 september 2020 18:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Heeft niks met geloven te maken. Het is gewoon objectief vast te stellen dat FvD loopt te knippen en daarmee de waarheid geweld aan doet.
quote:Op zondag 27 september 2020 12:23 schreef Faerlina91 het volgende:
ik heb deze maandag rijles gehad en die rijschool heeft een paar keer leerlingen laten uitstappen die verkouden waren en verder doe ik werk waar ik binnen de 1.5m met mensen in contact ben en zij waren ook al wat snotterig dus ik weet niet wat en hoe ik iets heb opgelopen.
bedankt voor jullie reacties ik zal dan morgen wel testen inderdaad. Ik voel mij nog niet heel fit. Ik heb 2 dagen niet veel gegeten eigenlijk sinds vandaag heb ik wel weer trek in iets en gaat er wel wat in.
P.S. ik heb een vraag weet iemand misschien hoe dit kwam?
Donderdag heb ik nog gewerkt en ik begon de dag met keelpijn. Toen tijdens het werk rond het begin van de middag begon mijn lichaam pijn te doen en voelde alles vermoeid/zwaar aan...
toen rond een uur of 6 thuis begon ik wat misselijk te worden en ik haastte mij naar de wc. Ik ging op de grond boven de WC hangen en ik maakte een kokhals reflex maar heb niet overgegeven verder. Toen ik zo'n kokhals reflex maakte kreeg ik een flinke steek in mijn borstkas waarna mijn armen/handen 5 minuten lang verdoofd voelde en tintelden. Mijn moeder schrok ervan en ik zelf eigenlijk ook best wel.
Mijn (verwijderde) post hieromtrent was volkomen terecht.quote:Op zondag 27 september 2020 12:19 schreef maily het volgende:
Beterschap in ieder geval. Iemand die een pannetje kippensoep voor je kan maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |