Leuk met zo'n actquote:Op vrijdag 11 september 2020 20:58 schreef Zorro het volgende:
Als van Dijk nou Klopp noemt zijn we er toch? Als die komt dan
koning toto jaquote:Op vrijdag 11 september 2020 20:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
Weet t wel bijna zeker.Die gaan dit niet opgeven. Een van best geslaagde marketing successen die ze hebben gehad ism vi.
Barvrouw heeft hele dag labeltjes eraf moeten pulkenquote:Op vrijdag 11 september 2020 20:58 schreef Gehrman het volgende:
Alle Bavaria stickers zijn van de flesjes gehaald
quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
De Roon
Hoort er niet eens bij te zitten.
Stukje Zaat.quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:59 schreef RipCity het volgende:
Barvrouwtje staat wel flink af te drogen zeg. Die doet thuis niets meer straks.
Lekker een spelersbusje ontwerpen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:59 schreef RensAjacied het volgende:
ik hoop op Louis
Ooowh lowie jij man van veel gezichten jij mag bij hoge bomen staan
Zoals van Marwijkquote:Op vrijdag 11 september 2020 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Liever een aanvallende coach dan veilige, zakelijke coaches die ook niks winnen.
ja en dan telkens in de 8ste finales eruitquote:Op vrijdag 11 september 2020 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Liever een aanvallende coach dan veilige, zakelijke coaches die ook niks winnen.
Ik heb er zeer lang over nagedacht en ik denk dat Loewie echt een complete mismatch is met deze spelersgroepquote:Op vrijdag 11 september 2020 20:59 schreef RensAjacied het volgende:
ik hoop op Louis
Ooowh lowie jij man van veel gezichten jij mag bij hoge bomen staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |