lakjequote:Op donderdag 10 september 2020 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat een gerecht of een lakje?
Bier?quote:Op donderdag 10 september 2020 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh okee. Wat ga je eten dan? Een os en een stier en 7 tonnen bier?
Een koe en een kalf en een heel paard halfquote:
lekkerquote:Op donderdag 10 september 2020 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een koe en een kalf en een heel paard half
Eet op!quote:Op donderdag 10 september 2020 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn linker kleine teen ziet eruit als een rauwe biefstuk
van het lopen?quote:Op donderdag 10 september 2020 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Afhakken.quote:Op donderdag 10 september 2020 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
ai. Hoe lang ben je daar nog?quote:Op donderdag 10 september 2020 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, een blaar gelopen vanmiddag
Morgen. En zaterdag rij ik naar het Sauerland, waar ik tot maandag blijfquote:Op donderdag 10 september 2020 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ai. Hoe lang ben je daar nog?
En daar ga je ook wandelen?quote:Op donderdag 10 september 2020 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen. En zaterdag rij ik naar het Sauerland, waar ik tot maandag blijf
Harz is leuker hoorquote:Op donderdag 10 september 2020 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen. En zaterdag rij ik naar het Sauerland, waar ik tot maandag blijf
Geleerd van de bestequote:
Mja, dat lijkt me ook, want het is hier echt prachtigquote:
O ja even eten halen.quote:Op donderdag 10 september 2020 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
300 ijszaken in 1 dorp?quote:Op donderdag 10 september 2020 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Ze hebben in dit dorp 309 ijszaken en 500 konditoreien, maar alles is al dicht
Ja het is Duitsland, sowieso al knap dat de restaurants daar nog na 18.00 uur open mogen zijn.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Ze hebben in dit dorp 309 ijszaken en 500 konditoreien, maar alles is al dicht
Ja, dat valt wel mee, maar ze hebben wel om de haverklap Ruhetag.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is Duitsland, sowieso al knap dat de restaurants daar nog na 18.00 uur open mogen zijn.
Hoe heet ze?quote:Op donderdag 10 september 2020 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Nu maar iets te likken gescoord bij het tankstation
Nou zou ik kunnen zeggen dat dat een koosnaampje is voor ongeveer 7 miljoen Poolse vrouwen die Aleksandra hetenquote:
Ik ontken noch bevestig ietsquote:Op donderdag 10 september 2020 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou zou ik kunnen zeggen dat dat een koosnaampje is voor ongeveer 7 miljoen Poolse vrouwen die Aleksandra heten
Maar okay
Maakt voor mij niet uit hoorquote:Op donderdag 10 september 2020 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ontken noch bevestig iets
Ik delegeer dat soort dingen gewoonquote:Op donderdag 10 september 2020 19:27 schreef bitterbal het volgende:
k moet mijn keukenkraan vastmaken of vervangen. Kijk nu alvast youtube filmpjes
#nietgeemancipeerd
Werkspot. Nlquote:Op donderdag 10 september 2020 19:27 schreef bitterbal het volgende:
#nietgeemancipeerd
quote:Op donderdag 10 september 2020 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Werkspot. Nl
Jij hebt toch knaken zat
Maar serieus liebling, laat dat soort dingen over aan mensen die het WEL kunnenquote:Op donderdag 10 september 2020 19:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
maar zie nu al dat het achter de gootsteen zit, kan ik toch niet bij
Heb al aanvraagd gestuurdquote:Op donderdag 10 september 2020 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar serieus liebling, laat dat soort dingen over aan mensen die het WEL kunnen
Toch fijn als het leven zo simpel isquote:Op donderdag 10 september 2020 19:35 schreef mschol het volgende:
ahh weer wat nieuws: hard wapperen met een wegwerpmasker en dan in de tas..
je wappert alles er gewoon vanaf
Klinkt als mij. Waar zouden we zijn zonder youtubequote:Op donderdag 10 september 2020 19:27 schreef bitterbal het volgende:
#nietgeemancipeerd
quote:Op donderdag 10 september 2020 19:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zuiden van Zwitserland, Italiaanse deel. Het deel waar we palmbomen en warm weer hebben
echt he..quote:Op donderdag 10 september 2020 19:36 schreef engine het volgende:
[..]
Toch fijn als het leven zo simpel is
27/28 graden dit weekend. Lekker warm, maar niet té.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe warm is het daar nu nog?
oh lekkerquote:Op donderdag 10 september 2020 19:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
27/28 graden dit weekend. Lekker warm, maar niet té.
Dan lijken me 2 rechterhanden idd wel handig ja.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niks. heb nieuwe keukenkraan nodig voordat ik hier alles onder water staat
ja denk ik ookquote:Op donderdag 10 september 2020 19:41 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dan lijken me 2 rechterhanden idd wel handig ja.
oeeeh vraag je cherry nou een weekendje weg?quote:Op donderdag 10 september 2020 19:49 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Zodat ze het 3e wiel kan zijn?Wat flauw.
Dan kan ze beter met mij het 1e wiel zijn.
Samen romantisch boodschappen doen en dan terug naar huis op de fiets waarbij allerlei artikelen op straat tyfen lijkt me wel wat ja.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oeeeh vraag je cherry nou een weekendje weg?
Wat zou daar mis mee zijn eigenlijk?quote:Op donderdag 10 september 2020 19:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oeeeh vraag je cherry nou een weekendje weg?
niks?quote:Op donderdag 10 september 2020 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zou daar mis mee zijn eigenlijk?
Met het uitvragen voor een weekendje of met sjerrie?quote:Op donderdag 10 september 2020 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zou daar mis mee zijn eigenlijk?
Wat zou er mis moeten zijn met CherryLips dan?quote:Op donderdag 10 september 2020 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met het uitvragen voor een weekendje of met sjerrie?
Vrijdagavond is toch wel het mooiste moment van de weekquote:
Overspannen zorgpersoneel.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:13 schreef Koen66 het volgende:
Als ze nu de stroom aanvragen voor Covid tests niet aankunnen, wat moet het straks als griep en verkoudheid los gaan
Gaat dat nog wel zo los vraag ik me af? Mondkapjes, afstand, handen desinfecteren. Het zou nog wel eens mee kunnen vallen.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:13 schreef Koen66 het volgende:
Als ze nu de stroom aanvragen voor Covid tests niet aankunnen, wat moet het straks als griep en verkoudheid los gaan
Kloptquote:Op donderdag 10 september 2020 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrijdagavond is toch wel het mooiste moment van de week.
Eensquote:Op donderdag 10 september 2020 20:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt
Vrijdagavond > zaterdagavond
Zaterdag > zondag
Ik ben normaal in de herfst vrijwel altijd een dag of wat verkouden. Ben benieuwdquote:Op donderdag 10 september 2020 20:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaat dat nog wel zo los vraag ik me af? Mondkapjes, afstand, handen desinfecteren. Het zou nog wel eens mee kunnen vallen.
Ik ben nu verkoudenquote:Op donderdag 10 september 2020 20:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben normaal in de herfst vrijwel altijd een dag of wat verkouden. Ben benieuwd
Chaos!! Knokken om de testen.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:13 schreef Koen66 het volgende:
Met kopjequote:Op donderdag 10 september 2020 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Lekker in mijn badjas op het balkon
Per opbodquote:Op donderdag 10 september 2020 20:27 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Chaos!! Knokken om de testen.
Oooh goed idee. Ik ga lekker een kop thee zetten en Up kijkenquote:
Ik in volgezwete sportkleding op de bank.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Lekker in mijn badjas op het balkon
Goed puntquote:Op donderdag 10 september 2020 20:29 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat is niet leuk om naar te kijken.
veilingenquote:
Is Noorwegen oranje? Ga daar anders lekker heen.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:35 schreef Samzz het volgende:
Goh, stiekem wel zin in de winter. Zin in warme chocomel met baileys en slagroom.
JIJ weet waar het om draaitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
een soort maximum bod. Stel jij verkoopt iets voor 500 euro, Ik wil het heel graag hebben maat ik ben bang voor andere bieders. Dan bied ik proxy 1.000. Zodra een ander 520 biedt, biedt Het Systeem automatisch 540 namens mij etc.quote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 20:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
JIJ weet waar het om draait![]()
morgen zo rond 14:00 gaat operatie stofwolk weer van startGegoogled:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Operatie stofwolk - het trappelen van de matrozen om achter elkaar de valreep af te lopen na het dweilen van de gangen, het brengen van vuilnis aan wal en meer in het algemeen het schoonschippen ( schoon schip maken). Deze uitdrukking enkel bij de marine.
En als die ander ook zo'n proxy bid plaatst, gaat het systeem los totdat 1 van die maxima bereikt is?quote:Op donderdag 10 september 2020 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een soort maximum bod. Stel jij verkoopt iets voor 500 euro, Ik wil het heel graag hebben maat ik ben bang voor andere bieders. Dan bied ik proxy 1.000. Zodra een ander 520 biedt, biedt Het Systeem automatisch 540 namens mij etc.
Oftewel zorgen dat op het werk alles aan kant is en als de wiede weerga er vandoor gaanquote:
ja als er een andere nog hardere autitist dan 1200 biedt dan heb ik pech. Of tijd om nog 1300 te bieden etcquote:Op donderdag 10 september 2020 20:42 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
En als die ander ook zo'n proxy bid plaatst, gaat het systeem los totdat 1 van die maxima bereikt is?
Is het niet nuttig om dan niet 1000 maar 1020 in te stellen?quote:Op donderdag 10 september 2020 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja als er een andere nog hardere autitist dan 1200 biedt dan heb ik pech. Of tijd om nog 1300 te bieden etc
Ik wacht nog wel een paar maandquote:Op donderdag 10 september 2020 20:37 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Is Noorwegen oranje? Ga daar anders lekker heen.
Die term werd vroegerrrrr hier in de KSC door MPG of WOK altijd gebruiktquote:Op donderdag 10 september 2020 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:FranticDJ zal het wel kennen dan
quote:Op donderdag 10 september 2020 20:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
JIJ weet waar het om draait![]()
morgen zo rond 14:00 gaat operatie stofwolk weer van startJa, heb er enorm zin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Operatie stofwolk?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Oh zoquote:Op donderdag 10 september 2020 20:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die term werd vroegerrrrr hier in de KSC door MPG of WOK altijd gebruikt![]()
Weet niet precies meer wie van de twee het was
Ik hoop dat je niet op prselein zit te hengelen maar dan zou je ruzie met mijn mamsie krijgenquote:Op donderdag 10 september 2020 20:45 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Is het niet nuttig om dan niet 1000 maar 1020 in te stellen?
Haha stilte hiernaquote:Op donderdag 10 september 2020 20:02 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat zou er mis moeten zijn met CherryLips dan?
Geen users bespreken hier trouwens.
Ik eet van blokkerborden.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet op prselein zit te hengelen maar dan zou je ruzie met mijn mamsie krijgen
een slimme meid is op mijn mamsie voorbereidquote:Op donderdag 10 september 2020 20:48 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik eet van blokkerborden.
Wees gerust, ik stook geen ruzie met je mamsie.
Ik heb al een schoonmoeder, jij hosselaar.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een slimme meid is op mijn mamsie voorbereid
Ik ga ooit boerenbont erven. Zit daar waarde in? Of kan ik het tzt beter bij de kringloop brengen?quote:Op donderdag 10 september 2020 20:51 schreef Samzz het volgende:
De Action heeft een leuke serviesserie. Ben bijna, -bijna-, geneigd m'n Boerenbont te vervangen. Bijna.
Ik probeer niet eens wat en ik word al afgewezen. Never mind.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:52 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb al een schoonmoeder, jij hosselaar.
Daar zit waarde in.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:53 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik ga ooit boerenbont erven. Zit daar waarde in? Of kan ik het tzt beter bij de kringloop brengen?
Volgens mij niet waardevol, maar wel leukquote:Op donderdag 10 september 2020 20:53 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik ga ooit boerenbont erven. Zit daar waarde in? Of kan ik het tzt beter bij de kringloop brengen?
Uiteraardquote:Op donderdag 10 september 2020 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:FranticDJ zal het wel kennen dan
Goor wel, oude borden van iemand anders.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:53 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Lees en slaap lekker Kwiwi!quote:Op donderdag 10 september 2020 20:55 schreef kwiwi het volgende:
Zo, lekker in bed, boekje erbij. Tot morgen vriendjes en vriendinnetjes!![]()
Hier hoor je hem zowat elke dag voorbij komenquote:Op donderdag 10 september 2020 20:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die term werd vroegerrrrr hier in de KSC door MPG of WOK altijd gebruikt![]()
Weet niet precies meer wie van de twee het was
Jij neemt je eigen bord mee naar een restaurant?quote:Op donderdag 10 september 2020 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goor wel, oude borden van iemand anders.
quote:Op donderdag 10 september 2020 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik probeer niet eens wat en ik word al afgewezen. Never mind.
ik ookquote:Op donderdag 10 september 2020 20:55 schreef kwiwi het volgende:
Ik check daar altijd wel de borden jaquote:Op donderdag 10 september 2020 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij neemt je eigen bord mee naar een restaurant?
Alleen afhaal.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij neemt je eigen bord mee naar een restaurant?
Ik vooral het bestekquote:Op donderdag 10 september 2020 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik check daar altijd wel de borden ja
Haha, levert nog leuk geld op, hoor.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij niet waardevol, maar wel leuk
Slaap lekkerquote:Op donderdag 10 september 2020 20:55 schreef kwiwi het volgende:
Wat vervoer jij eigenlijk?quote:Op donderdag 10 september 2020 20:58 schreef FranticDJ het volgende:
Alleen jammer dat ik mn middagdutje moest overslaan.. en de wekker weer om 3.30 gaatnaja.
morgen komen we aan in putin land. daarna maar even compenseren als 't lukt.
12 delige set, klein - groot - diep. Voor de rest is er niks.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha, levert nog leuk geld op, hoor.
De borden kosten nieuw ca 12 euro per stuk, 2e hands gaan ze nog rustig voor een euro of 4/5. Stel je hebt er 18. Schalen, melkkannetjes, botervlootjes e.d. gaan voor meer.
Jammer dat mijn ouders 20 jaar geleden alles weggegooid hebbenquote:Op donderdag 10 september 2020 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha, levert nog leuk geld op, hoor.
De borden kosten nieuw ca 12 euro per stuk, 2e hands gaan ze nog rustig voor een euro of 4/5. Stel je hebt er 18. Schalen, melkkannetjes, botervlootjes e.d. gaan voor meer.
Op 't moment water..quote:
En even vragen of je de nagels van de kok mag checken op rouwrandjesquote:Op donderdag 10 september 2020 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja bestek ook ja en de plee, check ik ook
Ah okay. Nou, het servies is nog steeds gewild. Dus ik zou zeker kijken of je t kunt verkopen.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:00 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
12 delige set, klein - groot - diep. Voor de rest is er niks.
En ik weet niet wat ze hebben stukgegooid de afgelopen jaren.
Vragen of de serveersters niet aan de rooie klats zijn.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En even vragen of je de nagels van de kok mag checken op rouwrandjes
quote:Op donderdag 10 september 2020 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik probeer niet eens wat en ik word al afgewezen. Never mind.
Water...quote:Op donderdag 10 september 2020 21:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Op 't moment water..
we gaan hier een grondstof voor kunstmest laden..
Maar in principe vervoeren wij alles wat droog is. Dit schip voornamelijk bulk.
quote:Op donderdag 10 september 2020 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vragen of de serveersters niet aan de rooie klats zijn.
soep de periodique ipv tomatensoepquote:Op donderdag 10 september 2020 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vragen of de serveersters niet aan de rooie klats zijn.
Die ouwetjes van mij eten er nog van, beetje geduld nog.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah okay. Nou, het servies is nog steeds gewild. Dus ik zou zeker kijken of je t kunt verkopen.
Of je geeft t aan mij.
Ja mij dus ook. Maar voorlopig even niet denk ikquote:Op donderdag 10 september 2020 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Water...
Gaaf. Lijkt me tof eens mee te varen op een groot vrachtschip.
Ik haalde vroeger weleens bij een Indiaas afhaalding in Boedapest. Mijn Pakistaanse collega kreeg dan van de eigenaar te horen wat vers was en wat je beter niet kon nemenquote:Op donderdag 10 september 2020 21:03 schreef Zilverberk het volgende:
Ik heb ooit gierende diarree gehad van een restaurant wat er brandschoon uitzag en wat afgeladen vol was. Ik check niks meer.
ballast hequote:
quote:Gaaf. Lijkt me tof eens mee te varen op een groot vrachtschip.
Ik zou ze hun bordjes niet af willen pakkenquote:Op donderdag 10 september 2020 21:04 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Die ouwetjes van mij eten er nog van, beetje geduld nog.
Oh ja, dat had ik kunnen wetenquote:Op donderdag 10 september 2020 21:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ballast heanders ligt de schroef niet diep genoeg, boegschroef niet diep genoeg, roer niet diep genoeg.. kieperen we om.. breekt die boot in 2 stukken.. etc
Heb nu 7850 ton ballast aan boord.. normaal rond de 8500.
[..]zijn veel clubs die het aanbieden..
Ik mag familie/vrienden voor 3 maand/jaar kosteloos meenemen. Als er geen kerowna is.
Doodsaai als passagier lijkt mij 'tquote:Op donderdag 10 september 2020 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, dat had ik kunnen weten.
Wat gaaf zeg! Wist niet dat dat kon. Lijkt me heel tof. Doodvermoeiend, maar enorm tof.
Zou daar dus echt niets meer halen, sowieso vind ik Aziaten erg goor qua hygiëne icm eten.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik haalde vroeger weleens bij een Indiaas afhaalding in Boedapest. Mijn Pakistaanse collega kreeg dan van de eigenaar te horen wat vers was en wat je beter niet kon nemen
Ik heb glazen van de kringloopquote:Op donderdag 10 september 2020 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goor wel, oude borden van iemand anders.
quote:Op donderdag 10 september 2020 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik haalde vroeger weleens bij een Indiaas afhaalding in Boedapest. Mijn Pakistaanse collega kreeg dan van de eigenaar te horen wat vers was en wat je beter niet kon nemen
Ja, maar ik dus nietquote:Op donderdag 10 september 2020 21:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Doodsaai als passagier lijkt mij 'tmaar goed
ik ben al lang over die 'passagier'/'alles is nieuw' fase heen. Heb zowat alles ook wel al een keer meegemaakt
oh jaquote:Op donderdag 10 september 2020 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij krijgt eerst nog je mini hittegolf.
Zou die niet gebruikenquote:Op donderdag 10 september 2020 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb glazen van de kringloopze zijn wel onwijs tof.
Ja waarom niet. Je kunt afwassen/hebt een vaatwasser, me dunkt. Nieuw spul is ook niet per definitie schoon, al die handjes die eraan zittenquote:Op donderdag 10 september 2020 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb echt zoveel tweedehands. Bakvormen, kleding, meubels, puzzels, boeken, de lijst is eindeloos.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 september 2020 21:08 schreef Samzz het volgende:
Onze boot is niet oceaan-waardig. Waddenzee, Noordzeekust, rustige zeeën moeten kunnen, maar een off shore tocht zit er niet in.
Niet erg. Durf ik toch niet.
Jezus nee johquote:Op donderdag 10 september 2020 21:08 schreef FranticDJ het volgende:
https://gcaptain.com/mol-comfort-incident-photos/
Zo keurig recht kunnen ze breken..
Nee dank je, ik moet straks nog een weekend varen.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]heb nog wel filmpjes om je een en ander af te leren dan
M'n dikke caaf is tweedehands.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:09 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb echt zoveel tweedehands. Bakvormen, kleding, meubels, puzzels, boeken, de lijst is eindeloos.
als je maar hard genoeg probeertquote:Op donderdag 10 september 2020 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee dank je, ik moet straks nog een weekend varen.
Al betwijfel ik of t Hynder door midden te krijgen is.
Ohja, mijn huisdieren waren ook tweedehandsquote:Op donderdag 10 september 2020 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n dikke caaf is tweedehands.
Verder wat meubels, bloempotten, balkonmeubels, MacBook, auto, fiets...
De andere twee komen uit thuisnestjes. Die zijn vaak wat tammer. M'n laatste hamster had ik ook van iemand overgenomen.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:13 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ohja, mijn huisdieren waren ook tweedehands
Wat zijn thuisnestjes? Niet bij een fokker?quote:Op donderdag 10 september 2020 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De andere twee komen uit thuisnestjes. Die zijn vaak wat tammer. M'n laatste hamster had ik ook van iemand overgenomen.
Onze honden zijn ook 2e handsquote:Op donderdag 10 september 2020 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n dikke caaf is tweedehands.
Verder wat meubels, bloempotten, balkonmeubels, MacBook, auto, fiets...
Daarom was je het item dat je gekocht hebt even af voor gebruik.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:15 schreef UitStraling het volgende:
Het stinkt ook altijd naar stoffige groentensoep bij die tweedehandswinkels bbbrrrrr
Ga dat maar niet doenquote:Op donderdag 10 september 2020 21:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je maar hard genoeg probeert
Morgen vrijquote:Op donderdag 10 september 2020 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
morgen wordt het nog beter weer dan vandaag
beterquote:Op donderdag 10 september 2020 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Onze honden zijn ook 2e hands. De auto's en de boot ook. De fietsen zijn dan weer wel nieuw.
Hij had wel lekkere lassi’squote:Op donderdag 10 september 2020 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou daar dus echt niets meer halen, sowieso vind ik Aziaten erg goor qua hygiëne icm eten.
Tegen die tijd dans je de Sirtaki met een Griekse god en vind je Kerstmis superleukquote:Op donderdag 10 september 2020 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hahahaha kijk er tegen op. geen grap
Mooi, kan ik nog wat wasjes buiten laten drogenquote:Op donderdag 10 september 2020 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
morgen wordt het nog beter weer dan vandaag
Russische boot? Je bent kapitein van zo'n gevaarte? Of doe je binnenvaart op bescheidenere boten?quote:Op donderdag 10 september 2020 21:08 schreef FranticDJ het volgende:
https://gcaptain.com/mol-comfort-incident-photos/
Zo keurig recht kunnen ze breken..
In februari zat hij er nog. Tien jaar laterquote:Op donderdag 10 september 2020 21:07 schreef Zilverberk het volgende:
[..]Zulke zaken zouden toch niet lang blijven bestaan? Als je 1 keer wat verkeerds hebt gehad, kom je er niet meer terug.
Waarom?quote:Op donderdag 10 september 2020 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hahahaha kijk er tegen op. geen grap
Clubbal?quote:Op donderdag 10 september 2020 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
morgen keihard aan clubbal werken ja
In griekenland jaquote:Op donderdag 10 september 2020 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegen die tijd dans je de Sirtaki met een Griekse god en vind je Kerstmis superleuk
Zodalek komt hij je uitlegguh wat ie zeggu.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:17 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Clubbal?
Jij gebruikt een hoop voor mij onbekende woorden, vanavond.
Bierquote:Op donderdag 10 september 2020 21:17 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Clubbal?
het gaat over de winter :pquote:Op donderdag 10 september 2020 21:18 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Gezeik met stiefmonster, gok ik zo.
Soort pret nestjes maar dan op kleine schaal. Mensen die een nestje nemen voor ze het beertje laten castreren.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:15 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Wat zijn thuisnestjes? Niet bij een fokker?
Toeristengebied? Doorlopend nieuwe klanten die nog niet ziek geworden zijn?quote:Op donderdag 10 september 2020 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In februari zat hij er nog. Tien jaar later
Trek je een dikke trui aan, opgelost.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind er gewoon geen fliker aan om het koud te hebben
neequote:Op donderdag 10 september 2020 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trek je een dikke trui aan, opgelost.
Ik dacht over kerst.quote:
Dat is wel veel ja!quote:Op donderdag 10 september 2020 21:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soort pret nestjes maar dan op kleine schaal. Mensen die een nestje nemen voor ze het beertje laten castreren.
Of oepsnestjes. Fietje komt van mensen die twee drachtige cavia's hadden gekocht bij een hobbyfokker. Hadden ze er ineens zeven.
Groot winkelcentrum. Al vraag ik me af hoe hij overleeft want ik zie er nooit iemandquote:Op donderdag 10 september 2020 21:19 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Toeristengebied? Doorlopend nieuwe klanten die nog niet ziek geworden zijn?
ja dan is het grijs en nah gewoon echt kutweerquote:Op donderdag 10 september 2020 21:19 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Met kerst is het meestal lauw. Dit niks om tegenop te kijken.
Gaan de honden mee?quote:Op donderdag 10 september 2020 21:19 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, ik moet nog een fleecedeken inpakken voor t weekend. Lekker 's avonds in het donker opgerold in de kuip zitten met een dekentje om, olielampje en kaarsjes aan.
Dat kan het buiten kerst ook wel zijn.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dan is het grijs en nah gewoon echt kutweer
Misschien rotzooit ie ook met de inkoop?quote:Op donderdag 10 september 2020 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Groot winkelcentrum. Al vraag ik me af hoe hij overleeft want ik zie er nooit iemand
Leuke verrassingquote:Op donderdag 10 september 2020 21:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soort pret nestjes maar dan op kleine schaal. Mensen die een nestje nemen voor ze het beertje laten castreren.
Of oepsnestjes. Fietje komt van mensen die twee drachtige cavia's hadden gekocht bij een hobbyfokker. Hadden ze er ineens zeven.
Nee, die zijn nog nooit op de/een boot geweest. Dus meteen een weekend weg is dan wel optimistisch.quote:
Haha Ja. Helemaal kant en klaar. Al is die van het oepsnestje altijd vrij klein en smal gebleven.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuke verrassing. Al zijn baby caafjes wel enorm cute
.
Als ze maar gezond is.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha Ja. Helemaal kant en klaar. Al is die van het oepsnestje altijd vrij klein en smal gebleven.
Clubblad.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:17 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Clubbal?
quote:Op donderdag 10 september 2020 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuke verrassing. Al zijn baby caafjes wel enorm cute
.
100% matchquote:Op donderdag 10 september 2020 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijgen we een burgemeestersvrouw?
Sorry dat ik t niet geraden had.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Clubblad.
En dat was een woord dat jij heus wel zelf had kunnen verzinnen.
Maar okee, het is waar, ik heb een fout gemaakt74.000 Keer zo veel als elke andere Nederlander die alles denkt te weken. Haat me.
Serieus waar slaat dit op?quote:Op donderdag 10 september 2020 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijgen we een burgemeestersvrouw?
Wat staat hier nu weer?quote:Op donderdag 10 september 2020 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Serieus waar slaat dit op?
buda gaat CL niet vragen voor wat dan ook. Niedmand gaat CL vragen.
Iedereen vindt zichzelf bar zielig maar zodra iemand anders zijn of haar vinger opsteekt ren je NOG harder weg.
Omg cutequote:
misschien is het een grapje flesquote:Op donderdag 10 september 2020 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Serieus waar slaat dit op?
buda gaat CL niet vragen voor wat dan ook. Niemand gaat CL vragen.
Iedereen vindt zichzelf bar zielig maar zodra iemand anders zijn of haar vinger opsteekt ren je NOG harder weg.
Misschien helpt het als je het probeert te lezen. En anders is het verstandiger om gewoon je grote smoel dicht te houdenquote:
Nee.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien is het een grapje fles
Misschien moet je eens een keer hulp zoeken voor je frustraties in 't leven in plaats van mensen random te beledigen?quote:Op donderdag 10 september 2020 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je het probeert te lezen. En anders is het verstandiger om gewoon je grote smoel dicht te houden
Jij hebt niet echt veel zelfreflectie he?quote:Op donderdag 10 september 2020 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een keer hulp zoeken voor je frustraties in 't leven in plaats van mensen random te beledigen?
Hmm dat is misschien ook nog wel leuk ja.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:16 schreef bitterbal het volgende:
@:liesje1979
je mag ook nog naar Sardinie geloof ik
US heeft nou niet veel frustratie.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:32 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Jij hebt niet echt veel zelfreflectie he?
zag net iets voorbij komen, ziet er mooi uitquote:Op donderdag 10 september 2020 21:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm dat is misschien ook nog wel leuk ja.
Hoe gaat het met Grieksenland?quote:Op donderdag 10 september 2020 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zag net iets voorbij komen, ziet er mooi uit
Zag wel dat de omgeving waar jij zit, dus 1 van die 3 "vingers" best duur geworden is al, iedereen heeft natuurlijk om lopen boeken.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zag net iets voorbij komen, ziet er mooi uit
Zou je niet zeggen, maar goed, ieder zijn eigen mening.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
US heeft nou niet veel frustratie.
Nee, nooit negatief tegenover de vreugdes des levens.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:36 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Zou je niet zeggen, maar goed, ieder zijn eigen mening.
echtquote:Op donderdag 10 september 2020 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zag wel dat de omgeving waar jij zit, dus 1 van die 3 "vingers" best duur geworden is al, iedereen heeft natuurlijk om lopen boeken.
Nee, ik heb het al ijskoud. Kutkachel.quote:
Nog niet zo heel goed gekeken omdat ik bang ben dat over 2 weken alles oranje is. Niet dat ik reden heb om daar bang voor te zijn hoor maar toch.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
echtdat dat zo snel gaat. zat er nog wel wat voor je bij?
IJskoud in september, man man man.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik heb het al ijskoud. Kutkachel.
nou duim van niet hoorquote:Op donderdag 10 september 2020 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nog niet zo heel goed gekeken omdat ik bang ben dat over 2 weken alles oranje is. Niet dat ik reden heb om daar bang voor te zijn hoor maar toch.
Nou ja dronken gaan schelden is wel een vervelend dingetje vind je niet? vooral voor degene zelf.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:36 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Zou je niet zeggen, maar goed, ieder zijn eigen mening.
Volgende week weer (even) warmer.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik heb het al ijskoud. Kutkachel.
23stequote:Op donderdag 10 september 2020 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Grieksenland?
Nog codes int vooruitschiet?
Ja logisch, jouw reisje wordt gewoon super vet.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou duim van niet hoorkijk er best wel naar uit :p
laat het gaanquote:Op donderdag 10 september 2020 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja dronken gaan schelden is wel een vervelend dingetje vind je niet? vooral voor degene zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |