SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als hij recht blijft.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:01 schreef heywoodu het volgende:
"Als hij vooruit blijft, wint hij."
Scherp gezien, Michel.
Hij zegt als hij recht blijft, niet valt dan wint hijquote:Op donderdag 10 september 2020 17:01 schreef heywoodu het volgende:
"Als hij vooruit blijft, wint hij."
Scherp gezien, Michel.
Maar dat is wel daadwerkelijk een onbekende renner.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:01 schreef Slobeend het volgende:
Jij kent Cyril Barthe door en door @:rellende_rotscholier
Eigenlijk door PCMquote:Op donderdag 10 september 2020 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar dat is wel daadwerkelijk een onbekende renner.
Jullie kennen hem alleen maar vanwege mij.
Mwah, van mij hoeft slavernij in de vorm van het opstellen van een renner met gebroken sleutelbeen niet beloond te worden.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is gezien. Schachmann mag de sprint van het groepje nog wel winnen.
Spelen mensen dat nog?quote:
Al jaren niet meerquote:Op donderdag 10 september 2020 17:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Spelen mensen dat nog?
Je kent er lekker mee kaasfonduenquote:Op donderdag 10 september 2020 17:03 schreef AllesKaputt het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit nou zo'n mooie jongen waar men hier de mond van vol heeft?
Ik ga het misschien ook weer kopenquote:Op donderdag 10 september 2020 17:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Spelen mensen dat nog?
Er zijn geen punten meer.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:04 schreef Zwansen het volgende:
Zou Sagan weer terug zijn in het peloton om nog wat puntjes te pakken?
quote:
Echt hèquote:Op donderdag 10 september 2020 17:06 schreef Toby56 het volgende:
Wat een geluk dat Hirschi niet naar de taktische adviezen van Ducrot heeft geluisterd.
Albasini won nooit meerquote:Op donderdag 10 september 2020 17:08 schreef Belg het volgende:
Wow 8 jaar geleden dat een Zwitser een etappe won in de Tour
Remco Hirschi bedoel jequote:
Voor mijn pick em. Wij danken Greg.quote:
Ja, bedankt voor niets CCC.quote:
Ik durf het ook wel aan. Wat hij hier allemaal laat zien is heel speciaal, buitencategorie.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:09 schreef OProg het volgende:
‘Hij gaat heel snel een klassieker van formaat LBL winnen’
Laten we met dat soort opmerkingen nou altijd even oppassen.
Dikke lul.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:11 schreef noodgang het volgende:
Van Avermaet sprint voor t pick em spel
Daar zit niemand op te wachten.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:11 schreef noodgang het volgende:
Van Avermaet sprint voor t pick em spel
Ochowicz wil nog een konijn uit de hoge hoed toveren.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hef CCC gewoon op.
O wacht haha
Loopt twee punten in. Lekker gewerkt Bora.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Toch nog 4 punten voor Sagan, ja!
Dit was wel sterk ja.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik durf het ook wel aan. Wat hij hier allemaal laat zien is heel speciaal, buitencategorie.
Walgelijk. Gelukkig is Wim ook de boot in. Letterlijk all verwachte namen voorin verder.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Verdedigend pick 'm spelen werkt niet
Ja heel jammer ditquote:Op donderdag 10 september 2020 17:14 schreef maxi-mus het volgende:
Oh ja, vrijwel iedereen had Greg met pick'em.. Wat een lul.
Hij is op een of andere manier vrij hatelijk richting Bol. Laat wel regelmatig van die neerbuigende opmerkingen vallen.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Het was een kwart wiel, Michel.
Ach ja, ik had Mollema, die is 20e dus het maakt niet zoveel uit.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:14 schreef maxi-mus het volgende:
Oh ja, vrijwel iedereen had Greg met pick'em.. Wat een lul.
Ik had Hierschie.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ach ja, ik had Mollema, die is 20e dus het maakt niet zoveel uit.
Genadebrood.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:21 schreef Chiappucci het volgende:
Wat heeft Sunweb gegeten vanmorgen?
[...]
En een paar potjes olvarit naar CCC.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:22 schreef Mani89 het volgende:
Sunweb mag wel een mooie bos bloemen naar de bus van Bora brengen.
Worteltjessmaak.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En een paar potjes olvarit naar CCC.
Waarom is het zo voorspelbaar?quote:Op donderdag 10 september 2020 17:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En een paar potjes olvarit naar CCC.
quote:Op donderdag 10 september 2020 15:22 schreef El-Stinho het volgende:
Twee van de mongolenploegen deze Tour die het heft in handen nemen. Dat wordt lachen.
Omdat wielrennen nu eenmaal een merkwaardige sport is.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom is het zo voorspelbaar?
[..]
Oh, hier klopt niets van blijkbaarquote:Op donderdag 10 september 2020 17:21 schreef Chiappucci het volgende:
Wat heeft Sunweb gegeten vanmorgen?
Zelfs Joris Nieuwenhuis finisht in het wiel van López, Roglic, Bernal, Pogacar en Valverde.
Zou je wel denken, als morgen nog niets gebeurt dan weet ik het ook niet.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:31 schreef El-Stinho het volgende:
Morgen iedereen met de billen bloot of is dat wat optimistisch?
quote:Op donderdag 10 september 2020 17:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Krek: "Ze rijden op het verkeerde moment weg."
Tja
Wordt wel eens tijd dat die top 17 op zijn grondvesten schudt.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou je wel denken, als morgen nog niets gebeurd dan weet ik het ook niet.
Caruso de enige naam die echt voor een aanklampklassement gaat.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wordt wel eens tijd dat die top 17 op zijn grondvesten schudt.
[ afbeelding ]
Nou jongens, vandaag gaan we met z'n allen aanvallen.quote:
Zo, dat zijn teksten!quote:Op donderdag 10 september 2020 17:18 schreef KareldeStoute het volgende:
Prachtige overwinning van Hirschi.
Ik dacht dat ze daar alleen Hollandse spruitjeskokers in dienst hadden.quote:Op donderdag 10 september 2020 18:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou jongens, vandaag gaan we met z'n allen aanvallen.
Briljant.
Daar ging iets mis..quote:“Hij wist echt een geweldig nummertje op te voeren”, aldus Alaphilippe, die uiteindelijk als elfde over de streep kwam. “Ik dacht in de finale last te hebben van materiaalpech, maar het bleken gewoon de benen te zijn. Ik had gewoon niet meer de kracht om nog iets te doen.”
Lol, hij reed ook wel echt belachelijk groot de laatste kilometer. Dus leek wel alsof hij niet kleiner kon schakelen.quote:
Ik dacht vanmiddag gelijk al, hij wil maximale aandacht en televisietijd scoren voordat het peloton binnenkomt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |