Als je net aan je coup met ijs zit loop je niet zo maar wegquote:Op donderdag 10 september 2020 18:06 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Ga ik niet meer richting de kapper.
Restaurant die t vragen weiger ik in te vullen en als ze zeuren kijk ik deurtje verder.
Meestal vragen ze t dan ook bij zitten.quote:Op donderdag 10 september 2020 18:08 schreef the-eye het volgende:
[..]
Als je net aan je coup met ijs zit loop je niet zo maar weg
Jij bent echt zó stoer!quote:Op donderdag 10 september 2020 18:06 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Restaurants die t vragen weiger ik in te vullen en als ze zeuren kijk ik deurtje verder.
Ze moeten dat in laten vullen als je net je bestelling hebt gedaan. Niet als je al zit te eten.quote:Op donderdag 10 september 2020 18:08 schreef the-eye het volgende:
[..]
Als je net aan je coup met ijs zit loop je niet zo maar weg
goed voor jouw. Een echte held!!!quote:Op donderdag 10 september 2020 18:06 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Restaurants die t vragen weiger ik in te vullen en als ze zeuren kijk ik deurtje verder.
Okee, anders zouden ze van me te horen krijgen dat ze 't eten in hun haar mogen smerenquote:Op donderdag 10 september 2020 18:12 schreef maily het volgende:
[..]
Ze moeten dat in laten vullen als je net je bestelling hebt gedaan. Niet als je al zit te eten.
Strijk 'm nou niet tegen de haren in straks wordtie boosquote:Op donderdag 10 september 2020 18:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
goed voor jouw. Een echte held!!!
Nou ja... anders zal die iemand bij de gemeente aan z'n staart moeten trekken voor hulpquote:Op donderdag 10 september 2020 18:27 schreef maily het volgende:
Nou maar hopen dat die kapper er geen permanente schade aan overhoudt.
Mij niet tegen mijn haren in strijkenquote:Op donderdag 10 september 2020 19:19 schreef the-eye het volgende:
Nou komop @:maily komt er nog een woordgrap of hoe zit het? Gooi je haar los maak me gek
Anders dan in de horeca, zijn ze bij de kappers minder scherp.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:23 schreef Stoorzendert het volgende:
“ maar anders dan bij horecazaken hoeven kappers geen adresgegevens bij te houden.”
Dit is in de horeca ook niet verplicht? Althans je mag weigeren je gegevens achter te laten?
Ik adviseer glad van boven en kaal van onderenquote:
Je hoeft je niet gelijk zo in je kuif gepikt te voelen hoorquote:Op donderdag 10 september 2020 20:03 schreef maily het volgende:
[..]
Mij niet tegen mijn haren in strijken
Mijn haren rijzen ten Bergen op Zoomquote:Op donderdag 10 september 2020 20:17 schreef the-eye het volgende:
[..]
Je hoeft je niet gelijk zo in je kuif gepikt te voelen hoor
Het klantenbestand is waarschijnlijk uitgedund.quote:Op donderdag 10 september 2020 18:27 schreef maily het volgende:
Nou maar hopen dat die kapper er geen permanente schade aan overhoudt.
Gewoon kappa met die knoflook?quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:42 schreef vipergts het volgende:
Gewoon idereen met kort haar oppakken.in de cel zetten en de knip erop.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |