Ik ben wel bang dat zulke lage boetes straks er alleen maar op neer komen dat mensen hun 'recht' om geen afstand te houden gewoon af gaan kopen. Beetje zoals de directeur die altijd te hard rijdt omdat ie poen zat heeft en boetes hem geen pijn doen.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:55 schreef Vallon het volgende:
[..]
Beetje woord picken. Het is niet "en" maar dat daarmee de strafblad aantekening vervalt.
Bij een strafbeschikking van ¤ 100,- of meer krijg je een justitiële aantekening.
NB: Issue is dat door betalen van die "boete" (binnen twee weken na ontvangst) je daarmee ook de schuld onvoorwaardelijk erkent.
Preciesquote:Op donderdag 10 september 2020 18:14 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik ben wel bang dat zulke lage boetes straks er alleen maar op neer komen dat mensen hun 'recht' om geen afstand te houden gewoon af gaan kopen. Beetje zoals de directeur die altijd te hard rijdt omdat ie poen zat heeft en boetes hem geen pijn doen.
Ik weet wel waar die honderden 'nieuwe besmettingen' vandaan komen.quote:Tijdens het internationale beachvolleybalevenement King of the Court in Utrecht zijn twee spelers positief getest op het coronavirus: de Zwitser Quentin Métral en de Tsjech David Schweiner. Beide spelers zijn uit het toernooi gehaald.
Métral en Schweiner testten allebei respectievelijk drie en zes weken geleden voor het eerst positief. "Hoewel ze in hun thuisland nog negatief testten, pakte de eerste test in Nederland toch positief uit", aldus toernooiarts Marc Doornbos.
"We weten dat het kan. Ook zonder dat iemand nog symptomen van covid-19 heeft, kunnen tot drie maanden na een besmetting deeltjes van het coronavirus in een lichaam blijven en dan zorgen voor een positieve test. De kans dat dit ook het geval is bij Métral en Schweiner is aannemelijk", stelt Doornbos.
Klasse. Meer geld naar de overheid dus geld voor een 3e afkoopbonus voor de zorg!quote:Op donderdag 10 september 2020 18:16 schreef hooibaal het volgende:
Het enige voordeel dat ik zie van die lagere boetes is dat daarmee misschien ook voor handhavers de drempel lager wordt om ze uit te delen.
Was tijdje terug ook bij PEC Zwolle. Een of ander staflid positief, en dat was blijkbaar te herleiden naar een besmetting in maart(!) gelet op de hoeveelheid virusdeeltjes.quote:Op donderdag 10 september 2020 18:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Twee coronagevallen bij beachvolleybaltoernooi King of the Court in Utrecht
https://nos.nl/artikel/23(...)ourt-in-utrecht.html
[..]
Ik weet wel waar die honderden 'nieuwe besmettingen' vandaan komen.
Denk dat een bonus voor docenten beter isquote:Op donderdag 10 september 2020 18:46 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Klasse. Meer geld naar de overheid dus geld voor een 3e afkoopbonus voor de zorg!
Is die vorige al uitgekeerd eigenlijk?quote:Op donderdag 10 september 2020 18:46 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Klasse. Meer geld naar de overheid dus geld voor een 3e afkoopbonus voor de zorg!
Iets met huwelijk .........quote:Op donderdag 10 september 2020 17:44 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Opeens een normaal bedrag, hoe kan dat nou?
Bedoel je niet gewoon Grapperhaus?quote:Op donderdag 10 september 2020 18:14 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik ben wel bang dat zulke lage boetes straks er alleen maar op neer komen dat mensen hun 'recht' om geen afstand te houden gewoon af gaan kopen. Beetje zoals de directeur die altijd te hard rijdt omdat ie poen zat heeft en boetes hem geen pijn doen.
Die vraag heb ik bij jou ook vaak.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:17 schreef Vallon het volgende:
Wat wil je duidelijk maken of toevoegen ?
quote:Geneeskunde is sws iets waarbij je als individu niet kunt en moet vertrouwen op percentages, laat staan aantallen.
Omdat er geen betrouwbare thuistest is, volgens mij. Er word wel hard aan gewerkt om een simpele thuistest te ontwikkelen.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:07 schreef quirina het volgende:
Ze moeten het echt slimmer gaan doen met testen. Waarom zijn er geen thuistesten voor zorgpersoneel onderwijs kinderopvang zodat ze bij verkoudheidsklachten een test kunnen doen om te checken op Corona?
Dat gaat veel sneller.
Afhankelijk van die uitslag nog wel even naar de ggd voor de definitieve test natuurlijk ivm contactonderzoek..
Wel iets wat je vaak ziet bij bepaalde virusinfecties. Het zou mij niet verbazen als het door het vaccin komt.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:31 schreef Za het volgende:
Ook in juli ontwikkelde een deelnemer van het Oxford vaccin symptomen van transverse myelitis volgens de New York Times:
Another participant developed symptoms of transverse myelitis, researchers reported in July, and was later diagnosed with an “unrelated neurological illness".
https://www.nytimes.com/2(...)ps://t.co/Lh9t9kQxIo
Dat is dan idd een beperkt risico wat je sws loopt met boetes die voor de één makkelijker betaalbaar zijn dan voor de ander. De vraag is ook wat het doel van/voor de sanctie is.quote:Op donderdag 10 september 2020 18:14 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Allemachtig, zeg, voor AIDS heb je ook een test nodig om te weten of je het hebt.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:48 schreef Jed1Gam het volgende:
Corona is zo “gevaarlijk” dat je een test nodig hebt om er achter te komen of je het hebt.
Mogen we hiermee vaststellen dat de proefpersoon dus het "vaccin" heeft gehad ???quote:Op donderdag 10 september 2020 20:31 schreef Za het volgende:
Ook in juli ontwikkelde een deelnemer van het Oxford vaccin symptomen van More than 10,000 adult volunteers were dosed with AstraZeneca’s vaccine in the company’s Phase 2/3 trial in the United Kingdom, where the participant fell ill. volgens de New York Times:
Another participant developed symptoms of transverse myelitis, researchers reported in July, and was later diagnosed with an “unrelated neurological illness".
https://www.nytimes.com/2(...)ps://t.co/Lh9t9kQxIo
Zowel deze als de huidige persoon behoren tot trial 2, bestaande uit 1077 proefpersonen waarvan de helft een placebo ontving en de andere helft het vaccin.
Het 1 op 10.000 verhaal is dus gelogen.
Dan zijn ze wel verkeerd bezig. dat is echt verplicht.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:46 schreef Justin_Case het volgende:
Net uit eten geweest, werd niet naar contactgegevens gevraagd, tent zat compleet vol.
Lekker man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |