Gelukkig geeft VBL het goede voorbeeldquote:Op donderdag 10 september 2020 13:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die is daar ook mod ja. Nog nooit daar zien posten.
@Ab1quote:Op donderdag 10 september 2020 13:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar een nieuwe mod dus op COR. Verwachten jullie een tweede golf?
[ afbeelding ]
@:tijger_m
Las vandaag in de krant dat 75 procent van de IC medewerkers niet extra uren willen maken bij een 2e golf.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar een nieuwe mod dus op COR. Verwachten jullie een tweede golf?
[ afbeelding ]
@:tijger_m
Er ligt geen hond meer op het IC, dat boomergriepje is gewoon overgewaaid.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Las vandaag in de krant dat 75 procent van de IC medewerkers niet extra uren willen maken bij een 2e golf.
Gewoon werken voor je geld.
Voor honden hebben ze ook speciale voorzieningen. (die gaan ook niet met de gewone ambulance)quote:Op donderdag 10 september 2020 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Er ligt geen hond meer op het IC, dat boomergriepje is gewoon overgewaaid.
De roverheid probeert alleen nog maar de burgers bang te maken met die cijfertjes zodat ze de wetten erdoorheen kunnen drukken enzo
Ik snap die redenatie niet echt. Alsof een IC leeg is zonder corona. Mooi dat sommige mensen dat echt denken.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Er ligt geen hond meer op het IC, dat boomergriepje is gewoon overgewaaid.
De roverheid probeert alleen nog maar de burgers bang te maken met die cijfertjes zodat ze de wetten erdoorheen kunnen drukken enzo
Ook wel een beetje de schuld van de politiek hequote:Op donderdag 10 september 2020 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Las vandaag in de krant dat 75 procent van de IC medewerkers niet extra uren willen maken bij een 2e golf.
Gewoon werken voor je geld.
Als het een beetje druk is moet iedereen er opeens allemaal geld bij? Nee, dat vind ik eigenlijk niet. Ze krijgen toch gewoon centen voor die overuren.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook wel een beetje de schuld van de politiek he
Dat zeg ik niet. Die bonus vond ik ook debiel (al is die nog steeds niet concreetquote:Op donderdag 10 september 2020 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als het een beetje druk is moet iedereen er opeens allemaal geld bij? Nee, dat vind ik eigenlijk niet. Ze krijgen toch gewoon centen voor die overuren.
Van wat ik uit dat artikel begreep lag dat meer aan de leidinggevenden etc dan aan de politiek.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Die bonus vond ik ook debiel (al is die nog steeds niet concreet).
Je moet de mensen in de sector gewoon niet het gevoel geven dat je ze aan het naaien bent.
Dat is echt totaal niet het sentiment in het ziekenhuis. Geen idee waar je dit nou weer vandaan haalt.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
Ik word een beetje moe van die zorrug en dat eeuwige handje ophouden. Je kiest er zelf voor. Met hun 'ik werk door'. Ja, dat lijkt mij nogal wiedes bij een pandemie.
Dat lees ik eigenlijk overal, dat ze meer geld willen etc. (ook van die mensen zelf, komen ook dagelijks in de talkshows dit melden)quote:Op donderdag 10 september 2020 13:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is echt totaal niet het sentiment in het ziekenhuis. Geen idee waar je dit nou weer vandaan haalt.
En hoezo eeuwig handje ophouden? Waar baseer je dat dan weer op?
Geen idee wat je bedoelt. Wat hebben de leidinggevenden verkeerd gedaan?quote:Op donderdag 10 september 2020 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van wat ik uit dat artikel begreep lag dat meer aan de leidinggevenden etc dan aan de politiek.
Moment, ik pak het artikel er even bij.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoelt. Wat hebben de leidinggevenden verkeerd gedaan?
Je dikke teringmoeder in een kanoquote:Op donderdag 10 september 2020 13:32 schreef Caland het volgende:
Forum moderator @:onlogisch wordt gefileerd in het VI-topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |