Hoeveel landen zijn nog echt top eigenlijk? Brazilië, Duitsland, Nederland zijn ook aardig afgetaaid. Italië doet het wel goed maar hebben die nou zoveel toppers? België dan? Frankrijk is duidelijk, maar verder vind ik weinig landen echt bulken van de topspelers.quote:Op zaterdag 14 november 2020 21:49 schreef LordVoldermort het volgende:
Spanjaardjes zitten ook wel in een tussenfase. Weinig wereldtoppers vergeleken met voorgaande jaren.
Portugal vind ik ook nog wel top. En Duitsland wel wat minder dan normaal ja maar toch ook nog wel top. Landen voetbal was jaren terug wel echt duidelijk beter ja als je die teams ziet.quote:Op zondag 15 november 2020 15:30 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Hoeveel landen zijn nog echt top eigenlijk? Brazilië, Duitsland, Nederland zijn ook aardig afgetaaid. Italië doet het wel goed maar hebben die nou zoveel toppers? België dan? Frankrijk is duidelijk, maar verder vind ik weinig landen echt bulken van de topspelers.
Die zijn gewoon nog steeds dronken.quote:Op zondag 15 november 2020 16:42 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik kijk even Noord-Macedonie ivm betje. Dat is echt niveau RKC. Belachelijk dat dat meedoet aan het EK. Hatrick Ryan Babel.
Komt ook doordat heel veel landen gewoon beter zijn geworden. Daardoor speelt Mane bij Liverpool en niet Ings, zoals dat in de jaren 80 zou zijn.quote:Op zondag 15 november 2020 15:30 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Hoeveel landen zijn nog echt top eigenlijk? Brazilië, Duitsland, Nederland zijn ook aardig afgetaaid. Italië doet het wel goed maar hebben die nou zoveel toppers? België dan? Frankrijk is duidelijk, maar verder vind ik weinig landen echt bulken van de topspelers.
Brazilië is afgetaaid? Engeland en Portugal kan je ook wel top noemen nu.quote:Op zondag 15 november 2020 15:30 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Brazilië is nu juist weer beter als tussen de jaren 2010 en 2015 ongeveer.quote:Op zondag 15 november 2020 16:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Brazilië is afgetaaid? Engeland en Portugal kan je ook wel top noemen nu.
Verder heeft Spanje misschien niet meer de verzameling topnamen als 10 jaar geleden, maar dat kwam ook door het feit dat Barça en Real toen op hun top zaten en dat hele elftal van die 2 teams kwam. Ze hebben nog steeds een verzameling hele goede spelers, maar minder geconcentreerd of nog niet op hun top.
Neeeej beter hè.quote:Op zondag 15 november 2020 17:22 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Brazilië is nu juist weer beter als tussen de jaren 2010 en 2015 ongeveer.
Inderdaad.quote:Op zondag 15 november 2020 17:22 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Brazilië is nu juist weer beter als tussen de jaren 2010 en 2015 ongeveer.
Ga je mond spoelen. Nu in elke linie wereldtoppers en een top keeper. In 2014 duidelijk niet.quote:
quote:Op zondag 15 november 2020 17:32 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen. Nu in elke linie wereldtoppers en een top keeper. In 2014 duidelijk niet.
Ze kunnen ook nog van Bosnië verliezen!quote:Op zondag 15 november 2020 21:06 schreef -XOR- het volgende:
Oe, ik zag die Nations League finale ons al door de neus geboord worden.
En Tielemans natuurlijk. Maar Belgie speelt inderdaad wel wat Dortmund-achtig.quote:Op zondag 15 november 2020 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Belgie met een soort Dortmund middenveld. 3 spelers van dortmund + De Bruyne van mcity
Gebeurde bijna niksquote:Op zondag 15 november 2020 21:10 schreef wimderon het volgende:
Dit was rood geweest voor Lewandowski, mocht er een VAR geweest zijn @:Sjoerdmossou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |