abonnement Unibet Coolblue
pi_194983647
Dit heb ik eigenlijk gehad zolang ik me kan herinneren. Maar de laatste tijd wordt het erger zonder een duidelijke verklaring.

Het begint bij mijn linkerkaak en eindigt bij mij linkerschouder. Ik heb heel tijd het gevoel dat het niet goed zit. Ik wil het steeds rekken en strekken en kraken. Ik kan mijn nek ook vrij makkelijk kraken links maar niet rechts. Ook mijn kaak links kraakt als ik mijn mond wijd open.

Is dit iets waarvoor ik naar de huisarts moet of is het beter om zelf een geschikte fysio te vinden?
Hoi
pi_194983759
Ik zou eerst naar de huisarts gaan en vanuit daar een eventuele doorverwijzing voor de fysio krijgen.
pi_194983831
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 11:19 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ik zou eerst naar de huisarts gaan en vanuit daar een eventuele doorverwijzing voor de fysio krijgen.
Je kunt zelf een afspraak maken bij de fysio zonder er eerst naar de huisarts te moeten gaan om een doorverwijzing te krijgen.
Google is your friend, abuse your friends
pi_194983841
quote:
7s.gif Op donderdag 10 september 2020 11:25 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Je kunt zelf een afspraak maken bij de fysio zonder er eerst naar de huisarts te moeten gaan om een doorverwijzing te krijgen.
Ben ik me van bewust, maar met doorverwijzing kan dit in de kosten ook schelen + je weet nog niet door welk probleem TS precies deze klachten heeft, ook al zijn het 'typische fysio' klachten, ik zou toch eerst de HA er naar laten kijken.
pi_194983869
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 11:26 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Ben ik me van bewust, maar met doorverwijzing kan dit in de kosten ook schelen + je weet nog niet door welk probleem TS precies deze klachten heeft, ook al zijn het 'typische fysio' klachten, ik zou toch eerst de HA er naar laten kijken.
Je hebt wel een punt.
Google is your friend, abuse your friends
pi_194983890
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 11:26 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Ben ik me van bewust, maar met doorverwijzing kan dit in de kosten ook schelen + je weet nog niet door welk probleem TS precies deze klachten heeft, ook al zijn het 'typische fysio' klachten, ik zou toch eerst de HA er naar laten kijken.
aanvullend verzekerde zorg is meestal sowieso 8/9 "gratis" fysio behandelingen.
pi_195103994
Ik ben net terug van de huisarts en het advies is om naar een fysiotherapeut te gaan. Welke maakt niets uit.
Hoi
pi_195355585
Pilates is ook iets wat je kan proberen. Wel 1-1 sessies.
pi_195359866

Deze oefeningen doe ik nu elke avond om alles los te houden. Uiteraard niet ter vervanging van de fysio maar misschien heb je er wat aan ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')