Wanneer was dat?quote:Op donderdag 10 september 2020 00:08 schreef DW457 het volgende:
Is het 12-jarig jubileum eigenlijk wel eens gevierd hier, van dit topic?
Volgens mij is dat niet gevierd toenquote:
Balen. We zouden 12,5 jaar nog kunnen vieren. Dat is pas een paar weken terugquote:Op donderdag 10 september 2020 00:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet gevierd toen![]()
We kunnen over een half jaar wel Lucky 13 jubileumquote:Op donderdag 10 september 2020 00:15 schreef DW457 het volgende:
[..]
Balen. We zouden 12,5 jaar nog kunnen vieren. Dat is pas een paar weken terug
Of beide!quote:Op donderdag 10 september 2020 00:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We kunnen over een half jaar wel Lucky 13 jubileum![]()
Dus vanaf nu is het een feest week met Drank & Drugsquote:
Slaap lekker! Ik waak nog wel even over dit topicquote:
Nog een paar uurtjesquote:Op donderdag 10 september 2020 05:29 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ben je de Noordkaap al voorbij?
Kan me die toegangsweg en tunnel daarheen nog herinneren, die was een partij laaaaaaaaaangquote:
Ja die weg die wij hebben afgelegd langs de Noorse kust ookquote:Op donderdag 10 september 2020 05:33 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Kan me die toegangsweg en tunnel daarheen nog herinneren, die was een partij laaaaaaaaaang
Haha ja snap ik.quote:Op donderdag 10 september 2020 05:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja die weg die wij hebben afgelegd langs de Noorse kust ook
Heb ook altijd een vaag ‘On top of the world’ gevoel hier. Alsof de atmosfeer een stuk dunner is en je bijna tegen het plafond gedrukt wordt.
quote:Op donderdag 10 september 2020 07:07 schreef FranticDJ het volgende:
Pff kak en ventilator. Wordt weer zo’n dagje :’)
het labeltje zegt groene thee?quote:Op donderdag 10 september 2020 07:12 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen.
Groene thee verwachten en zwarte thee met bosbes proeven is toch apart.
Nee, ik heb thuis verse thee in weckpotjes. Ik dacht met m'n slaaphoofd groene thee te hebben gepakt, maar ik proef toch echt zwarte thee bosbessenquote:
Zwarte thee met bosbes proeven lijkt me sowieso apart.quote:Op donderdag 10 september 2020 07:12 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen.
Groene thee verwachten en zwarte thee met bosbes proeven is toch apart.
Is lekkere thee.quote:Op donderdag 10 september 2020 07:17 schreef engine het volgende:
[..]
Zwarte thee met bosbes proeven lijkt me sowieso apart.
ahhhhh achsoquote:Op donderdag 10 september 2020 07:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik heb thuis verse thee in weckpotjes. Ik dacht met m'n slaaphoofd groene thee te hebben gepakt, maar ik proef toch echt zwarte thee bosbessen.
Hoe komt het?quote:Op donderdag 10 september 2020 07:30 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij ga ik vandaag wel een keer spontaan in slaap vallen, beroerd geslapen vannacht
geen idee, behalve dat ik wellicht teveel lag te malenquote:
Ah ja, vervelende nachten zijn datquote:Op donderdag 10 september 2020 07:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee, behalve dat ik wellicht teveel lag te malen
Heet ze Daphne en heeft ze naast een nare stem ook opvallend grote gezonde borsten en een haakneus?quote:Op donderdag 10 september 2020 07:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Knappe blonde dame met een enorm vervelende krakerige stem.
Ik wacht even op @:uitstraling om dit te duiden.
Nee, ze ziet er eerder uit als een Ursula, met een beginnend zwangerschapsbuikje en een wapperend gewaad om dat te verbergen. En ze behoort ook tot de school van ontbijttafelvolladers. Ze is een kwartier aan het draven geweest met kommetjes muesli, bordjes met plakken komkommer en potten thee.quote:Op donderdag 10 september 2020 07:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heet ze Daphne en heeft ze naast een nare stem ook opvallend grote gezonde borsten en een haakneus?
Is het niet gewoon zo'n Duitse zweefteef en vergis je jezelf in haar knapheid?quote:Op donderdag 10 september 2020 07:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ze ziet er eerder uit als een Ursula, met een beginnend zwangerschapsbuikje en een wapperend gewaad om dat te verbergen. En ze behoort ook tot de school van ontbijttafelvolladers. Ze is een kwartier aan het draven geweest met kommetjes muesli, bordjes met plakken komkommer en potten thee.
Ja, je hebt gelijkquote:Op donderdag 10 september 2020 08:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het niet gewoon zo'n Duitse zweefteef en vergis je jezelf in haar knapheid?
quote:Op donderdag 10 september 2020 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dit is niet goed voor mijn autisme.
Kan gebeuren, valt ook niet mee met een bord ei voor je neus, een zee van omringende bejaarden en dan komt er iets met lange blonde haren langs wapperen.quote:Op donderdag 10 september 2020 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijkBedankt voor deze duiding
De enige anderen in de onbijtzaal die niet eerst hun tube kukadent uit de handtas halen voordat ze in hun broodje happenquote:Op donderdag 10 september 2020 08:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan gebeuren, valt ook niet mee met een bord ei voor je neus, een zee van omringende bejaarden en dan komt er iets met lange blonde haren langs wapperen.
Denk dat die anderen wat anders in hun tasje hebben zitten, zo zijn ze wel.quote:Op donderdag 10 september 2020 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De enige anderen in de onbijtzaal die niet eerst hun tube kukadent uit de handtas halen voordat ze in hun broodje happen
vandaag?quote:Op donderdag 10 september 2020 09:00 schreef DW457 het volgende:
Vergeten jullie het 12,5 jarig jubileum niet, van dit topic?
Wat een leuke manier om wakker te worden.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:04 schreef UitStraling het volgende:
Dus nog 25 jaar en zowat alle lieve beestjes zijn weg.
https://www.nu.nl/dieren/(...)e-derde-gedaald.html
Niet zo gek als we persé met zoveel mensen willen leven op deze aardkloot.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:04 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op donderdag 10 september 2020 09:04 schreef UitStraling het volgende:
warm toch daar?quote:Op donderdag 10 september 2020 09:10 schreef Justin_Case het volgende:
Tijd dat we gaan verhuizen naar Mars.
Las ook dat er 400.000 mensen per jaar in Europa vroegtijdig sterven door lucht- en geluidsvervuiling dus kop op Corona is echt niet ons grootste probleempje, het glas is halfvol, altijdquote:Op donderdag 10 september 2020 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een leuke manier om wakker te worden.
komt ie nou meequote:Op donderdag 10 september 2020 09:06 schreef DW457 het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk 28 augustus, maar toen is het niet gevierd...
quote:
Ehh, nee. Gemiddelde oppervlaktetemperatuur is -63 ēC.quote:
Kwestie van jezelf niet voortplantenquote:Op donderdag 10 september 2020 09:07 schreef DW457 het volgende:
[..]
Niet zo gek als we persé met zoveel mensen willen leven op deze aardkloot.
Ligt er maar net aan waar je zit toch?quote:Op donderdag 10 september 2020 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ehh, nee. Gemiddelde oppervlaktetemperatuur is -63 ēC.
https://en.wikipedia.org/wiki/Mars
Het probleem met Jupiter is vooral dat het geen oppervlak heeft waar je op zou kunnen staan.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:12 schreef Justin_Case het volgende:
Jupiter kom je niet, stort je meteen ter pletter
Nouja dan gaan we maar richting een zwart gat.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het probleem met Jupiter is vooral dat het geen oppervlak heeft waar je op zou kunnen staan.
Ja hoor, het is er ook weleens boven 0. Ergens.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:13 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan waar je zit toch?
Welke planeet lijkt jou wel fijn om te wonen?quote:Op donderdag 10 september 2020 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, het is er ook weleens boven 0. Ergens.
Dan kunnen we beter hier blijvenquote:Op donderdag 10 september 2020 09:14 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nouja dan gaan we maar richting een zwart gat.
Deze is eigenlijk precies goedquote:Op donderdag 10 september 2020 09:15 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Welke planeet lijkt jou wel fijn om te wonen?
Kleinigheidje hou je altijd.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het probleem met Jupiter is vooral dat het geen oppervlak heeft waar je op zou kunnen staan.
Maar de mens is het wel gruwelijk aan het verneuken hier.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deze is eigenlijk precies goed
oh shit.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ehh, nee. Gemiddelde oppervlaktetemperatuur is -63 ēC.
https://en.wikipedia.org/wiki/Mars
ja, dat is wel spijtigquote:Op donderdag 10 september 2020 09:16 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Maar de mens is het wel gruwelijk aan het verneuken hier.
Venus is wel wat voor jou.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh shit.
Ik ga niet mee jongens
Hebben ze daar strand?quote:Op donderdag 10 september 2020 09:17 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Venus is wel wat voor jou.
Wel lekker warm maar ook vrij giftig, zou wel wat kunnen zijn voor balletje ja.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:17 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Venus is wel wat voor jou.
Ze mag nog wel wat langer mee.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel lekker warm maar ook vrij giftig, zou wel wat kunnen zijn voor balletje ja.
Nee. Geen vloeibaar water ook. Wel wolken. Veel. Gemiddelde oppervlaktetemperatuur daar is 464 ēC. Kun je een beetje zien wat een broeikaseffect met een planeet doetquote:
Nou dan hoeft dat strand dus ook niet.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Geen vloeibaar water ook. Wel wolken. Veel.
nextquote:Op donderdag 10 september 2020 09:20 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nou dan hoeft dat strand dus ook niet.
Ik denk dat we deze week corona maatregelen krijgen in Den Haag.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:22 schreef bitterbal het volgende:
kijk eens wat een schoonheid
https://www.zalando.nl/ro(...)r-ro541g035-q11.html
Gewoon hier blijven en er niet zo'n kutzooi van maken.quote:
Ja en het landschap is net als die van een dik mens. Vol kraters.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah daar is echt niks te beleven. Grijs ook allemaal
Tering, daar poetst mijn moeder meequote:Op donderdag 10 september 2020 09:22 schreef bitterbal het volgende:
kijk eens wat een schoonheid
https://www.zalando.nl/ro(...)r-ro541g035-q11.html
Dat heb je te zeggen op dat vest?quote:Op donderdag 10 september 2020 09:22 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik denk dat we deze week corona maatregelen krijgen in Den Haag.
Met roxy vestjes?quote:Op donderdag 10 september 2020 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering, daar poetst mijn moeder mee
alsof nederlanders zich daar nu nog aan houden, na dat debacle van grappenhuis..quote:Op donderdag 10 september 2020 09:22 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik denk dat we deze week corona maatregelen krijgen in Den Haag.
quote:Op donderdag 10 september 2020 09:25 schreef mschol het volgende:
[..]
alsof nederlanders zich daar nu nog aan houden, na dat debacle van grappenhuis..
Nee maarja ze moeten wat hequote:Op donderdag 10 september 2020 09:25 schreef mschol het volgende:
[..]
alsof nederlanders zich daar nu nog aan houden, na dat debacle van grappenhuis..
away zitten kijken toevallig?quote:Op donderdag 10 september 2020 09:10 schreef Justin_Case het volgende:
Tijd dat we gaan verhuizen naar Mars.
Nee. Nog niet.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:27 schreef mschol het volgende:
[..]
away zitten kijken toevallig?
was een entertaining serie, al vraag ik mij af of ze een S2 intressant kunnen maken..
Staat je denk ik wel goed. Lekker fleurigquote:Op donderdag 10 september 2020 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat heb je te zeggen op dat vest?
true, true..quote:Op donderdag 10 september 2020 09:26 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee maarja ze moeten wat he
Ik ook.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:29 schreef mschol het volgende:
[..]
true, true..
ach ja ik hou me maar wel gewoon zoveel mogelijk aan alle regels, 1,5m is vaak nog een uitdaging helaas
jouw moeder poetst helemaal niet gekquote:Op donderdag 10 september 2020 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering, daar poetst mijn moeder mee
Wat decadentquote:Op donderdag 10 september 2020 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou daar heb ik geen verstand van maar het lijkt er wel op.
Dit kloptquote:Op donderdag 10 september 2020 09:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jouw moeder poetst helemaal niet gek
Lekker hoorquote:Op donderdag 10 september 2020 09:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Auf nach oben nach 2 liter starke caffee
Es wurde heute neunundzanzig grad und bier gibts kalt in naturbechen.
in China is alles al opgevretenquote:Op donderdag 10 september 2020 09:04 schreef UitStraling het volgende:
als ze niks doen is het ook weer niet goed en staan ze voor paal in Europaquote:Op donderdag 10 september 2020 09:26 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee maarja ze moeten wat he
Ja die staan er al zo goed op laatste tijdquote:Op donderdag 10 september 2020 09:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ze niks doen is het ook weer niet goed en staan ze voor paal in Europa
Ze kunnen ook de ME iedereen naar huis laten rammen
ah, net weer 2 meiden die gewoon zonder mondkapje instappen en gaan zitten, chauffeur zegt ook niksquote:
Flauwquote:Op donderdag 10 september 2020 09:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, net weer 2 meiden die gewoon zonder mondkapje instappen en gaan zitten, chauffeur zegt ook niks
je hebt zin in een bitterballetje?quote:Op donderdag 10 september 2020 09:46 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zin in iets maar weet niet wat.
In het ov geen probleem. Moet op het werk ook de hele dag zo'n ding op. Heb er pijn achter m'n oren vanquote:Op donderdag 10 september 2020 09:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, net weer 2 meiden die gewoon zonder mondkapje instappen en gaan zitten, chauffeur zegt ook niks
oh was niet tegen jou gericht (ik geloof best dat jij je eraan houdt) , meer zovan: meh men heeft gewoon schijt.quote:
Nee dat snapte ikquote:Op donderdag 10 september 2020 09:53 schreef mschol het volgende:
[..]
oh was niet tegen jou gericht (ik geloof best dat jij je eraan houdt) , meer zovan: meh men heeft gewoon schijt.
verbaasde mij dat ze betalen voor de rit
quote:Op donderdag 10 september 2020 09:52 schreef engine het volgende:
[..]
In het ov geen probleem. Moet op het werk ook de hele dag zo'n ding op. Heb er pijn achter m'n oren vanen je ziet niks meer. Iedereen loopt hier dus met een kinkapje
Beetje vroeg voor een kleffe hap nog.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:51 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt zin in een bitterballetje?
Fake news! Bewolkt en zo'n 15 graden.quote:
neequote:Op donderdag 10 september 2020 10:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Fake news! Bewolkt en zo'n 15 graden.
Ja dat is bij ons onmogelijk. En vind de veiligheidsbril net wat belangrijker.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:55 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is wel kut..
bij mijn werk kan je iig afstand tot elkaar bewaren (werkplekken +1,5m van elkaar)
Ja in Fogellandquote:Op donderdag 10 september 2020 10:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja: https://www.yr.no/sted/No(...)/langtidsvarsel.html
Geen piemel, geen probleem.quote:Op donderdag 10 september 2020 10:32 schreef Fogel het volgende:
https://www.vgtv.no/video(...)-det-vondt-i-penisen
Snelle vertaling: gozer zat op de plee een film te kijken op zijn telefoon en kreeg pijn in zijn pik. Bleek een slang in de plee te zijn die hem had gebeten. Met foto/video (zonder pik, met slang en bloed).
Wie heeft er zin om naar Thailand te gaan en kan nu nog rustig op de WC zitten daar?
quote:Op donderdag 10 september 2020 10:32 schreef Fogel het volgende:
Snelle vertaling: gozer zat op de plee een film te kijken op zijn telefoon en kreeg pijn in zijn pik. Bleek een slang in de plee te zijn die hem had gebeten. Met foto/video (zonder pik, met slang en bloed).
Wie heeft er zin om naar Thailand te gaan en kan nu nog rustig op de WC zitten daar?
Ik schreef mezelf met m'n domme hoofd in voor een training maandag. Ik haat trainen in warm.quote:Op donderdag 10 september 2020 10:25 schreef Samzz het volgende:
Misschien dan toch die fijne nazomer!
k zoek altijd slangen nog geen 1 gezienquote:Op donderdag 10 september 2020 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen piemel, geen probleem.
Niet dat ik Thailandwensen heb, maar dat terzijde.
Hangt zo'n beest opeens aan je clitquote:Op donderdag 10 september 2020 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen piemel, geen probleem.
Niet dat ik Thailandwensen heb, maar dat terzijde.
Oepsquote:Op donderdag 10 september 2020 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik schreef mezelf met m'n domme hoofd in voor een training maandag. Ik haat trainen in warm.
Mooi leven dit.quote:Op donderdag 10 september 2020 10:32 schreef Fogel het volgende:
Zo enorm is die nou ook weer niet.quote:Op donderdag 10 september 2020 10:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hangt zo'n beest opeens aan je clit
quote:Op donderdag 10 september 2020 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://9gag.com/gag/azmROKB
quote:Op donderdag 10 september 2020 09:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in China is alles al opgevreten
ja drie dagen jaquote:Op donderdag 10 september 2020 10:25 schreef Samzz het volgende:
Misschien dan toch die fijne nazomer!
De tijd vliegt zelfs al kunnen we zelf niet (of in ieder geval zeer beperkt) vliegen.quote:Op donderdag 10 september 2020 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja drie dagen ja![]()
Nou ja, als de komende zes maanden net zo hard om vliegen als de afgelopen zes, is het bijna weer zomer
Het is wel langer mooi toch.quote:Op donderdag 10 september 2020 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja drie dagen ja![]()
Nou ja, als de komende zes maanden net zo hard om vliegen als de afgelopen zes, is het bijna weer zomer
quote:Op donderdag 10 september 2020 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
https://topvintage.nl/nl/(...)0f91d2ffbccffc11472d!
Ik weet er wel één die je mag strelen/vasthouden.quote:Op donderdag 10 september 2020 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k zoek altijd slangen nog geen 1 gezien
Leuk voor je. Geen brood in huisquote:Op donderdag 10 september 2020 11:31 schreef Justin_Case het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Doe je zelf.quote:Op donderdag 10 september 2020 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk voor je. Geen brood in huis
Net even gehaald bij de Hemaquote:Op donderdag 10 september 2020 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk voor je. Geen brood in huis
Ham/kaas?quote:Op donderdag 10 september 2020 11:34 schreef Fogel het volgende:
Denk dat ik zo maar eens een tosti in elkaar ga flatsen.
Nog ff en je kan pas getest worden als je al weer klacht vrij ventquote:Op donderdag 10 september 2020 11:35 schreef bitterbal het volgende:
30 MINUTEN GELEDEN
Een coronatest krijgen is nu bijna onmogelijk
Een afspraak maken voor een GGD-coronatest is nu voor veel Nederlanders niet meer mogelijk. "Er is nu nergens structureel plek", zegt de koepelorganisaties van GGD's over de ruim 100 testlocaties waar mensen zich met coronaklachten kunnen laten testen.
Op slechts 4 van de 100 testlocaties was nog ruim voldoende plek. 10 locaties hadden vanmorgen nog wel plek, maar waren bijna vol, waardoor de kans groot is dat mensen er nu ook niet meer terecht kunnen. In de meeste gevallen kunnen tests maximaal 48 uur vooruit worden gepland, waardoor veel mensen met klachten nu simpelweg buiten de boot vallen.
Volgens de GGD is het nog nooit eerder zo druk geweest. "We denken dat dat komt doordat er simpelweg heel veel mensen met klachten zijn die zich nu willen testen", zegt een GGD-woordvoerder. Dat er te weinig tests beschikbaar zijn voor iedereen met klachten, komt volgens de GGD doordat het ministerie van Volksgezondheid te weinig labcapaciteit inkoopt.
Donderdag waren de GGD-testlijnen al meerdere keren overbelast. Ook via coronatest.nl was het toen voor velen onmogelijk om nog een test te krijgen. Vandaag is het dus nog drukker.
Dit hadden de GGD’s natuurlijk weer niet aan zien komen.quote:Op donderdag 10 september 2020 11:36 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nog ff en je kan pas getest worden als je al weer klacht vrij vent
Ja dit, dan ben je sowieso al door de quarantaine dagen heen.quote:Op donderdag 10 september 2020 11:36 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Weet niet of ik ham heb maar indien ja, dan jaquote:
ja of doodquote:Op donderdag 10 september 2020 11:36 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee, dat doe je als je zin hebt om lunch te eten.quote:Op donderdag 10 september 2020 11:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Lunchen doe je toch tussen 13:00 en 14:00?
GENOT man.quote:Op donderdag 10 september 2020 11:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Weet niet of ik ham heb maar indien ja, dan ja
Dit soort onkunde begin ik me ook behoorlijk aan te ergeren ja. Net als dat contactonderzoek dat veel langer "bleek" te duren dan mensen "gedacht" hadden. Net als dat mailtje om die app te downloaden, dat de volgende dag "anders gemoeten had".quote:Op donderdag 10 september 2020 11:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit hadden de GGD’s natuurlijk weer niet aan zien komen.
Er was op Twitter iemand die een afspraak voor z'n dochter wilde inplannen, duurde lang, klachten over, afspraak kon niet worden geannuleerd.quote:Op donderdag 10 september 2020 11:36 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Volgens mij worden we weer geholpen door Duitsland.quote:Op donderdag 10 september 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
lopen ze in andere landen ook zo te kutten met het aantal beschikbare testen?
Dit kan gewoon echt niet.quote:Op donderdag 10 september 2020 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er was op Twitter iemand die een afspraak voor z'n dochter wilde inplannen, duurde lang, klachten over, afspraak kon niet worden geannuleerd.
Ja andere landen doen er 12 uur over maar wij maken er 5 van, o jee het is toch 12.quote:Op donderdag 10 september 2020 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit soort onkunde begin ik me ook behoorlijk aan te ergeren ja. Net als dat contactonderzoek dat veel langer "bleek" te duren dan mensen "gedacht" hadden. Net als dat mailtje om die app te downloaden, dat de volgende dag "anders gemoeten had".
Gewoon allemaal fouten die je niet HOEFT te maken als je een kwart seconde nadenkt.
Van wie?quote:Op donderdag 10 september 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
Maar als we ons niet laten testen krijgen we ook op onze kop:P
quote:Op donderdag 10 september 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
Maar als we ons niet laten testen krijgen we ook op onze kop:P
De Duitsers.quote:
nee zeide ze ook dat je thuis moest blijven zolang je klachten hadquote:Op donderdag 10 september 2020 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Ja dan blijf je nu dus voor elke snotneus twee weken binnen, terwijl je na een negatieve test binnen een dag eerst gewoon weer los mocht.
10 dagen.quote:Op donderdag 10 september 2020 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Ja dan blijf je nu dus voor elke snotneus twee weken binnen, terwijl je na een negatieve test binnen een dag eerst gewoon weer los mocht.
Nee dat verwacht ik niet. Wel dat scholen dicht moeten omdat gewoonweg niet voldoende docenten omdat die allemaal in de testwachtrij staan.quote:Op donderdag 10 september 2020 11:50 schreef Justin_Case het volgende:
Gaan ze straks voor 1 besmet kind ook hele klassen sluiten of zelfs de hele school. Dat wordt me een feest
We gaan het meemaken. In de kinderopvang zijn ze momenteel ook bezig zag ikquote:Op donderdag 10 september 2020 11:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
10 dagen.
[..]
Nee dat verwacht ik niet. Wel dat scholen dicht moeten omdat gewoonweg niet voldoende docenten omdat die allemaal in de testwachtrij staan.
Te laatquote:Op donderdag 10 september 2020 11:55 schreef UitStraling het volgende:
Kwestie van geen kinderen uitpoepen, heb je ook die problemen niet dit dat
quote:Op donderdag 10 september 2020 12:03 schreef bitterbal het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)Mgv60OTeVQEf6bNmIiBc
Maar waarom niet gewoon 22-25 ofzo.quote:
alles of nietsquote:Op donderdag 10 september 2020 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar waarom niet gewoon 22-25 ofzo.
De timing is wel weer echt de Wet van Behoud van Maximale Ellendequote:
Denk dat iedereen zijn vakantiedagen nu meteen in gaat zetten.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:17 schreef CherryLips het volgende:
Hopelijk iedereen aan het werk volgende week, kan ik ook eens ergens naartoe.
Nee ga weg.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat iedereen zijn vakantiedagen nu meteen in gaat zetten.
quote:Op donderdag 10 september 2020 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Wacht, ik ga toch vrije dagen vragen. Zul je zien dat het toch ineens weer wel gewoon tiefesweer wordt
Hier ook, we gaan weer lekker de bergen in. Lekker hiken, in een ijskoud meer zwemmen, wat eten/drinken in de zon met mooi uitzichtquote:Op donderdag 10 september 2020 12:03 schreef bitterbal het volgende:
Moet jij niet werken of zo doordeweeks??quote:Op donderdag 10 september 2020 12:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook, we gaan weer lekker de bergen in. Lekker hiken, in een ijskoud meer zwemmen, wat eten/drinken in de zon met mooi uitzicht
Vrijwillig?quote:Op donderdag 10 september 2020 12:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook, we gaan weer lekker de bergen in. Lekker hiken, in een ijskoud meer zwemmen, wat eten/drinken in de zon met mooi uitzicht
Met tropische temperaturen?quote:
Ja, maar dan is water van 25 graden al ijskoud enzoquote:Op donderdag 10 september 2020 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met tropische temperaturen?![]()
nicequote:Op donderdag 10 september 2020 12:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben nu aan het werk, dit zijn de weekend plannenquote:Op donderdag 10 september 2020 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet jij niet werken of zo doordeweeks??
Nou vooruit danquote:Op donderdag 10 september 2020 12:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben nu aan het werk, dit zijn de weekend plannen
Het water is ongeveer 12 gradenquote:Op donderdag 10 september 2020 12:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar dan is water van 25 graden al ijskoud enzo
Miskoop ofzo?quote:Op donderdag 10 september 2020 12:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb al 5 maanden een fucking nieuwe tafel in verpakking hier staan maar als het goed is heeft mijn vader hem eindelijk voor mij verkocht. 😁😁
Nee. Sauna is te warm, ijskoud is te koudquote:Op donderdag 10 september 2020 12:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Doe jij trouwens niet aan sauna's en daarna in het ijskoude water springen?
Nee ik had een nieuwe tafel gekocht maar pootje was beetje verbogen (inmiddels ook alweer gefixt door mijn pa) en toen kreeg ik een nieuwe toegestuurd maar ze hebben die andere nooit meer opgehaald.quote:
Op het ijskoude meer na, heerlijkquote:Op donderdag 10 september 2020 12:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon een douche pakken is veel beterquote:Op donderdag 10 september 2020 12:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het water is ongeveer 12 gradenMaar wel lekker als je je kapot zweet na een lange wandeling.
Oh, nicequote:Op donderdag 10 september 2020 12:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik had een nieuwe tafel gekocht maar pootje was beetje verbogen (inmiddels ook alweer gefixt door mijn pa) en toen kreeg ik een nieuwe toegestuurd maar ze hebben die andere nooit meer opgehaald.
En worst op een stokje boven het vuur warmenquote:Op donderdag 10 september 2020 12:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon een douche pakken is veel beter
In smeltwater zwemmen in de bergen is niks voor mij, heb dat al een paar keer getest.
Bij een kampvuur en met drank weer een beetje op temperatuur komen is het leukste deel ervan, maar dan nog liever gewoon drank en vuur zonder eerst koud
Maar ik ben niet goed in dingen verkopen haha, ik ben ook te eerlijk en zeg dan ja heb er nog één staan! Maar ja dan geeft niemand er iets voor. 🤣quote:
Doe dan een entrecote of een biefstukje, wat hebben jullie toch met worst en slachtafval van beesten?quote:Op donderdag 10 september 2020 12:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En worst op een stokje boven het vuur warmen
Dat gaan wij ook doenquote:Op donderdag 10 september 2020 12:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En worst op een stokje boven het vuur warmen
Entrecôte of biefstuk hang je toch niet aan een stok boven een vuur, mafkees.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe dan een entrecote of een biefstukje, wat hebben jullie toch met worst en slachtafval van beesten?
Okquote:Op donderdag 10 september 2020 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Entrecôte of biefstuk hang je toch niet aan een stok boven een vuur, mafkees.
Blijf jij nou maar gewoon weg van alles waar normale mensen van genieten he, verhevenequote:Op donderdag 10 september 2020 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe dan een entrecote of een biefstukje, wat hebben jullie toch met worst en slachtafval van beesten?
Worstenvreterquote:Op donderdag 10 september 2020 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijf jij nou maar gewoon weg van alles waar normale mensen van genieten he, verhevene![]()
Op Instagram had het gemogen, geen tepel te zienquote:Op donderdag 10 september 2020 12:45 schreef UitStraling het volgende:
Over een paar jaartjes onthoofden en stenigen we zo'n dame gewoon.
https://www.telegraaf.nl/(...)-nee-tegen-decollete
Onzin. Daar is de feministische beweging te groot voorquote:Op donderdag 10 september 2020 12:45 schreef UitStraling het volgende:
Over een paar jaartjes onthoofden en stenigen we zo'n dame gewoon.
https://www.telegraaf.nl/(...)-nee-tegen-decollete
Wel eerst een vrouw neerknuppelen en aan der haar je grot inslepen natuurlijk, dan is je caveman style weer compleet.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stokkie erdoor (waar een hond nog niet tegenaan gezeken heeft) en het gaat prima hoor.
Echt nietquote:Op donderdag 10 september 2020 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Onzin. Daar is de feministische beweging te groot voor.
Klinkt als een goed planquote:Op donderdag 10 september 2020 12:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wel eerst een vrouw neerknuppelen en aan der haar je grot inslepen natuurlijk, dan is je caveman style weer compleet.
Dat kan ook als mensen wel een dagje vrij nemen om van het mooie weer te genieten.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:17 schreef CherryLips het volgende:
Hopelijk iedereen aan het werk volgende week, kan ik ook eens ergens naartoe.
Nee hoor, ik kan dat ook niet. Sowieso nog wat collega's die nog vakantie hebben maar ook wat collega's die op testuitslagen wachten enzo en er is in mijlen ver geen inval meer te krijgen Dus nee ik kan dat ook niet Maar CL stelt dat zij alleen kan gaan genieten als andere mensen aan het werk zijn, dat is natuurlijk onzin Of ze het durft is een ander verhaal maar het kan wel gewoon.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben ik de enige die niet zomaar op stel en sprong dagjes vrij kan nemen?
Jij bent nu eenmaal onmisbaar, voor je baas, voor de bevallige vrouwen van Nederland, voor onze welvaart en luxe, voor onze zingeving in het leven, alles, dankjewel daarvoor.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik bepaal dat zelf allemaal.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet het tegenwoordig ook eerst vragen enzo...quote:Op donderdag 10 september 2020 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, het kan wel gewoon natuurlijkquote:Op donderdag 10 september 2020 13:19 schreef liesje1979 het volgende:
Maar CL stelt dat zij alleen kan gaan genieten als andere mensen aan het werk zijn, dat is natuurlijk onzin Of ze het durft is een ander verhaal maar het kan wel gewoon.
Och jee, er zat nog een tampon dwars ergensquote:Op donderdag 10 september 2020 13:19 schreef UitStraling het volgende:
Jij bent nu eenmaal onmisbaar, voor je baas, voor de bevallige vrouwen van Nederland, voor onze welvaart en luxe, voor onze zingeving in het leven, alles, dankjewel daarvoor.
smek smek smek smek smekquote:Op donderdag 10 september 2020 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och jee, er zat nog een tampon dwars ergens![]()
quote:
Huh? Kinderen mogen langer blijven omdat het prinsjesdag is?quote:Op donderdag 10 september 2020 13:22 schreef liesje1979 het volgende:
Sterker nog ik moet maandag en dinsdag gewoon lange dagen werken want studiedag en prinsjesdag
Yep in Den Haag zijn scholen op prinsjesdag gesloten dus bieden wij de hele dag opvang aan. Normaal zit dan half Den Haag in de Efteling maar geloof dat wij dinsdag volle vak krijgen.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Huh? Kinderen mogen langer blijven omdat het prinsjesdag is?
Maak een holle bolle Gijs van papier mache en een stofzuiger, kunnen ze doen alsof ze bij de Efteling zijnquote:Op donderdag 10 september 2020 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep in Den Haag zijn scholen op prinsjesdag gesloten dus bieden wij de hele dag opvang aan. Normaal zit dan half Den Haag in de Efteling maar geloof dat wij dinsdag volle vak krijgen.
Precies. Gooi al je eten in @bitterbal en klaar is Claraquote:Op donderdag 10 september 2020 13:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maak een holle bolle Gijs van papier mache en een stofzuiger, kunnen ze doen alsof ze bij de Efteling zijn
Lol.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maak een holle bolle Gijs van papier mache en een stofzuiger, kunnen ze doen alsof ze bij de Efteling zijn
Ah nee, je overdrijft. Het is alleen de hele zomer al tyfusdruk overal, dus met mooi weer ren je overal weg omdat iedereen als een stel mieren over elkaar heen krioelt.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan dat ook niet. Sowieso nog wat collega's die nog vakantie hebben maar ook wat collega's die op testuitslagen wachten enzo en er is in mijlen ver geen inval meer te krijgen Dus nee ik kan dat ook niet Maar CL stelt dat zij alleen kan gaan genieten als andere mensen aan het werk zijn, dat is natuurlijk onzin Of ze het durft is een ander verhaal maar het kan wel gewoon.
Nee hoor. Ik heb hoogstens wat flexibiliteit qua middagen, maar ik moet wel echt 's ochtends aanwezig zijn.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op donderdag 10 september 2020 13:41 schreef Justin_Case het volgende:
Mijn legosteentjes zijn afgeleverd zag ik zojuist op de postNL app
Oh das ook handig :Hyquote:Op donderdag 10 september 2020 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wacht nog op bericht dat m'n sloffen er zijn, maar die gaan naar een pakjesautomaat.
Ja, is bij de supermarkt, dus kan het tot tien uur 's avonds ophalen. Normaal laat ik alles op het werk afleveren, maar dat werkt niet als er niemand is natuurlijk.quote:
Neequote:Op donderdag 10 september 2020 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, is bij de supermarkt, dus kan het tot tien uur 's avonds ophalen. Normaal laat ik alles op het werk afleveren, maar dat werkt niet als er niemand is natuurlijk.
Nee jij doet dat, andere mensen niet anders was het ook niet tyfusdruk overal.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ah nee, je overdrijft. Het is alleen de hele zomer al tyfusdruk overal, dus met mooi weer ren je overal weg omdat iedereen als een stel mieren over elkaar heen krioelt.
Dat is beter dan dat je voor Ajax kiest.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil trouwen met Dasty (ja dat schoonmaakspul).
Dat klinkt als een matige deal voor je huid.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:48 schreef Amarantha het volgende:
Dips op jullie kinderen.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:48 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op donderdag 10 september 2020 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt als een matige deal voor je huid.
Da's vast goed high worden.quote:
Lekker goedkoop trouwen.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:48 schreef Amarantha het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |