Of we niet een keertje zo keiharde neuqcksecks kunnen hebbenquote:
Oke, rustig maar.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben niet lief
Okay heel soms
MAAR GEEN POPJE
Geef me een goede reden waarom we dat zouden doen?quote:Op donderdag 10 september 2020 15:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of we niet een keertje zo keiharde neuqcksecks kunnen hebben
Omdat het wel eens geil lijkt om zo een mini als jij eens op m'n paarsgepunte lans te spiesenquote:Op donderdag 10 september 2020 15:34 schreef Amee het volgende:
[..]
Geef me een goede reden waarom we dat zouden doen?
quote:Op donderdag 10 september 2020 15:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat het wel eens geil lijkt om zo een mini als jij eens op m'n paarsgepunte lans te spiesen
romantisch schets ik dat weer hequote:
Maar echt.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
romantisch schets ik dat weer he
Whaaaa! Dat lijkt me een pijnlijke dood!quote:Op donderdag 10 september 2020 15:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat het wel eens geil lijkt om zo een mini als jij eens op m'n paarsgepunte lans te spiesen
Nee is echt heerlijk.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:39 schreef Amee het volgende:
[..]
Whaaaa! Dat lijkt me een pijnlijke dood!
Moest lachen.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:43 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat je ervaring hebt met hem.
Ik steek er zelfs nog een kaarsje bij aan. Steek ik die zo hop in de achterkant en dan aansteken.quote:
Jij kan je ook aan die steeds groter wordende lijst toevoegenquote:Op donderdag 10 september 2020 15:43 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat je ervaring hebt met hem.
Dit heb je van @Wereldgozerquote:Op donderdag 10 september 2020 15:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik steek er zelfs nog een kaarsje bij aan. Steek ik die zo hop in de achterkant en dan aansteken.
Klopt, hij deed dat laatst bij mij en dat was wel erg lekkerquote:Op donderdag 10 september 2020 15:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dit heb je van @:wereldgozer
Geilquote:Op donderdag 10 september 2020 15:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt, hij deed dat laatst bij mij en dat was wel erg lekker
Aaah, je verzamelt namenquote:Op donderdag 10 september 2020 15:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij kan je ook aan die steeds groter wordende lijst toevoegen
Dan ga ik wel lekker in mijn eigen hemelbed liggenquote:Op donderdag 10 september 2020 15:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik blijf wel half op de rand liggen. Dan kan puzzie tegen me aan komen liggen lepeltje lepeltje en dan kunnen haags en dven er aan de andere kant liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |