quote:Op woensdag 9 september 2020 17:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ]
Amarantha - koffieshop exploitatie
Arch-Indar - Sportinstructeur
Bitterbal - serveerster Geestige Gerbil en eigenaar L'Estate Bitterboulette
Bos - bostpode & hontenuitlater
Buda - burgemeester
CherryLips - cavia trainer
crv - wijnboer en folterkelder
DaMart - ? Choo Choo motherfucker ?
DerRabbit - beroepshipster
DW457 - Eigenaar platenzaak
EttoVanBelgie - Etto's Antiquariaat en Curiosashop
Fles - overwegbomenopenneerdoener
Frantic - broodjesbakker, zeebonk en beroepshobbyist
Friemelaar - Vuilnisman
Gianni61 - melk- en chocoladeveehouder
Gruj0 - Aankloteraar, waarschijnlijk inmiddels zonder beenhaar
Haags - beroepsweigeraar
IJsdraakje - spellingsnazi
Karzai - chefkok Goedlachse Gerbil
Koen - nachtwaker & brugwachter
Kwiwi - architecte en agente
Liesje - kinderopvang en plantenzaak
LTVDK - opzichter van L'Estate Bitterboulette
-Miauw- Stadsgids en schrijver van parfum- en verfomschrijvingen
Molo - huisarts, slager des duivels
Mschol - Lego Kluizenaar.
Muck - eigenaresse hobbywinkel & rechter
Tamieke - beheerster bieb & ballenbak
Toekito - Gameshop
RockNijntje - programmerende nomade
Uitstraling - wilde weldoener en dorpspsycholoog
Whis - advocate met slagroom en hagelslag
Ygritte - bingoballenroepster & meditatiemiep
Nee niet echt. De helft van de tijd dat ik het probeer ligt Fok! eruitquote:Op woensdag 9 september 2020 17:22 schreef Justin_Case het volgende:
Het lukt je niet om vaker online te zijn op FOK he?
Neejoh das verleden tijd nuquote:Op woensdag 9 september 2020 17:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Nee niet echt. De helft van de tijd dat ik het probeer ligt Fok! eruit
Oké dan zal ik vannacht eens kijkenquote:
Waar gaat dit overquote:Op woensdag 9 september 2020 17:26 schreef bitterbal het volgende:
nu een vrouw op nieuwsuur:
ik geloof ook niet in feiten.
GMTAquote:
Overdags is het wat drukkerquote:Op woensdag 9 september 2020 17:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Oké dan zal ik vannacht eens kijken
over die covid complotgekkies. In de uitzending van nieuwsuur van gisteren komen deze mensen aan het woord en er is een vrouw en die gelooft niet in feiten.quote:
GF woont in België, het duurt nog even voordat ook daar de problemen over zijnquote:
Wat vermoeiendquote:Op woensdag 9 september 2020 17:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
over die covid complotgekkies. In de uitzending van nieuwsuur van gisteren komen deze mensen aan het woord en er is een vrouw en die gelooft niet in feiten.
quote:Op woensdag 9 september 2020 17:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
GF woont in België, het duurt nog even voordat ook daar de problemen over zijn
Gelachen.quote:Op woensdag 9 september 2020 17:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
GF woont in België, het duurt nog even voordat ook daar de problemen over zijn
quote:Op woensdag 9 september 2020 17:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er gaan dus blijkbaar gezinnen kapot over het wel of niet geloven in covid
Tja gelukkig zijn ik en mijn huisgenoten het wel eens hieroverquote:Op woensdag 9 september 2020 17:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sjefke?:pquote:Op woensdag 9 september 2020 17:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja gelukkig zijn ik en mijn huisgenoten het wel eens hierover
En gaan er sommige aan doodquote:Op woensdag 9 september 2020 17:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In Het volgende topic komt ie wel weer terug hoorquote:
1x geweestquote:Op woensdag 9 september 2020 17:37 schreef FranticDJ het volgende:
@:Dr_flash zal namens jou naar de noordkaap zwaaien
quote:Op woensdag 9 september 2020 17:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, de Noordkaap niet de Cote D'azur
Maar wiens feiten?! De jouwe of de mijne?! Die van van Distel zeker! Luister naar Lange Frans mensen, hij zegt het zoals het is!quote:Op woensdag 9 september 2020 17:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
over die covid complotgekkies. In de uitzending van nieuwsuur van gisteren komen deze mensen aan het woord en er is een vrouw en die gelooft niet in feiten.
Ja krijg ik ookquote:Op woensdag 9 september 2020 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee is een cadeautje van Essent
doe maar even jaquote:Op woensdag 9 september 2020 17:37 schreef FranticDJ het volgende:
@:Dr_flash zal namens jou naar de noordkaap zwaaien
Vast wel terecht dan.quote:Op woensdag 9 september 2020 18:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voel mij zoals rechts in een zwempak
Mijn borsten zijn iets groter en ik heb ander haar, maar verder klopt het wel.quote:Op woensdag 9 september 2020 18:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voel mij zoals rechts in een zwempak
quote:Op woensdag 9 september 2020 18:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn borsten zijn iets groter en ik heb ander haar, maar verder klopt het wel.
Gister alquote:Op woensdag 9 september 2020 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
haagsie
heb je al je lego besteld?
Misschienquote:Op woensdag 9 september 2020 18:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maak je foto's van je bouwwerken?
oh lekker zegquote:Op woensdag 9 september 2020 18:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Ist schon hier in deursches schwartzwald.
Heute 28 grad und keine wolke.
Nu einen lekkeresch grosse hefe weissen und ein teller fleisch.
Een fietskoerier? Wat ontzettend groen.quote:Op woensdag 9 september 2020 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn nieuwe schoenen worden tussen 17 en 22 uur bezorgd door een fietskoerier
ja hip he. Zal wel gewoon met de vragwaggie tot in de stad gegaan zijn natuurlijk, alleen last mile met de fietsquote:Op woensdag 9 september 2020 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een fietskoerier? Wat ontzettend groen.
Hekel aan de " tussen *insert 5 uur* "quote:Op woensdag 9 september 2020 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een fietskoerier? Wat ontzettend groen.
Je verwacht een kind op een driewieler uit Azië?quote:Op woensdag 9 september 2020 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hip he. Zal wel gewoon met de vragwaggie tot in de stad gegaan zijn natuurlijk, alleen last mile met de fiets
Nee, hoe denk je dat?quote:Op woensdag 9 september 2020 19:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je verwacht een kind op een driewieler uit Azië?
Beter dan niksquote:Op woensdag 9 september 2020 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hip he. Zal wel gewoon met de vragwaggie tot in de stad gegaan zijn natuurlijk, alleen last mile met de fiets
Ja best wel hequote:Op woensdag 9 september 2020 19:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Hekel aan de " tussen *insert 5 uur* "
Heb een dino gemaaktquote:Op woensdag 9 september 2020 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beter dan niks.
[..]
Ja best wel he.
quote:Op woensdag 9 september 2020 19:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb een dino gemaakt
[ afbeelding ]
De ander was gewoon lekker op het strand aan het chillenquote:
Mooi met die zonquote:Op woensdag 9 september 2020 19:12 schreef Dven het volgende:
[..]
De ander was gewoon lekker op het strand aan het chillen
[ afbeelding ]
Wat voor diertjes heb je gemaakt
Ezeltjes en eendjesquote:Op woensdag 9 september 2020 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi met die zon.
Een ezeltje, een konijntje en een eendje. Met een gouden cirkel.
Gaaf hoorquote:Op woensdag 9 september 2020 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk he. Op glasvezelbehangstukjes
.
Als ik om 16:15 ga lopen ben ik meestal rond 17:00 wel weer terug hoorquote:Op woensdag 9 september 2020 19:24 schreef LTVDK het volgende:
Raar weer, ga je om 16.15 lopen en is het lekker zonnig en 23 graden en dan net om 18.30 precies als je op het meest open onbeschutte gedeelte loopt smerige harde miezer
Thanksquote:
Ik was net iets voor 19.00 terug, nog wel eventjes snel langs de Chinees geweestquote:Op woensdag 9 september 2020 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik om 16:15 ga lopen ben ik meestal rond 17:00 wel weer terug hoor
Beter dan die knollen.quote:Op woensdag 9 september 2020 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thanks. Wel heel simpel vergeleken met wat ik normaal maak
.
Oeh, wat heb je gegetenquote:Op woensdag 9 september 2020 19:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was net iets voor 19.00 terug, nog wel eventjes snel langs de Chinees geweest
Kip kerrie met bamiquote:
Wat maak je normaal dan?quote:Op woensdag 9 september 2020 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thanks. Wel heel simpel vergeleken met wat ik normaal maak
.
De echte bangerds hebben zelf brood leren bakken.quote:Op woensdag 9 september 2020 19:36 schreef Zilverberk het volgende:
Is iedereen nu al aan het hamsteren? Geen normaal brood te krijgen, voor de tweede keer al deze week.
Ik heb jarenlang al mijn brood zelf gebakken, dus dat is het punt niet.quote:Op woensdag 9 september 2020 19:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De echte bangerds hebben zelf brood leren bakken.
Sodeknettersquote:Op woensdag 9 september 2020 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iets minder grootmeester.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit.
Gaaaaaaaf!!quote:Op woensdag 9 september 2020 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit.
Thanksquote:
Hier lag nog genoeg vanmiddag.quote:Op woensdag 9 september 2020 19:36 schreef Zilverberk het volgende:
Is iedereen nu al aan het hamsteren? Geen normaal brood te krijgen, voor de tweede keer al deze week.
quote:Op woensdag 9 september 2020 19:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan m'n naam net leesbaar schrijven.
Verdomme jij hebt toch vwo daar leer je toch netjes schrijven?quote:Op woensdag 9 september 2020 19:43 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon met hulplijntjes, toch?quote:Op woensdag 9 september 2020 19:43 schreef CherryLips het volgende:
Mijne ookquote:Op woensdag 9 september 2020 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon met hulplijntjes, toch?
Mijn handschrift is wel ook bagger, trouwens.
Pergamano?quote:Op woensdag 9 september 2020 19:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mijne ook
Deed vroegah aan pergamano enzo.. toen verbeterde mn handschrift bakken..
Na VWO 4 jaar amper geschreven tot ik naar de zeevaartschool ging
i beg to differquote:Op woensdag 9 september 2020 19:47 schreef bitterbal het volgende:
Gelukkig typen we tegenwoordig alles
Mijn moeder liet eens schoolwerk zien van vroegah. Zo veel schrijvenquote:Op woensdag 9 september 2020 19:47 schreef bitterbal het volgende:
Ooh cool! Ik wil nog eens met inkt tekenen op perkamentquote:Op woensdag 9 september 2020 19:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja met van die inkt op perkament
Ik denk en de woorden verschijnen spontaan op het scherm.quote:Op woensdag 9 september 2020 19:47 schreef bitterbal het volgende:
nog met vulpen aan elkaarquote:Op woensdag 9 september 2020 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn moeder liet eens schoolwerk zien van vroegah. Zo veel schrijven.
Nou ja, IETS minder dan, misschienquote:Op woensdag 9 september 2020 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit.
Daar hadden we het laatst over en toen zei je nog dat je dat niet wildequote:Op woensdag 9 september 2020 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk en de woorden verschijnen spontaan op het scherm.
Pergamanomeet doen?quote:Op woensdag 9 september 2020 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooh cool! Ik wil nog eens met inkt tekenen op perkament.
Wel echt mooi, vind ikquote:
Haha, dank jequote:Op woensdag 9 september 2020 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, IETS minder dan, misschien
Lekker met z'n allen kliederenquote:Op woensdag 9 september 2020 19:49 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Pergamanomeet doen?
Ik heb die zooi hier staan. Lang geleden dat het daglicht zag, wel.
Ja heb cursus gevolgd en nu gaat het wel.quote:Op woensdag 9 september 2020 19:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daar hadden we het laatst over en toen zei je nog dat je dat niet wilde
Ik had een fazantveer die ik omgebouwd had tot schrijfveerquote:Op woensdag 9 september 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet met een ganzenveer schrijven
Niet perkamentrollen met houtskool bekrassenquote:Op woensdag 9 september 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet met een ganzenveer schrijven
Niet je e-mails op kleitabletten uitbikkenquote:Op woensdag 9 september 2020 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet perkamentrollen met houtskool bekrassen
Met de kaak van een holenbeer op een grotmuur krassen.quote:Op woensdag 9 september 2020 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet perkamentrollen met houtskool bekrassen
Een Nederlands handschrift is best lelijk. In andere landen zijn handschriften vaak mooier en duidelijker.quote:Op woensdag 9 september 2020 19:47 schreef bitterbal het volgende:
Ik zag vandaag een grote veer van een uil. Maar ik heb ‘m laten liggen.quote:Op woensdag 9 september 2020 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had een fazantveer die ik omgebouwd had tot schrijfveer.
Heb je de Action overleefd?quote:Op woensdag 9 september 2020 19:51 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo Mulan kijken (de animatie). Mushu
.
quote:Op woensdag 9 september 2020 19:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja heb cursus gevolgd en nu gaat het wel.
En daarna je toetje uit de schedel van je vijand lepelenquote:Op woensdag 9 september 2020 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met de kaak van een holenbeer op een grotmuur krassen.
Klinkt als Schotland 15 jaar geleden.quote:Op woensdag 9 september 2020 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En daarna je toetje uit de schedel van je vijand lepelen
Geef corona nog een paar maandenquote:Op woensdag 9 september 2020 19:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als Schotland 15 jaar geleden.
LTVDK keurt dit goed.quote:Op woensdag 9 september 2020 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geef corona nog een paar maanden
Waaromquote:Op woensdag 9 september 2020 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een grote veer van een uil. Maar ik heb ‘m laten liggen.
Jaquote:
Toch geen hoed om ‘m in te stekenquote:Op woensdag 9 september 2020 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Ja. Maar ik ben wat vergeten, dus ik kan morgen weer terug
.
Jammer weer.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch geen hoed om ‘m in te steken
Ja lekker zo moest ik en nog velen meer hier de hele basisschool schrijven hè?quote:
Ik ook. En vlekken met die krengen als linkshandigequote:Op woensdag 9 september 2020 20:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja lekker zo moest ik en nog velen meer hier de hele basisschool schrijven hè?
Komt straks misschien wel weer van pas tijdens de tweede golf als de stroomvoorziening hapert en onze kelen te dik zijn om nog te kunnen praten.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja lekker zo moest ik en nog velen meer hier de hele basisschool schrijven hè?
Wat moet ik goed keuren?quote:
Oh ja dat sowieso.quote:
Alleen als je belooft geen rare ziektes mee te nemen naar NL.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mag ik eerst nog naar thailand?
anders dan corona?quote:Op woensdag 9 september 2020 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen als je belooft geen rare ziektes mee te nemen naar NL.
Jij moet je eerst nog gaan volproppen met stifado, souvlaki en baklava.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mag ik eerst nog naar thailand?
ja maar als er aan gaan wil ik toch ook nog een keer naar thailandquote:Op woensdag 9 september 2020 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij moet je eerst nog gaan volproppen met stifado, souvlaki en baklava.
Al die frauleinen hierquote:
Wees blij dat je nog op vakantie kan ja.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar als er aan gaan wil ik toch ook nog een keer naar thailand
quote:Op woensdag 9 september 2020 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog op vakantie kan ja.
Zoveel Duits bloed heb ik dan weer nietquote:
quote:
vieze parasiet meegenomenquote:Op woensdag 9 september 2020 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwanger van Pradeeshikoelawaadiemoe.
Altijd baas boven baas natuurlijk.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zal mijn urenlijstje van de afgelopen week maar niet posten dan
Gelezenquote:Op woensdag 9 september 2020 20:22 schreef LTVDK het volgende:
Maar weer eens een keer een update geplaatst voor hen die het boeitLIF / Ongeluk overleefd, alleen hoe nu verder
Doen zeg ik.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:22 schreef LTVDK het volgende:
Maar weer eens een keer een update geplaatst voor hen die het boeitLIF / Ongeluk overleefd, alleen hoe nu verder
quote:Op woensdag 9 september 2020 20:29 schreef Samzz het volgende:
Bluh, weer een afwijzing op een sollicitiegesprek... Word er moedeloos van.
zet 'm op pikquote:Op woensdag 9 september 2020 20:22 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op woensdag 9 september 2020 20:29 schreef Samzz het volgende:
Bluh, weer een afwijzing op een sollicitiegesprek... Word er moedeloos van.
Wow, heftig verhaalquote:Op woensdag 9 september 2020 20:22 schreef LTVDK het volgende:
Ja het is gewoon lastig, in het begin riep ik altijd dat ik geen zin had in die operatie omdat mijn buik al zo'n zooi aan littekens is nu. Maar dat uitstekende is gewoon vreselijk irritant, naast dat het er uit ziet alsof ik een Afrikaanse kindje met eiwittentekort bent.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
GelezenIk snap heel goed dat je kiest voor de operatie. En tegelijkertijd vind ik het dapper, omdat je al veel ellende hebt gehad en na de operatie weer moet revalideren, met alle ongemakken die daar bij horen.
quote:
Kunnen jullie tegen die tijd wel zorgen dat balletje zo ver als mogelijk bij het ziekenhuis vandaan wordt gehouden?quote:
Nee, compleet waardeloos... 100+ reacties op vacatures, en dan mag je op gesprek komen, word je t nog nietquote:Op woensdag 9 september 2020 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook geen ideale tijd om te solliciteren, vermoed ik
Ja ik ga ook lekker vroegquote:Op woensdag 9 september 2020 20:03 schreef FranticDJ het volgende:
zo maar weer eens slapensleur zit er weer in hoorrrr...
Das al heel wat dat je überhaupt op gesprek mag komen, vaak krijg je niet eens een reactiequote:Op woensdag 9 september 2020 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, compleet waardeloos... 100+ reacties op vacatures, en dan mag je op gesprek komen, word je t nog niet.
Kan wel janken.
quote:Op woensdag 9 september 2020 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is gewoon lastig, in het begin riep ik altijd dat ik geen zin had in die operatie omdat mijn buik al zo'n zooi aan littekens is nu. Maar dat uitstekende is gewoon vreselijk irritant, naast dat het er uit ziet alsof ik een Afrikaanse kindje met eiwittentekort bent.
[..]
[..]
Kunnen jullie tegen die tijd wel zorgen dat balletje zo ver als mogelijk bij het ziekenhuis vandaan wordt gehouden?
Maar wat is er precies zo vervelend aan die ruggenprik, ken daar alleen de verhalen over van die zwangere vrouwen die roepen dat die prik erger was dan de hele bevallingquote:Op woensdag 9 september 2020 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wow, heftig verhaal.
Ik denk dat ik ook voor de operatie zou kiezen... Hoewel een ruggeprik.
waarom moet dat perse zon prik zijn dan?quote:Op woensdag 9 september 2020 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat is er precies zo vervelend aan die ruggenprik, ken daar alleen de verhalen over van die zwangere vrouwen die roepen dat die prik erger was dan de hele bevalling
Als de operatie geslaagd is mag je wel weer langskomen hoorquote:
Oh, daar heb ik er ook genoeg van, idd. Onbeantwoorde mails. Of afwijzingen.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das al heel wat dat je überhaupt op gesprek mag komen, vaak krijg je niet eens een reactie
Mja daar staat de chirurg op omdat het een fysiek vrij zware operatie is, een stuk zwaarder dan toen met mijn darm terugplaatsen.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom moet dat perse zon prik zijn dan?
Welk vakgebied ben jij in op zoek?quote:Op woensdag 9 september 2020 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik er ook genoeg van, idd. Onbeantwoorde mails. Of afwijzingen.
Bij mij deed ie heel erg zeer, alsof er een mes in mijn rug werd gestoken. Dat is geloof ik niet normaal, maar heeft er wel voor gezorgd dat ik er nooit meer een wilquote:Op woensdag 9 september 2020 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat is er precies zo vervelend aan die ruggenprik, ken daar alleen de verhalen over van die zwangere vrouwen die roepen dat die prik erger was dan de hele bevalling
ja maar met die prik val je toch niet in slaap? Hoezo niet narcose?quote:Op woensdag 9 september 2020 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja daar staat de chirurg op omdat het een fysiek vrij zware operatie is, een stuk zwaarder dan toen met mijn darm terugplaatsen.
Ik heb geen voorkeuren meer. Administratief, recreatie, secretarieel... Niet te doenquote:Op woensdag 9 september 2020 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Welk vakgebied ben jij in op zoek?
Je hoeft niet te slapen om geopereerd te worden. Ik was wakker toen ze met m'n knie bezig waren. Lekker meekijken en kletsen.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar met die prik val je toch niet in slaap? Hoezo niet narcose?
Mja vorige week hebben ze voor de CT-scan ook 5 keer lopen prikken om een ader te vinden, en op het moment dat ze er eindelijk eentje hadden gevonden barstte die, ook niet heel prettig kan ik je zeggen, is nog steeds blauwquote:Op woensdag 9 september 2020 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij deed ie heel erg zeer, alsof er een mes in mijn rug werd gestoken. Dat is geloof ik niet normaal, maar heeft er wel voor gezorgd dat ik er nooit meer een wil.
ggd?quote:Op woensdag 9 september 2020 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen voorkeuren meer. Administratief, recreatie, secretarieel... Niet te doen.
Nee dat begrijp ik maar denk dat ze hem met zijn buik niet wakker houdenquote:Op woensdag 9 september 2020 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft niet te slapen om geopereerd te worden. Ik was wakker toen ze met m'n knie bezig waren. Lekker meekijken en kletsen.
Ik krijg het allebei, dus eerst een ruggenprik en daarna narcose voor de operatie. Die prik is geloof ik zodat ik niet gelijk vol in de pijn schiet zodra ik wakker word uit de narcose.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar met die prik val je toch niet in slaap? Hoezo niet narcose?
Aah oke. Ja die verlamd dat hele onderstel dacht ik.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik krijg het allebei, dus eerst een ruggenprik en daarna narcose voor de operatie. Die prik is geloof ik zodat ik niet gelijk vol in de pijn schiet zodra ik wakker word uit de narcose.
Dat geloof ik iddquote:Op woensdag 9 september 2020 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja vorige week hebben ze voor de CT-scan ook 5 keer lopen prikken om een ader te vinden, en op het moment dat ze er eindelijk eentje hadden gevonden barstte die, ook niet heel prettig kan ik je zeggen, is nog steeds blauw
Bij alle operaties afgelopen 2,5 jaar heb ik gewoon elke keer voor narcose gekozen hoor, mooi niet dat ik daar een beetje gezellig ga lopen doen.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft niet te slapen om geopereerd te worden. Ik was wakker toen ze met m'n knie bezig waren. Lekker meekijken en kletsen.
GGD?quote:
Nee, dat klinkt idd niet logisch. Wel interessantquote:Op woensdag 9 september 2020 20:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik maar denk dat ze hem met zijn buik niet wakker houden
Denk dat jouw buik operaties ook sowieso niet de optie gezellig meekltetsen als optie hadden :pquote:Op woensdag 9 september 2020 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij alle operaties afgelopen 2,5 jaar heb ik gewoon elke keer voor narcose gekozen hoor, mooi niet dat ik daar een beetje gezellig ga lopen doen.
Ja daar zoeken ze veel mensen toch?quote:Op woensdag 9 september 2020 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
GGD?
[..]
Nee, dat klinkt idd niet logisch. Wel interessant.
Ah al richting moedeloos dusquote:Op woensdag 9 september 2020 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen voorkeuren meer. Administratief, recreatie, secretarieel... Niet te doen.
quote:Op woensdag 9 september 2020 20:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Competent zijn jongens. Hoef je nooit te solliciteren en spring je van baan naar baan als je wil.
Ja, ik kies ook nooit meer voor een ruggeprik. Maar dat is puur om de pijn. Het meekijken met een operatie is wel tof vind ikquote:Op woensdag 9 september 2020 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij alle operaties afgelopen 2,5 jaar heb ik gewoon elke keer voor narcose gekozen hoor, mooi niet dat ik daar een beetje gezellig ga lopen doen.
Geen ideequote:Op woensdag 9 september 2020 20:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja daar zoeken ze veel mensen toch?
Nee dat denk ik ook nietquote:Op woensdag 9 september 2020 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat jouw buik operaties ook sowieso niet de optie gezellig meekltetsen als optie hadden :p
Ja, heel moedeloos... Word er verdrietig van. Maar goed. Schouders eronder en door.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah al richting moedeloos dusHet is ook echt een waardeloze tijd nu ervoor
Zo wil ik na de operatie als pijnstiller geen oxycodon meer (tenzij de pijn echt te ondraaglijk is), graftyfusteringspul om vanaf te komenquote:Op woensdag 9 september 2020 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik kies ook nooit meer voor een ruggeprik. Maar dat is puur om de pijn. Het meekijken met een operatie is wel tof vind ik.
Ze vragen je dagelijks zelf als je wat kuntquote:Op woensdag 9 september 2020 20:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Competent zijn jongens. Hoef je nooit te solliciteren en spring je van baan naar baan als je wil.
Dat heb ik nooit gehad. Tramadol vond ik wel prettigquote:Op woensdag 9 september 2020 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo wil ik na de operatie als pijnstiller geen oxycodon meer (tenzij de pijn echt te ondraaglijk is), graftyfusteringspul om vanaf te komen
Mij niet hoor. Blijkbaar kan ik niksquote:Op woensdag 9 september 2020 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze vragen je dagelijks zelf als je wat kunt
Andere sector, bij ons wordt zowat om personeel gevochten.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij niet hoor. Blijkbaar kan ik niks.
Verkeerde sector op dit moment.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij niet hoor. Blijkbaar kan ik niks.
Welke sector is dat?quote:Op woensdag 9 september 2020 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Andere sector, bij ons wordt zowat om personeel gevochten.
Ja behoorlijk, kreeg het in het ziekenhuis 2 maanden lang 3 keer per dag, toen thuis vrij snel afgebouwd, toen ik er helemaal mee gestopt was heb ik wel een aantal vrij onprettige nachtjes gehad zeg maarquote:Op woensdag 9 september 2020 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gehad. Tramadol vond ik wel prettig.
Ia het verslavend?
Heb ik geen opleiding in. En ik denk ook niet dat het iets voor me is.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verkeerde sector op dit moment.
Nooit gedacht aan een overstap naar de techniek. Massa’s werk.
Gadverquote:Op woensdag 9 september 2020 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja behoorlijk, kreeg het in het ziekenhuis 2 maanden lang 3 keer per dag, toen thuis vrij snel afgebouwd, toen ik er helemaal mee gestopt was heb ik wel een aantal vrij onprettige nachtjes gehad zeg maar
Ja als extra cadeautje kreeg ik toen ook nog een ontstoken kies die waarschijnlijk al een tijdje bezig was maar niet had opgemerkt door alle pijnstillersquote:Op woensdag 9 september 2020 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gadver. Dan ben je lichamelijk al kapot, krijg je dat er ook nog bij...
Oh kakquote:Op woensdag 9 september 2020 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als extra cadeautje kreeg ik toen ook nog een ontstoken kies die waarschijnlijk al een tijdje bezig was maar niet had opgemerkt door alle pijnstillers![]()
Is dat niet gewoon zo veel als mogelijk om een onderwerp heen lullen dat niemand er meer wat van begrijpt dat er hele teams nodig zijn om het te ontcijferen die het dan weer zo gecompliceerd maken dat andere het weer moeten gaan uitzoeken?quote:
Dit precies jaquote:Op woensdag 9 september 2020 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon zo veel als mogelijk om een onderwerp heen lullen dat niemand er meer wat van begrijpt dat er hele teams nodig zijn om het te ontcijferen die het dan weer zo gecompliceerd maken dat andere het weer moeten gaan uitzoeken?
Je kan ook zeggen wat t inhoudtquote:
Ben toen 5 keer naar de tandarts geweest in een maandquote:
Hou opquote:Op woensdag 9 september 2020 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben toen 5 keer naar de tandarts geweest in een maand. Maar pijnlijk is nog licht omschreven, vooral als die genoeg verdoofmiddel in je kaak spuit om een hele kudde olifanten mee plat te leggen en het enige dat je nog voelt is de helse pijn wanneer die met zo'n priktangetje in die ontsteking gaat lopen wroeten die vanwege die ontsteking niet verdoofd is
De AIVD leest hier sowieso mee, heeft van elk van ons een mooi mapje en profielquote:
quote:Op woensdag 9 september 2020 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De AIVD leest hier sowieso mee, heeft van elk van ons een mooi mapje en profiel
Even zwaaien naar onze AIVD vriendjes en vriendinnetjes![]()
Je verhaal gelezen.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als extra cadeautje kreeg ik toen ook nog een ontstoken kies die waarschijnlijk al een tijdje bezig was maar niet had opgemerkt door alle pijnstillers![]()
Zorgen dat we hier kunnen typen, zorgen dat je arts bereikbaar is als je die nodig hebt, zorgen dat je de persco's uit Den Haag kunt ontvangen, zorgen dat er gas, licht en water is, dat de treinen rijden, zorgen dat je je vriend kan appen, dat je kunt pinnen bij de Appie en de Action, zorgen dat de rest van Nederland kan werken eigenlijk, het zit diep verweven in onze maatschappij tegenwoordig ben ik bang.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen wat t inhoudt. Of is t wat LTVDK zegt, want dat kan iedereen
.
*schrijft vrolijk meequote:Op woensdag 9 september 2020 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De AIVD leest hier sowieso mee, heeft van elk van ons een mooi mapje en profiel
Even zwaaien naar onze AIVD vriendjes en vriendinnetjes![]()
Ah zo. Ja dat is wel essentieel iddquote:Op woensdag 9 september 2020 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zorgen dat we hier kunnen typen, zorgen dat je arts bereikbaar is als je die nodig hebt, zorgen dat je de persco's uit Den Haag kunt ontvangen, zorgen dat er gas, licht en water is, dat de treinen rijden, zorgen dat je je vriend kan appen, dat je kunt pinnen bij de Appie en de Action, zorgen dat de rest van Nederland kan werken eigenlijk, het zit diep verweven in onze maatschappij tegenwoordig ben ik bang.
Het is of nu opereren of over een paar jaar, alleen is het dan een nog zwaardere operatie en gaat er alleen nog maar meer 'kapot'. Core trainen heeft geen nut want de spieren die daar zitten werken dus niet meer, zijn of losgescheurd of gewoon sowieso dood. En mentaal zit alles gewoon stabiel hoorquote:Op woensdag 9 september 2020 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je verhaal gelezen.
En mijn mening, doe het niet, laat je niet opereren nu het beter gaat.
Dat kan later nog wel, en het kan weer veel kapot maken,
Draag een corset en ga zwaar trainen vooral core training En werken aan je mentale stabiliteit en werk zoeken.
Dat zou ik doen.
Centricquote:Op woensdag 9 september 2020 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zorgen dat we hier kunnen typen, zorgen dat je arts bereikbaar is als je die nodig hebt, zorgen dat je de persco's uit Den Haag kunt ontvangen, zorgen dat er gas, licht en water is, dat de treinen rijden, zorgen dat je je vriend kan appen, dat je kunt pinnen bij de Appie en de Action, zorgen dat de rest van Nederland kan werken eigenlijk, het zit diep verweven in onze maatschappij tegenwoordig ben ik bang.
Helemaal als er nog meer littekenweefsel ontstaat omdat er nog steeds herstel plaatsvindt, denk ik?quote:Op woensdag 9 september 2020 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is of nu opereren of over een paar jaar, alleen is het dan een nog zwaardere operatie en gaat er alleen nog maar meer 'kapot'. Core trainen heeft geen nut want de spieren die daar zitten werken dus niet meer, zijn of losgescheurd of gewoon sowieso dood. En mentaal zit alles gewoon stabiel hoor
Slaap lekkerquote:Op woensdag 9 september 2020 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Adieu zondig volkPappie gaat lekker slaapie doen
Is dit de vaginale spier?quote:Op woensdag 9 september 2020 21:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik had ooit de spier in mn lies gescheurd, maar die liep door tot in m'n buik. Was wel apart. Kwam niet meer overeind.
Ergens wel gaaf, dat t zo in verbinding staat met elkaar.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik had ooit de spier in mn lies gescheurd, maar die liep door tot in m'n buik. Was wel apart. Kwam niet meer overeind.
quote:Op woensdag 9 september 2020 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja m'n kut loopt door tot m'n kin.
Wat er nu nog aan herstel is is voornamelijk gewoon 'vlees', dus niet die spieren en pezen die de buikwand bij elkaar houden. En die spieren kunnen dus niet meer aan elkaar groeien en alleen nog maar slapper gaan hangen waardoor er nog meer buik uit valt als het ware.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal als er nog meer littekenweefsel ontstaat omdat er nog steeds herstel plaatsvindt, denk ik?
Ja dan ga je iets anders lopen. Als ik loop te kutten met m'n rug krijg ik last van mn heupen en m'n nek en schouders.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ergens wel gaaf, dat t zo in verbinding staat met elkaar.
Ik had onderrugpijn, dat werd veroorzaakt door een spierknoopje in mijn knieholte.
Pics van je kinquote:Op woensdag 9 september 2020 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja m'n kut loopt door tot m'n kin.
Dan snap ik heel goed dat je voor een operatie kiest. Niet alle spierscheuren kunnen herstellenquote:Op woensdag 9 september 2020 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat er nu nog aan herstel is is voornamelijk gewoon 'vlees', dus niet die spieren en pezen die de buikwand bij elkaar houden. En die spieren kunnen dus niet meer aan elkaar groeien en alleen nog maar slapper gaan hangen waardoor er nog meer buik uit valt als het ware.
Idd. Ik had laatst een spiertje in mijn lies verrekt, ik had meer last van m'n schouders dan van die verrekte (pun intended) spierquote:Op woensdag 9 september 2020 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dan ga je iets anders lopen. Als ik loop te kutten met m'n rug krijg ik last van mn heupen en m'n nek en schouders.
quote:Op woensdag 9 september 2020 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pics van je kin
Ik vraag dit voor @:UitStraling
Het is ook meer een soort spierclusterbom ipv een scheurquote:Op woensdag 9 september 2020 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan snap ik heel goed dat je voor een operatie kiest. Niet alle spierscheuren kunnen herstellen.
Goede omschrijving welquote:Op woensdag 9 september 2020 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is ook meer een soort spierclusterbom ipv een scheur
Dit had je ook gewoon naar hem mogen DM'en hoor, hoeft niet zo openbaarquote:
Lijkt op die van je vriendin?quote:Op woensdag 9 september 2020 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar ken ik jouw kut ook alweer van?
Nicequote:Op woensdag 9 september 2020 21:24 schreef Bos81 het volgende:
Zo ik was de enige deelnemer op de bootcamp dus een privé-lesje gehad...![]()
![]()
![]()
Inderdaad. Ik kijk nu al weer uit naar de winter ook, lekker in een warm bed kruipen als het buiten koud isquote:
Altijd weer mensen die misbruik moeten maken van een situatie.. maar hoe lang had ie nou serieus gedacht daar mee weg te komen?quote:Op woensdag 9 september 2020 21:37 schreef bitterbal het volgende:
wat een halve gare idioot
20 MINUTEN GELEDEN
GGD-medewerker vroeg geld voor gratis coronatests
Een medewerker van het nationale coronanummer van de GGD heeft geprobeerd om mensen te laten betalen voor een gratis coronatest. Mensen die belden voor een testafspraak vroeg hij om eerst een bedrag over te maken. "Vreselijk", zegt de GGD erover tegen RTL Nieuws.
"Het is niet voor niets een gratis test", zegt een woordvoerder van de GGD. "Duizenden mensen doen hun stinkende best om te zorgen dat het goed gaat en dan gebeurt er zoiets." Het fraudeteam van de GGD kwam gisteren achter de oplichting en probeert nu de gedupeerden te vinden.
Het is niet duidelijk of en hoeveel er is buitgemaakt. De GGD heeft aangifte gedaan en de politie zegt tegen RTL dat er een 24-jarige man uit Rotterdam is aangehouden. Hij heeft mogelijk 85 mensen gevraagd te betalen voor een test.
Alleen qua corona zeker nietquote:Op woensdag 9 september 2020 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kijk nu al weer uit naar de winter ook, lekker in een warm bed kruipen als het buiten koud is
quote:Op woensdag 9 september 2020 21:37 schreef bitterbal het volgende:
20 MINUTEN GELEDEN
Een medewerker van het nationale coronanummer van de GGD heeft geprobeerd om mensen te laten betalen voor een gratis coronatest. Mensen die belden voor een testafspraak vroeg hij om eerst een bedrag over te maken. "Vreselijk", zegt de GGD erover tegen RTL Nieuws.
"Het is niet voor niets een gratis test", zegt een woordvoerder van de GGD. "Duizenden mensen doen hun stinkende best om te zorgen dat het goed gaat en dan gebeurt er zoiets." Het fraudeteam van de GGD kwam gisteren achter de oplichting en probeert nu de gedupeerden te vinden.
Het is niet duidelijk of en hoeveel er is buitgemaakt. De GGD heeft aangifte gedaan en de politie zegt tegen RTL dat er een 24-jarige man uit Rotterdam is aangehouden. Hij heeft mogelijk 85 mensen gevraagd te betalen voor een test.
Er komt een vacature voor je vrij lees ik.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:37 schreef bitterbal het volgende:
20 MINUTEN GELEDEN
Dat soort gasten wordt op gegeven moment overmoedig als het een paar keer gelukt isquote:Op woensdag 9 september 2020 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Altijd weer mensen die misbruik moeten maken van een situatie.. maar hoe lang had ie nou serieus gedacht daar mee weg te komen?
Dat ligt aan het bedrag dat ie vroeg. Een tientje loopt minder in de gaten dan 134,50.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Altijd weer mensen die misbruik moeten maken van een situatie.. maar hoe lang had ie nou serieus gedacht daar mee weg te komen?
quote:Op woensdag 9 september 2020 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er komt een vacature voor je vrij lees ik.
Hoeft maar één "klant" aan de GGD te vragen of het wel kloptquote:Op woensdag 9 september 2020 21:40 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat ligt aan het bedrag dat ie vroeg. Een tientje loopt minder in de gaten dan 134,50.
ftfyquote:Op woensdag 9 september 2020 21:41 schreef CherryLips het volgende:
"Ja u moet 18,50 overmaken aan Ali Oemfoefoe, rekeningnummer 1223733626 te Rotterdam."
Enige wat oke is aan de winter is dat ik niet naar buiten wil en dus de hele dag in smurfbroek thuis zit maar voor de restquote:Op woensdag 9 september 2020 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kijk nu al weer uit naar de winter ook, lekker in een warm bed kruipen als het buiten koud is
Ik wilde eigenlijk al de opmerking maken dat die naam niet echt matchte met Rotterdam ...quote:
Hetzelfde als in de zomer dus?quote:Op woensdag 9 september 2020 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Enige wat oke is aan de winter is dat ik niet naar buiten wil en dus de hele dag in smurfbroek thuis zit maar voor de rest
Kijk maar uit, dergelijke discussies lopen hier wel eens uit de handquote:Op woensdag 9 september 2020 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk al de opmerking maken dat die naam niet echt matchte met Rotterdam ...
Ik was politiek correctquote:Op woensdag 9 september 2020 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk al de opmerking maken dat die naam niet echt matchte met Rotterdam ...
Lekker knus op de bank onder een dekentje met een kopje warme chocolademelk een film kijkenquote:Op woensdag 9 september 2020 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Enige wat oke is aan de winter is dat ik niet naar buiten wil en dus de hele dag in smurfbroek thuis zit maar voor de rest
quote:Op woensdag 9 september 2020 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was politiek correctDamn you aquarium
quote:Op woensdag 9 september 2020 21:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kijk maar uit, dergelijke discussies lopen hier wel eens uit de hand
hmm nee nu ga ik nog wel naar buiten:pquote:Op woensdag 9 september 2020 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hetzelfde als in de zomer dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |