Ga toch weg jo, je komt hier alleen maar om te zieken.quote:Op woensdag 9 september 2020 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Inderdaad, snel, beschuldig weer iemand dat 'ie pedo en moordenaar is, dan zitten jullie weer op niveau.
Nee hoor, ik kom hier meer uit juridische overtuiging.quote:Op woensdag 9 september 2020 19:52 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ga toch weg jo, je komt hier alleen maar om te zieken.
En leg me geen woorden in de mond, daar heb je nogal een handje van.
De heer zal trots op je wezen.
Het gaat niet om het lukraak wat roepen over hetgeen iemand wel of niet gedaan heeft.quote:Op woensdag 9 september 2020 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Inderdaad, snel, beschuldig weer iemand dat 'ie pedo en moordenaar is, dan zitten jullie weer op niveau.
Zelf onderzoeken betekent hier vooral: schimmige websites afstruinen en plaatjes bij zoeken.quote:Op woensdag 9 september 2020 19:53 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Het gaat niet om het lukraak wat roepen over hetgeen iemand wel of niet gedaan heeft.
Het gaat om het vermogen zelf te onderzoeken en vraagtekens te zetten bij hoe de mainstream media bepaalde gebeurtenissen laat zien in BNW.
Juist, en dat doen de echte BNWers dan ook. Het is echter geen doen om dat op Fok te bespreken met al die trollen en schapen hier. Je kan je tijd beter besteden aan iets nuttigs.quote:Op woensdag 9 september 2020 19:53 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Het gaat niet om het lukraak wat roepen over hetgeen iemand wel of niet gedaan heeft.
Het gaat om het vermogen zelf te onderzoeken en vraagtekens te zetten bij hoe de mainstream media bepaalde gebeurtenissen laat zien in BNW.
Niet alles wat ergens geplaatst wordt hoef je te zien als "onderzoek".quote:Op woensdag 9 september 2020 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zelf onderzoeken betekent hier vooral: schimmige websites afstruinen en plaatjes bij zoeken.
Onderzoek... in BNW![]()
![]()
Zoals jij bang bent voor vaccins, als een middeleeuwse keuterboer?quote:Op woensdag 9 september 2020 19:33 schreef Summers het volgende:
[..]
Cry baby en dan denk je nog wel god in je hoek te hebben , Even though I walk through the darkest valley, I will fear no evil, Is niet op jou van toepassing want je bent bang voor alles wat onbekend is .
En ik heb ook geen medelijden , als je als volwassene ervoor kiest om vooroordelen te hebben in plaats van een open mind is dat 100% je eigen keuze en je onwetendheid 100% je eigen schuld .quote:Op woensdag 9 september 2020 20:03 schreef Izzy73 het volgende:
Het is zinloos om die trollen ergens van te overtuigen. Wellicht zet je een anonieme lezer aan het denken.Dat is alles wat je kan bereiken hier.
Aan het denken zetten... jullie?quote:Op woensdag 9 september 2020 20:03 schreef Izzy73 het volgende:
Het is zinloos om die trollen ergens van te overtuigen. Wellicht zet je een anonieme lezer aan het denken.
Dat is alles wat je kan bereiken hier.
Denk niet dat we door het elkaar overtuigen van 't eigen gelijk tot een opbouwend(e) discussie/onderzoek komen.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:03 schreef Izzy73 het volgende:
Het is zinloos om die trollen ergens van te overtuigen. Wellicht zet je een anonieme lezer aan het denken.Dat is alles wat je kan bereiken hier.
Ja precies.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:05 schreef Summers het volgende:
[..]
En ik heb ook geen medelijden , als je als volwassene ervoor kiest om vooroordelen te hebben in plaats van een open mind is dat 100% je eigen keuze en je onwetendheid 100% je eigen schuld .
Gaat het wel goed met je?quote:Op woensdag 9 september 2020 19:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
.... NEE ..dat beleid van die klootzak Rutte. dat is levensgevaarlijk. Het wakkert explosieve woede op. Als het beleid maar door blijft etteren.. dan is het geen raar gevolg. Dat jij het niet ziet dat is levensgevaarlijk.
En ook de stelling dat bejaarden worden vermoord is ook geen fantasie wat ik verzin. Bij steeds meer mensen gaat het bloed koken als de pederast op TV komt.
Onwetendheid...quote:
Mooi omschreven maar dat werkt helaas niet op dit forum.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:08 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Denk niet dat we door het elkaar overtuigen van 't eigen gelijk tot een opbouwende discussie komen.
Met een beetje respect, inlevingsvermogen en liefde komen we een stuk verder mijn inziens.
Triest figuur, je weet helemaal niets van mij.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Onwetendheid...![]()
Post nog wat feesboekrommel en presenteer het als kritisch nadenken over dingen.
Daar zou je zo een nieuwe topic over kunnen maken... Zie je voornamelijk in Amerika. De zogenaamde paid shills. Als je zoiets als philosopher ai ziet, dan kan je er al op nagaan dat we binnenkort 90% van de replies door AI gegeneerd zal worden.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:13 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Mooi omschreven maar dat werkt helaas niet op dit forum.
Het is hier verdeel en heers, en daar doe ik liever niet aan mee.
Mensen zouden inderdaad ééndrachtig moeten zijn maar helaas..... de powers that should not be doen hun werk grondig.
Oh maar dat maakt niet uit in BNW, dat je iets van iemand weet. Je kunt hier gewoon alles over iedereen roepen, hoor... Dat is 'kritisch' zijn. En zo.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:14 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Triest figuur, je weet helemaal niets van mij.
Ik heb niet eens facebook.
En dit kon natuurlijk ook niet uitblijven: niet meegaan in de achterlijke, absurde, lasterlijke en in potentie levensgevaarlijke hersenspinsels van complotdenkers met een internetaansluiting en iets teveel vrije tijd = betaald subject van 'de grote duistere elite' zijn.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:19 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Daar zou je een nieuwe topic over kunnen maken... Zie je voornamelijk in Amerika. De zogenaamde paid shills. Als je zoiets als philosopher ai ziet, dan kan je er al op nagaan dat we binnenkort 90% van de replies door AI gegeneerd zal worden.
Voel je je aangesproken? Ik zeg dat je dat voornamelijk ziet in Amerika. Waar denk je dat de term vandaan komt?quote:Op woensdag 9 september 2020 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En dit kon natuurlijk ook niet uitblijven: niet meegaan in de achterlijke, absurde, lasterlijke en in potentie levensgevaarlijke hersenspinsels van complotdenkers met een internetaansluiting en iets teveel vrije tijd = betaald subject van 'de grote duistere elite' zijn.
Uit dezelfde onzalige krochten als waar complotdenkers de rest van hun paranoïde waanzin vandaan halen.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:22 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken? Ik zeg dat je dat voornamelijk ziet in Amerika. Waar denk je dat de term vandaan komt?
Is het echt zo'n stretch dat het misbruikt kan gaan worden?quote:Op woensdag 9 september 2020 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uit dezelfde onzalige krochten als waar complotdenkers de rest van hun paranoïde waanzin vandaan halen.
Dat maakt jullie ook onschendbaar. Immers, iedereen die het niet met jullie eens is, is het dat niet op basis van argumenten of bronnen, maar op basis van kwaadaardigheid. Kunnen jullie jezelf weer presenteren als oh zo zuivere, nobele, strijders voor de waarheid, dwarsgezeten door de satanische handlangers van de elite.
Zoek een hobby. Eentje waarbij je wat minder laster hoeft te gebruiken.
Tsja, dat is al lang zo. Net als die studenten die op kosten van de EU gratis mogen reizen.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:19 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Daar zou je een nieuwe topic over kunnen maken... Zie je voornamelijk in Amerika. De zogenaamde paid shills. Als je zoiets als philosopher ai ziet, dan kan je er al op nagaan dat we binnenkort 90% van de replies door AI gegeneerd zal worden.
Tuurlijk Izzy, die mensen geloven nergens in, dat zijn zombies die voor wat geld zichzelf laten gebruiken.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:25 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Tsja, dat is al lang zo. Net als die studenten die op kosten van de EU gratis mogen reizen.
Ze hoeven daar alleen maar af en toe een tegenprestatie voor te doen. Bv. Demonstratie bijwonen, in een bejaardenhuis spreekbeurt houden over klimaatverandering of gewoon even Shillen.
Lol, hou je laster voor je. Hypocriet mannetje.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uit dezelfde onzalige krochten als waar complotdenkers de rest van hun paranoïde waanzin vandaan halen.
Dat maakt jullie ook onschendbaar. Immers, iedereen die het niet met jullie eens is, is het dat niet op basis van argumenten of bronnen, maar op basis van kwaadaardigheid. Kunnen jullie jezelf weer presenteren als oh zo zuivere, nobele, strijders voor de waarheid, dwarsgezeten door de satanische handlangers van de elite.
Zoek een hobby. Eentje waarbij je wat minder laster hoeft te gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |