Hehe, inderdaad. Ik heb zelf het bijkomende probleem dat ik gehaakt spul al gauw tuttig vind. Zo vind ik granny's leuk om te haken, maar ik moet er niet aan denken om een kleedje of sprei ervan in mijn huis te leggen. En dus heb ik me altijd meer beziggehouden met het haken van knuffels. Alleen zijn m'n kinderen nu zo groot dat ze er niet gauw blij van worden. Ik zou misschien beter het breien van kleding op kunnen gaan pakken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 06:02 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik ken het idee van een doel er voor willen hebben wel hoor.
Kost toch best werk en ze zijn mooi daarna... dus wil je er eigenlijk iets mee.
Ik vind knuffels sowieso erg leuk.. maarja... je moet ze ook nog ergens laten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hehe, inderdaad. Ik heb zelf het bijkomende probleem dat ik gehaakt spul al gauw tuttig vind. Zo vind ik granny's leuk om te haken, maar ik moet er niet aan denken om een kleedje of sprei ervan in mijn huis te leggen. En dus heb ik me altijd meer beziggehouden met het haken van knuffels. Alleen zijn m'n kinderen nu zo groot dat ze er niet gauw blij van worden. Ik zou misschien beter het breien van kleding op kunnen gaan pakken.
Hum.. dan doel je vast niet op mijn knufs...quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben jaloers op jullie nuttige projecten. Mijn sport is zo nutteloos mogelijk haken. Aangeboren talent
Oooooooh wat gaaf van de reizende knuffel! Wat goed van je en attent en lief! Je bent echt een heerlijk mensquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:29 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hum.. dan doel je vast niet op mijn knufs...
Meeste eindigen op dochters vensterbank
Al ooit wel een keer een klein luipaardje gemaakt.
Had een foto op fb gezet toen ik probeerde te haken met een kat op boekje en bol..
Vriendin van een vriendin vond het zo schattig...
dat ik viavia haar adres heb opgedoken en dat beestje in envelop heb gestopt.
Diegene zei later.. dat het beestje de laatste spreekwoordelijke schop onder dr kont was om van dr depressie af te komen.
Ik kreeg allemaal foto’s van waar het beestje was geweest... en later dus een foto waarop ze zelf een vriendje had gemaakt
En ze haakt nog steeds knuffels... dus stiekem vind ik dat wel heel cool.
En iemand blij maken... is altijd nuttig
Dat wordt dat puntje van zijn haar op het voorhoofd. Je moet dan de steken erachter overslaan, neem ik aan. Succes!quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:53 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm asked a friend.. die zegt: niks geks aan. Gewoon doen en dan klopt het.
Dus eh... daar gaan we dan
Ja dat lijkt me wel..quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:31 schreef trui het volgende:
[..]
Dat wordt dat puntje van zijn haar op het voorhoofd. Je moet dan de steken erachter overslaan, neem ik aan. Succes!
Dat is meestal wel de truc idd...quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:55 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel..
Maar ik kon dat niet helemaal rijmen en uitgeteld krijgen geloof ik.
Maar goed... broodje is op.
Even blik op oneindig en gewoon doen wat er staat dus.
Ik had het al 10x gelezen denk ikquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is meestal wel de truc idd...
(ik faal vaak met leestekens in patronen)
Herkenbaar!!! Gelukkig si het goed gekomenquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:23 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik had het al 10x gelezen denk ik
Maar kwam idd gewoon goed...
Nouja.. mijn focus is al weken foetsie.. dus dit is nog steeds vooruitgang
Snapte er dus echt niks van.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Herkenbaar!!! Gelukkig si het goed gekomen
Ik ga vaak de mist in met herhalingen. Dan staat er (ik noem maar iets) 3 vasten, 1 keer minderen. Herhaal vier keer. En in het ene patroon is dat dat dat je in totaal vier keer dat stuk moet doen, en bij een ander juist vijf keer (die eerste keer en dan nog vier keer).quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is meestal wel de truc idd...
(ik faal vaak met leestekens in patronen)
Herkenbaar welquote:Op zondag 25 oktober 2020 19:42 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik ga vaak de mist in met herhalingen. Dan staat er (ik noem maar iets) 3 vasten, 1 keer minderen. Herhaal vier keer. En in het ene patroon is dat dat dat je in totaal vier keer dat stuk moet doen, en bij een ander juist vijf keer (die eerste keer en dan nog vier keer).
Die had m'n vriend gekocht op AliExpressquote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:31 schreef trui het volgende:
Haha geweldig, Tele6! Hoe kom je aan die helm! Hij is echt fantastisch!
Dit is Zo geniaal... Elk aspect ervanquote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:25 schreef Tele6 het volgende:
Mijn laatste projectje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vraag me niet wie er bedacht heeft om een kip-formaat helm te maken inclusief schuimrubber aan de binnenkant en een sluitclipje bij de kin.
Ik heb het patroon zelf bedacht, met wat hulp van plaatjes en inspiratie van de kippen-emoji.
Dat begrijp ik! Super super super leukquote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:41 schreef Tele6 het volgende:
Dankjewel @:trui en @:ChildoftheStarsik heb er veel lol mee gehad
De rozeta is ook wel echt heel mooiquote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben begonnen aan de rozeta cal, kon goedkoop een wolpakket ervoor krijgen.
De scheepjescal van 2020 vind ik ook erg mooi, maar zo extreem boven mijn budget dat ik die uit mijn hoofd heb gezet. Maar de Rozeta is heel leuk en verslavend om aan te werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |