quote:Op woensdag 9 september 2020 14:59 schreef Paul het volgende:
@:debraad had je maandag wel weegmomentje?
Flikker opquote:
Duurquote:Op woensdag 9 september 2020 15:06 schreef Erasmus het volgende:
Waarom geen kipfilet, kalkoenfilet of huttenkäse (cottage cheese) op je crackers?
Bij de Appie is een pakje kipfilet/kalkoenfilet in de range van 1,50 en een bakje AH huttenkäse kost 59 cent. En de AH is een duur supermarkt.quote:
Een redelijk ok maaltijd zegt ie op t eind hahahquote:
Ik zie dat leverpastei in bolletjes 69 cent is dus dit is goedkoper!quote:Op woensdag 9 september 2020 15:10 schreef Erasmus het volgende:
en een bakje AH huttenkäse kost 59 cent.
Zou het als ASMR op youtube moeten zetten.. klinkt smakelijker dan jou komkommer.quote:
Al kreeg ik ¤100 toe zou ik het nog niet etenquote:Op woensdag 9 september 2020 15:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zie dat leverpastei in bolletjes 69 cent is dus dit is goedkoper!
Nee, ben ook andere dingen wezen doen toen ik daarheen ging.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:11 schreef Fugue het volgende:
Ben je echt 10 min gaan rijden om alleen 2 bolletjes afvalvlees van 75 cent te halen
Leverpasteiquote:Op woensdag 9 september 2020 15:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zie dat leverpastei in bolletjes 69 cent is dus dit is goedkoper!
Deze manquote:Op woensdag 9 september 2020 15:16 schreef Justin_Case het volgende:
Hmm komkommer dippen in huttenkäse
Bestel anders ff salade of pizza'tje voor hemquote:Op woensdag 9 september 2020 14:18 schreef Solotovski het volgende:
@:debraad
Waarom eet je alleen crackers en leverpastei?
Speelt er misschien iets dat wij niet mogen weten
Dat moet ie verdienenquote:Op woensdag 9 september 2020 15:18 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Bestel anders ff salade of pizza'tje voor hem
Als een zweer zeker. Zou naar de dokter gaan.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:37 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nou, DIE worst klopt nog steeds hoor
Echt smerig ja, en zelfs dan eet ik het niet.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:15 schreef Erasmus het volgende:
Leverpastei![]()
Ik ben die troep alleen maar op skere kringverjaardagen tegengekomen, dat eet je toch niet voor de lol op.
quote:Op woensdag 9 september 2020 15:18 schreef Fugue het volgende:
Gaat bij ama toevallig altijd over eten
Hij is op diet en heeft geen geld om gezonde shit te kopen.. doos crackers en een leverworst.. 1 euro. Ken je een week vooruitquote:Op woensdag 9 september 2020 14:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Maar er is dus iets aan de hand waardoor je alleen crackers met leverpastei eet
Maar wat maar wat
Dit klinkt zo sad.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:20 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Hij is op diet en heeft geen geld om gezonde shit te kopen.. doos crackers en een leverworst.. 1 euro. Ken je een week vooruit
Nie op letten, die jonge kan er niks aan doen. Heeft geen controle over zijn impulsenquote:
Als je geen geld kan vrijmaken voor normale boodschappen (dat hoeft niet duur te zijn, je kan voor 25 euro in de week prima gezonde boodschappen bij de Aldi of Lidl halen waarmee je op dieet kan), dan gaat er iets heel erg mis met je financiën.quote:
Dat sowieso inderdaad. Maar je moet wel een beetje moeite doen om je dat te bedenken en dan nog te maken.. dat is vaak het probleem.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:23 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als je geen geld kan vrijmaken voor normale boodschappen (en je kan voor 25 euro in de week prima gezonde boodschappen bij de Aldi of Lidl halen), dan gaat er iets heel erg mis met je financiën.
nieuwe keyboard? steeds toetsen kapot omdat er leverworst tussen zit?quote:Op woensdag 9 september 2020 15:25 schreef Fugue het volgende:
Geen geld voor eten maar wel elke week een nieuw keyboard
Doe ik al zo nu en danquote:Op woensdag 9 september 2020 15:25 schreef Solotovski het volgende:
Braddie, is too good to go niks voor je?
"gekregen"quote:Op woensdag 9 september 2020 15:25 schreef Fugue het volgende:
Leverworst is matig, pastei is best aardig.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Leverpastei![]()
Ik ben die troep alleen maar op skere kringverjaardagen tegengekomen, dat eet je toch niet voor de lol op.
Vandaar dezequote:Op woensdag 9 september 2020 15:27 schreef Erasmus het volgende:
[..]
"gekregen"
Twee weken later post van AfterPay of Klarna op de mat zeker
quote:Op woensdag 9 september 2020 14:46 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Over mijn afvallen, jazeker. Financieel blijft privé.
Ja lekker zon kartonnen broodje joh...quote:
Je hoeft natuurlijk niet te reageren he poes.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:29 schreef Fugue het volgende:
Ik word altijd ongewenst meegesleept in de braddiedrama
heerlijk tochquote:Op woensdag 9 september 2020 15:29 schreef Fugue het volgende:
Ik word altijd ongewenst meegesleept in de braddiedrama
SO! Sexistquote:Op woensdag 9 september 2020 15:33 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk niet te reageren he poes.
Vrij land hoorquote:Op woensdag 9 september 2020 15:33 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk niet te reageren he poes.
quote:Op woensdag 9 september 2020 15:25 schreef Fugue het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |